Hlavní stránka Hardware Grafické karty Test GeForce RTX 2080: Výkon GTX 1080 Ti... i její cena
Test GeForce RTX 2080: Výkon GTX 1080 Ti... i její cena
autor: Adam Vágner , publikováno 20.9.2018
Test GeForce RTX 2080: Výkon GTX 1080 Ti... i její cena

V srpnu Nvidia představila novou architekturu Turing. Po dlouhém očekávání a divokých spekulacích už se konečně můžeme podívat i na výsledky testů. RTX 2080 Founders Edition srovnáme s jejím předchůdcem z řady GTX 1080 Ti od Nvidie na referenčních taktech i s jedním ze špičkových modelů GTX 1080 Ti.


Spíš než recenze by tomuto testu slušelo označení preview. Většina taháků nových GeForce se totiž dá zatím sotva stěží vyzkoušet alespoň pro představu, co by měly nové GeForce přinést. Na funkci pro Nvidii nejvýznamnější – podporu hardwarové akcelerace ray tracingu – si budeme muset počkat na další velký build Windows a oficiální podporu ray tracingu od Microsoftu. Zatím funguje jen v developerském módu, a tak se dá jen těžko nasadit do ostrého provozu.

Ani DLSS se nedá pořádně otestovat a srovnat se všemi běžně používanými režimy vyhlazování – Nvidia se sice snažila a s vývojáři připravila aspoň nějaké ukázky, ale jde v podstatě o jednoúčelové utilitky, v nichž se možnosti nastavení omezují na pár předvolených profilů. U DLSS už by ale měla být implementace mnohem jednodušší a také titulů, které se k podpoře DLSS hlásí, je mnohem více, takže snad aspoň u něj budeme moci brzo vyzkoušet hry na ostro.

Když se budeme věnovat tomu, co se naplno otestovat dá – to jest výkon v aktuálních hrách – v nich se RTX 2080 bez potíží může měřit se špičkovými a nejvýše taktovanými modely GTX 1080 Ti. Jenže na rozdíl od nich je na začátku své kariéry, takže je v jejích ovladačích ještě co ladit a výkon se může dále zvedat. Měřit se se špičkovými GTX 1080 Ti může bohužel i cenou, z hlediska poměru cena/výkon nás RTX 2080 neposouvá nikam dál.

Kovový kryt chladiče vypadá v reálu mnohem lépe než na renderech. I samotný chladič odvádí s přihlédnutím k jeho kompaktním rozměrům překvapivě dobrou práci. Sice je hlučnější, ale vyrovná se, nebo dokonce i předčí řadu rozměrnějších dvou a půlslotových či tříslotových nereferenčních chladičů.

U výkonnější RTX 2080 Ti je v podstatě jediné dilema – jestli stojí za to utratit za herní grafiku totéž, co jinak stojí slušně vybavená herní sestava. V tomto výkonnostním a cenovém segmentu už ale jinak není z čeho vybírat a žádnou alternativu nemáte.

U RTX 2080 je to komplikovanější, protože k ní už existují alternativy – především GTX 1080 Ti. Špičkové modely vám nabídnou o něco tišší chlazení a obdobný výkon, ale nejspíš už to bude vykoupeno o něco vyšší spotřebou a takty vyhnanými téměř nadoraz. RTX 2080 ale ještě nějaký prostor pro přetaktování zbývá. Přidejte k tomu všechny nové technologie a vyjde vám, že se za současných podmínek jeví RTX 2080 jako nejrozumnější volba... v segmentu karet za dvacet až pětadvacet tisíc.

Pokud chcete radši spořit a špunty v uších vám nevadí, můžete pár tisíc ušetřit koupí některého z nejlevnějších modelů GTX 1080 Ti a dopracovat se tím i k lepšímu poměru cena/výkon, velmi pravděpodobně to bude ale vykoupeno hučícím chladičem. A pokud jste majitelem GTX 1080 Ti a o GTX 2080 jste uvažovali, asi vás potěšilo, že s výměnou nemusíte chvátat.

Nvidia RTX 2080 Founders Edition
KLADY Test GeForce RTX 2080: Výkon GTX 1080 Ti... i její cena Test GeForce RTX 2080: Výkon GTX 1080 Ti... i její cena ZÁPORY
výrazně lepší chladič než u předchozí generace Founders Edition s velkou rezervou cena, cena, cena
podpora nových technologií poměr cena/výkon stejný jako stávající karty
kompaktní provedení bzučící cívky
nepříliš hlučná v zátěži  
Orientační cena s DPH: 22 000 Kč

V segmentu s cenou kolem dvaceti tisíc je RTX 2080 momentálně nejzajímavěší volbou, pročež si zaslouží ocenění. Určitě bychom ale rádi viděli o něco lepší cenu a aspoň nějaký posun k lepšímu poměru cena/výkon, proto to bude jenom stříbro.

Test GeForce RTX 2080: Výkon GTX 1080 Ti... i její cena

 


Tagy: nvidia  turing  ai  dlss  umělá inteligence  tenzory  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
20.9.2018 13:23:13   87.244.203.xxx 251
Hmm, takže FE 2080 tesne pod nereferenčnou GTX1080Ti, dovolím si tvrdiť že ešte o čosi viac taktované MSI/Asus/GB nereferncie RTX2080 tie OC 1080Ti doženú resp. o 3-5% prekonajú.

Spotreba bude v tej chvíli myslím rovnaká...

Osobne ak by som niečo také bral a chcel novú grafiku tak už radšej RTX2080, ten fin. rozdiel sa za tie 2-3 roky stratí...
...ale kto to sleduje vie po akých cenách idú na bazároch 1080Ti s neraz 2+ ročnou zárukou a to potom sa RTX2080 dostáva do iného svetla
20.9.2018 14:04:50   91.51.196.xxx 31
"Karta dostala NVlink pro propojení dvou karet, propustnost je poloviční oproti GTX 1080 Ti."

Uh? Polovicni? To ako NVLink proti SLI?
20.9.2018 15:56:07   90.179.133.xxx 11
https://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/53801-nvidia-turing-nove-technologie-pro-chytrejsi-rendering?start=5
20.9.2018 17:32:59   109.105.39.xxx 10
pardon, proti RTX 2080 Ti. O:-)
20.9.2018 22:19:48   79.219.202.xxx 00
Jo, myslel som si, ze to je najskor 2080Ti->1080Ti preklep, ale chcel som mat istotu, ci tam nie je nejaka podivnost.
20.9.2018 14:34:42   185.116.77.xxx 66
jenze 2080FE uz je pretaktovana verze.Rozdil mezi ni a treba MSi neni skoro zadnej-23% max coz jen dorovna tu nereferencni 1080TI a navic ta MSi bude stat 25litru.
https://www.techpowerup.com/reviews/MSI/GeForce_RTX_2080_Gaming_X_Trio/33.html
20.9.2018 15:12:31   142.44.232.xxx 122
Z hlediska morální životnosti situace hraje spíše pro 1080Ti, díky VRAM. Tím spíše pokud chceš gpu primárně na hry.
21.9.2018 10:54:45   109.105.39.xxx 511
Nemyslím, že by někdo optimalizoval hry pro 11 GB VRAM. Když už, tak se bude optimalizovat na osm a na šestnáct a tohle bude podobná „výhoda“ jako 6 GB paměti na GTX 1060. Výjimečně to člověk ocení při nějaké speciální kombinaci rozlišení a nastavení, kdy už 4 GB nestačí a 8 je zbytečně moc, a to je tak vše.
21.9.2018 12:15:46   192.42.116.xxx 22
Můžeš mít pravdu, ale Nvidia kapacity škrtí, takže spíše lze imho očekávat i optimalizace pro cca 12GB stupeň, který bude vyšším mainstreamem v příští generaci Nv gpu pravdpodobněji, než 16GB.
21.9.2018 13:40:52   51.15.37.xxx 10
A nejen Nvidia, když vezmeš v potaz HBM, snadno může k 12GB limitům sáhnout i tradičně štědřejší AMD.
20.9.2018 20:33:23   88.100.48.xxx 311
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
21.9.2018 07:15:04   93.153.36.xxx 51
Maximalne proti 1080Ti FE coz je topici sragora s blower fanem, ktera se podtaktovava. Pokud srovnas jakoukoli dual fan verzi (coz je i 2080FE) tak jsou cca nastejno, spise krapet ve prospech 1080ti
20.9.2018 13:24:16   37.188.188.xxx 150
Díky za QHD
20.9.2018 14:17:51   217.112.164.xxx 521
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.9.2018 15:18:35   217.170.98.xxx 156
Promiňte, píšete za chvíli, ale u pascalu díky miningu došlo k opačnému případu, kdy karty dosti cenově vyskočily nahoru.
20.9.2018 16:08:18   194.228.11.xxx 149
Píšeš uplné ko**tiny, když jsem koupil Pascal 1070 chvíli po vydání, tak po roce byla cena ještě vyšší, než když jsem ji kupoval.
20.9.2018 18:35:30   217.112.164.xxx 198
Aha, takže protože tys koupil NVIDIA dráž než při vydání, tak já píšu ko**tiny.

Předtím než došlo k mining horečce (odpověď i pro telsamata, který aspoň píše věci slušně a nemá v hlavě nasráno jako ty) tak šly ceny karet dolů. V Březnu 2017 byly jejich ceny na minimum, kdy se cena GTX 1080 pohybovala kolem 13700, oproti ceně vydání která byla 19 000.
20.9.2018 14:37:43   194.228.11.xxx 618
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
21.9.2018 08:05:09   194.48.241.xxx 1212
NVIDIA je známá tím, že při optimalizaci ovladačů už dost kašle na starší generaci. Nedávno jsem viděl test GTX1070 vs GTX980ti (v době vydání cca stejně výkonné karty) a 980ti už ztrácela desítky procent.

Takhle se chová prostě fabrika na prachy, koupíš si kartu za 15.000,- a za dva roky na ní NVIDIA v ovladačích už kašle
21.9.2018 10:10:53   85.248.30.xxx 73
Dá sa na to pozerať aj inak. A teda, že sa ladí nová generácia, ktorá tým pádom "zreje". Je zaujímavé, že keď sa výkon aktuálnej geenrácie zvyšuje u AMD, tak je to super a GPU dozrievajú. Keď sa to isté deje u NV, tak je to len fabrika na peniaze a znamená to, že NV kašle na staré generácie.
BTW, to, že 1070tka bola v dobe vydania na tom podobne ako 980Ti, tak to neznamená, že to tak musí zostať nastálo. Čo keď je v tom čase 980 Ti na svojom vrchole (logické pre dosluhujúcu generáciu) a GPU z novej gennerácii v začiatkoch?
21.9.2018 10:28:59   78.45.21.xxx 51
Osobne si myslim, ze cast toho vykonu urcite s novou architekturou bude v case stoupat. Je to logicke, protoze vyvojari se potrebuji na novou architekturu a jeji ladeni naucit. To stejny pak drivery, ktere taky budou 'zrat'. Tohle podle mne plati pro obe firmy v obecne rovine.
21.9.2018 11:33:13   85.248.30.xxx 35
JJ. Ja to vidím rovnako. Narážal som iba na to, ako sa dá interpretovať to isté úplne inak. Tak je to aj s tým údajným znižovaním výkonu NV GPU. Pochybujem, že sa nájde test, ktorý by plošne ukazoval, že majú tie GPU nižší výkon ako bol pri vydaní. To, že sa zmení rozdiel v niektorých prípadochv prospech AMD GPU, je plus pre AMD, že dokázali z danej GPU dostať väčší výkon ako NV zo svojich. Určite ale neplatí, že NV úmyselne zníži výkon starších GPU, aby tie novšie vyzerali lepšie. A viacerí ludia to takto interpretujú.
21.9.2018 13:29:53   104.244.76.xxx 62
Lidi většinou nechápou, že produkty pro spotřebitelský trh mají podporu garantovanou typicky na dva, tři roky. A to Nvidia má často podporu např. co do šířky výrazně lepší, než AMD.
22.9.2018 10:40:11   78.102.114.xxx 30
jako píše Tombo nebo Marek, ze starší generace už není co ždímat, ladila se roky, u nové generace se ladí nové features ... takže není pravda, že na starší nVidia kašle ... kde nic není, ani smrt nebere ...(nadsázka)
21.9.2018 10:13:32   78.45.21.xxx 10
Nemas nekde ten test? dost by mne zajimal
22.9.2018 14:06:30   89.102.122.xxx 10
v dobových hrách má stejný výkon, v nových pochopitelně 1070 vede. A když jsme u toho, jak dlouho konkurence vede podporu, hmm
20.9.2018 14:42:03   213.211.33.xxx 1045
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.9.2018 18:06:13   109.105.39.xxx 51
GTX 1080 byla top model, když stála stejně, že jo.
20.9.2018 18:01:38   89.24.139.xxx 32
Zdravím,

já myslím, že F4 je natolik specifická hra, že existuje nedostatek výkonu u CPU. Byl zde použit nedostatečně výkonný CPU co se týče pracovní frekvence. F4 je ideální provozovat na frekvenci 5GHz! (vlastní zkušenost) tahle hra je hodně závislá na procesoru a jeho pracovní frekvenci. To je i důvod propadu výkonu a dropování.
20.9.2018 21:10:24   109.105.39.xxx 130
Jo takhle chytrej, že vím, že 5GHz i7 by byla lepší, jsem taky. Bohužel to nefunguje tak, že stačí, abych si usmyslel, že ho chci, a on se mi tu vyskytl (teda teoreticky to zkusit můžu, protože tady core i7-8700K mám, jenom patří někomu jinému, takže s ní nemůžu dělat testy na PCTuning )
Ale k meritu věci – neučte orla lítat, kdyby byl důvodem dropování procesor, tak u těch grafik jaksi... s výkonnější grafikou neškáluje výkon, že. A tady škáluje kupodivu docela dobře.
Doporučuju věnovat pozornost křivce GPU usage.
https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/vagner/nvidia-geforce-rtx-2080-test/pics/fallout4_2018_09_20_21_58_49_525.png
Spousta her už ve full HD na podobném hardwaru nedokáže grafiku zaměstnat tak dobře jako Fallout 4 právě na téhle testovací scéně. Chyba je vážně jinde než v procesoru, jen málokde škáluje výkon ve fullHD tak dobře jako tady, viz https://pctuning.tyden.cz/hardware/graficke-karty/51929-test-asus-rog-strix-rx-vega-56-o8g-gaming?start=9 Kdyby to brzdil procesor, tak ty výsledky vypadají jinak.
21.9.2018 06:12:29   84.245.120.xxx 72
Pekný test keby táto karta stala ako 1080 s výkonom 1080Ti tak by to bol besceler ale takto... Dúfam že konkurencia niečo s tými cenami urobí.
21.9.2018 08:08:50   194.48.241.xxx 91
myslíš AMD, který když mělo konkurenceschopný karty (R9-280X vs GTX770, R9-270 vs GTX660), tak spotřebitelé zběsile kupovali nvidii a tím pomohli současnému monopolu NVIDIE? :-))

Jedinou šanci vidím u Intelu, pokud se mu grafické karty alespon trochu povedou, přidá k tomu svůj tradičně agresivní marketing podpořený averzí vůči Nvidii, tak může být ještě veselo
21.9.2018 10:10:59   78.45.21.xxx 23
Co rikas nedava moc smysl. Pomer na trhu karet je docela houpacka, kdyz se podivas na poslednich 10 le. Pokud se AMD podari udelat jednu dve dobre generace, klidne se to muze dostat nekde na 60:40 nebo 55:45 z dnesnich post-horeckovych 75:35 ve prospech NV, coz se pak da pokladat za remizu. AMD bude mit stejne vzdycky vyhodu jednak v konzolich a jednak v integrovanych grafikach, oproti NV.
21.9.2018 10:14:12   85.248.30.xxx 15
Presne tak. Kludne sa môže stať, že o 10 rokov bude pomer predávaných GPU úplne opačný. AMD môže prísť s generáciami GPU s ktorými získa navrch, môže sa zmeniť zamerania a hlavné ciele v týchto firmách. Stať sa môže kadečo.
21.9.2018 10:31:41   78.45.21.xxx 12
Ja na Intela prozatim moc neverim. Je fakt, ze maji prehrsel penez..ale ten trh je kompletne rozdeleny mezi NV a AMD a kazdy dalsi to bude mit hodne tezke se nejak vyznamneji prosadit. Krome toho historie Intel grafik mluvi taky dost proti. Tak uvidime
21.9.2018 11:36:03   85.248.30.xxx 13
Ja tomu moc tiež neverím. Nie ani tak kvôli rozdeleniu trhu, ale AMD a NV sú technologicky v tomto smere úplne niekde inde. A nie iba po HW stránke ale aj po SW. To proste Intel nedá len tak. Určite nie v prvých rokoch. Bol by som dosť prekvapený ak by prišli v celom spektre hneď s konkurencieschopnými GPU.
22.9.2018 10:45:42   78.102.114.xxx 00
ovladače jsou jen otázkou peněz a ty Intel má ...v tom bych problém neviděl ...
22.9.2018 12:15:52   95.82.176.xxx 00
Evidentně jsi nebyl majitelem Intel i740, AGP grafiky, kterou chtěl Intel prorazit do světa samostatných grafik. Já bohužel tu zkušenost měl a byla to jedna z nejhorších HW koupí co jsem udělal. Tehdy ty ovladače tu kartu zabily.
24.9.2018 07:51:09   194.48.241.xxx 01
zapomínáš na jeden důležitý fakt - Intel přebral Khoduriho z grafické divize AMD a ten určitě nějaký know-how mít bude. Vega je defacto jeho produkt, jen díky nedostatku peněz působí tak trošku nedodělaně
24.9.2018 08:15:12   85.248.30.xxx 10
Citace:
jen díky nedostatku peněz působí tak trošku nedodělaně


Pekné rozprávky. naozaj tomu veríš?
21.9.2018 10:11:33   85.248.30.xxx 68
Chcelo by to menej čítať Stacha.
21.9.2018 20:52:40   91.197.118.xxx 00
A tradičně agresivní ceny.
21.9.2018 08:15:27   86.49.228.xxx 415
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
21.9.2018 08:26:35   86.49.228.xxx 711
V praci bych si mel rict aspon o 100 000 hrubeho za mesic, abych mel aspon na cast tech hracek co tady s OBR chrlite.

Ono staci, ale kdyz se aspon 5% ctenaru chyti, to musi byt skvely PR privydelek.
21.9.2018 08:56:37   185.219.167.xxx 323
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
28.9.2018 13:54:55   46.16.121.xxx 10
...ču*ák...
21.9.2018 09:02:49   109.105.39.xxx 142
Cívky vrčí i na grafikách, které mi běhají ještě osm let po skončení záruky. Cívky vrčí na grafikách, které standardně žerou 250 W a přežijí, i když se do nich pustí 450 W (takže může být těžko řeč o poddimenzovaném napájení). Cívky vrčí i na Sapphire RX Vega 64 LE, která má tři osmipiny (= 450 W + 66 W přes PCIe) a v BIOSu limit na 260 W, taky má poddimenzované napájení?
A za tyhle PR články nám výrobci neplatí, děláme to pro ně zadarmo.
21.9.2018 09:15:55   86.49.228.xxx 32
Dekuji za Vasi reakci, jeste dotaz, vy mate jeste jinou praci krom toho, Vazne si vazim, zpetne interakce z Vasi strany, to delaji chlapi, stoji si za svymi nazory. Pokracujte, dobre straveny cas, pro me.
21.9.2018 09:17:51   195.168.14.xxx 110
Ako písem pán Vágner, cievky bzucia, a budú bzucat, je to dané frekvenciou spínania a šírkou pulzu, pwm. Tak isto ako električka ... tam tiež asi nebude nič poddimenzované
21.9.2018 10:29:49   85.163.24.xxx 00
Poddimenzovany to urcite neni, jdou tam pomerne velke proudy, to co je slyset bude nejaka subharmonicka frekvence protoze spinani bude min 50khz spis ale jeste o dot vic. Je mozne ze trochu setrili a civky nejsou dost dobre zalakovane nebo tak neco jinak by to zrejme nemelo byt nejak moc slyset.
21.9.2018 10:53:09   86.49.228.xxx 07
Mam otazku, pac si velmi rad rypnu.:

- vis k cemu slouzi filtry v napajecim obvode
- vis k cemu slouzi civka
- vis co je to horno a dolnofrekvencni propust

Uz jsi k necemu takovemu prisel v praxi do styku?

Ja jen, mi to tu pripada, jako kdyz politik mluvi, komu co prideli za praci, a jak se co bude delat, vsak ono to nejak dopadne. Ve skutecnosti o tom nema anisajnu, prakticky mit ani nemuze. Na PCT byli experti, a strida se to tu, to co je tady je prima k relaxaci bulvar.
21.9.2018 11:26:12   185.219.167.xxx 310
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
21.9.2018 12:30:01   82.113.54.xxx 51
Gratuluji, jsi první, kdo živí svou grafiku střídavým proudem.
21.9.2018 22:32:32   86.49.228.xxx 14
Jen jsem se chtel ujistit, jak lide premysleji, v nasi republice je HEAVY komunismus, i kdyz mi to rozum nebere,
byt nevzdelany (pro me je to potupa), ale pro 99.99 procenta teto grupy je to byt cool

Asi je to dobre, buh nam urcil cestu, kterou se zivotem vydame
22.9.2018 11:01:55   78.102.114.xxx 00
pro většinu z nás tady má Bůh šikmé oči a nosí brýle ... platí pro oba tábory
22.9.2018 20:08:12   86.49.228.xxx 02
try{
Mam otazku, .. a dlou hoh, k zamysleni,, .. mas na mysly AMD vs Nvidia ]]

}
catch
{
jo...
}
finally
{
Nvidia
}
22.9.2018 22:17:18   185.219.167.xxx 11
co se vám na cívce jako dívce nelíbí? jste tady gayové nebo co?
25.9.2018 03:10:53   86.49.226.xxx 00
Crha, zacinas se mi libit D P
25.9.2018 03:12:50   86.49.226.xxx 00
Sem rikal ze tu sou sami komousi, hl v praze, komousi jako homousi
21.9.2018 12:38:36   185.52.219.xxx 131
Tohle by mohlo nvidii bolet i když nemá žádnou konkurenci. Pokud někdo chtěl pascal, tak už ho po dvou letech má. Turing je jenom pro nadšence a pokud někdo čeká, že všichni s 1080+ti teď vymění své grafiky, tak se možná plete. Komu chce vlastně nvidia prodávat ty předražený karty?
22.9.2018 11:04:32   78.102.114.xxx 12
sleduj trhy grafik několik dalších měsíců, pak k tomu něco napiš ...
21.9.2018 17:36:32   83.208.208.xxx 10
Teď jsem koukal na Techpowerupu na srovnání. přijde mi to nějaké celé divné. Dost silná 980 Ti slouží jako nejslabší karta. je docela dost pod 1070. Ale na druhou stranu o proti testům z doby vydání má o cca 10 fps větší výkon.
21.9.2018 18:28:51   185.216.35.xxx 10
To bude najskôr znamenať, že rástla aj 980 Ti a aj 1070tka, akurát 980 Ti rástla pomalšie, takže sa rozdiel medzi nimi zväčšil. To, že je rozdiel medzi dvomi kartami väčší neznamená, že tá slabšia z nich má horší výkon ako pri vydaní (ako sa to často u NV prezentuje).
22.9.2018 05:44:11   62.245.97.xxx 32
https://www.svethardware.cz/v-morgan-stanley-jsou-zklamani-z-geforce-rtx-akcie-jdou-dolu/47604

to snad mluvi ua vse, vykon nema cenu resit, cena prepalena. dobry produkt cenu akcii nesnizuje ale zvysuje, takze asi dobry neni.
22.9.2018 08:54:55   62.245.97.xxx 01
minusy za to ze prodejni potencial produktu a tim i ziskovosti firmy je mizivy? ale no tak, nezelenejte .)
22.9.2018 11:07:33   78.102.114.xxx 10
na akcie bych moc nekoukal ... proč pak asi vyletěly akcie AMD za dva měsíce skoro o 100%?
22.9.2018 06:37:06   89.176.147.xxx 77
Kdo je tady Crho nejvetsi borec? Samozrejme Redmarx, kterej uz dva mesice tvrdi, ze GeForce 2000 serie se pomerem vykon a cena nikam neposune.
A ukazalo se, ze mam stoprocentne pravdu.

RTX2080 je v podstate neprodejnej bazmek, kterej neprinasi vubec nic a majitele predchozich karet ze stejne cenove relace nemaji zadny duvod si tuto kartu koupit. A ti, kteri doted utraceli za grafiky polovinu, si takhle drahou kartu taky nekoupi. Proste absolutne o nicem.

A verte, ze u pozdeji predstavene RTX2070 to bude jeste horsi.

Jedinna smysluplna karta je RTX2080Ti. Tady se da predpokladat, ze priblizne polovina lidi, kteri dnes maji GTX1080Ti nehledi na penize, ale jde jim o absolutni vykon a ten ma tato nejdrazsi karta historie opravdu nejvyssi, takze se jako absolutni highend prodavat bude, ikdyz to nebudou nijake velke prodeje.

Co se tyka toho predpokladu, co tady nekteri pisou, ze grafiky budou zlevnovat?

Ja to nevim, ale je treba si uvedomit, ze RTX 2000 serie je vyrobne drazsi nez GTX 1000 serie a to o dost, napovedou muze byt i to, ze pro kazdou kartu vznikl samostatny cip, aby to i presto ze to je vyvojove drazsi o neco cenu snizilo.

Je teda mozne, ze kdyz se to nebude prodavat, ze NVidia ceny snizi, ale zaroven by to znamenalo vyrazne nizsi marzi a nikdo vam nepujde na dohled nakladove cene, to by byl pocatek konce. Podivejte se jak drahe jsou Vegy, ktere sedi na skladech a nikdo je nekupuje, ale AMD jit cenou dolu proste nemuze a u Turingu to nebude jinak.

NVidia muze jit cenou dolu, ale bude pak dostatek penez na vyvoj dalsi generace grafik? Ono je to bohuzel cim dal tim vic drazsi.
22.9.2018 11:08:24   78.102.114.xxx 31
ano, jsi borec největší D:Kolik ti je, deset?
22.9.2018 12:04:31   89.176.147.xxx 11
Tady preci nejde o me, ale o vecne placajiciho Crhu, kteryho jsem totalne zrusil. :-)
22.9.2018 11:13:55   185.219.167.xxx 017
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
22.9.2018 12:16:38   89.176.147.xxx 84
Copak Crho, vytocenej z toho, jak jsi placal a ted nic, takze ti zbyva vira v Raytracing, kterej jak na potvoru nikde nic neni? :-D

Jasny, takze protoze ve stejny cenovy narust nula nula nic, tak se tu zastitujes nejakym hausnuemerem 35% a to jeste s narustem ceny 50%?

A tva vira ve 200% raytracing, to uz je na lecebnu ne? :-D

On totiz realne nikdo ten raytracing zapinat nebude a to ani u tech karet, kde pojede na 60FPS pri fullHD!
22.9.2018 12:39:05   185.219.167.xxx 23
Jasně... máš vlhký sny jak Navigace rozdrtí nVidii co... nVidia podává takový FPS že je úplně jedno jestli přidá +1% nebo +100000000% protože prostě už teď ty FPSka bohatě stačí... takže jedinej kdo tu brečí seš ty.

A navíc jsi pořád nepochopil co jsem myslel těma 200% na raytracingu, tak nic, kde nic není ani smrt nebere.
22.9.2018 14:18:53   89.176.147.xxx 43
Moc dobre vis, ze mam 1080tku, takze nevim proc bych mel mit vlhky sny o rozdrceni konkurenci. Naopak, preju si, aby se sily pokud mozno vyrovnaly.

Opakuju znovu, dokud raytracing ve hre nezapnes, tak ti jsou stovky procent navic nanic. A hlavne musi bejt vubec v cem to zapnout, coz neni.

Ale jasne Jardo, ty jsi proste nepochopenej a my ostatni jsme uplne hloupy vid.
22.9.2018 15:47:19   78.102.114.xxx 42
Redmaxi, "my ostatní" docela silná slova ... kde bys ty vzal 1080tku? Leda na obrázku ... kdybys ji měl, nenapsal bys poslední měsíc ani slovo, hrál bys ... tolik blábolů v tolika málo větách, to chce kumšt ...
22.9.2018 16:59:40   89.176.147.xxx 13
Ty jses nejakej Crhuv napodobitel, jo?
22.9.2018 18:32:36   84.245.121.xxx 410
Chalani chalani keby som na tych vašich šušľavich monitoroch pustil hru na GTX1060 a na RTX2080Ti ani by ste nezistili rozdiel
Vedecky je mnohokrat dokazane a nielen, že človek nerozozna 24fps od 240fps, zrak je limitovany ako sluch od 20Hz do 18KHz, to že vtaci vidia 60fps a počuju do 200KHz je pekne ale vy ste ludia
22.9.2018 19:54:14   86.49.228.xxx 00
Ja sleduju, .. bavim se, .. a onanuju
22.9.2018 20:25:33   86.49.228.xxx 00
https://www.youtube.com/watch?v=wzlKZcwRnc0
27.9.2018 11:25:55   194.213.41.xxx 00
LOL redmarxi a crho tyhle dva vaše war komenty pobavily, nechcete si vzit ty vase domaci sestavy pod pazi a nekde si spolu zaparit proti sobe? Aj bych dorazil, rad bych ty vase xichty videl na zivo D
25.9.2018 06:48:47   109.107.210.xxx 40
Podle očekávání dostal největší propadák Nvidie za posledních minimálně 10 let opět stříbro. Kdyby to propadák nebyl, bylo by to jasné zlato.

Až vám Huang pošle své lejno, předpokládám, že taky dostane ocenění?
27.9.2018 11:31:16   194.213.41.xxx 10
Že i ty si nedáš pokoj, když jsem chodil na pctuning coby studentík v roce 2001 tak ty samé války/hlášky ATIvsNvidia, AMDvsIntel atd - v podstatě co předvádí třeba redmarx a crha a jiní nejen tady, čas se mění, ale lidé ne viz dnešek po 17 letech na PCT

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

63 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 28.3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.