2xHIS Radeon X800GT aneb dražší a levnější z jedné stáje | Kapitola 4
Seznam kapitol
Kartu Radeon X800GT jsme si poměrně podrobně rozebrali ve článku minulém, kde se postavil bývalému králi mainstreamu GeForce 6600GT a v tomto souboji nejen že obstál, ale dokonce jej i vyhrál. Dnes se podíváme na jednu zcela standardní variantu této karty, ale do testu jako bonus přispěchala i dražší a vybavenější verze HIS Radeon IceQ, která se pyšní standardně namontovaným chladičem Arctic Cooling Silencerem.
3DMark 03
Verze | 3DMark 2003, patch 360 |
Rozhraní | DirectX 9 |
Heslovitý popis | Wings of Fury - DX7, multi-texturing (4 layers) Battle of Proxycon - DX8, vertex a pixel shader, dynamic shadows (stencil buffer), particles Troll´s Lair - vertex a pixel shader, dynamic shadows (stencil buffer), anisotropical lit (vlasy) Mother Nature - DX9, vertex shader (stromy, tráva), pixel shader (voda, obloha), color precision (odrazy jasu, osvětlení) |
Nastavení | Default, 1024x768x32bit, Max. Anisotropy 4, no FSAA |
Stažení benchmarku | http://www.futuremark.com/download/?3dmark03.shtml |
3DMark 03 znamená pro Radeon X800GT body, protože po přetaktování konkuruje Radeonu X800XL.
3DMark 05
Verze | 3DMark 2005, patch 1.20 |
Rozhraní | DirectX 9 |
Heslovitý popis | Return to Proxycon - DX9, dynamic shahows (2048x2048 depth map), point lights (512x512x6 cube depth map), 8 light sources Firefly Forest - DX9, diffuse / normal maps, specular maps, diffuse cube maps, procedural light scattering (obloha), masked point light (světluška) Canyon Flight - DX9, pxl shader 2.0 (velmi výrazně, skály), water shader (reflection+refraction maps, per pxl Fresnel), depth fog (R32F depth map) |
Nastavení | Default |
Stažení benchmarku | http://www.futuremark.com/download |
3DMark 05 ukazuje, že pro vysoké skóre je u Radeonů počet pixel pipelines docela nepodstatný. Stejný počet VS zaručuje Radeonu X800GT po přetaktování podobné skóre jako má Radeon X800XL.
Aquamark 3
Verze | Aquamark 3 |
Rozhraní | DirectX 9 |
Heslovitý popis | pixel a vertex shader 2.0, overdraw a high polygon count testy |
Nastavení | 1024x768x32bit, max. anisotropy 4, FSAA off |
Stažení benchmarku | http://www.aquamark3.com/am3-mirrors.htm |