MSI GeForce RTX 2060 Super Armor OC v testu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek MSI GeForce RTX 2060 Super Armor OC v testu

MSI GeForce RTX 2060 Super Armor OC v testu | Kapitola 16

Adam Vágner

Adam Vágner

23. 8. 2019 03:00 29

Seznam kapitol

1. MSI GeForce RTX 2060 Super Armor OC: představení 2. MSI GeForce RTX 2060 Super Armor OC: konstrukce 3. Testovací sestava 4. 3D Mark 5. Aliens vs. Predator 6. Battlefield 1 7. F1 2018 8. Fallout 4, Far Cry 5 9. Far Cry 5 10. Metro Last Light Redux 11. Tom Clancy´s The Division (DX11 + DX12)
12. The Witcher 3: Wild Hunt 13. MSI RTX 2060 Armor OC: boost v AvP 14. MSI RTX 2060 Armor OC: boost v F1 2018 15. MSI RTX 2060 Super Armor OC: boost v Metro LL 16. Teploty 17. Chování ventilátorů 18. Hlučnost 19. Spotřeba a poměr výkon/watt bez zátěže a v AvP 20. Spotřeba a poměr výkon/watt v F1 2018 21. Cena, průměrný výkon, poměr cena/výkon 22. Závěrečné shrnutí

Modelová řada Armor je jakýmsi středem v nabídce MSI. Karty z této edice bývají většinou levnější než prémiové modely Gaming a s nevelkým příplatkem nabízejí lepší výbavu, výkonnější chladič, částečně pasivní chlazení i nějaké to podsvícení. Jenže zatímco RTX 2070 Armor nabídla luxusní mix vlastností, u RTX 2060 Super už je znát velký tlak na cenu.

Reklama

Teploty

Teploty grafického čipu testuji v zavřené skříni při okolní teplotě 25 °C. Zdůrazním ještě to, že jde o údaje vyčtené z čidel. Jsou tedy spíš pro hrubou orientaci, protože o tom, jaké hodnoty bude karta ukazovat, rozhoduje výrobce a nemusí odpovídat reálné teplotě (i když lze předpokládat, že alespoň napříč modely se stejným čipem jsou údaje srovnatelné). Aby měl grafický čip na pasivně chlazené kartě uvnitř počítače 26 °C při okolní teplotě 25 °C, jak kdysi ukazoval třeba Radeon Nitro+ RX 570, je prakticky nemožné.

Pro puntičkáře dodám, že u některých grafů (jako jsou teploty či hlučnosti) procentuální rozdíl zobrazený po najetí myší nedává smysl, prostě jej ignorujte. Je to daň za to, že používáme stejné interaktivní grafy jako pro srovnání výkonu.

U většiny modelů karet už je standardem částečně pasivní chlazení, levnější modely mívají ještě chlazení aktivní, ale i ty bývají většinou neslyšné, výjimkou jsou snad jen méně kvalitní radiální ventilátory, u nichž je slyšet vrčící motorek.

Teploty v zátěži jsou na nízkých 72 °C. Bohužel je to za cenu hodně vysokých otáček ventilátorů a opravdu vysoké hlučnosti.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama