GeForce 6500 - méně výkonu, více marketingu | Kapitola 10
Seznam kapitol
Poslední dobou se hlavní výrobci grafických čipů ATi a nVidia rozhodli, že budou uživatele trýznit bezpočtem různých variací karet založených na jejich čipech. Prim v této maškarádě zatím hrála ATi s absolutně největším množstvím různých "pod-" a "nad-" typů. Nvidia nechtěla zůstat pozadu, a proto se rozhodla, že do světa vypustí kartu GeForce 6500. Co tento typ představuje a hlavně jak je silný se už podíváme v samotné recenzi.
Verze | Splinter Cell : Chaos Theory |
Rozhraní | DirectX |
Heslovitý popis | Unreal Engine 2 (upravený), multitexturing, HDR, tonemapping |
Nastavení | 1024x768, 1280x1024, 1600x1200 (s/bez FSAA 4x a 8AF) |
Návod jak testovat | Splinter Cell Chaos Theory Benchmark |
Splinter Cell: Chaos Theory je hrou poměrně náročnou na rychlost pixel shaderů a podle toho to také dopadá. Raden X1300Pro obsazuje místo první (pracuje s Shader Modelem 3.0) a poslední místo obsazuje GeForce 6500, která je dokonce mnohem slabší než GeForce 6200 či Radeon X550.