Gigabyte RTX 2060 Gaming OC Pro rev. 2.0 v testu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek Gigabyte RTX 2060 Gaming OC Pro rev. 2.0 v testu

Gigabyte RTX 2060 Gaming OC Pro rev. 2.0 v testu | Kapitola 17

Adam Vágner

Adam Vágner

2. 9. 2019 03:00 28

Seznam kapitol

1. Gigabyte RTX 2060 Gaming rev. 2.0: představení 2. Gigabyte RTX 2060 Gaming rev. 2.0: konstrukce 3. Testovací sestava 4. 3D Mark 5. Aliens vs. Predator 6. Battlefield 1 7. F1 2018 8. Fallout 4 (Win 10), Far Cry 5 9. Metro Last Light Redux 10. Tom Clancy´s The Division (DX11 + DX12) 11. The Witcher 3: Wild Hunt 12. Metro Exodus
13. Shadow of The Tomb Raider, WoT 1.5.1, The Division 2 14. Gigabyte RTX 2060 Gaming rev. 2.0: boost v AvP 15. Gigabyte RTX 2060 Gaming rev. 2.0: : boost v F1 2018 16. Gigabyte RTX 2060 Gaming rev. 2.0: : boost v Metro LL 17. Teploty 18. Chování ventilátorů 19. Hlučnost 20. Spotřeba a poměr výkon/watt bez zátěže a v AvP 21. Spotřeba a poměr výkon/watt v F1 2018 22. Výkon a poměr cena/výkon v rozlišení 23. Závěrečné shrnutí

S uvedením nových modelů grafických karet jsme se věnovali spíš dražším kartám s cenou mezi deseti a dvaceti tisíci, dnes se zase podíváme na jednu z levnějších RTX 2060, kterou pořídíte necelých deset tisíc. Jde o Gigabyte s tradičním firemním chladičem Windforce 3X, který má u nepříliš žravé grafiky jako RTX 2060 slušnou rezervu.

Reklama

Teploty

Teploty grafického čipu testuji v zavřené skříni při okolní teplotě 25 °C. Zdůrazním ještě to, že jde o údaje vyčtené z čidel. Jsou tedy spíš pro hrubou orientaci, protože o tom, jaké hodnoty bude karta ukazovat, rozhoduje výrobce a nemusí odpovídat reálné teplotě (i když lze předpokládat, že alespoň napříč modely se stejným čipem jsou údaje srovnatelné). Aby měl grafický čip na pasivně chlazené kartě uvnitř počítače 26 °C při okolní teplotě 25 °C, jak kdysi ukazoval třeba Radeon Nitro+ RX 570, je prakticky nemožné.

Pro puntičkáře dodám, že u některých grafů (jako jsou teploty či hlučnosti) procentuální rozdíl zobrazený po najetí myší nedává smysl, prostě jej ignorujte. Je to daň za to, že používáme stejné interaktivní grafy jako pro srovnání výkonu.

U většiny modelů karet už je standardem částečně pasivní chlazení, levnější modely mívají ještě chlazení aktivní, ale i ty bývají většinou neslyšné, výjimkou jsou snad jen méně kvalitní radiální ventilátory, u nichž je slyšet vrčící motorek.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama