Hlavní stránka Hardware Grafické karty Nvidia RTX 2080 Ti: Výkon v nových hrách a aplikacích
Nvidia RTX 2080 Ti: Výkon v nových hrách a aplikacích
autor: Z. Obermaier , publikováno 24.9.2018
Nvidia RTX 2080 Ti: Výkon v nových hrách a aplikacích

Dnešní test vznikl na přání čtenářů, jelikož se nám sešlo mnoho požadavků, co ještě dotestovat nebo zkusit. Vydalo to bez potíží na druhý samostatný článek. Na RTX 2080 Ti, GTX 1080 Ti a Titanu V vyzkoušíme další hry, profi aplikace, CUDA, OpenCL výkon, VR výkon, mining a další. Také se více podívám na taktování.


Závěr

Nvidia RTX 2080 Ti: Výkon v nových hrách a aplikacích

Vše důležité jsme už kolem GeForce RTX 2080 Ti probrali v předchozí recenzi, dnes zbývá zhodnotit jen obsah dnešního článku. V případě nových her, je na tom Turing a RTX 2080 Ti ve 4K rozlišení ještě o kousek lépe, než tomu bylo ve starších titulech z mé metodiky. Karta má v průměru o 42 procent vyšší výkon než GeForce GTX 1080 Ti. V celé škále herních titulů je to tedy nárůst od 32-42 procent. To je slušné, a zde nelze najít na RTX 2080 Ti nic negativního. Spotřeba je totiž také podobná GTX 1080 Ti, efektivita je tedy o třetinu vyšší. Pokud to myslíte v VR hraním vážně, nezbývá než upgradovat. RTX 2080 Ti přináší možnost vyššího zlepšení obrazu nad současné karty.

Já jsem dnes ale testoval hlavně výpočetní nasazení nové RTX 2080 Ti, kde jsme viděli mnohem vyšší nárůsty výkonu než ve hrách. Za cenu 32 000 Kč je totiž RTX 2080 Ti také profi kartou, kterou jistě využijí i profesionálové, kteří chtějí ušetřit proti Quadrům. Výkon v renderingu je o 40–90 procent vyšší, mnohde překoná i Titan V. Jsou ale aplikace, kde se Titan V stále drží na špici. Také v dalších výpočetních CUDA aplikacích je RTX 2080 Ti jasným lídrem.

Problém je jedině výkon v miningu. Tam je sice RTX 2080 Ti výkonnější než GTX 1080 Ti, ale její výkon neodpovídá nárůstu výkonu v jiných aplikacích. Buď Nvidia tento druh výkonu úmyslně brzdí, aby se neopakovala těžební horečka, nebo musíme počkat na update těžebních nástrojů. Skutečný potenciál Turingu se v těžení ukáže až později, ne v tuto chvíli.

Také jsem se více věnovat taktování, kdy se mi podařilo navýšit základní výkon o cca 14 procent. To už je solidní nárůst výkonu, jelikož v tu chvíli jsme někde kolem 50 procent navíc proti GTX 1080 Ti, a to už je skvělý výkon. Dobré zjištění také je, že automatické přetaktování funguje už i v Afterburneru od MSI, což je oblíbený nástroj. Funkce je to použitelná, tedy se jí nemusíte bát zkusit a jen pak doladit ručně. V tomto článku jsme zjistili, že pro hráče je sice RTX 2080 Ti drahá karta, profesionálům ale může připadat levná. Má mnohde vyšší výkon než profi karty Pascal a za zlomek jejich ceny. Na výpočetní využití jde o skvělou volbu.

Za poskytnutí grafické karty a HDR monitoru BENQ děkujeme Nvidia CZ

Nvidia RTX 2080 Ti: Výkon v nových hrách a aplikacích

Dále děkujeme Asus česká republika a Corsair za některé testovací komponenty



Tagy: GeForce  RTX  Nvidia  Pascal  Turing  Volta  Titan V  hry  test her  High–end  GTX 1080 Ti  RTX 2080 Ti  4K  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
24.9.2018 09:25:14   94.112.130.xxx 4936
"Karta má v průměru o 42 procent vyšší výkon než GeForce GTX 1080 Ti. V celé škále herních titulů je to tedy nárůst od 32-42 procent. To je slušné, a zde nelze najít na RTX 2080 Ti nic negativního"

A koho zajímá, že 2080ti ma o 42 % větší výkon než 1080ti? Ta karta stojí 32 tisic a více. 1080ti 20 tisíc. Vtipné, že o porovnání cen ani slovo
24.9.2018 09:35:02   104.223.123.xxx 2637
S ohledem na obecné použití, výpočetní kapacity, je to i při těch cenách definitivní pohřeb konkurence.
24.9.2018 10:45:38   84.245.121.xxx 1324
Ešte že NVIDIA nema žiadnu konkurenciu a ešte skoro rok žiadnu mať nebude. VEGA je celkom velky pruser konkurencia pre 1070 a RX580 konkurencia pre 1060. Tak že karty nad 1080 si môžu hodiť akukolvek cenu, ale na druhej strane by to nemali prehaňať 32000Kč za 2080Ti beriem ako uvadzaciu cenu len dufam že za 3 mesiace ked vyžmika nadšencov ta cena už bude pod 800€ aby si ju mohli kupiť aj normalny ludia
24.9.2018 11:13:19   64.190.90.xxx 1619
Kdyby Nvidia nasadila lidovější ceny, tak Vega skončí pohřbená v pouštích Nového Mexika. Nekritičtí fanoušci AMD můžou být jen rádi, že cena RTX je taková jaká je a budou se modlit, aby taková zůstala co nejdéle.
24.9.2018 11:48:45   84.245.121.xxx 29
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
24.9.2018 15:20:31   162.247.74.xxx 32
Tak špatné to zase není, ssd jsou jednoznačně dostupnější. A nakonec myslím i ta cpu, i přes náklady na obměnu platformy.
24.9.2018 11:48:35   85.248.30.xxx 52
Pod 1000E by som tú cenu nečakal za celú životnosť týchto GPU (bazár o 2 roky nepočítam). A aj to si myslím, že je optimistický predpokľad.
24.9.2018 09:50:08   213.226.209.xxx 3915
Je zajimave jak obhajuje vysokou cenu a doporucuje kartu i profikum diky vyssimu vypocetnimu vykonu nejak si nevybavuji ze by v tomhle smeru venoval tolik prostoru AMD produktum ktere na tom byli vypocetne mnohem lepe
24.9.2018 10:04:36   78.45.21.xxx 95
Kdo ma zajem, recneze na HWUnboxed
https://www.youtube.com/watch?v=jyRnPgZO09k

Link na celkovy vysledek i s procentualnim navysenim u kazde hry
https://youtu.be/jyRnPgZO09k?t=1629
24.9.2018 10:19:08   85.248.30.xxx 61
JJ. Dobrá recenzia je na HWUnboxed. Tu v článku je inak napísané, že v predchádzajúcom teste vyšiel výsledok iný (aj s rozsahom 32-40%) a že toto je iba v aktuálne testovaných moderných hrách. Tu si myslím, že nie je čo vyčítať.
24.9.2018 10:50:09   78.45.21.xxx 315
Ja to chapu, ale ciste z logicky (statistika) nic jako 32-42% "prumer" neeistuje. Bud mam prumer ze vsech namerenych hodnot a nebo si vyberu nejakou skupinu a zase te udelam prumer. Nemuzu mit ale 'pohyblivy prumer' mezi 2 jinymi prumery... Pak to samozrejme neni prumer, ale nesmysl.
24.9.2018 10:51:10   78.45.21.xxx 86
ps: ono tech 32-42% asle samozrejme lip vypada ;)
24.9.2018 11:44:13   85.248.30.xxx 23
Prakticky máš pravdu. Ja som to proste zobral iba ako interval rozdielov a tak mi to nijak nevadí.
24.9.2018 13:25:22   78.45.21.xxx 85
No, kdyz bych chtel byt hnidopich..tak to ani pro nejaky interval hodnot 32-42% nedava zadny smysl. Protoze ten prumer 32% reprezentuje hry, ktere maji (vymyslim si ted) 25%, ale tak treba 45%. Podobne AVG 42% reprezentuje neco co ma 35% a zaroven treba 50%. Cili striktne logicky, je cely ten Obrmajeruv konstrukt uplne nesmyslny.
24.9.2018 14:40:35   85.248.30.xxx 34
Keď sa na to pozrieš tak, že interval 32-42% by znamenal, že v jeho teste mal minimálny rozdiel medzi RTX 2080 Ti a GTX 1080 Ti minimálný 32% a maximálny 42% rozdiel, tak mi to zmysel dáva takto uviesť.
24.9.2018 10:24:37   51.15.43.xxx 54
AMD na tom nikdy nebylo takhle dobře, s ohledem na šířku podpory teprve ne.
24.9.2018 17:52:20   159.253.111.xxx 42
Lebo na AMD nie je dostatok adekvatneho software, ktory by ten ich vypocetny vykon aj dokazal vyuzit.
24.9.2018 19:55:42   89.187.189.xxx 43
Tomu vážne veríš?
24.9.2018 09:56:34   78.45.21.xxx 3010
"V celé škále herních titulů je to tedy nárůst od 32-42 procent. To je slušné, a zde nelze najít na RTX 2080 Ti nic negativního".. tahle veta nedava vubec smysl. Bud pouziju prumer na vsechny tituly a pak vyleze nejake cislo odhadem nekde okolo 36% (nechce se mi to pocitat) a nebo reknu, ze DX12 nebo DX11 nebo SDR nebo HDR nebo rok stare tituly nebo pondeli maji takovy vykon.
Dalsi Obrmajerova perlicka do sbirky.

Jinak HWUnboxed to meril na 35 titulech a vysel jim rozdil 30% pro 4K, coz je momentalne mereni s nejvetsi vypovidajici hodnotou vzhledem k poctu titulu a faktu, ze nejsou zatizeni ani zelene ani cervene.
24.9.2018 19:36:44   87.145.1.xxx 171
Nic proti, ale uvedomujes si jak neskutocne na salame ma potencialny kupca tejto grafiky vase drtive dokazovanie, ze to nie je 42, ale len povedzme 30? :-) Skoro rovnako ako tito dokazivaci, co by si tu grafiku naopak nekupili, ani keby to bolo 60. ;-)
24.9.2018 21:54:36   78.45.21.xxx 410
Hele, mne jde o princip, ne o to, jestli si to nekdo kupuje nebo ne a chapu, ze kdyz to nekdo chce, tak to hce. Kazdy kdo si to koupi, ma pro to svuj duvod. Kdybych mel taky nejaky, tak si ji klidne koupim taky.
Mn jen prijde spravny to ukazovat tak jak to je. To je cely.
24.9.2018 19:31:12   87.145.1.xxx 152
Mna to celkom zaujima, to ze je karta o 12 tisic drahsia som uz vedel aj bez citania clanku. Ale dik za pripomenutie, co by sme si bez teba pocali. Normalne by som asi zaplatil v shope a len o mesiac, zistil, ze to stalo o 12 tisic viac. :-P
25.9.2018 06:54:32   109.107.210.xxx 19
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
25.9.2018 09:57:32   85.248.30.xxx 62
CNN sa ale na objektivitu nehral. To, že má nejaká GPU strašný pomer cena/výkon ešte neznamená, že pre niekoho to môže byť problém. Nie je to jediné kritérium a ani jediné tzv. rozumné či správne (každý človek to môže vnímať inak). Ak chce niekto najrýchlejšiu GPU a má na ňu peniaze, tak si ju kúpi. Ak ju niekto chce a nemá na ňu peniaze, tak s tým nič neurobí. S tým sa musí akurát zmieriť. :-)
25.9.2018 15:10:31   109.107.210.xxx 49
jo, jasně. "objektivita" se používá jen když se to právě hodí.

Jen připomenu, že se jednalo o reakci na Sideyho, který kritizoval výrok, že na kartě nelze najít nic negativního.

Nemám nic proti tomu, když si tuto kartu někdo koupí s tím, že to je nejvýkonnější model, který má své nešvary (a poměr cena/výkon je asi to nejmenší). Jen pak narážky na "oDDborníky" a jejich objektivnost od stejného člověka vypadají poměrně komicky.
26.9.2018 08:13:46   85.248.30.xxx 40
Tvoj prvý komentár v tomto vlákne je zaradený pod CNN. Preto som to bral ako reakciu na neho. :-)
Čo sa týka nešvárov RTX 2080 Ti, tak ja tam vidím iba zlý pomer cena/výkon. Všetko ostatné je ok. Má lepšiu podporu pre nové API, výkon oproti Vega 64 sa pohybuje od 80% a vyššie a to s porovnateľnou spotrebou. Taktiež má podporu RT a DLSS, ktorá zatiaľ síce podporovaná nie je na úrovni SW, ale po vydaní aktualizácie od MS bude v novom Tomb raiderovi a BF V. Plus budúci rok na začiatku v Metro Exodus. Vzhľadom na dostupnosť a podpory RT vo Windows a hrách si inak tiež mysím, že s vydaním sa mohlo počkať mesiac na koniec októbra, ale to za veľký problém nepovažujem. Takže fakt neviem okrem ceny aké nešváry tie GPU majú. Pretože fyzické nie sú žiadne a podpora nových technológií je tiež dobrá.
Čo sa týka výkonu v RT, tak to, že si tu niektorí myslia a berú za fakt, že RTX 2080 Ti bude stačiť ledva na FHD a 60 FPS, je podľa mňa nezmysel. Očakávam, že v 2K to bude v pohode a s DLSS bude dobrý výstup aj v 4K. Na to si ale musíme počkať. Preto by som počkal aj s predobjednávkou či kúpou tejto GPU, kým nebudú tieto veci vyjasnené. To sa týka aj predčasných súdov o výkonnosti a kvalite výstupov.
26.9.2018 09:00:18   109.107.210.xxx 06
Ano, Sidey napsal celkem jasný a vyvážený komentář s připomínkou o absenci srovnání ceny/výkonu, což se v minulosti běžně používalo (a byl to např. důvod neudělení ceny).

CNN na to napsal, že on si to zaplatí a že mu je jedno, že cena v hodnocení nebyla vzpomenuta, protože se to přece ví.

Já jsem to pouze okomentoval jako příklad skvělé objektivity ne-oDDborníků. Nic víc za tím hledat nemusíš.

Co se týká nešvarů, tak já teda vidím víc:
- nedoladěné drivery při vydání
- nové funkce jsou výkonově slabé a v podstatě nepoužitelné (a hlavně přes sliby, že "už" použitelné, realita je jinde
- nové funkce jsou ojeb (RT není raytracing, ale klasická rasterizace s novým efektem založeným na RT)

... což podle tebe zřejmě problém nebude a v tom se neshodneme, i když sám tvrdíš že je "třeba počkat"

Srovnání s rok starou Vegou je fail sám o sobě (Vega je jen refresh Fury, jejíž přínos byl skoro nulový, neboť se nepodařilo reálně zprovoznit rozdílové featury, stejně jako že Vega je z herního pohledu fail taky)
26.9.2018 09:09:46   46.234.161.xxx 20
Co do toho taháš objektivitu CNN? On si na ni někde hraje a pořád připomíná jak on je objektivní? A nevšiml jsem si, že by si někdo jiný hrál na objektivního po zdejších fórech. Až tedy na jednoho.
26.9.2018 10:19:46   85.248.30.xxx 20
Zaregistroval som problém s RTX grafikami v Adobe (tuším Photoshop?), ale že by boli celoplošné problémy s ovládačmi to nie. Ale nebudem tvrdiť, že to tak nie je, lebo neviem. Nový ovládač mám, ale používam ho s GTX 1080tkou a teda s Pascalom. Zatiaľ v pohode.
Čo sa týka aktuálnej podpory RT, tak je jasné, že to nie je plnohodnotný raytracing a je asi aj jasné, že taký dlho ešte nebude. Ojeb by som to ale nenazýval pretože HW ako taký, podporu pre RT má. Na to sú RT cores. Využitie v SW a teda v hrách je zasa vec druhá. Vedel by si cez RT cores renderovať komplexný raytracing a to celú scénu, len že by to nebolo v reálnom čase. Takže sa musí rátať s tým čo je. Veľký prínos to ale má v tom, že sa konečne štandardizovalo API pre RT v podobe DXR a že sa pre toto API bude robiť podpora d hier a herných engine-ov. Toto je pre mňa osobne dôležité.
Čo sa týka výkonu, tak ten nepoznáme. Podľa vývojárov BF V siahali na 40-50 FPS v 2K a teda si myslím, že s RTX 2080 Ti to môže byť kľudne na konci tých 60FPS v 2K. To jest aj 2080tka bude stíhať 2K s RT a 2070tka zasa bude stíhať FHD. Čo mi príde pre prvú generáciu dostatočné vzhľadom na to, čo raytracing predstavuje. Ak sa to teda potvrdí. Zatiaľ nehovorímk, že to tak bude lebo to nikto z nás netuší.
A s Vegou som porovnával kvôli tomu, že ide o aktuálne výkonové maximum v podaní konkurencie.
26.9.2018 10:42:47   84.38.130.xxx 00
Vega byla vývojem cílená jako general purpose, takže se srovnání s nově vymezenou řadou RTX neubrání. A v general purpose RTX přináší i posun v poměru cena/výkon (phoronix).
26.9.2018 10:55:24   84.38.130.xxx 00
Vzhledem k obecným výpočetním kapacitám prostě nebylo možno karty uvést za jiné ceny a v řadě GTX - to musí pochopit každý, kdo se na věc nedívá selektivně.
26.9.2018 10:41:52   91.51.197.xxx 00
Vidim, ze sa tu zacinam riesit ako Obr/Stach, normalne som na seba hrdy. :-) Takze par uvedeni veci do suvislosti. :-)

"CNN na to napsal, že on si to zaplatí a že mu je jedno, že cena v hodnocení nebyla vzpomenuta, protože se to přece ví."

To som asi musel napisat v nejakom minulom, zivote, prosim citovat. Zvlast, kedze Turinga kupovat neplanujem. Ja som len napisal, ze ma to, ze je o 42% vykonnejsi zaujima v reakcii na - ehm - "vyvazeny komentar": "A koho zajímá, že 2080ti ma o 42 % větší výkon než 1080ti? Ta karta stojí 32 tisic a více. 1080ti 20 tisíc". Jenz fakt pobavil. :-)

---

Já jsem to pouze okomentoval jako příklad skvělé objektivity ne-oDDborníků. Nic víc za tím hledat nemusíš

Akurat neviem preco v suvislosti so mnou. ;-) Ja tu uz dlho o sebe hrdo tvrdim, ze som Nvidiot! ;-) Este raz ma nazves objektivnym a rozbijem ti cifernik, podobne urazky prenechavam Stachovi a tebe. ;-)
24.9.2018 09:26:26   104.223.123.xxx 83
Velmi doborou představu o výkonu a postavení vůči konkurenci jsem si udělal už v pátek s pomocí phoronix, ale tento tvůj vklad nezbývá, než ocenit, díky. Jak na tom asi bude lidová GTX 2070.
24.9.2018 09:43:06   185.219.167.xxx 632
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
24.9.2018 10:02:57   85.248.30.xxx 141
Také meranie nebude možné. Na kartách bez podpory DXR sa ray-tracing v hrách nebude dať použiť. Myslím si ale, že je asi každému jasné, že softvérový ray-tracing je jednoznačne niekoľkonásone pomalší ako keď má podporu v HW. To ukazuje už to, že jeden Turing (zrejme RTX 2080 Ti) je lepší v tomto smere ako štyri Volty. Viď články k akcelerácii StarWars scénky, ktorú na jar poháňali 4 Volty a teraz na to má stačiť jeden Turing. Dokonca s o niečo lepším výsledkom.
24.9.2018 10:41:49   185.219.167.xxx 728
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
24.9.2018 16:33:14   86.49.226.xxx 414
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
24.9.2018 16:34:44   86.49.226.xxx 415
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
24.9.2018 09:56:46   89.239.11.xxx 40
Díky za článek. Myslíte že čistě pro 4K hraní bude kombinace RTX2080Ti + Ryzen 1700@3.7GHz ok nebo raději přejít na i7 9700k ? Díky
24.9.2018 10:04:16   85.248.30.xxx 112
Ja by som si na tvojom mieste nechal ten CPU čo máš teraz. V 4K v pohode nakŕmi GTX 2080 Ti. Základ by som upgradol až na nejaký 7nm CPU.
24.9.2018 11:02:20   78.45.21.xxx 65
Jak pise Marek, ty rozdily budou male, jestli ti za to stoji upgradovat cely stroj a jeste platit premiovou cenu za nove Intely, pokud budou vubec k sehnani..
Jinak tady porovnani 8700k vs 2700x.. rozdily v realu nula, nula prd pro 4k a 2080Ti
https://youtu.be/o1DoG6uTYBg?t=291
24.9.2018 11:05:49   78.45.21.xxx 43
ps: spis bych sel cestou zkusit jeste vymacknout z te 1700 neco navic..pro ten dobry pocit ;)
24.9.2018 11:42:04   185.56.80.xxx 511
Ve prospěch 9700K může rozdíl hrát i přes dvě desítky procent, záleží čistě na tom, jak jsi ochotný utrácet, což vzhledem k volbě 2080Ti asi padlo, no a taky záleží jaký přesně máš monitor.
24.9.2018 13:15:02   78.45.21.xxx 84
a na tech 20+% rozdilu v fps pro 4k, na to jsi prisel jak?
24.9.2018 15:06:42   162.247.74.xxx 25
Bude záležet od konkrétní hry (FC5, CS z tvého zdroje), ale psal jsem hlavně může.
24.9.2018 16:07:52   78.45.21.xxx 72
Ja myslim, ze lesi se je drzet cisel..
https://youtu.be/o1DoG6uTYBg?t=291

a docolim si rict, ze mezi 1700x na 3,7Ghz a 2700 nekde na 4-4,1Ghz nebude urcite rozdil 20% a 2700x a 8700k podle te recenze vychazeji plus minus autobus stejne.
Mezi nami, 20% je blbost ;)
24.9.2018 16:54:03   66.222.153.xxx 14
Uvidíme, co testy, jsou za dveřmi (včetně vlivů letovaného ihs a nakonec i rt).
24.9.2018 14:32:25   89.239.11.xxx 22
Díky všem za odpovědi. 2700X má už pěkný boost na 4.3GHz, ale tu svojí 1700 rozumně na víc jak 3.7GHz nedostanu, pak už musím jít hodně nahoru s napětím a nedává to VRM na desce (100°C+), GA-AB350-Gaming 3 má na VRM jen srandochladič. Říkal jsem si, než kupovat 2700x, že bych rovnou koupil tu 9700k a tentokrát nějakou lepší desku.
24.9.2018 19:18:35   78.45.21.xxx 23
Ten rozdil i pro ten 1700@3.7Ghz bude ve 4k maly. V tom odkazu, byla treba vetsina rozdilu mezi 2700x a 8700k v ramci odchylky mereni(pokud byli vubec).
Kdyby jsi jel na mensim rozliseni, treba 1440p, tak tam by se to mohlo projevit vic, ale 4k...
24.9.2018 19:23:25   78.45.21.xxx 21
Myslim, tady je to videt nadherne, jak ve 4k se honit za CPU ztraci vyznam
staricka i5 750 vs i7 4790k...ve 4k male nebo skoro zadne rozdily...
https://www.youtube.com/watch?v=daiF6lYguN4
24.9.2018 14:28:51   178.40.97.xxx 51
Co sa tyka mininingu (Claymore):
Max vykon 1080ti je 53-54 MH/s pri cca 190 W
Max vykon 2080ti je 57 MH/s pri cca 306W

Vykon u X16R kolise na vsetkych kartach, lebo je to mix 16. roznych Algo, takze tam nikdy nemas nejaky stabilny hashrate.
27.9.2018 11:06:03   85.163.24.xxx 00
tak to se fakt nemuze zaplatit nikdy na 2080ti tezit :-D predpokladam ze asi eth. poslednich prirustek 400mh me stalo asi 60k czk
24.9.2018 16:28:12   86.49.226.xxx 512
Lide si kupuji automobily, kdyz nove, dostanou se do kontaktu NE s prodavacem, ale s obchodnikem, a ten udela naprosto, ale naprosto vse, aby produkt prodal a na zakaznika, osobu, cloveka totalne kasle, jako by to byl kus spinaveho hadru, ktery nasledne hodi do kose.

Vas vztah vuci lidem je absolutne me nesympaticky.
24.9.2018 16:35:08   165.72.200.xxx 31
A proc kupujete automobily u takovych debilu? ;o)
(Asi to bude souviset s nepochopenim tohoto clanku, ze?)
24.9.2018 16:43:07   86.49.226.xxx 16
Poucte mne, mozna si ten mozna me to donuti si obchodnikuv(OBR) clanek i precist! Myslim to naprosto vazne, velice rad se sVama pustim do debaty. Jen mi dejte duvod. Prosim
25.9.2018 09:03:08   165.72.200.xxx 30
A proc bych mel poucovat nekoho, kdo - aniz by cetl clanek - sem pise uplne nesmysly?
Ja si jen delal srandu z toho, ze jste uplne mimo a jeste touzite po tom, abyste nas o tom dostatecne informoval.
Poucte se sam. Proc bych se mel venovat vzdelavani nevzdelatelnych hlupaku? A nelzete laskave, ze Vam jde o nejake duvody..
24.9.2018 20:00:58   217.112.164.xxx 50
Mluv za sebe hňupe, jako prodejce počítačů ti můžu garantovat, že nikdy nejdu po tom, abych za každou cenu prodal co chci, ale abych nabídl zákazníkovi to nejlepší pro něj a pokud to jde, aby to bylo výhodné i pro mě.
24.9.2018 16:40:58   86.49.226.xxx 17
Kolik mate lidi na komentare
Kdo dela rozvrh
Kdo ma jake postaveni
..

Nejsou to snad tajne veci, zajima me to, jak to u vas funguje
24.9.2018 19:15:19   78.108.97.xxx 42
Ohledně testu NVENC mám bohužel silné pochybnosti že je provedený správně.

Video má na internetu délku 001:22 (82 sekund).

Z mé zkušenosti ale NVENC dokáže kódovat video rychleji než realtime dokonce NVIDIA toto slibuje že umí 8K@30 fps realtime, takže by převod měl trvat maximálně 82 sekund.

Podle mě vegas pro používá je nějaké omezené vlastnosti GPU pro zpracování obrazu, ale HEVC enkoder na kartě ne.
24.9.2018 20:36:31   104.244.76.xxx 10
Tady ale nešlo o encoding.
24.9.2018 20:43:36   78.108.97.xxx 11
Když je to test NVENC tak to znamená test NVIDIA ENCODERU, ten dělá to že enkoduje nějaký formát do nějakého jiného formátu, většinou NV12->H264/H265....
24.9.2018 20:51:33   163.172.132.xxx 21
Já to myslel v případě tebou pomýlené proklamované rychlosti a parametrů - ty se vztahují k dekódování, ne k enkódování/transkódování.
24.9.2018 20:49:34   163.172.132.xxx 21
Jde o to, že Nv slibuje dekódování videa při 8K@30Hz (NVNDEC), enkódování (NVENC) a transkódování je něco jiného.
24.9.2018 20:53:57   163.172.132.xxx 02
Úžasné termitiště, snad si alespoň někdo zlomí nohu XD
24.9.2018 20:58:22   86.49.226.xxx 11
Ja tem technologiim vubec nerozumim, mohl by mi to prosim nekdo vysvetli, a to slovo od slova a polopate jako blbeckovi.
24.9.2018 21:16:45   163.172.132.xxx 20
Kvůli tobě? Přehrávat video (NVDEC) je něco jiného, než video nahrávat (NVENC), nebo pak ještě měnit jeho formát - poslední případ je logicky výpočetně nejnáročnější.
25.9.2018 03:20:13   86.49.226.xxx 23
jediny k do ma u me vahu je ten kdo v chatu umi obhajit sve nazory, adam.. a jem velmi malo recenzentu, ti co neodpovidaji v chatu, vas , vsechny maji v pekne velke dire, zacina me to tu pekne srat
25.9.2018 07:04:23   89.234.157.xxx 25
Me to prijde docela malo, treba pro 4K nic moc. To abych koupil kartu aspon za 20tisic! Jenze to ja nechci, pro me adekvatni cena za GPU cca do 9000czk
27.9.2018 11:07:01   85.163.24.xxx 10
i s kartou za 9k se da hodne slusne zahrat, jen ne ve 4k a to nicemu nevadi ;)
25.9.2018 22:38:23   89.177.165.xxx 51
A kde je test v DOSboxu?
26.9.2018 07:16:51   194.213.41.xxx 31
+ AvP
26.9.2018 07:17:45   194.213.41.xxx 22
Konečně něco pro Crhu a jeho naditou šrajtofli... ! A vůbec poslední dobou žně, když vyšly i nový nakouslý Jabka...

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

48 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 14.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.