Hlavní stránka Hardware Grafické karty MSI GF GTX 1660 Ti Gaming X: výkon GTX 1070 za lepší cenu
MSI GF GTX 1660 Ti Gaming X: výkon GTX 1070 za lepší cenu
autor: Adam Vágner , publikováno 22.2.2019
MSI GF GTX 1660 Ti Gaming X: výkon GTX 1070 za lepší cenu

Jestli patříte k těm, kteří si po recenzích GeForce řady RTX 2000 povzdechli, že byste raději viděli Turning bez ray tracingu a tensor cores, je tady pro vás první karta nové generace, která vás potěší – GeForce GTX 1660 Ti. Přináší výrazný nárůst výkonu proti GTX 1060 a obdobné, tedy výborné provozní vlastnosti!


Začneme tím nejlepším – GTX 1660 Ti má výrazný výkonnostní náskok před nejbližší konkurencí, kterou je momentálně Radeon RX 590 a předchozí karta na její pozici – GTX 1060. Nabízí podobný výkon jako GTX 1070, resp. 1070 Ti anebo Vega 56 při výrazně lepší ceně a lepších provozních vlastnostech. S GTX 1060 má srovnatelnou spotřebu, ale o čtvrtinu vyšší výkon (a v právě vydaných hrách je náskok ještě vyšší).

Recenze nových karet ale tentokrát bohužel nezačínáme levnějším modelem, ale naopak jednou z nejdražších variant, která je aktuálně v nabídce. Mít v testu o nějaká 4 % pomalejší nepřetočenou kartu, která by stála 7600 korun – tedy tolik, kolik stojí nejlevnější modely, které jsou aktuálně v cenících, asi by hodnocení vypadalo jinak. V předstihu se ale levnější karty tentokrát sehnat nedaly.

MSI GF GTX 1660 Ti Gaming X: výkon GTX 1070 za lepší cenu

Z hlediska poměru cena/výkon je sice i Gaming X za 8800 korun v úvodním pelotonu, ale poměr cena/výkon je podobný jako u GTX 1060, RX 580, RTX 2060 či Vegy 56, a to není takový posun, jaký bychom chtěli vidět u nového modelu střední třídy. Na druhou stranu srovnáváme kartu se špičkovou konstrukcí proti cenám „nejvykradenějších“ modelů, takže i tak je to docela dobrý výsledek.

Daleko vážnější konkurencí než výše uvedené karty ale bude pro tento model nejspíš RTX 2060. Verze Ventus taktéž od MSI, kterou jsme testovali v tomto týdnu, vychází ve všech ohledech včetně hlučnosti lépe. A rozdíl v ceně je nějakých šest, sedm stovek.

MSI GF GTX 1660 Ti Gaming X: výkon GTX 1070 za lepší cenu

Jediný důvod, proč si na RTX 2060 za 9500 korun raději nepřiplatit, mají snad jedinci těžce ujíždějící na RGB LED.

Karta nemá velké rezervy pro navyšování power limitu, ale i tak se s ní dá dostat na solidní takty. Detailní logy ještě doplním, zatím jen řeknu, že paměti jsem nahnal až nadoraz posuvníku na 15 GHz efektivně, takt, šel k hodnotám kolem 2050 MHz (a občas se karta vyhoupla i k 2100 MHz).

Stát GTX 1660 Ti Gaming X nějakých 8000–8200 korun a mít mnohem lépe poladěnou regulaci, neváhám se zlatem, protože po konstrukční stránce má tato karta na to, aby v rámci třídy patřila ke špičce ve všech ohledech.

Takto jej doporučím spíše příznivcům značky Gaming od MSI a těm, pro něž je výhodnost až na druhém místě, zajímá je spíš vzhled, výbava karty a nemají problém si poladit regulaci tak, aby jim vyhovovala.

MSI GTX 1660 Ti Gaming X, 6 GB
KLADY MSI GF GTX 1660 Ti Gaming X: výkon GTX 1070 za lepší cenu MSI GF GTX 1660 Ti Gaming X: výkon GTX 1070 za lepší cenu ZÁPORY
vysoký výkon pro plné HD rozlišení jen o pár stovek levnější než RTX 2060
spotřeba nízká rezerva u power limitu
poměr výkon/watt 6 GB paměti
předimenzované chlazení V zátěži ji uslyšíte (ale hlučností neobtěžuje).
prostor pro mírné navýšení výkonu taktováním zbytečně vysoké otáčky ventilátorů
výbava  
Orientační cena s DPH: 8 800 Kč


Tagy: nvidia  geforce  turing  gtx 1660 ti  gaming  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
22.2.2019 16:47:12   185.19.0.xxx 2035
Tak máme nástupce 1070 kterého vlastně ani nepotřebujeme ( na to je zde 2060) a cenově zastupuje co? 1060 je zcela jiná kategorie.Paradoxně nekonkuruje ani RX590 které asi bude konkurovat 1660...
22.2.2019 21:22:38   85.70.161.xxx 1412
Tak to víš po té co jim NV servírovala po 2 letech(kromě 2080ti)o pár % vyšší výkon za stejnou nebo vyšší cenu si jdou málem cvrknout do gatí a ze sedmikrásky, kterou drželi v ruce konečně přišel na řadu poslední utržený lísteček se slovy mě ráda konečně s úlevou stiskli na klávesnici ten entr a na obrazovce se objevilo to vytoužené koupeno pochopitelně v zeleném podbarvení címž se vzápětí dostavila úleva a celé jejich tělo se doslova rozteklo blahem A teď vážně výkon je konečně na představenou cenu zajímavý,ale nebudete tomu věřit nebylo to z čiré lásky, protože to nebylo kam namířit, když níže je RX580/1060 a výše se tlačí 1070/1070ti/vega56 a nemohlo to být za cenu 1070 s podobným výkonem, protože to by jim nesežrali ani ti nejskalnější fans.Takže ano museli přijít s něčím takovým. Slevu na Vegu nekomentuji,ale jak zde bylo uvedeno tak trochu labutí píseň,protože prodávat za 7500 Kč v podstatě výrobně highendový čip je samo utopie.
23.2.2019 08:37:43   94.242.92.xxx 169
Cílem bylo zašlapat do země RX580/590 a dotáhnout VEGA 56, což se myslím si povedlo.

Ono i 1070Ti na tom začíná být bídně, a to byla (je) prémiová karta, přičemž 1070Ti je 180W TDP, zatím co 1660 Ti pouze 120W TDP a vpodstatě za polovinu toho co stála (stojí 1070Ti). To, že má karta pouze 6GB VRAM hráče v 1080p v 99% her nijak neomezuje a dlouho neomezí (o využití VRAM už tady byla debata), kdy na 1440p se to zmůže někde a 4K je v podstatě vyloučeno pro drtivou většinu her.

Nvidie zase dokázala, že když chce, tak umí udělat dostupnou střední třídu.
23.2.2019 10:37:34   78.45.21.xxx 1017
"Cílem bylo zašlapat do země RX580/590 a dotáhnout VEGA 56,"
.. to jsou zase kecy jak nejake babky nekde na trznici
RX 580 je cenove uplne nekde jinde. Ta karta 1660Ti vubec nekonkuruje. 590 v principu uz taky ne, protoze jeji cena zacina 240 Euro a podle mne padne i pod 230 a nebude to dlouho trvat. Cili zase to budou produkty, ktere spolu cenove nesouperi. Co zbyva je Veka56..ktera urcite pujde taky s cenou neco dolu. Uz se da sehnat dobry model od 330E, coz momentalni levnou nabidku 1660Ti za 300 zase tak moc atraktivni nedela, pokud opomenu spotrebu, kde je turing bez konkurence.
23.2.2019 10:59:02   109.70.100.xxx 1110
Ve zkratce jsi chtěl vlastně říci, že marže v drtivé většině nabídky AMD gpu právě začíná nabývat záporných hodnot a přecházejí na model neziskové a charitativní organizace, viď XD
23.2.2019 11:06:50   78.45.21.xxx 811
Marze vyrobcu mne uprimne vubec nezajimaji. Ja se divat na vyhodnost koupe z pohledu potreby, vykon/cena a pak prihlizim ke sympatiim dane znacky.
Marze vyrobcu do toho nespada
23.2.2019 17:55:36   188.167.255.xxx 132
V princípe súhlasím zabudol si spotrebu !!lebo ak ti niečo pri rovnakom výkone a cene žerie o 100W viac je to na h...o
23.2.2019 20:26:05   78.45.21.xxx 613
jako jo..spotreba ma samozrejme taky vahu..ale uprimne, jestli nekdo nehraje porad, tak i tech 100W rozdil neni velke drama. SPis je to dulezitejsi pro dimenzovani zdroje a vetrani..
23.2.2019 21:46:13   90.176.71.xxx 41
ne, je to na CENZURA
a vážně nejde o účet za elektřinu
23.2.2019 22:02:01   199.19.224.xxx 72
+50W už může imo na vyladěném chlazení udělat i 6db. Karty Nvidie posledních řad kategorií 50,60 můžeš pohodlně uchladit s 3db nad pozadí, to je totální luxus.
23.2.2019 22:22:57   195.206.105.xxx 50
Samozřejmě ušetříš za útlum v case a zdroj ani nemusí sáhnout k aktivnímu chlazení.
23.2.2019 22:18:25   78.45.21.xxx 69
a o cem to je, pouc mne?
Ja mam v kompu RX580, ktera si papne 200+W v max. Srovnatelna 1060 si rekne reknema do 130W.. rozdil 70+W.. a jako co, v cem je ten problem, kdyz ne ve spotrebe?
Pro mne je daleko dulezitejsi, jestli ta karta treba piska nebo je hlucna v zatezi.
23.2.2019 23:14:58   188.167.255.xxx 51
ona ta spotreba môže tie cievky rozhýbať po čase a začnú pískať .Značku mam na háku úplne paradoxne AMD sa tvári ako open source a ovládače na Linux bieda !!!!
24.2.2019 14:23:19   78.102.150.xxx 43
je rozdíl kupovat třeba 350W zdroj a 500W zdroj, o vyprodukovaném teple ani nemluvě, většina 1660Ti půjde nacpat i do maličkých skříní kde každý W tepla k dobru bude znát.
24.2.2019 16:18:26   78.45.21.xxx 34
..a ze to v tom mem komentari neni co?
23.2.2019 11:06:07   78.102.150.xxx 80
Souhlas tohle nemířilo jako konkurence žádné RX karty ale jako náhrada GTX1070.

Konkurence pro RX590 bude GTX1660, dle výsledků 1660Ti a porovnání papírových parametrů, bude 1660 asi 10% nad RX590 a to s o 30 USD nižší MSRP, vzhledem k reálným cenám na trhu to tedy bude +- za stejnou cenu.

1650 pak dle mě bude konkurencí pro nižší RX - 570/580 s cenou pod 5 tisíc a dost pravděpodobně bez potřeby externího napájení, tedy se spotřebou do 75W, což bude přidaná hodnota GTX
23.2.2019 11:39:59   46.150.193.xxx 45
Ja si myslím, že týmto sa nvidia iba jednoducho pripravuje na navi. Nič nenechajú na náhodu a ak by sa navi náhodou podarila, tak len sa primerane upravia ceny týchto nových modelov. Efektivita tejto karty bude podľa mňa aj pre navi veľkou výzvou.
24.2.2019 14:28:01   78.102.150.xxx 60
Ale prdlačky, NVIDIA potřebude prodávat nové karty, pokud je bazar plný levných karet z těžby, bourá to prodejnost současných modelů, když přinesu nové modely, které mají vyšší výkon za stejnou cenu, levné bazarové karty nejsou takový problém protože jsou slabé.

1070 nová za 9-10 bude těžko konkurovat bazarové 1070 za 6 tisíc, kdežto 1660Ti za 7.5 je vůči bazaru za 6 tisíc aktraktivní nabídka
22.2.2019 16:54:49   109.81.208.xxx 142
v obchodech ceny zacinaji na 7500kc, takze zrovna podle tohoto modelu bych vyhodnost koupe neposuzoval...karta je cenove vyhodnejsi nez rtx2060. a pokud bude model 1660 bez Ti levnejsi o 1500,- bude dokonce vyhodnejsi nez stara gtx1060
22.2.2019 17:36:48   185.19.0.xxx 1017
Tak za 7600 jsou s nic moc.S jedním fukarem
Slušná 1660ti pod 8 tisíc asi hned nebude.Top od Asusu 8.700 a 9700..
1660 bude +- výkonem atakovat RX590,nebo 580.Otázka je za jakou cenu.
22.2.2019 21:58:39   185.47.220.xxx 1316
Stachanovci jsou zvyklí na pořádné topení a extra ofuk, to je jasné.
GTX1660Ti si jistě s jednou vrtulkou vystačí. Stejně jako si vystačila 1060.
23.2.2019 09:02:14   185.19.0.xxx 513
Ta jedna vrtulka která řve jak vrtulník ?
Ono by bylo sakra špatné kdyby takový 1660 ořezaná o všechny ,,revoluční,, vlastnosti RTX topila když je to takový mrzáček
Vtipné je že karta bude největší konkurence pro 2060.Ještě že nemá 8GB VRAM...
23.2.2019 09:26:08   185.47.220.xxx 133
Někdo rád lže za každou cenu, že?


Ať koukám jak koukám, i jeden hlučný ventilátor od EVGA je tišší než konkurenční Radeony
https://tpucdn.com/reviews/EVGA/GTX_1660_Ti_XC_Black/images/fannoise_load.png

A dva ventilátory jsou již velmi tiché:
https://www.guru3d.com/index.php?ct=articles&action=file&id=48647
https://www.guru3d.com/articles_pages/msi_geforce_gtx_1660_ti_ventus_xs_review,10.h tml
23.2.2019 09:39:51   109.70.100.xxx 58
Je to prostě mrzáček, protože AMD nemá jedinou kartu tohoto provedení pro ITX formát XD
23.2.2019 09:57:53   46.23.50.xxx 81
Naopak, ty troubo, přečti si recenze různě po webech, je jich spousta, všude chválí, že o té kartě vůbec nevíš, ale tebe to ve tvé zaslepenosti vlastně ani vůbec nezajímá.
23.2.2019 10:06:07   78.45.21.xxx 411
Ja bych si jednovrtulku taky nekoupil, pokud bych nemusel (napriklad protoze maly build) i presto, ze treba Palit GeForce GTX 1660 Ti StormX dopadl v testu na Guru3D dobre.
Moje zkusenost s jednovetrakama obecne neni moc dobra.
23.2.2019 10:14:44   46.23.50.xxx 114
No a moje zase výborná, pc s itx kartama od NV jsem postavil poměrně hodně a nikdy žádný problém. Nvidia tohle prostě umí. Navíc ke každé kartě máš 3 roky záruku, takže nevidím důvod, proč si ji nekoupit.
23.2.2019 10:31:01   78.45.21.xxx 24
Ja ti to neberu..do hodne malych buildu je to samozrejme super.
23.2.2019 10:47:49   78.45.21.xxx 310
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
23.2.2019 10:50:20   46.23.50.xxx 102
Jo to je dobrá myšlenka... jenže ty NV itx karty už po celé generace jedou při tak nízké spotřebě, že ten větrák zdaleka nejede na max., tudíž nejsou vůbec slyšet. Spotřeba u 1660Ti je při výkonu GTX1070 prostě fantastická, tohle AMDčko zkrátka neumí.
23.2.2019 10:54:00   78.45.21.xxx 410
Tohle ja nerozporuji. Ale ty otacky vetraku nejspis neoblafnes..jestli a kdy se to projevi je druha vec, ale uricte je toto reseni nachylnejsi, nez stejne kvalitne provedeny 2vetrak.
23.2.2019 11:07:56   185.47.220.xxx 112
Ty musíš být v reálném životě hrozně nedoceněný člověk, když musíš neustále vymýšlet taková "moudra". Ale pokud si díky tomu připadáš chytřejší, tak budiž.

Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Každopádně debata o ničem. Koupit lze jak 1, 2 tak 3 ventilátorovou verzi GTX1660Ti. Vybere si každý.
A vzhledem k efektivitě čipu TU116 bych se o ventilátory nebál.

Já osobně nikdy žádný problém neměl, ani u AMD ani u NVIDIA, jedno jaký montér tu kartu smontoval (Asus, Gigabyte, EVGA ...). Ono je také dobré mít čistou skříň a nebýt čuně.
23.2.2019 13:10:15   78.45.21.xxx 111
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
23.2.2019 13:40:32   185.47.220.xxx 110
Tak v tom s tebou souhlasím . Ale jak říkám, pokud ti nadávky druhých zvedají sebevědomí či jinak dělají dobře, klidně budu obětní beránek.

Tady si vyber: http://www.techpowerup.com/gpu-specs/radeon-rx-vega-56.c2993

Maj 1, 2 ,3 ventilátory, myslím, že budeš spokojený i ty.
Ta karta je pro FullHD hraní super kauf.
23.2.2019 13:53:29   78.45.21.xxx 214
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
23.2.2019 15:25:08   185.47.220.xxx 171
Děláš z toho dogma.

1) Za celý svůj život jsem nikdy neřešil jakýkoliv problém s ložiskem ventilátoru grafické karty. Ale ani CPU. Vždy vše vydrželo.

2) Zákazník má na výběr z chlazení o jednom až třech ventilátorech.

3) Z pohledu pravděpodobnosti lze říci: více ventilátorů = větší šance poruchy.
Pokud je jeden ventilátor spolehlivý z 90%, pak dva stejné ventilátory budou spolehlivé jen na 81%.

4) Mnohem větší vliv na poruchu/nečinnost ventilátoru má (ne)filtrace skříně. Když je někdo čuně, může mít ventilátorů kolik chce.

5) Karty mají (jedno na počtu ventilátorů ;) ) záruku 3 roky. Málokdo si nechá PC déle jak 3 roky.

Ale jestli máš statistiku poruchovosti grafických karet a jejich ventilátorů s chlazením jedním a více ventilátory, tak jí sem hoď.

Blbec Bukvice v.r. (jen aby si se cítil zase líp)
23.2.2019 16:16:46   78.45.21.xxx 619
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
23.2.2019 18:38:25   185.47.220.xxx 142
Koukám, že když ti člověk ukáže, jak marginální argumenty tu za každou cenu uvádíš, začneš štěkat ještě víc.
Korunovaný blbec v.r. (určitě se zase budeš cítit líp, že jo?)

Jen by mě zajímalo, proč tu energii nevěnuješ něčemu smysluplnějšímu.
23.2.2019 19:29:53   89.24.54.xxx 86
Tak kdyz pises blbosti co ti na to ma jineho napsat ? Ma ti lhat ...

Tohle fakt stoji za to ;)
"Málokdo si nechá PC déle jak 3 roky"

Nebudu ti psat ze jsi blb. Sam zajiste vis jak jsi na tom, ale dam ti jedno doporuceni vyraz obcas mezi lidi a uvidis co maji doma a jak stary HW to je ...asi bych mou i7 z roku 2015 zahodit ) a koupit novou >>> btw garantuji ti ze mnoho lidi ma mnohem starsi HW nez ja
23.2.2019 20:58:30   185.47.220.xxx 82
Podívej, nedávno tu tombomimo loboval za Ryzen se super box chladičem v ceně, jaká je to výhoda. A nyní tu brojí proti grafice, která má také jen jeden ventilátor.

Když pominu, že ta grafika má mnoho verzí s mnoha variantami chlazení, takže má zákazník na výběr, je jeho selektivní paměť a účelová argumentace do očí bijící.

Je to troll co když dojdou argumenty začne nadávat a kopat kolem sebe jako děcko. Chová se tak vždy a všude.
Budu mu přát, aby jeho boxový chladič Ryzen přežil a nezačal mu náhodou klapat.
23.2.2019 21:16:48   109.70.100.xxx 81
Celý život jsem kupoval jednoventilátorové karty - problém s životností ventilátoru, projevem, jsem za celý život neměl. Pokud už, vada se projevila hned, nebo krátce po zakoupení a odzkoušení. Neuklízený prach měl na jeho projev samozřejmě vliv.
23.2.2019 22:29:49   78.45.21.xxx 19
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
23.2.2019 22:51:35   95.216.145.xxx 70
Já jsem problémy s ventilátory zažil jen u starých (přelom tisíceletí) ultralaciných produktů (nejč. zdrojů), které navíc často výrazně přesluhovaly (spíše +5 let, než +3 roky).
23.2.2019 21:18:14   89.24.54.xxx 33
Kdyz zacne klapat vymeni ho ...btw kolik chladicu CPU pri herni zatezi jede na sve maximum ? A kolik jich je 2-3x vetrakovych ;) to ze se silnejsi grafiky vybavuji 2-3x vetraky ma svuj smysl a neni to jen kvuli dobrocinnosti vyrobcu
23.2.2019 21:36:54   137.74.167.xxx 82
No vzhledem k tomu, jak bývají často od výrobce nastaveny a naceněny, někdy neplní jiný účel, než tuzingových vyfikundací.
23.2.2019 22:13:10   78.45.21.xxx 112
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
23.2.2019 22:43:44   185.47.220.xxx 61

Já vím , že si chytrý kluk.
23.2.2019 17:14:24   185.219.167.xxx 33
kdes viděl že když vemeš dva ventilátory tak poruchovost vzroste? Poruchovost ventilátorů zůstane stejná, a chlazené je dvakrát větší, protože jeden ventilátor kterej přežije je schopen chladit i když druhej ventilátor selhá. Zde se tombimina musím zastat, píšeš kraviny.
23.2.2019 18:35:12   185.47.220.xxx 71
To píšeš ty, já psal: "Z pohledu pravděpodobnosti lze říci: více ventilátorů = větší šance poruchy.
Pokud je jeden ventilátor spolehlivý z 90%, pak dva stejné ventilátory budou spolehlivé jen na 81%."
23.2.2019 19:23:15   89.24.54.xxx 21
A co dalsi uhel pohledu jeden bude vice vytizeny nez dva ...nemusim to doufam dal rozvadet ?
23.2.2019 19:31:36   185.47.220.xxx 21
To máš samozřejmě pravdu.
24.2.2019 14:12:14   90.179.133.xxx 90
Tady má někdo pořád potřebu nazývat jiné jako plody z buku. Něco mně říká, že to není samo sebou.
24.2.2019 15:36:32   78.45.21.xxx 011
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
23.2.2019 14:06:58   185.19.0.xxx 15
Ono je problém i jinde.Po pár měsících se karta spolehlivě zapráší v každé skříni a najednou se chlazení chová zcela jinak než když je karta nová.Jeden fukar je za trest bez ohledu na výrobce.Jediné plus je cena.
22.2.2019 22:53:25   78.102.150.xxx 40
Tak třeba EVGA má triple slot single fan a proti jiným single fanům výrazně nižší teploty, paradoxně obyč single fan ji překonal protože prostě lepší čip a i když o 15 stupňů teplejší,boostil výš.

Automatické OC na Turingu stejně u těch karet udělá to že běží všechny cca stejně nehledě na factory preset, to už potvrdila třeba 2060.

U levné karty je nesmysl připlácet za premium edice. Příklad Strix 1660Ti za 330 dolarů... to jako člověk nedá radši 20 navíc na 2060?
23.2.2019 13:41:35   185.47.220.xxx 30
Seznam všech variant: http://www.techpowerup.com/gpu-specs/radeon-rx-vega-56.c2993
22.2.2019 22:58:18   78.102.150.xxx 41
MSI Ventus pod 8 je na CZC a TS Bohemia i Alze.
22.2.2019 22:57:20   78.102.150.xxx 18
čekal bych spíše o 12-13 stovek tedy cca 6300-6400... ale dle parametrů - papírových bude o 10% nad RX590, ale neškálujeme lineárně a asi vytlačíme nějaké procentíčko navíc, takže počítám až 15% nad RX590.

Tady sice vyšla 1660 jen 25% nad 1060, u jiných recenzí, které považuji za věrohodnější vycházela typicky 35-40% lépe. Což odpovídá i výkonostnímu turingu jako takového. Výkonnější shadery pak v nových hrách budou přinášet vyšší posun proti předchozí generaci.

1650 by pak mohla dorovnávat GTX1060. Byť o ní ještě neznáme konkrétní konfiguraci
22.2.2019 17:35:02   194.228.68.xxx 162
asi do 1660Ti pujdu, moje GTX660 už skuhrá z posledních..

jsem moc zvědavý na ty nižší modely od MSI, Ventus (snad stejně dobrá jako rtx2060) a Armor, případně základ od GB.
22.2.2019 18:03:24   185.19.0.xxx 95
Osobně čekám na 1660.V okolí mám dost požadavků na grafiku kolem 6 tisíc.RX590 a 580 půjde asi trochu dolů.
Asi dotyčné neukecám ať počkají na Navi...
22.2.2019 22:59:52   78.102.150.xxx 82
RX580 jde nová sehnat už cca za 5500 u renovovanějších krámů. Ale 1660 by měla překonat RX590 za menší cenu. Hlavně s nižší spotřebou.
23.2.2019 01:02:27   89.102.130.xxx 314
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
23.2.2019 11:16:56   78.102.150.xxx 80
kterých DX12?

RX590 63 FPS, 1660Ti 79FPS v SotTR
https://www.guru3d.com/articles-pages/msi-geforce-gtx-1660-ti-ventus-xs-review,13.html

25% výkonu více, dál v recenzi...

RX590 42 FPS vs 46 FPS v Metro Exodus. 9.5% výš

RX590 90 vs 101 ve strange brigade, 12% výš

RX590 80 vs 91 v BFV 13.75% výš

To jsou recent DX12 hry...
22.2.2019 18:50:59   185.47.220.xxx 81
Až bude stát 7800Kč, bude to skvělá koupě. A já myslím, že pod osm bude.
22.2.2019 23:01:01   78.102.150.xxx 40
7899 je aktuálně k sehnání MSI Ventus, CZC a alza má nalistované modely za 7500-7600 v alze tvrdí že budou v pondělí/úterý
23.2.2019 08:47:16   185.47.220.xxx 20
GAINWARD GeForce GTX 1660 Ti Pegasus dokonce 7600Kč.
23.2.2019 16:26:53   78.102.150.xxx 41
já bral skladové kusy, jinak ano
22.2.2019 20:08:31   185.47.220.xxx 121
Jsem rád, že se drželi TDP 120W. Konečně slušná karta na FullHD hraní s rozumnou spotřebou! Oproti 1060 má cca 30% navrch, není to úplně špatné. Hlavně vzhledem k tomu, jak nám vývoj hardware (CPU, GPU) obecně stagnuje.
22.2.2019 20:23:18   78.99.110.xxx 252
No tak ako Vám to vlastne vyšlo aj vo svete, karta je +/- pár percent na úrovni GTX1070ky a vďaka vylepšenému DX12 je veľmi blízko Vegy 56.

GTX 1060ku zanecháva za sebou o 30-35-38%.

Spotreba oproti Vege 56 nezrovnateľná, od 100 do 170W rozdielu v závislosti na meraní PC/len karty ale tak efektivita nVidie je zdrvujúca ak použijem až také slovo... pozerám video Hardware Unboxed, Total System Power Consumption a PC s 1660Ti má 271W, s Vegou 56 439W - tu sú slová zbytočné

Cena ako odporúčaná tak reálna je slušná, ono keď SR mimozemšťan má GeForce GTX 1660 Ti VENTUS XS 6G OC za 307€ tak je zrejmé že ostatné obchody pojdu hravo pod 300€...

Jediné " - " čo ma napadá je 6GB pamäte ale ako už preukázal nejeden test, ono to až tak horúce nebude ale pochopiteľne treba sa pozrieť na skladbu hier čo záujemca hrá aby náhodou neľutoval...
+ podľa mňa za ani nie 1-2 roky už budeme slintať nad 250-300€ 7nm grafikami oproti ktorým bude toto "totálny šmejd"
a nie len táto, ale vlastne akákoľvek 250-350€ GPU z dneška bude nevýhodná či už bude mať 6GB alebo 8GB pamäte.

...len sa čudujem že recenziu ešte nemá jeDDen objektívny užívateľský web, človek by čakal že ak testujú Vegu VII za 20litrov tak mainstream za 8-9000 bude otestovaný expresne
22.2.2019 20:46:25   109.105.39.xxx 223
Možná je i těm PR zástupcům, kteří si cení jeho objektivních recenzí, jasné, že je blbost dávat mu na recenzi GeForce na launch.
22.2.2019 20:57:28   78.99.110.xxx 122
No, tak ale zase je myslím všetkým jasné že ak 1660Ti v teste jedného dňa bude tak to bude... hmm... skúsim tipnúť verzia od ASUSU

btw. čo keby ste zaradili do testov nejakú poslednú Rallyeovku alebo P.Cars 2 ?
22.2.2019 22:05:50   213.226.209.xxx 43
teď jsem koukal na jedno video a v posledním Tomb Raidrovi stovnala krok s GTX 1080, ale celkově měla hrozně nevyvážený výkon někdo super někdo propady (ta jednovětráková od Gainwardu) v 2,4 to byl ještě větší extrém a 4k nebudu ani zmiňovat >> by mne zajímalo čím je ta architektura nebo pojetí od GW natolik odlišné že se tak prapodivně chová
23.2.2019 08:06:04   46.23.50.xxx 206
No on DDement neváhal a místo recenze okamžitě vychválil fantastickou slevu na Vega 56. Těžce nemocný člověk.
23.2.2019 09:47:02   185.107.83.xxx 71
To je hlína XD
23.2.2019 09:52:02   46.23.50.xxx 147
Spíš ubohost. Využivá každé chvilky k očernění NV a k uctívání AMD. Kdo to nevidí, je pomatenec.
23.2.2019 10:01:30   198.96.155.xxx 70
Nepochopils, nevadí - naprosto zbytečně se nad tím pozastavuješ, je totiž po všem.
23.2.2019 10:08:14   78.45.21.xxx 411
Mne spis prijde zajimave, jak urcita skupina uzivatelu neustale sleduje, co kde nejaky web na urovni lepsiho blogu napsal..
Na to, jak ten web nenavidite, mu delate vybornou reklamu
23.2.2019 10:19:05   204.85.191.xxx 71
Tak pokud mě do té skupiny řadíš, navíc na základě slov, kterými jsem reagoval v tomto vlákně, tak hodně štěstí XD
23.2.2019 10:28:18   78.45.21.xxx 36
Psal jsem to Magionu...
23.2.2019 10:39:30   46.23.50.xxx 111
Reklamu si dělá sám. Sleduju X webů co se týče recenzí, takže si o objektivitě jednotlivých webů myslím své. Ten o kterém píši je naprostý extrém a myslím si, že by se o tom nemělo mlčet.
23.2.2019 10:51:54   78.45.21.xxx 48
..akorat, ze ty mu delas negativni reklamu..a to je stale reklama, i kdyz to nechces
Garantuji ti, ze se najdou lidi, kteri z toho duvodu, na ten web pujdou i presto, ze ho treba doposud vubec neznali.
23.2.2019 10:59:56   109.105.39.xxx 163
Hele, v zásadě je lepší, když lidi ten web budou znát a budou vědět, co dělá, než když tam zabloudí omylem a budou si myslet, že je to pravda.
23.2.2019 11:11:18   78.45.21.xxx 18
no..to zalezi, co chces tou negativni reklamou docilit..
Pokud je tvoji snahou dany web udrzet pri zivote diky clickbaitu a tim sponzoringu, tak se ti to urcite povede.
Osobne si ale myslim, ze podobne ladene prispevky tohle za cil nemaji..

Co se tyce obsahu samotneho..to je na delsi diskusi, protoze i tam se daji najit veci, ktere jsou zajimave, i pres celkem zbytecne emocne kriticky nadech nekterych recenzi..
23.2.2019 11:35:52   46.23.50.xxx 143
Mně je celkem jedno, jakou mu dělám reklamu. Jde o to, že je do očí bijící, jak mu POKAŽDÉ vyjde AMD skvěle a Nvidia na houby. Intel vs AMD je úplně to samé. Vždy otočí úhel pohledu tak, aby AMD vyhrálo nad konkurencí. A lidi by o tom měli vědět, že je to zlo mezi IT magazíny.
23.2.2019 12:47:22   78.99.110.xxx 151
+1

Už neraz sa mi stalo že niekto ozaj v dobrej viere postoval jeho vyjadrenia a pod. lebo dotyčný ozaj po 5min na webe či občasným klikom na jeho test vážne nepríde na to aká je "DD"... ...svojská osobnosť

...obzvlášť ked sa tam na webe dočíta spustu súvislosti a DDho vyjadrení jak s ním každý spolupracuje a neskutočne si ho cenia
23.2.2019 14:06:09   78.45.21.xxx 410
Zvysujes mu cetnost stranky, tudis mu prispivas aktivne na jeji provoz. Je uplne jedno, z jakeho duvodu to delas a proc tam lezes
24.2.2019 14:26:26   90.179.133.xxx 82
Na to jak je ti ten blog šumafuk, tak teda vydáváš velmi hodně energie proti těm co o něm něco napíší
Běž raději hledat s Cipískem do lesa Řáholce nějaké ty místní plody lesa.
24.2.2019 15:35:21   78.45.21.xxx 111
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
24.2.2019 16:34:42   90.179.133.xxx 91
Jj, inteligent se pozná na první pohled. Otevřel jsi nám oči, ty vlastně bojuješ proti Stachovi, aby neměl takový prachy z reklamy a umřel hlady. Tak tedy díky za ten boj.
24.2.2019 19:15:41   78.45.21.xxx 37
A ty jsi ten inteligent s tou hlavou v zadku co?
Hlavne, ze si potrebujes pravidelne vybrecet a dat to vsem na vedomi, ze na nejmenovanem webu je zase neco hroznyho..ble ble ble
Takovy prihlouply miminko, kterymu ani nedochazi, ze tim onen web prizivuje
Ale jinak jsi urcite velky kluk a samozrejme, ja se snazim onen nejmenovany web chranit
To vis ze jo ty troubo..
24.2.2019 19:33:43   90.179.133.xxx 71
Jj, nadávky a sprostosti, nic jiného jsem ani nečekal. V tom jsi nefalšovanou jedničkou.
26.2.2019 09:57:58   78.45.21.xxx 12
Sprosty je ten, kdo sproste mysli. Ale to je filosofie, ktera tobe jeste dlouho nic rikat nebude. Krivak se vzdycky prozradi stejne sam.
24.2.2019 19:22:05   78.45.21.xxx 38
"Otevřel jsi nám oči, ty vlastně bojuješ proti Stachovi"
.. ja nebojuji proti nicemu. Jen poukazuji na parado, ze lidi, kteri proti nemu nejvic bojuji, mu ve skutecnosti pomahaji. Neco tak elementarniho co ty ani nejsi schopny pojmout
24.2.2019 15:38:04   78.45.21.xxx 010
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
23.2.2019 14:59:12   159.253.111.xxx 91
Jedine, co je tam zaujimave, je samotna osoba "DD" - z pohladu patopsychologie.
23.2.2019 12:40:53   78.99.110.xxx 101
Tome, tak toho by som sa vážne nebál

bezosporu je to aj ako píšeš a nájdu sa ľudia ktorí sa o ňom dozvedia len z takých diskusií ale koľko to je ľudí, koľko následne začne sledovať jeho web, tvoriť "kliknutia" ?

To bude mizivé %, áno, aj "negatívna reklama je reklama" ale tak odtiaľ - potiaľ .
23.2.2019 13:59:06   78.45.21.xxx 28
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
23.2.2019 11:21:43   46.150.193.xxx 81
No ja sa o tieto veci zaujímam ako BFU a preto sledujem viac webov. UveDDený web tiež sledujem, lebo je to niečo ako paralelná realita, kde všetko vychádza akosi presne opačne ako v zbytku sveta. A aby človek ostal v strehu alebo si overil správnosť svojich názorov, tak potrebuje práve takúto skúšku správnosti :-)
24.2.2019 07:26:42   95.82.164.xxx 53
mno pokud kartu nema, tak ji asi recenzovat nemuze sputniku, jinak toto je povedena karta, sice je skoda, ze se mainstream u nvidia drzi porad jen na 6GB, buh vi co to udela v pripade HDR her co vychazeji, ale tady bych to narozdil od 2060 i toleroval, neni to karta na hrani 2560x1440 HDR 120fps, ale na fullHD 60fps to bude na 2-3 roky ok, faktem je, ze pokud by nvidia neskocila na RT a udelala tydle karty s 12-22GB pameti bez RT funkci, tak AMD rok neproda ani reklamni banner, takto pokud udela i velkou Navi ma jeste jakous takous sanci se v branzi udrzet, coz me tesi, me se obraz nvidii totiz nelibi, 9xx a 1xxx a plynulost je totiz hodne pofiderni, at si rikas co chces jak chces tak hrani na Vega oproti 10x00 je proste plynulejsi, bohuzel jsem jeste nevidel jak je na tom 12nm rada nvidia v barvach a plynulosti, doufam, ze si ji nekdo znamej koupi a budu to moct ocucnout, protoze tim ze zapracovali na DX12 a Vulcanu konecne ty karty uz jsou na budoucnost pripraveny, skoda jen ze se nezdvojnasobila ta pamet, az prijdou nove konzole tak proste 6GB je malo, ale jak jsem psal, narozdil od 2060 me to v pripade teto karty nevadi, zatim to vypada, ze je opravdu povedena
24.2.2019 14:40:01   78.102.150.xxx 70
kdyby recenzent chtěl, kartu už má dávno doma a otestovanou, v prodeji jsou už 48 hodin...
24.2.2019 16:02:55   95.82.164.xxx 03
s recenzema ma obecne zpozdeni, i Vegu VII mel recenzi pozdeji, takze jsem klidny, cekam ze recenze bude
22.2.2019 22:36:37   51.15.48.xxx 53
Nvidia by měla dostat metál za projev milosrdenství a solidarity, cenovou politiku, prostor a čas věnované AMD RTX řadou.
22.2.2019 23:09:53   83.208.130.xxx 523
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
24.2.2019 08:15:35   95.82.164.xxx 44
toto neni grafika na 4k ... na 4k nema smysl ani 8GB maximalne tak na stary hry ... porad plati, ze na 4k bude potreba highend, narocnost grafiky s novyma hrama poroste, navic pokud nekdo bude kupovat 4k monitor v tomto ci pristim roce nema smysl kupovat neco bez HDR a jen s 8bitovyma barvama ... je jasny, ze pripojit 6GB kartu nema smysl ani pripojovat k 2560x1440 pokud to je HDR s 10bit barvama, to na novy hry stacit nebude, vzhledem k tomu, ze uz ted jsou hry kde je 6GB na hrane, pristi rok to lepsi nebude, je jasny, ze tim ze nvidia tu pamet i po trech letech nezdvojnasobila, tak ty hry oklesti, ale to prestanou delat jak vyjdou novy konzole, ty budou na 4k HDR 10bit pripraveny a i kdyz nebudou mit takovej vykon jako highend grafiky ten rozdil mezi 6-8GB se pro hratelnost stane zasadni, toto je povedena grafarna pro fullHD s 8bitovyma barvama na 2 roky, cena je snesitelna a kdo to kupuje k takovymu monitoru muze byt v klidu, ale az koupi pak monitor novej, bude muset upgradovat i grafiku s tim musi pocitat, na druhou stranu toto si nikdo k 4k monitoru nekupuje, i dnes lidi kupujou obycejny fullHD monitory protoze proste penize a tam bude slouzit dobre a i novy hry na fullHD pobezi s 6GB, je to ale minimum ... fullHD 6-8GB, 2560x1440 8-12GB, 4k 16GB tak to vidim ja
25.2.2019 09:52:21   212.27.208.xxx 40
https://www.techspot.com/article/1785-nvidia-geforce-rtx-2060-vram-enough/

6GB limitem neni a po dobu moralni zivotnosti karty ani nebude.

Neni treba jiste pripominat ze tato karta neni cilena na 4k nebo maximalni nastaveni u her po dobu peti a vice let. K tomu slouzi highend (pokud vubec - s ohledem na vyvoj technologii).
25.2.2019 10:10:59   213.226.209.xxx 11
"morální" životnost ? wtf no nic i tak budu reagovat
takže v moment co to bude limitující ač výkon bude dostačující je automaticky "morálně" zastaralá ? takže třeba za rok za dva ji musím měnit, aby mohl obhajovat zjevný nedostatek a nebo se spokojit s tím, že nemohu využít maximální potenciál ?

ohledně komentáře i od mittara, že není na 4k apod. kdo probůh hraje na Ultra však to ještě kvalitu snižuje a ve 4k plno popstprocesingu není potřeba a navíc žere výkon .. btw není jen FHD ale i QHD atd.
.. prostě NV už nesegmentuje trh výkonem (ten by byl dostatečný), ale omezením VRAM a co až přijdou hry, kterým ani pod FHD nebude 6GB VRAM stačit(nebo si najivně myslíte že herní grafika zůstane neměnná dalších 5 let? )
25.2.2019 10:40:47   78.45.21.xxx 12
Tenhle clanek je-bude Hnizdovo "Alfa a Omega". To co uz ale nezminuje je treba fakt, ze i presto ze momentalne nenamerili nic, tak redaktor na konci zminuje, ze v horizontu 3-5 let, bude uzivatel nejspis nucen zacit upravovat nastaveni u her. Napred u par, pozdeji to bude spis pravidlo.
Dalsi vec je RTX, ktere si taky papne dalsi kousek VRAM..nastesti pro NV, zatim RTX moc venku neni ;) ;)
25.2.2019 11:01:04   51.77.177.xxx 32
V horizontu 3-5 let. Přičemž by někteří rádi za jednu bídnou 200USD výplatu chtěli pět let hrát na maximum každou 70USD hru
25.2.2019 11:06:22   78.45.21.xxx 32
Moc nerozumim tomu cemu se smejes a spis se smejes dost hloupe.
Mene moviti uzivatele, kterych je urcite dost, nemeni grafiku co 2 roky. Hry se bezne kupuji ve slevach, kde ji koupis za pakatel, oproti cene, kdy byla vydana, atd. Tudiz tvuj vysmech opravdu neni na miste, teda pokud se nesmejes sam sobe.
25.2.2019 11:09:13   171.25.193.xxx 11
Můj výsměch platí i pokud bychom se bavili o typičtějším poměru 250USD za kartu a 30USD za hru - jde o absurdní nepoměr, pokud se má vzít rozpětí 5ti let na maximum detailů.
25.2.2019 11:10:20   171.25.193.xxx 01
O licencích užitného softwaru (vč os) ani nemluvě.
25.2.2019 11:13:02   78.45.21.xxx 12
Opravdu nevim cemu se vysmivas..nejspis proto, ze nechapes souvislosti. Je jednodussi dat treba 500,- 10x za rok, nez vytahnout 5k najednou. Elementarni lidske chovani, ktere ti unika.
Rikam..smejes se hloupe a leda tak svoji hlouposti.
25.2.2019 11:17:54   178.175.148.xxx 01
Myslíš elementární lidská blbost - neboj, díky tobě podobným mi nehrozí ji pomíjet.
25.2.2019 11:36:37   78.45.21.xxx 11
V pohode, mysli si co potrebujes. On si to kazdy uz prebere po svem.
Ja si to preberu tak, ze jsi dalsi do sbirky fanatickych bukvic ;)
25.2.2019 11:41:29   185.220.101.xxx 01
Váš úhel pohledu dává smysl pouze tehdy, nakupujete-li software za pět prstů. Každý další soudný člověk chápe, že karta za 250USD je velmi dočasné kompromisní řešení.
25.2.2019 11:56:12   78.45.21.xxx 21
Co je u tebe "soudny clovek"..pohybujes se mezi "normalnima lidma", kteri maji treba rodinu a vydaju nad hlavu a nebo mas pocit, ze kazdy kupuje jak z praku?
Bezny clovek nemeni kartu co 2 roky. Spousta lidi si kupuje pocitac na 5+ let a k nejakemu upgradu, pokud vubec, sahnou po 3-4 letech nejdrive a to kdyz musi. Samozrejme, ze jsou i lidi, co meni grafiku co roky, ale tohle neni diskuse o nich.
Karty o kterych se bavime nestoji 250$, ale zacinaji na 9,5+K pro 2060. 1600Ti je sice levnejsi,ale porad se pohybujes okolo 8K. Krome toho 2060 je RTX karta, kde RTX ukousne dalsi cast pameti.
Jinak co se tyce tech lidi co si kupuji ty hry..tak bych ti doporucil vyjit z tveho hradu a jit se podivat jak nakupuji "poddani".
Dal s Tebou diskutovat nebudu, protoze to nema smysl.
25.2.2019 12:15:14   185.104.120.xxx 01
Běžný člověk nemá potíže s úpravou detailů po třech letech, nebo, mám-li sáhnout k blackboxovským přirovnáním, jízdě na protektorech.
25.2.2019 12:21:31   185.220.101.xxx 01
Já z žádného hradu slézat nemusím, protože používám z 90% opensource software a akceptuji k práci hardware s čipy do 50W příkonu - což je pro některé nemyslitelné. Přesto mám na paměti 250USD jen za roční licenci Photoshopu.
25.2.2019 12:30:15   213.226.209.xxx 21
"Já z žádného hradu slézat nemusím,"

kolik lidí používá opensource + herní PC k práci a platí za photoshop?
btw vsadím se, že tahle karta v tvém "nákupním košíku" neskončí ;) ale bít se za NV umíš pěkně
25.2.2019 12:34:22   109.70.100.xxx 00
Opensource používá pár procent lidí. Za to Photoshop v kombinaci s 250USD kartou (typicky 1060) používá většina lidí z branže a nevšimnul jsem si, že by si stěžovali jako ty, obvzláště s ohledem na to, kolik utratí za software, chraň bůh v celkovém součtu za 5 let.
25.2.2019 12:41:06   213.226.209.xxx 10
jaj a já myslel, že celou dobu řešíme hry a najednou si musí stěžovat lidé co ji používají pro pracovní účely >> jinak by to nebylo dostatečně relevantní

opravdu velké projekty se řeší za pomocí VRAM/RAM/SSD mít něčeho nedostatek a mít třebas jen HDD tak se zblázníš takže i profík, který jen nešmdrlá jednodušší projekty tu paměť potřebuje(a nebo dostatek času a čas jsou peníze )
25.2.2019 12:49:08   209.95.51.xxx 01
Dostatečně relevantní je to i vzhledem k hrám - užitný software jsem vytáhnul, protože níže do věci taky taháš tvorbu obsahu. Využití s Photoshopem k *60 nesedí?
25.2.2019 12:55:40   51.15.252.xxx 00
Chceš říci, že aktivní hráč, který jeví zájem o *60 neutratí za hry 250USD/rok?
25.2.2019 13:47:45   213.226.209.xxx 10
jak kdo tohle není relevatní někdo SW jen krade, ale za HW utrácí horetní sumy(nebo to zacvaká rodič) a někdo za HW skoro neutrácí, ale platí SW a služby tím chci naznačit v tomhle směru nehodlám generalizovat ;) taky nemám čistý štít a něco koupím a něco jen "stáhnu"
25.2.2019 14:00:54   185.129.62.xxx 00
No tak hlavně, že jsme se taky dozvěděli něco konkrétního, založeného na přesných datech, a ne pouhé horečnaté relativizace.
25.2.2019 14:07:13   213.226.209.xxx 00
mám z tebe někdy pocit, že vůbec nevíš na co reaguješ a funguješ pouze jako generátor slov
25.2.2019 14:20:35   185.220.101.xxx 00
Most gamers spent approximately $53 over the last three months.
(https://www.tomshardware.co.uk/video-mobile-game-sales-2018,news-59093.html)
Na generování bezobsažných relativizací jsou tady jiní.
25.2.2019 15:01:31   213.226.209.xxx 00
aha
"..konkrétního,založeného na přesných datech.."
"..approximately.."

ano jsi typický příklad

že někdo hraje hru a nenacpe tam ani korunu a druhý tam klidně narve $5000 je opravdu vypovídající to je nebezpečí takových článku které se týkají části trhu a nezohledňují pirátskou scénu ani jednotlivce
to už je vhodnější příklad uvádět konzolisty co si pravidelně kupují nové hry a platí si paušálně různé služby, ale ani v tomhle případě nelze generalizovat ;) jsou lidé co si jen hrají a podřídí tomu uplně vše a pak jsou lidé, kteří si občas pustí v lepším případě CS:GO apod. a tím to končí
25.2.2019 15:14:38   185.220.100.xxx 00
Ah, ty tady vlastně celou dobu poskytuješ přesnější informace, pardon.
Člověk, který se poohlíží po *60 s největší pravděpodobností utratí za software 250USD/rok - o tom nemám nejmenších pochyb. A v tomto kontextu je 250USD za gpu s výhledem na tři roky úsměvná částka.
25.2.2019 15:55:01   213.226.209.xxx 00
rozhodně ano a i ty nepřesné/lživé které poskytuješ lépe pochopit ;) rozhodně jsem od herního nasazení nepřešel k tomu kolik ročně utratím za pracovní SW a neprojektoval si to na zbytek populace (opravdu nejsi středobodem vesmíru)

a ten kdo po *80 tak utratí $500 ?
kupoval jsem kartu za cca $650 a za hry jsem utratil za celou dobu $14/rok takže tvé pochybnosti jsem rozbil hned z počátku, ale znám jedince kteří utratí za hry na steamu víc jak cca $50/měsíc a pár jedinců kteří i za F2P hru dokáží utratit desíky tisíc korun a to ani nemají PC
25.2.2019 16:08:35   141.255.162.xxx 00
Ty jsi vážně chorý - osočuješ lidi z věcí, kterých se sám dopouštíš, domýšlivosti aktuálně.
Ne, ten, kdo si koupí *80 nutně neutratí 500USD za software, utratí +/- stejně, jen si připlatil za trvanlivější hw řešení.
Mimochodem vtipné - co kdybys zmínil, kolik tě stál software, kvůli kterému sis tu 650USD kartu koupil, když ne kvůli hrám?
25.2.2019 16:15:10   176.10.99.xxx 00
Sám mě níže upozorňuješ, že nemám vyjímat obecné nasazení a teď mě osočuješ, že uhýbám od her - jsi fakt chorý.
25.2.2019 16:19:19   176.10.99.xxx 00
Hlavně, že já jsem konzistentně nekonzistentní - suma tvých příspěvků nemá faktickou konzistenci absolutně žádnou, bředne všechno.
25.2.2019 16:25:32   213.226.209.xxx 00
myslím, že to ukončíme bavit se s lhářem, který vše překrucuje a domyšlí si nevyřčené nemá smysl a taky jdu dělat něco užitečného. Měj se hezky..
25.2.2019 16:33:41   185.220.101.xxx 00
...to samé platí pro jiné oblasti vč. kapacity VRAM vzhledem k nárustu složistosti výpočtů a tlaku na co nejplynulejší herní zážitek nelze VRAM nahradit sdílenou operační pamětí bez dopadu na celkový výsledek a pokud chceme nějaký posun tak je nutné udělat ten posun na straně HW i SW
nebo si nepamatuješ jak utrpné a zdlouhavé byli i drobné úkony na tehdejším HW?


bAH! Pak, že já se vlastími slovy utloukám!
25.2.2019 17:06:46   213.226.209.xxx 00
"Sám mě níže upozorňuješ, že nemám vyjímat obecné nasazení"
určitě? (možné to je ale pouze v reakci na tvé bláboly)
"a tlaku na co nejplynulejší herní zážitek nelze VRAM nahradit sdílenou operační pamětí bez dopadu na celkový výsledek a pokud chceme nějaký posun tak je nutné udělat ten posun na straně HW i SW"
SW = HRA atd. HW = vše potřebné

však říkám, že se utlučeš sám kde tě tedy upozorňuji v tvé citaci mého příspěvku na to že nemáš vyjímat obecné nasazení ? >> "Sám mě níže upozorňuješ, že nemám vyjímat obecné nasazení "

to že jsem se na závěr zeptal na jednoduchou věc na kterou jsi nebyl schopen odpovědět a lze ji bezproblému aplikovat na herní nasazení už je podružné ..

"Ty jsi vážně chorý - osočuješ lidi z věcí, kterých se sám dopouštíš, domýšlivosti aktuálně."
ani si necucám ceny karet z prstu a taky netvrdím že GTX 1070 je o 100 babek draží atd.
25.2.2019 17:17:07   199.249.230.xxx 00
Ty jako z vlastní citace explicitně všem na očích vyjmeš co se ti hodí a mě osočíš ze selekce a zkreslování?
25.2.2019 17:19:36   199.249.230.xxx 00
A hlavně ten, oný, enrage, jak říkáš - ty se vlastně topíš v nadhledu, viď, když tedy neadekvátně reaguješ na mé bláboly
25.2.2019 17:35:13   213.226.209.xxx 00
ano přesně tak neadekvátní je pouze to, že vůbec reaguji na tvé nesmysly je to jako házet hrách na zeď, ale prostě věřím, že nikdo nemůže být takový jak se tu prezentuješ
25.2.2019 17:47:13   87.118.122.xxx 00
Já se tedy utloukám vlastními slovy - jsem právě prozřel, díky XD
25.2.2019 17:33:24   213.226.209.xxx 00
doufal jsem, že jsi na tolik inteligetní a pochopíš to ;)
"to že jsem se na závěr zeptal na jednoduchou věc na kterou jsi nebyl schopen odpovědět a lze ji bezproblému aplikovat na herní nasazení už je podružné .."

to že to celé stavíš na jednoduchém dotazu, který sis v kontextu s předešlým textem překroutil po svém je opět tvůj problém ..ale budu od té dobroty a znovu se zeptám kde ve zmíněném dotazu vidíš, že tě nějak tlačím do toho abys nevyjímal obecné nasazení a ber prosím v potaz i neodcitovaný text, který tomu předcházel.

"nebo si nepamatuješ jak utrpné a zdlouhavé byli i drobné úkony na tehdejším HW?"
25.2.2019 17:45:38   87.118.122.xxx 00
i v "hrách" můžeš tvořit
Můžeš mi vysvětlit, co přesně jsi myslel touto další vágní formulací? Nemyslel-li jsi práci ve videoherním enginu (vizualizace, machinima) s dodatečnými grafickými nástroji..?

A když jsme u nezodpovězených otázek - kvůli čemu sis pořizoval 650USD kartu, když za hry utratíš 15USD ročně, jak byl tento software nákladný?
25.2.2019 18:22:25   213.226.209.xxx 10
koukám, že jsi hotový detektiv, ale už tě např nenapadlo, že jsou hry kde tvoříš někdy i jako forma zábavné výuky ... a když zabrousím do jiných vod tak rovnou mohu zmínit i minecraft ;)

ale zajisté je mnoho dalších her které můžeš nějakým způsobem přetvářet a vytvářet tak vlastní obsah ;)

"kvůli čemu sis pořizoval 650USD kartu, když za hry utratíš 15USD ročně"
kupuji HW na dlouhou dobu (čas který je potřeba věnovat obměně HW v kombinaci s vrozenou leností je dostatčně padný argument abych nemusel obrok kupovat novou kartu ..)

jsou i jiné způsoby jak se přímo či nepřímo dostat k hrám
- F2P hry
- nákupem HW(bundly)
- dárcovstvím
- nelegálně(úložistě, torenty...)
- a taky hlavně sdílení účtu s kamarády ;)
atd.
a třeba Witchera 3 GOTY (poctivě koupený) jsem ještě nedohrál - není tolik času ...
25.2.2019 19:05:46   185.220.101.xxx 00
Nejsem si jist, jak jsi to teda myslel s těmi středobody, ale budiž... Takže Minecraft je typický zástupce hry, z něhož uplatníme a zobecníme nutnost mít +6GB RAM pro 1080p
Děkuji
25.2.2019 19:09:34   185.220.101.xxx 00
*VRAM
25.2.2019 20:20:17   213.226.209.xxx 00
ano pane vytrhávači z kontextu (všiml sis vůbec zbytku toho co jsem psal ?) ;) nebo si vybereš jen to co se ti hodí a překroutíš to ... ale co jiného od tebe čekat doporučím ti aby sis rozšířil všeobecný přehled (už nevím jak jinak ti pomoci)

ale i zmíněný Minecraft jde přemódovat do Ultra fotorealistické grafiky (ač tam budou stále kostičky) a i stařičký skyrim mohu klidně vytunit aby si vzal 8GB VRAM a co teprve moderní enginy ...
25.2.2019 20:39:04   185.125.33.xxx 00
Tak jistě, tím, že do*ereš už tak co do optimalizace do*ranou hru se snadno dosatneš k přemrštěným a neopodstatněným nárokům (Skyrim).
26.2.2019 07:39:06   194.213.50.xxx 00
To je sice mozne, ale nic to nemeni na tom, ze s novejsi kartou za cca 8k+ je to uz problem ...i kdyz s kartou do 5k problem neni
26.2.2019 09:53:04   51.15.125.xxx 00
Není problém, aha - a doložíš tvrdá data, ze kterých vyjde, že tyto mody utáhne výkonem?
25.2.2019 12:26:50   213.226.209.xxx 01
souhlas moc pěkně jsi to vystihl NV karty v téhle třídě můžeme přirovnat k protektorům za cenu nových gum
25.2.2019 12:32:26   109.70.100.xxx 10
Jasně, protektory totiž nabízí v každé další generaci 30% nárůst výkonu a obgenerační změnu paměti s 50% nárůstem propustnosti.
25.2.2019 12:43:41   213.226.209.xxx 01
podobný výkon -2GB VRAM typický protektor ;) 30% na papíře bez nitra které se přidá do paliva a dodávky jsou závislé na dobré vůli prodejce k ničemu
25.2.2019 12:46:41   188.166.37.xxx 00
Jakých zase -2GB RAM, když má stejnou kapacitu jako předchůdce? Lehce nad 30% má pár dní po vydání napříč obrovským vzorkem testů, s prvními verzemi ostrých ovladačů.
25.2.2019 13:04:00   213.226.209.xxx 01
RX 590, VEGA 56, GTX 1070 mají 8GB VRAM (starší karty) vs GTX 1660 Ti s -2GB = typická vlastnost protektorovaných gum svezou tě podobně, ale ten kratší dojezd je prostě problém ;) akorát v tomhle konkrétním případě to nevyjde levněji ...
25.2.2019 13:10:19   195.206.105.xxx 00
Aha, Vega a Polaris tě totiž svezou dál, mají na to přeci výkon a životnost s ohledem na příkon. A nechci ti nic říkat, ale nová 1070 stojí cca o 100USD více, než nová 1660.
25.2.2019 13:41:49   213.226.209.xxx 10
"ale nová 1070 stojí cca o 100USD více"

buď neumíš počítat a nebo nesleduješ aktuální ceníky nebo mi dej link na GTX 1660 Ti za cenu pod 7 tisíc ;)

a to má GTX 1070 horší boost, více ROP, CACHE a je celkově rozbustnější s 2GB VRAM navíc a v ten moment co dáš GTX 1660 Ti pořádně zabrat tak ten hrubý výkon který ji chybí se projeví (už teď se u ní projevují nedostatky jako např. microstuttering apod.) z mého pohledu je mnohem lepší koupí GTX 1070 nebo nějaká AMD alternativa
25.2.2019 13:55:28   176.10.104.xxx 00
Tak v edici Armor MSI činí rozdíl cca 3500 vč dph
25.2.2019 14:16:11   213.226.209.xxx 10
za ty prachy mohu mít 1070 Ti pokračuj v hledání a najdi mi tu 1660 Ti pod 7k protože 1070 jde sehnat pod 9k ale ty určitě najdeš způsob jak si to přiohnout k obrazu svému ;)
25.2.2019 14:24:51   178.17.166.xxx 01
Narozdíl od tebe nemusím nic přiohýbat, protože GTX 1070 si zákonitě říká o lepší provedení. Jaksi logicky jsem vzal zavděk co nejvyrovnanějším průnikem provedení s ohledem na specifika.
25.2.2019 14:46:03   213.226.209.xxx 00
nemusíš? tak když nemusíš tak nemusíš nebo je to jen na základě dojmů..(potom tedy nechápu proč to děláš, když nemusíš ..asi koníček Bender by ti záviděl)

"protože GTX 1070 si zákonitě říká o lepší provedení"
i šuntová mini ITX karta nevypadá zle
max 42 dB a teploty GPU 66°C VRM 92°C >> a co teprve klasická s dvěmi větráky ;)

tak pořád čekám na tu GTX 1660 Ti pod 7k jinak je tvé tvrzení zavádějící ..
25.2.2019 14:49:39   185.220.102.xxx 00
Myslíš stejně zavádějící jako srovnávat čerstvě vydanou kartu s téměř dva roky usazenou? Kdybychom na to šli statisticky, nedokážeš vyvrátit, že rozdíl činí cca 100USD.
25.2.2019 15:11:19   213.226.209.xxx 00
aha už je mi to jasné ty nevycházíš z reálné ceny, ale z doporučené maloobchodní to pak pardon a já myslel, že tu nechceme zavádějící srovnání, které se rozchází s reálnou tržní cenou
25.2.2019 15:18:13   185.220.101.xxx 00
Uff...
25.2.2019 16:07:33   213.211.33.xxx 10
Jestli je gtx1660 guma protektor, tak co je pak AMD RX590 ? dřevěná loukoť ?
25.2.2019 18:47:52   213.226.209.xxx 02
jestli čteš pozorně tak jsme v podstatě srovnávali GTX 1070 a GTX 1660 Ti, ale ty si hloupou připomínku neodpustíš co ;)
ale když už jsi u toho tak ač slabší RX 590 stojí 7k a má 8GB VRAM a v nových hrách si vede kupodivu dobře např. v METRO EXODUS lépe jak 1660 Ti i RTX 2060 ;) takže je to spíše naopak ..a za 7k ...
25.2.2019 19:50:18   103.208.220.xxx 10
No, teoreticky, když vyjdeš z jediného příkladu, ještě aby ne při bezmála dvojnásobném příkonu XD
Prakticky tomu může být snadno i jinak viz
https://www.techspot.com/review/1797-nvidia-geforce-gtx-1060-ti/
25.2.2019 19:53:06   103.208.220.xxx 10
Strašná škoda, že neuvádíš sumy konkrétních dat a zdrojů - jen bláboly a dojmy.
25.2.2019 20:43:31   185.219.167.xxx 00
Xcute, já tě snad jmenuji svým tiskovým mluvčím. Co tady předvádíš je na 1***********************************************************************************************************************
Se divím že někdo ještě nepodtaktoval RV7 a neporovnal ji s nVidiou.
25.2.2019 21:02:28   94.230.208.xxx 00
Adresu mám, pošlu fakturu ;)
26.2.2019 10:48:58   213.211.33.xxx 00
napiš na jaroslav.crha@protonmail.com
a já ti něco pošlu.
26.2.2019 07:55:39   194.213.50.xxx 11
Co chces po 3 roky stare architekture na urovni maxwellu a i ta pamet navic si neco vezme ...
Prakticky ano btw i na gamenexusu je nekolik titulu se stejnym scenarem prumerne/max fps ma NV lepsi, ale horsi propady i ve srovnani s AMD "lowendem"..
https://www.guru3d.com/articles_pages/metro_exodus_pc_graphics_performance_benchmarks,6.html
26.2.2019 10:01:25   51.15.125.xxx 11
Ta jsi chorý až na půdu!
Ze tvého vlastního zdroje:
2060 21ms 99% 16ms average (propady ovlivnily průměr o 23,8%)
590 28ms 99% 21ms average (propady ovlivnily průměr o 25%)
Z toho jsi vydedukoval, že 2060 má horší propady jo?
26.2.2019 10:14:15   178.175.132.xxx 11
Na Gamers Nexus namátkově:
SOTTR 1140p Dx12 fps
2060 58.7 0.1% 67.8 average (0.1% propady o 13.4%)
590 41.8 0.1% 50.3 average (0.1% propady o 16%)
Chorý a nedouk až na půdu!!!
26.2.2019 10:22:20   185.220.102.xxx 11
V případě stejné hry ale 1660Ti:
1660Ti 50.1 0.1% 56.9 average (0.1% propady o 12%)
26.2.2019 10:29:47   89.24.56.xxx 11
Pardon chyba na me strane(na mobilu se to obcas stane) tenhle link byl jen na ukazku toho, ze i 590 za 7k je jen o 1fps horsi nez GTX 1070 ..ale puvodne jsem ho nechtel postnout (gamenexus neni Guru3d)
https://www.gamersnexus.net/images/media/2019/GPUs/1660ti/xc/apex-legends-1080p_ ... F1, GTA 5 atd. jsou na tom podobne troufnu si tvrdit ze polaris neni spatny na to jak je stary, levnejsi a s vice VRAM ...
26.2.2019 10:34:13   185.220.101.xxx 10
Já čekám na link, kde si RX 590 vede lépe, nebo alespoň s menšími propady, než GTX 1660, nebo RTX 2060.

Hádám, že se nedočkám - chápu, jsem totiž lhář.
26.2.2019 10:40:11   54.39.148.xxx 00
Připomínám, uvedl jsi explicitně Metro Exodus a nové hry (Dx12).
26.2.2019 11:34:29   89.24.56.xxx 00
Treba tady https://youtu.be/YDdcLAWplwA?t=402
26.2.2019 11:44:42   178.17.166.xxx 00
Potřebuju alespoň tři, synu, aby to ovlivnilo průměr naměřený u magazínů, které čtu já (např. výše uvedený Techspot a dokonce tebou samým doznaný guru3D).
26.2.2019 11:47:48   178.17.166.xxx 00
Protože v tomto konkrétním zdroji je totiž rozdíl značně signifikatní, chápeš ;)
26.2.2019 12:15:28   185.220.101.xxx 00
Zkrátka z recenzí a měření na Techspotu, Guru3D, PCGamesN a PCGamer vyplývá jednoznačně obecně platný opak, tedy že 590 nedosahuje lepších výsledků, včetně menších propadů, než GTX1660, či RTX2060...

Takže alespoň prosím zdroje, se signifikatními daty dokazujícmi opak
26.2.2019 13:28:38   89.24.56.xxx 00
Kdyz nechces chapat psany text a vse si v te sve kebuli prevratis naruby tak to uz opravdu neni muj problem a hlavne ze jsem chory ;)
26.2.2019 13:39:20   185.222.209.xxx 01
Psal jsi Metro Exodus - explicitně, velkými písmeny. Uvedl jsi jej za výsostný příklad hry, kde RX 590 podává lepší výsledky než RTX2060, včetně návazného odkazu dokazujícího opak.
Já tuším, jak jsi to myslel s tou konzistentní nekonzistencí, neboj ;)
26.2.2019 14:24:58   194.213.50.xxx 10
Ano cela debata stoji na jednom prispevku a opet neni muj problem ze nejsi schopen vnimat jako celek...dukaz jsem ti poskytl tech dukazu o kvalite i nekvalite recenzovane karty je samozrejme vice dokonce v zde postnutem linku ...
26.2.2019 14:33:10   89.234.157.xxx 01
Pokud mě teda Crha jmenuje svým mluvčím, pakt tebe jmenuji svým Sputnikem :*
26.2.2019 15:43:15   89.24.56.xxx 10
nevim jestli je to od CRHY zrovna pocta ...a prosim netahej mne do okruhu tvych zajmu na tohle si tu expert ty ;)
26.2.2019 16:40:44   213.211.33.xxx 00
předvádíš tady blackboxi zbytečné veletoče. Prostě uznej že jsi přestřelil s tím že víc GB VRAM víc adidas a je to. Projel jsem to tvoje ruské video celé a jestli tam u dvou her je gtx1660Ti pomalejší o 1FPS, tak se to dá považovat za chybu měření. V jiných hrách má gtx1660 víc o cca 5-15FPS, což už chyba měření být nemůže.
26.2.2019 17:39:41   213.226.209.xxx 10
další co nechápe psaný text
ale ok tak další příklad (a nezapomeň, že 590 spadá do nižší třídy)
F1 2018 (gamersnexus)
má 590 o 8,5 fps (1%) a 10,7 fps(0,1%) menší propady >>> v GTA V to vypadá taky zajímavě a v pár hrách je to v podstatě plichta a zbytek odpovídá výkonnostnímu a cenovému odstupu ...
26.2.2019 17:48:35   213.211.33.xxx 01
V podstatě je to plichata není, je to cca 16% pro gtx 1660 Ti s 8GB VRAM:
userbenchmark.com
26.2.2019 18:16:21   213.226.209.xxx 10
ano ty jsi na to kápl celou dobu se bavíme o syntetice ;) a nikde netvrdím, že GTX 1660 Ti není celkově silnější ...
26.2.2019 12:32:19   89.24.56.xxx 00
Kvuli tobe se nebudu na telefonu "trapit" a kdyz uz sis zvladl vycucnout vysledky napriklad z gamenexusu a nejakou zahadou jsi vynechal ty hry kde si tak dobre nevede tak to urcite zvladnes s pomoci googlu sam .....a nebo pockej kdyz mi najdes GTX 1660Ti do 7k a staci mi jeden zdroj tak se ti na to vecer mrknu ;)
26.2.2019 13:26:01   176.10.99.xxx 00
Mám obecné závěry vyvozovat z jediného, tobě se hodícího, zdroje. Ne, ve vlastním zájmu, děkuji :*
26.2.2019 14:21:32   194.213.50.xxx 00
Kdyz jsi nechapavy neni muj problem ...
26.2.2019 16:46:29   213.211.33.xxx 01
gtx 1660 Ti = 6318,-Kč
26.2.2019 17:41:34   213.226.209.xxx 10
kde ? koukám ty jdeš s cenotvorbou ještě dál jak Xcute
26.2.2019 17:49:19   213.211.33.xxx 01
to je odkaz
26.2.2019 18:11:54   213.226.209.xxx 10
tak za 6318,- ji beru a klidně si pro ni osobně dojedu nebo ti dám 200,- na poštovné ;)
26.2.2019 11:33:00   199.249.230.xxx 00
Ano, 3 léta stará odladěná architektura, které zvoní hrana, oproti kvartál a pak týden staré kartě a podpoře, která teprve nabírá dech.

Čekám link na to METRO EXODUS ;)
25.2.2019 13:00:01   46.234.161.xxx 00
Tradáááááá, plody buku opět jedóóóóó.
25.2.2019 16:53:13   78.45.21.xxx 02
hele, kriva huba se hlasi o slovo
25.2.2019 16:54:13   78.45.21.xxx 02
Uz umis cist i neco dalsiho nez jen nadpisy?
25.2.2019 18:04:46   90.179.133.xxx 20
Ty máš problém už i rozlišit diskuzi od článků.
Řeknu ti sladké tajemství, diskuze na EHW opravdu neobsahují žádné nadpisy, opravdu ne. Zkusil bych raději nějakou novou neokoukanou nadávku.
25.2.2019 22:18:12   78.45.21.xxx 02
Koukam, ze ti ta hlava ne a ne vylezt..
Ja myslel, ze ti ta symbolika "nadpisu" dojde..ale koukam, ze jsem te precenil
Tak pro Tebe a bez sladkeho tajemstvi, to si nech pro svoji drahou polovicku..
Pokud neumis cist diskusi na cnews a reagujes jak prvok na celkem zrejmy komentar, ktery je mysleny v kontextu predchoziho prispevku stupidni otazkou...koukam, ze na ty zahradce ti bude opravdu dobre
26.2.2019 05:52:43   90.179.133.xxx 30
Ty jsi myslel? To hovoří samo za vše.
25.2.2019 12:22:34   213.226.209.xxx 00
budu tě citovat osobně bych to totiž nikdy nenapsal ;)
"Škoda, že na víc, než dalšího smajlíka nemáš."
25.2.2019 12:25:49   167.114.108.xxx 01
Nedalo mi to, ale koukám, že jsi opět přispěchal s věcným argumentem k výdajům za software XD
25.2.2019 12:35:34   213.226.209.xxx 00
to víš tato diskuze je plná věcných argumentů, ale aspoň nemusím klesat tak hluboko. Stačí, že tě budu citovat a zůstane mi čistý štít ;)
25.2.2019 12:37:23   198.98.58.xxx 01
Ze svých povšechných jakešovských argumentů uchráníš maximálně čistý šit.
25.2.2019 12:44:39   213.226.209.xxx 00
klesáš hlouběji a hlouběji jen pokračuj ...
25.2.2019 16:27:45   194.228.23.xxx 10
Aktuálně je 6GB víc než dostatek pro FHD hraní. I GTX1060 s 3GB paměti dnes dokáže snad krom forzy rozhýbat vše stejně dobře jako 6GB varianta.

Někteří recenzenti dnes karty jako RX580 nebo GTX1060 stejně netestují na maximální nastavení protože v těch hrách už nepodávají dobrý výkon a musí detaily kleštit, tím kleští i požadavky na paměť.


V současné chvíli jsou karty o výkonu GTX1660Ti a slabší na hraně pro FHD aniž by musely redukovat požadavy (výkon či kvalita) a 6GB stačí. Až přestane stačit 6GB, tak už ty karty nebudou mít dávno výkon.

KOukněme třeba na R7 380 nebo GTX960, ty karty mají typicky 2GB paměti, ale i když má 4GB, k čemu, když dnešní hry už musí volit minimální detaily a redukovat rozlišení, aby se to aspoň rozumně hýbalo...

4 roky staré grafiky nižších řad jsou dnes v nepoužitelné pro nové tituly a už v průběhu těch 4 let musely přijímat větší a větší kompromisy.

Stejně tomu bude i u aktuálně vydávaných grafik. Grafický výkon roste, nároky her se zvyšují, Nároky na výkon se ale zvyšují více než nároky na paměť.
25.2.2019 17:03:20   109.70.100.xxx 01
Jestli teda můžu doplnit. +6GB začne hrát roli až nastoupí alespoň částečná obměna za novou generaci konzolí (přinejmenším dva roky čas). 3-4GB je s ohledem na stávající generaci konzol minimum, pro provoz středních, konzolím odpovídajících, detailů. Příjde mi vtipné, že se aktuálně bavíme o adekvátnosti 6GB u 1440p (2060 hardware unboxed), a přitom tady někteří už hrozí, že nás to bude limitovat pro 1080p.
25.2.2019 12:46:35   185.219.165.xxx 40
Znám spustu lidí, co funguje na 3GB kartě. Ať je to GTX1060 nebo GTX780. Dalších x lidí co znám, tak funguje na 4GB kartě. GTX980, GTX1050, 1050Ti....Prostě na kartách za pár peněz. Všichni samozřejmě mají FHD monitory. Nikdo z nich si nestěžuje. Myslím, že se zbytečně přehání. Každej vidí jen ultra detaily, 4K a podobný věci. Normální člověk, kterej má PC na běžné domácí použití a občas si na tom zahraje nějakou tu hru, tyto věci neřeší...Že to nejede na ultra? No a? Sníží to na medium nebo na low a zahrajou si to stejně. A mají ty karty klidně už 5 let a jsou spokojení. A až jim to za další rok, dva nebude stačit, tak šáhnou po kartě za 5-6k a pojedou dalších 5 let na tom stejným. Tady si spousta lidí myslí, že lidi mají doma běžně Ryzen 2600, i5/i7 8. generace atd...Není to pravda. Běžně lidi mají Phenomy, FXa, i5 3. a 4. generace...
25.2.2019 12:56:20   213.226.209.xxx 30
v podstatě s tebou plně souhlasím ve všech bodech problém je v tom že 1660Ti ani 2060 (a vyšší) nejsou za pár peněz ani za 5-6k

btw znám i lidi co mají i C2D a starší FXko či 3/4 generace Intel CPU je pro ně přepich
25.2.2019 13:25:03   185.219.165.xxx 11
Nejsou. Je to reakce na to, že 6GB je málo. Až si ty lidi půjdou koupit novou kartu za rok, dva, tak si koupí 6GB nebo 8GB, což už je dnes standard a pojedou na tom zase dalších 5 let. A zase jim to bude stačit. Tak jak někteří tvrdí, že dnes je 3 nebo 4GB málo...Pro toho, kdo to říká to málo může být. Ale druhému to stačí. Velká většina lidí tomu vůbec nerozumí. Jdou do krámu a koupí si tam nějaký PC. Většina lidí si kupuje složenej PC za cca 15-20k na doma. No a v těch sestavách bývá i3 8100 a k tomu GTX1050ti nebo RX570 4GB. Toto jsou prosím PC za 20k. Oni už neví, že za ty love můžou mít R5 2600 + RX580 8GB. Proto ty PC mají a jsou s tím spokojení. Protože co hráli na 30fps najednou hrajou na 60. A to co nemohli hrát už vůbec, to si teď zahrajou aspoň na těch 30.
25.2.2019 16:59:17   78.45.21.xxx 10
Ale my se tu preci nebavime jen jako rajcata.. Samo, ze to bude stacit. Stejne jako staci lidem stale 4jadro..ale neznamena to, ze 6 jadro neni lepsia ma sve vyhody. Pak bchom se nemuseli bavit ani o tom, jestli ma nejaka karta 90 nebo 60fps..protoze to stejne vetsina lidi ani nepozna..on nepoznaji ani 50 vs 70 a nejaky mali tearing je jim taky ukradeny.
25.2.2019 19:20:55   62.245.109.xxx 10
Jenze vy to tu podavate tak, ze si na tom lidi nezahrajou....A to je nesmysl. Stejně tak nechápu, proč by to nemělo stačit. Vychvaluje se 8GB na RX580 a 570. Ale výkon té karty je trochu jinde. Takže k čemu je mi 8GB, když nemám výkon?
25.2.2019 19:49:13   213.226.209.xxx 20
ale mi tu řešíme karty s dostatečným výkonem a cenovou kolem 10k a ne low end či nižší mainstream ...u karty za cca 3,5k s 4GB VRAM nebudu bazírovat na 8GB obzvlášť když o 1k dráž už se dá karta s 8GB VRAM koupit .. ale když mnohem dražší next gen karta má méně VRAM než její výkonnostní předchůdce tak je to minimálně k zamyšlení ...s čistým svědomím mohu říci že AMD se Polaris jednoznačně povedl a teď když padají ceny tak i VEGA 56 nevypadá úplně marně..uvidíme časem jak se ještě vyvine cena ..
25.2.2019 22:21:13   78.45.21.xxx 00
Juju, vypada to, ze tohle jaro bude pro grafiky v mainstreamu cenove dost zajimave
23.2.2019 00:51:02   89.102.130.xxx 918
a výsledky nepřekvapivé - tam kde je ve hře starší engine který moc gpu nevytěžuje tak jasně vítězí gtx 1660Ti, ale s novějším s DX12 je vítězství proti nejnovějšímu výhonku Polaris jen o prsa - BF, TC Division, nové Metro. Tam se ukazuje nadčasovost GCN kdy i při náročnějších titulech drží krok. NV vylepšila návrh, rasterizér je efektivnější a podpora DX12 lepší jak v Pascal, přesto se nedá tvrdit že by letitý Polaris nějak tento gpu vydrtil
23.2.2019 05:41:58   51.15.252.xxx 135
Aha, takže selektivně nenakouknem do kapitol o příkonu a hlučnosti a budeme blábolit tyhlety nesmysli - nenech se rušit XD
23.2.2019 12:04:39   89.102.130.xxx 510
záleží na provedení, Nitro od sapphiru je na špičkové úrovni. Příkon jde srazit jemným podvoltováním ve wattmanu, pak ani v nejnáročnějších scénách na 1,6Ghz nejde nad 160W. Prostě tahle džíforcka 12nm polaris přesvědčivě nevydrtí...
23.2.2019 15:18:57   185.67.188.xxx 76
Ty jsi z nějaké jiné planety ne? Vdyť ten polaris absolutně ztratil smysl.
24.2.2019 07:37:26   95.82.164.xxx 37
mno tahle geforce udelala z polarisu nizsi mainstream, pokud ji budu povazovat za mainstream, coz v pripade 8k se da, nicmene tu stejne neni co resit, tehle karte bude konkurovat az Navi, Polaris konkuroval 1060 rade, to je ale vyvoj, nikdo snad necekame, ze Polaris bude maintream naporad, ja treba Navi 7nm preskakuju i 2xxx radu preskakuju a pujdu az do karty ktera bude 2-3x rychlejsi nez je ted Vega64, tudiz bud nextgen nebo 3xxx rada podle toho jak to bude vhodny na 4k HDR, osobne to ale spise vidim ze zustanu zase u AMD, leda by nvidia konecne udelala neco s tim svojim rozptylem, radeji max fps o 20 min a min fps o 10 vic, to dela strasne moc pri hrani
23.2.2019 08:46:38   46.23.50.xxx 61
Jasně, Honzo.
23.2.2019 08:27:45   185.219.167.xxx 516
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
23.2.2019 08:41:40   46.23.50.xxx 51
Crrrrrrrrrrrho, bohové se nebijí!
23.2.2019 08:48:45   185.219.167.xxx 48
Ty voe teď mě napadlo něco ještě lepšího než mlácení, nikdo ho nemlaťte, provedu DDOS útok jahahahahahaaaaaaaaaaa podrobnosti po akci Ale bude to trvat tak 14dní až měsíc. jahahahahahahaaa stachu budeš chodit kanálama
24.2.2019 07:40:10   95.82.164.xxx 34
vypustis babicky do ulic? to bude DDOS utok na traffic jak delo
24.2.2019 17:45:09   77.247.181.xxx 40
Nj, stačí pár správně cílených letáků s mimořádnou slevovou akcí na maso, máslo.
23.2.2019 10:10:57   78.45.21.xxx 97
Crha, ty se neradis zrovna k tem nejbystrejsim..ale mozna by jsi si mel uvedomit, ze to co pises, se da povazovat za "nabadani k trestnemu cinu". Na tohle, pokud by k necemu doslo a nekdo chtel, jsou paragrafy..
23.2.2019 10:42:50   185.219.167.xxx 410
Křenová 31, brno, 602 00, přijeď mi to říct do očí.
23.2.2019 10:49:48   78.45.21.xxx 87
Ty jsi fakt naprosty Idiot Crho. Misto, aby jsi podekoval...
Tobe tak akorat nasrat na hlavu a neodpovidat ani v dobrem, ani ve zlem na ty tvoje debiloviny.
23.2.2019 11:24:49   195.113.82.xxx 66
No, tak pude do tepláků, nebude ani první ani poslední, dobře mu tak.
23.2.2019 12:20:02   185.219.167.xxx 42
spíš žasnu nad tím, že rok a víc na mě furt reaguješ.
23.2.2019 11:14:57   195.113.82.xxx 415
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
23.2.2019 11:25:00   46.23.50.xxx 143
Ale ona to samozřejmě není karta pro majitele GTX1070. Před třemi roky při vydání stála GTX1070 cca 13000Kč. Teď ten výkon dostaneš za 8000Kč s lepší spotřebou a pořádnou podporou DX12. Jestli tohle není posun, tak já nevím.
23.2.2019 13:17:45   213.226.209.xxx 1115
ono je docela úsměvné sledovat ty diskuze
AMD = výkon co už tu byl a nic pozitivního

pak vyjde karta s -2GB VRAM méně a podobným výkonem a snese se na ni plno superlativů a to přitom ta GTX 1070 je taky levná jen má o ty 2GB VRAM více

další věci co mne baví
spotřeba karty cca 200W
AMD >> horoucí peklo apod.
NV >> naprosto v pořádku, výborná spotřeba apod.
mám NV kartu ve velké bedně a když jede naplno tak z té bedny fouká horký vzduch a na žebrování se nedá udržet ruka (tak čemu mám potom věřit )
ta fyzika má asi jiné pravidla a ty pravidla se mění podle loga na výrobku
23.2.2019 13:46:34   185.47.220.xxx 102
Stačí když budeš věřit měřáku nikoli své dojmologii http://tpucdn.com/reviews/EVGA/GTX_1660_Ti_XC_Black/images/power_a verage.png
23.2.2019 14:04:19   185.19.0.xxx 413
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
25.2.2019 16:39:49   194.228.23.xxx 10
Proč by měl mít herní počítač 500W zdroj? Na nějakou i3/i5/R5 v kombinaci s GTX1660Ti bude stačit 350W zdroj, proč připlácet za 500W?
25.2.2019 16:57:39   185.4.132.xxx 11
Pro účelem výkonnější herní počítač je 500W optimální základ (pokud použiješ slabší kartu můžeš se možná těšit i z pasivního provozu) - pokud tě netlačí finance, nebo chce zdroj + case jako neměnný základ dlouhodoběji.
23.2.2019 16:00:00   213.226.209.xxx 44
psal jsem o konkrétním modelu ? pane dojmologu ?
23.2.2019 13:57:28   46.23.50.xxx 123
6GB VRAM bohatě stačí na full hd, nepočítám, že by tu kartu bral někdo na vyšší rozlišení. Já vím, na DDemagog webu sis určitě přečetl o Star Citizenu, to je totiž jediná hra, co se do budoucna bude hrát, byť vyjde bůh ví kdy a všichni už budeme mít jiné GK. K té spotřebě - četl jsi vůbec nějakou recenzi na 1660Ti? A jakou máš prosím tu NV kartu?
23.2.2019 16:01:18   213.226.209.xxx 59
to samé se říkalo o 2/4GB VRAM a teď už to není pravda ;)
23.2.2019 17:16:46   185.219.167.xxx 74
blackboxi já tě nepoznávám, co to tady meleš za hovna ?
23.2.2019 18:11:24   89.24.54.xxx 49
A nerikalo ?
Tyhle spory o VRAM jsou co pamatuji tamhle ta ma 2GB tamhle zase 1 ...ted jsou 4GB malo a 6 GB na hrane kdo tvrdi ze vic jak 6GB je naveky veku pro FHD nepotrebny Overkill je proste mimo to by ta karta musela mensi vykon abych s tim mohl souhlasit s primhourenym okem
23.2.2019 20:10:31   78.45.21.xxx 16
Rikalo, rikalo..
Vzdyt myslim to byl Jahoda, ktery na extrahrdware delal testy 2GB vs 4GB NV 960.
A neni to tak davno, mozna tak 4 roky
23.2.2019 20:59:02   89.24.54.xxx 55
Tak ja si pamatuji i spory o 512 KB vs 2MB a kdyz jsem jim na sve 2MB grafice ukazal rozdil toho co je nejen diky pameti schopna zobrazit tak cumeli to je vecne tema intel vs AMD ..amd vs nv ..a pamet vs pamet )))
23.2.2019 21:09:30   109.70.100.xxx 102
Myslím, že mícháte rozdílné situace. Rozdíl může být zásadní, dvounásobný, a pak méně podstatný, třetinový.

Je zásadní rozdíl mezi 4 a 8GB, je zásadní rozdíl mezi 3 a 6GB, je zásadní rozdíl mezi 2 a 4GB. Dnes díky vylepšené správě (virtuální) paměti je ale imo nepodstatný rozdíl mezi 2 a 3GB, 3 a 4GB, 6GB a 8GB.
23.2.2019 21:13:53   89.24.54.xxx 16
Zamenil bych "je" za "muze byt"
23.2.2019 21:22:51   176.10.99.xxx 90
Já být tebou mlčím, protože tvůj za vlasy přitažený příklad se čtyřnásobkem paměti (ekvivalent rozdílu 4GB a 16GB) dokonale vypovídá o tvém úsudku a snaze.
23.2.2019 22:32:43   194.213.50.xxx 27
nezer to tak slo jen o poukazani na mnohalety jev nesmyslnych pri po cele generace ze jsou tu taci kteri chytaji amok je pomerne usmevne
A zrovna v tomhle pripade neni uplne stastne uvadet nasobky kapacit a prenaset to na soucasne grafiky ;)
24.2.2019 21:11:22   185.219.167.xxx 31
aha, no jsem rád že jsi to vysvětlil i za pomoc s objasněním Xcutem, protože jsem fakt nepochopil o čem mluvíš.
Teď už to chápu. Nepsal jsem to sem ale na cnews, jde o to že tenhle novej Turing gtx1660Ti si dává líp Dx12 hry, tudíž proto bude mít delší životnost než dobíhající pascal gtx1070, navíc už jetý se zkrácenou zárukou.
24.2.2019 22:21:55   213.226.209.xxx 24
i to je možné zatím podává napříč celým spektrem nevyvážené výsledky někde neočekávané propady a někde je na úrovni silnější a starší sestřičky..hádám že své nedostatky v hrubém výkonu dohání optimalizací a někde se to projeví jako slabina a někde jako plus protože v případě pořádné zátěže ten hrubý výkon, který ji chybí nemáš jak dohnat..leda že by se NV na řádnou podporu Pascalu v blízké době vyprdla ;) (imho je to jeden z důvodů proč se i staré AMD karty drží tak dlouho sic po celou dobu životnosti nepodávají oslnivý výkon tak díky hrubému výkonu to dobře kompenzují a déle "přežívají" když neodejdou kvůli přehřívání )
...uvidíme jak si 1660 Ti poradí s další generací enginů a her s vyšším nárokem na paměť (ale je pěkně vidět a potvrzuje to má slova, že NV během dvou generací dokázala velmi slušně implementovat podporu low lvl API > ty peníze na vývoj a jiné vedení jsou prostě znát >> ani Apple není tak rychlý v dohánění konkurence) >>> vypadá to slibně a hádám že další karta v mém PC bude MCM od NV s HDMI 2.1 a DP 1.5(4x) a v ten moment plánuji koupit i VR kit s 5-8k
24.2.2019 22:43:27   23.129.64.xxx 31
Z hlediska podpory bych měl z praxe větší obavu stran AMD (hledej podporu win 8.1 např.), i když ničím jiným teď s ohledem na efektivitu konkurovat nemohou, proto např. uvolnili politiku profi ovladačů - sám jsem na jejich přístup v následujících dvou až třech kvartálech zvědavý (zástupce Polaris mám aktuálně doma).
25.2.2019 10:48:11   213.226.209.xxx 00
s W8.1 je to určitě špatné rozhodnutí (to že MS pohřbil oba OS je nepodstatné), ale má svou logiku samotné zastoupení W8.1 je mrzké a AMD grafik na tomto OS ještě horší...
W7,W10 ale podporu má a uživatelům W8.1 tedy nezbývá nic jiného než zůstat u poslední verze případně downgrade nebo upgrade (a nebo linux)
25.2.2019 10:55:45   195.206.105.xxx 00
Uživatelé win 8.1 si mohou bez obav upgradovat na 1660Ti ;)
25.2.2019 12:19:30   213.226.209.xxx 00
ano "bez obav" to je ten pravý výraz pro kartu u které se projevují slabiny hned po startu prodeje ;) za $350 + no neber to )
25.2.2019 12:59:07   185.220.102.xxx 00
No tak hlavně, že jsi to ty, kdo nepřehání.
23.2.2019 22:44:37   78.45.21.xxx 36
No..ono to nebyla jen ta pamet. Byvaly i doby, kdy 2Jadra stacili na vse ;)
A dokonce doby nedavne..kdy vic jak 4jadra byli jen na spousteni dema cinebenche ;)
23.2.2019 22:59:10   188.214.104.xxx 81
Tvá analogie kulhá na všechny čtyři.

Nikdo v herním průmyslu nebude tlačit na lineární růst produkčních nákladů - opravdu nikdo v krátkodobém výhledu nechce +150GB hry vyžadující +12GB RAM.

Zvlášť od lidí, kteří upozorňují na vzrůst nákladů při vývoji větve s dxr/rtx, jsou podobné argumenty směšné.
23.2.2019 23:02:33   188.214.104.xxx 71
Velká paměť má opodstatnění pro obecné použití, tvorbu obashu, profesionála. Ve spotřebitelském segmentu je v zájmu spotřebitele tlačit v zájmu koncové ceny na co nejmenší kapacitu VRAM, paměti obecně.
24.2.2019 06:30:42   213.226.209.xxx 27
Tobe zas ocividne kulhaji obe hemisfery mam pocit ze ti neco uniklo a trochu si domyslis ))
24.2.2019 09:25:38   198.98.58.xxx 71
Je to věc názoru, ale obávám se, že to nejsem já, komu něco uniká. Je zřejmé, že platnost Moorova zákona končí, paměti ani výpočetní prostředky už neškálují a nebudou škálovat jako v minulosti - návazně na to se zachová i videoherní průmysl. Ledaže situaci ovládnou lidé jako ty, kteří svými požadavky jen uspíší nástup modelů služeb a chudnutí AMD. Nebavíme se o tom poprvé, že ano - budoucnost ukáže, věřím, že si pak svá slova navzájem rádi připomeneme.
24.2.2019 13:06:59   213.226.209.xxx 17
Blik ten uz neplati davno pokud chce firma zustat stejne velka/prezit v danem oboru a zaroven se bude chovat dle tvych pozadavku tak nic jineho nez orientace na sluzby vc. tech cloudovych nezbyva ... jelikoz jsme na hranici moznosti je potreba revolucni zmena nebo preoriontovani na jiny trh.. uz to nejde ve stylu nabalavovani kulicky z "prdu" to je proste neuzivi..
24.2.2019 14:51:32   185.220.101.xxx 41
Takže souhlasíš, že historická zkušenost a pokus o analogii s 2 a 4GB na rozdíl 6 a 8GB byl zcestný - ó děkuji XD
24.2.2019 15:30:32   213.226.209.xxx 24
koukám, že jsi mistr v domyšlení si nevyřčeného

není zcestný to je asi jako s výkonem HW 100% nárůst výkonu např. 286 s turbem byl aboslutně nesrovnatelný s 10% nárůstem výkonu dnešního CPU to samé platí pro jiné oblasti vč. kapacity VRAM vzhledem k nárustu složistosti výpočtů a tlaku na co nejplynulejší herní zážitek nelze VRAM nahradit sdílenou operační pamětí bez dopadu na celkový výsledek a pokud chceme nějaký posun tak je nutné udělat ten posun na straně HW i SW
nebo si nepamatuješ jak utrpné a zdlouhavé byli i drobné úkony na tehdejším HW ?
24.2.2019 16:47:18   195.176.3.xxx 51
Prakticky odspodu - Nvidie hraje dominantní roli (1060) na trhu, do karet životnosti 6GB VRAM hrají rovněž 8GB konzole, které tu s námi budou nejméně dva roky. Bez ohledu na další okolnosti (růst výkonu, kapacit, cen, nedostupnosti výroby, implementace pokročilých standardů správy paměti) Jistěže to nenajde uplatnění vždy a všude, ale zobecňovat to z druhé strany od pár vlaštovek pokoušejících limity je imho scestné (viz např. obšírný test hardware unboxed).
24.2.2019 19:19:43   78.45.21.xxx 15
Na veci se da ale vzdycky divat ze dvou stran. Jedna je ta co popisujes, jina je napriklad, ze treba karta za 10k, ktera ma jen 6GB je v lepsim pripade stagnace. Sice ti bude obstojne slouzit, ale jak vis, kolik let ti ji nekdo bude pouzivat?
U te 1660 se to da jeste ukecat, kdyz je cena kolem 8k, ale u karty za 10k, ktera jeste podporuje RTX?
24.2.2019 19:27:09   89.234.157.xxx 41
S výrazem stagnace nemám problém, ale je nutno ji chápat v celé šířce (například kapacity úložišť). A ústupek směrem k medium detailům po dvou, třech, nebo i více letech neznamená přeci, že karta je pak už nepoužitelná.
24.2.2019 19:29:33   78.45.21.xxx 15
Ze ta karta bude nepouzitelna, to je samozrejme blbost a to nikdo soudny nemuze tvrdit. Ja bych to nazval..setreni na nespravnem miste
24.2.2019 20:12:38   195.254.134.xxx 41
Tak v tom se rozcházíme, jak jsem už uvedl. V zájmu spotřebitele je tlačit nároky na paměti co nejníž. Dnes tomu nahrávají technologie správy a komprese, a pak i DLSS u Nvidie. Teprve v oblasti obecného použití, tvorby obsahu, je to šetření na špatném místě a parametr kapacity paměti pozbývá podružného významu.
24.2.2019 22:43:14   213.226.209.xxx 14
ano to je pravda, ale vše má své hranice ..i na tu komresy a DLSS potřebuješ tranzistory "All magic comes with a price..." abych byl fér tak i více paměti si potřebuje nějakou tu režii ..

BTW současná generace DLSS je fail a nikdy nebudu schvalovat výkon formou pochybné služby ...
i v "hrách" můžeš tvořit a nebo se jen bavit a navíc je ta "tvorba/hraní" závislá na bezprostředním výkonu narozdíl od filmové či jiné tvorby>> nebo by se ti líbilo hrát hry s krásnou grafikou s 2 fps protože se šetřilo na správném místě ?
24.2.2019 23:25:28   85.248.227.xxx 21
2fps, jako vážně? Vypovídající asi jako příklad se čtyřnásobkem paměti a veškerým zbytkem tvých analogií postrádajích byť náznak soudnosti (smajlíka a invektivum v doprovodu patřičně procítěného náboje si zde doplň sám).
25.2.2019 00:35:54   195.206.105.xxx 21
Dopouštíš se naprosto přesně stejné dojmologie proti níž se vyhraňuješ - mícháš následnictví *60 a *70, dáváš rovnítko mezi příkon o výkonnostním rozdílu i několika tříd. A kasáš se kolik máš odžito, taháš do věci absurdní přirovnání atp. Škoda, že na víc, než dalšího smajlíka nemáš.
25.2.2019 10:24:45   213.226.209.xxx 11
"mícháš následnictví *60 a *70"
to si zamíchala sama NV nesváděj to na druhé ;) koukám taky koukám dojmolog

Absurdní je akorát tvůj "enrage" a nepochopení Opravdu není můj problém, že si to vše převyprávíš po svém a děláš absurdní závěry ...
25.2.2019 10:33:26   213.226.209.xxx 21
že reflektuji historický vývoj HW, nárůst náročnosti app a reakce "davu" je postrádání soudnosti ? Trochu nadhledu by ti neuškodilo ;)
2 fps ano "jako vážně" s tvou prezentací konzervativního přístupu by to tak dopadlo kdyby jsme chtěli neustále zvyšovat kvalitu...což zajistí další prodeje atd. atd. (jaj já zapoměl ty chceš vlastně více "rychlosti" formou pochybných služeb na úkor kvality..)
24.2.2019 21:16:36   185.219.167.xxx 41
ty ses pořád nedoučil tu inflaci?
24.2.2019 22:30:04   213.226.209.xxx 25
jak ty to děláš z úplné ptákoviny dokážeš několikrát odbočit na jiné téma a v podstatě ani věcně neraguješ na předešlé příspěvky konzistetně nekonzistetní

historicky je to prostě problém, ale chápu, že vítáš krok zpět v kvalitě i užitných vlastností HW osobně to prostě nepodporuji to máš něco podobného jako dělají velké potravinářké firmy pomalu snižují kvalitu i gramáž atd. a někdy i zvednou cenu (OT: díky bohu za Seditu)
24.2.2019 23:42:55   209.141.61.xxx 21
Krok zpět? Dostaneš cca 30% výkonu a efektivity oproti předchůdci, dostaneš o 50% větší propustnost paměti, jejíž kapacita stagnuje. Tak hlavně, že máš argumenty k věci.
25.2.2019 10:19:47   213.226.209.xxx 01
a budu se znovu opakovat "All magic comes with a price..." a tahle cena je příliš vysoká = krok zpět
navíc těch 30% není zaručených vždy a všude i kdyby byla vzorná podpora pro všechny tituly(což není)
to je asi jako tank bez pancéřování pojede sice rychleji, ale trochu se pak výtrácí význam takového řešení)

toliko k tvým argumentům (však ty se utlučeš sám )
25.2.2019 10:54:55   195.206.105.xxx 00
Ta tvá přirovnání a rádoby zkušenost mě vážně dojímají, patrně se jimi snažíš demonstrovat nadhled, ale jediné co demonstruješ je ignorace faktů a selektivní pohled. Ano, utloukl jsem sám - smíchy.
25.2.2019 12:49:34   213.226.209.xxx 00
" Ano, utloukl jsem sám - smíchy."

koukám ty jsi mi ale pěkný ješita

co dokážeš vyplodit na základě vzájemného parafrázovaní mezi mnou a tombominem je až neuvěřitelné ...
25.2.2019 13:01:01   178.32.147.xxx 00
Ano, jsem hrozný ješita - semtam totiž uznám chybu ve vlastním úsudku, to se přeci nedělá.
24.2.2019 07:54:33   95.82.164.xxx 314
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
25.2.2019 09:59:39   212.27.208.xxx 10
,,proste, no!
25.2.2019 16:41:06   194.228.23.xxx 00
A kdo dnes na 2GB kartě (kdyby nebyla limitována VRAM) bude hrát na FHD v max detailech aktuální herní tituly?

Ty karty to neutáhnou výkonem
25.2.2019 17:00:58   213.226.209.xxx 00
jsou hry které si i po ořezání detailů vezmou 3+ GB VRAM něco dalšího nemáš ?
25.2.2019 12:12:35   62.23.87.xxx 01
Popravde nerozumiem preco netestujete nove hry Metro Exodus/FC New Dawn. Koho zaujima x rokov stare Metro Last Light ak to uz ma kazdy kto chcel dohrane? To iste Battlefield 1 vs 5 atd.. Zaujima ma ako karta slape na tituloch, ktore budem hrat v najblizsej dobe a nie v tituloh, ktore uz mam davno odohrane.
25.2.2019 13:04:08   109.105.39.xxx 10
Battlefield 5 kvůli soustavným updatům ovlivňujícím výkon, Metro Exodus prostě proto, že je nové, jednak jsem to ještě ani neměl čas pustit, ne tak nachystat na testování, jednak bych pak ve srovnání neměl jiné karty, protože tři čtvrtiny z těch karet, co jsou v grafu, tady už nemám a mít nebudu.
25.2.2019 13:27:33   62.23.87.xxx 00
Uvedene hry su priklad. Pointa je, ze nikoho nezaujimaju uz stare hry, ktore mame dohrane specialne ak uz maju novsie diely. Chcem vediet aky ma vykon karta v aktualnych tituloch a naozaj ma nezaujima ci ma redakcia cas na pretestovanie starych kariet.
25.2.2019 13:47:15   109.105.39.xxx 00
To je pěkné, ale ty aktuální hry vycházejí (z větších titulů) tři do měsíce. Takže testovat na aktuálních titulech (v našich poměrech) fakt dost dobře nejde, pokud tam mají být v grafu víc jak tři karty.
25.2.2019 16:48:31   194.228.23.xxx 10
3 karty jsou naprosto ok. Trvat na starých titulech jen proto že si chci porovnat pindíky, když to o nové grafice nic neřekne...
25.2.2019 16:47:01   194.228.23.xxx 30
Nejde o to že je má někdo dohrané nebo ne, jde o to co lze od nových her očekávat, jaký výkon je potřeba. Novější karty budou v novějších hrách silnější a typicky budou rozevírat nůžky.

I když se třeba takové GTA V nebo Witcher 3 hraje pořád a hojně, tak na nových kartách ty hry poběží minimálně stejně jako na starých, ale nové hry mohou dost zásadně měnit požadavky.

A nemít ve srovnání jiné grafiky... no, co se dá dělat, viděl jsem například recenzi GTX1660Ti kde v testu byla jen RX590 protože je to grafika se stejnou cenou.

Chtělo by to začlenit zásadní tituly, ať reprezentanty funglových titulů, tak i reprezentanty oblíbených, lidi zajímá jak jim ten Fortnite nebo nově třeba Apex Legends poběží...

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

44 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 15.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.