GeForce 6500 - méně výkonu, více marketingu | Kapitola 8
Seznam kapitol
Poslední dobou se hlavní výrobci grafických čipů ATi a nVidia rozhodli, že budou uživatele trýznit bezpočtem různých variací karet založených na jejich čipech. Prim v této maškarádě zatím hrála ATi s absolutně největším množstvím různých "pod-" a "nad-" typů. Nvidia nechtěla zůstat pozadu, a proto se rozhodla, že do světa vypustí kartu GeForce 6500. Co tento typ představuje a hlavně jak je silný se už podíváme v samotné recenzi.
Verze | UT2004 3355 |
Rozhraní | DirectX 8 |
Heslovitý popis | multi-texturing, bump mapping - vylepšený engine, při nastavení téže kvality (x UT2003) nabízí vyšší výkon |
Nastavení | 1024x768, 1280x1024, 1600x1200 Max Det. (s/bez FSAA 4x a 8AF) |
Návod jak testovat | Bench Em All, mapy primeval a bench3 |
Na Unreal Tournament 2004 stačí všechny karty krom nešťastné GeForce 6500, která neposkytne solidní FPS ani v rozlišení 1024x768.