Hlavní stránka Hardware Grafické karty Asus Strix GTX 1650: Tak by měly vypadat lowendové karty!
Asus Strix GTX 1650: Tak by měly vypadat lowendové karty!
autor: Adam Vágner , publikováno 24.4.2019
Asus Strix GTX 1650: Tak by měly vypadat lowendové karty!

Nvidia včera uvedla na trh GeForce GTX 1650. Bez fanfár a bez propagace, která obvykle uvádění nových produktů provází. Nabízí nový čip TU117, nízkou spotřebu, solidní výkon pro plné HD rozlišení, a s lepším chladičem i krásně tichý chod. Jednou věcí ale nepřekvapí – není výhodnější než současný bestseller v nižší třídě, 4GB Radeon RX 570.


Fallout 4 je další hrou, která je zábavná na hraní, ale otravná při testování a hledání vhodné lokace. Na mapě dochází bez zjevných příčin k propadům výkonu – jdete krajinou dopředu a najednou klesá snímková frekvence i o čtvrtinu dolů. Kritický okamžik trvá pár sekund a pak se snímková frekvence vrátí tam, kde byla. Nezdá se, že by to nějak souviselo se zaplněním paměti, přesuny dat z paměti karty do paměti systémové, a je to dobře opakovatelný jev.

Pro test jsem teda vybral jedno z takových kritických míst, kde se pustím rovně a spustím měření dlouhé 30 s, během kterých framerate spadne a zase se vrátí na původní frekvenci.

U Radeonů chybí v nastavení jedna položka – weapon debris. Proto jsem u všech GeForce tento efekt vypnul také.

Asus Strix GTX 1650: Tak by měly vypadat lowendové karty! Asus Strix GTX 1650: Tak by měly vypadat lowendové karty! Asus Strix GTX 1650: Tak by měly vypadat lowendové karty!

Fallout 4 – high

Asus Strix GTX 1650: Tak by měly vypadat lowendové karty! Asus Strix GTX 1650: Tak by měly vypadat lowendové karty! Asus Strix GTX 1650: Tak by měly vypadat lowendové karty!

Fallout 4 – ultra



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
44 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 10Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.