Ray tracing „zdarma“ pro Pascal je venku, stahujte ovladače | Kapitola 7
Seznam kapitol
Před několika týdny Nvidia oznámila, že hodlá přidat podporu pro DirectX Raytracing i pro grafické karty bez RT Cores. Podporu dostanou nové GTX 1660, GTX 1660 Ti i GeForce s architekturou Pascal. Dnes ovladače oficiálně vycházejí, takže se i majitelé GeForce GTX 10 mohou pustit do experimentování s ray tracingem.
Na závěr tu ještě mám souhrn jednotlivých technik a pár odkazů na další materiály.
Her, ve kterých ray tracing můžete vyzkoušet, je zatím poskrovnu, efektů, které jej využívají ještě méně, ale snad se to už brzy začne zlepšovat.
Ty dorazily s úderem třetí hodiny s tiskovou zprávou, takže jsem je zatím nestihl pořádně projít, ne tak zanést do článku. Ale pokud vám angličtina nedělá problémy, můžete se do nich pustit sami:
Článek o vydání technologických ukázek s ray tracingem na stránkách Nvidie
Článek o ray tracing Deep Dive, DXR na RTX a GTX a nových Game Ready ovladačích na stránkách Nvidie
Nové video o ray tracingu od Nvidie:
a ještě videosérie s vysvětlením ray tracingu