Ray tracing „zdarma“ pro Pascal je venku, stahujte ovladače
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek Ray tracing „zdarma“ pro Pascal je venku, stahujte ovladače

Ray tracing „zdarma“ pro Pascal je venku, stahujte ovladače | Kapitola 7

Adam Vágner

Adam Vágner

11. 4. 2019 03:00 41

Seznam kapitol

1. DirectX raytracing na GeForce GTX je oficiální 2. Ray tracing a aktuální podpora v praxi 3. Odrazy 4. Stíny a pokročilé odrazy
5. Ambient occlusion a globální osvětlení 6. Global illumination (globální osvětlení) 7. Namísto závěru

Před několika týdny Nvidia oznámila, že hodlá přidat podporu pro DirectX Raytracing i pro grafické karty bez RT Cores. Podporu dostanou nové GTX 1660, GTX 1660 Ti i GeForce s architekturou Pascal. Dnes ovladače oficiálně vycházejí, takže se i majitelé GeForce GTX 10 mohou pustit do experimentování s ray tracingem.

Reklama

Na závěr tu ještě mám souhrn jednotlivých technik a pár odkazů na další materiály.

Ray tracing „zdarma“ pro Pascal je venku, stahujte ovladače
i Zdroj: PCTuning.cz

Her, ve kterých ray tracing můžete vyzkoušet, je zatím poskrovnu, efektů, které jej využívají ještě méně, ale snad se to už brzy začne zlepšovat.

Ty dorazily s úderem třetí hodiny s tiskovou zprávou, takže jsem je zatím nestihl pořádně projít, ne tak zanést do článku. Ale pokud vám angličtina nedělá problémy, můžete se do nich pustit sami:

Článek o vydání technologických ukázek s ray tracingem na stránkách Nvidie

Článek o ray tracing Deep Dive, DXR na RTX a GTX a nových Game Ready ovladačích na stránkách Nvidie

Nové video o ray tracingu od Nvidie:

a ještě videosérie s vysvětlením ray tracingu 

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama