Asus Strix GeForce RTX 2060 Super O8G v testu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek Asus Strix GeForce RTX 2060 Super O8G v testu

Asus Strix GeForce RTX 2060 Super O8G v testu | Kapitola 22

Adam Vágner

Adam Vágner

5. 9. 2019 08:00 21

Seznam kapitol

1. Asus Strix GeForce RTX 2060 Super O8G: parametry 2. Asus Strix RTX 2060 Super O8G: konstrukce 3. Testovací sestava 4. 3D Mark 5. Aliens vs. Predator 6. Battlefield 1 7. F1 2018 8. Fallout 4 (Win 10) 9. Far Cry 5 10. Metro Last Light Redux 11. Tom Clancy´s The Division (DX11 + DX12) 12. The Witcher 3: Wild Hunt 13. Metro Exodus 14. Shadow of The Tomb Raider 15. World of Tanks 1.5.1
16. The Division 2 17. Strix RTX 2060 Super O8G, silent v AvP 18. Strix RTX 2060 Super O8G, silent v F1 2018 19. Strix RTX 2060 Super O8G, silent v Metro LL 20. Strix RTX 2060 Super O8G, performance v F1 2018 21. Strix RTX 2060 Super O8G, performance: Metro LL 22. Teploty 23. Chování ventilátorů 24. Hlučnost 25. Spotřeba a poměr výkon/watt bez zátěže a v AvP 26. Spotřeba a poměr výkon/watt v F1 2018 27. Výkon a poměr cena/výkon v rozlišení 1920 × 1080 28. Výkon a poměr cena/výkon v rozlišení 2560 × 1440 29. Výkon a poměr cena/výkon v rozlišení 3840 × 2160 30. Závěrečné shrnutí

ROG Strix GeForce RTX 2060 Super O8G je špičkový model z RTX 2060 Super z nabídky Asusu. U Strixů posledních generací jsme zvyklí na výkonné a přitom mimořádně tiché chladiče, nadstandardní výbavu, ale také extrémní cenu. A ani nový model není v tomto ohledu výjimkou.

Reklama

Teploty

Teploty grafického čipu testuji v zavřené skříni při okolní teplotě 25 °C. Zdůrazním ještě to, že jde o údaje vyčtené z čidel. Jsou tedy spíš pro hrubou orientaci, protože o tom, jaké hodnoty bude karta ukazovat, rozhoduje výrobce a nemusí odpovídat reálné teplotě (i když lze předpokládat, že alespoň napříč modely se stejným čipem jsou údaje srovnatelné). Aby měl grafický čip na pasivně chlazené kartě uvnitř počítače 26 °C při okolní teplotě 25 °C, jak kdysi ukazoval třeba Radeon Nitro+ RX 570, je prakticky nemožné.

Pro puntičkáře dodám, že u některých grafů (jako jsou teploty či hlučnosti) procentuální rozdíl zobrazený po najetí myší nedává smysl, prostě jej ignorujte. Je to daň za to, že používáme stejné interaktivní grafy jako pro srovnání výkonu.

U většiny modelů karet už je standardem částečně pasivní chlazení, levnější modely mívají ještě chlazení aktivní, ale i ty bývají většinou neslyšné, výjimkou jsou snad jen méně kvalitní radiální ventilátory, u nichž je slyšet vrčící motorek.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama