Hlavní stránka Hardware Grafické karty Kryptokrize: Bez grafiky i bez bitcoinu
Kryptokrize: Bez grafiky i bez bitcoinu
autor: Michal Rybka , publikováno 20.1.2018
Kryptokrize: Bez grafiky i bez bitcoinu

Rozhodli jste se nakoupit si kryptoměny? A nebo jste už nějaké nakoupili? A nebo jste jimi chtěli zaplatit? A co grafiku, nechtěli jste si v povánoční slevě koupit grafiku? Pokud se o některou z těchto oblastí zajímáte, jistě nestačíte žasnout. Názory expertů se přitom liší: Někdo dnešek považuje za krizi, další za příležitost a někomu to přijde zcela normální. Vyberte si mezi názory ten, který vám nejvíce vyhovuje!


Jak se říká, problém chudých je jak zbohatnout, problém bohatých je v tom, jak si svoje bohatství udržet. A jak majetné naučil vzestup socialismu a dalších hrůz 20. století, není od věci, když máte alespoň část majetku uloženou v něčem, s čím můžete rychle utíkat. To znamená, že docela velká část lidí bude svůj majetek držet v této snadno rozpustné formě a ergo to znamená, že si svoji hodnotu udrží. Možná nepůjde do nebes, ale pokud se nestane něco zásadního jako kolaps civilizace, CME, totální rozbití internetu a podobné legrace, budou mít kryptoměny svoji hodnotu už jenom proto, že vám dovolí ověřené transakce i bez souhlasu státu.

Jakou? Které? A jak se zajistit proti hackerům? Kdo si na tyhle otázky úspěšně odpoví, bude spokojený – stejně jako ti, kteří přijímali bitcoin a drželi ho v dobách, kdy mu nikdo nevěřil. Dnešní svět altcoinů je stejná divočina, jako byl bitcoin na svém začátku. Je to džungle, džungle, ve které někdo přežije, někdo zbohatne, někdo zchudne, většina se na ni bude dívat s podezřením, protože ji nevěří.

A pravděpodobně si nikdo delší dobu nepořídí slušnou novou grafiku...

Kryptokrize: Bez grafiky i bez bitcoinu



Tagy: bitcoin  kryptoměny  krize  grafické karty  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
20.1.2018 09:13:35   86.49.79.xxx 1470
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.1.2018 11:03:56   37.187.7.xxx 265
a k cemu by to bylo u zahranicnich burz, kterych je vetsina?
20.1.2018 11:55:27   86.49.79.xxx 640
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.1.2018 15:40:15   85.132.203.xxx 223
tak se připojíš přes VPN tunel z nějakýho ostrova uprostřed volného moře a je to.
20.1.2018 15:59:22   86.49.79.xxx 517
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.1.2018 16:11:47   85.132.203.xxx 1813
1) Babiš bude mít teď dost svých problémů s grilováním za Čapí Hnízdo. (pozorný si všimne že Sobotku za OKD nikdo negriloval a Vitásková s Naďovou jsou neviné).
2) I kdyby to Babiš a celá fašistická EU zakázala tak pořád můžeš tunelovat. Problém je rusko kde zakázali tunelovat šifrovaně, ale věřím že chytrý hlavičky zase na něco příjdou.
22.1.2018 06:44:03   194.228.212.xxx 121
Kdyby si to Babiš tady přečetl, nechápal by vůbec nic (a to netvrdím, že já kryptoměny úplně chápu). Když se A.B. vytasil s EET snesla se na jeho hlavu smršť stížností ze strany lidí, co podnikají na internetu, že jim úplně zbořil obchodní model (e-shopy. dropshipping, affiliate...) a A.B. údajně prohlásil něco ve smysu: "Jejda, to jesm netušil, že existje tolik forem podnikání". A.B. je sice velý imeprátor, ale co se týká technologií, je totálně mimo...
22.1.2018 06:21:47   37.221.252.xxx 20
Tak jo, přidej tam i plus500.cz, protože tam můžeš taky projet kalhoty.
22.1.2018 21:25:09   188.167.253.xxx 01
500+ je len stávka !! A ťažiari sa dohodnú do čoho dajú "zarobené " peniaze A tu ide o burzový podvod!!
20.1.2018 09:24:58   86.49.79.xxx 3621
A jeste jedna vec, bitcoin a obecne digitalni meny pouziva opravdu malo lidi, budou to nejake promile lidi zijicich na planete. Pokud se ma udrzet narocnost vypoctu algoritmu, musi stoupat pri zvysujicim se poctu lidi, kteri se do systemu pridaji. Ovsem energie elektrarny take vyrobi konecne mnozstvi a jakmile zacne mit bitcoin vic nez zanedbatelny vliv na spotrebu energie, tak to vlady budou muset zacit resit. Staci, aby se kryptomeny rozmohly tak, ze zpusobi jedinny blackout a uvidite ten mazec.

Dokud maji kryptomeny za nasledek leda nedostatek grafik pro hrace PC her, tak to nikoho nezajima.
20.1.2018 13:29:29   78.102.114.xxx 125
už to zajímá nVidii, snad se jí něco povede ... protože není tak úplně pravda, že výrobce nemusí zajímat to a to ... pokud náhodou bublina z nějakých důvodů praskne (u BTC to bude třeba kvůli vysoké těžební ceně), trh zaplaví enormní množství "vydýchaného" grafického šrotu ...
20.1.2018 15:43:14   85.132.203.xxx 418
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.1.2018 17:47:23   78.102.114.xxx 22
uvidíme
20.1.2018 20:19:09   188.75.128.xxx 11
Nějaký zdroj, že to začlo Nvidii zajímat?
21.1.2018 07:31:05   78.102.114.xxx 32
https://wccftech.com/nvidia-instructs-retailers-stop-selling-miners-sell-gamers/
21.1.2018 14:07:25   188.75.128.xxx 01
dík
22.1.2018 07:29:43   91.220.237.xxx 130
stop-selling-miners-sell-gamers znamena asi tolko, ze Alza ti nepreda 100 kariet ale len 20 na jeden nakup
22.1.2018 09:01:34   178.17.1.xxx 12
Vlády nic řešit nemusí. Pokud energetické nároky tak vzrostou, tak nikdo coiny používat nebude, jelikož se to nebude vyplácet. Což si coinisté uvědomují a pracuje se na snižování těchto nároků.
20.1.2018 09:45:41   62.176.4.xxx 93
Černý pátek v řádu minut - obvzlášť v posledním roce si říkám jestli to ten Nakamoto nemyslel spíše jako sociální experiment, vizitka, žert ze kterého mrzne úsměv na rtech. Jako oběživo to beru, ale v posledním roce? Chytřejší si velmi dobře uvědomují, že musí mít rozmanité zdroje a investice, zároveň si uvědomují své limity (Buffett) a limity veřejnosti. Kryptoměny pro mě ztratily smysl do příští nevyhnutelné globální ekonomické krize, restartem zpět k myšlence prostinkého virtuálního oběživa už ovšem víceméně za legální hranici. Novou grafiku nepostrádám, ale situaci sleduju.
20.1.2018 13:35:10   78.102.114.xxx 54
ano, něco na tom je ... pokud se například podaří prosadit 100% bezhotovostní budoucnost, ve švédsku třeba bankovky a mince v oběhu tvoří snad jen 2% plateb, bude pak řeč už jen o virtuální měně ... legální vs nelegální ...
20.1.2018 14:12:13   51.15.39.xxx 36
I budoucnost jako investice... Umím si představit ekosystém stovek až tisíců kryptoměn, obdobu akcií, společností, koncernů a korporací, snáze a příměji obchodovatelnou alternativu (kterou dostaneš měsíčně na výplatu).
20.1.2018 15:35:18   78.102.114.xxx 02
proč ne, že
20.1.2018 15:49:07   85.132.203.xxx 2631
To se nám tu sešlo zase pár ztroskotanců. Redmarx, Xcuta a gogo. Největší komičnost je že měna se kterou si bankéři a státy mohou dělat co chtějí je legální a měna která je odolná vůči vnějším zásahům má být nelegální. A vlastně v čem je nelegální? V tom že existuje? Když hraju s děckama dostihy a sázky a nakupuju a prodávám koně za fiktivní peníze, neměl bych se jít udat na finančák? Neměl bych z těch koní platit daně? Vesměs každá počítačová hra která dovoluje vyměnovat nějaké body mezi hráči je to stejné co digitální měna a nikomu navadí, ale jakmile se to dotkne fašistických států bijou na poplach? Pche... Jen tak dál bitcoine, kdyby se ti podařilo zničit byť jednu jedinou banku, tak za to stojíš!!! SMRT umělé inflaci!!!
20.1.2018 17:51:11   78.102.114.xxx 1020
jsi demagog ... žádný bankéř si s měnou nemůže dělat co chce, tohle můžeš říkat doma dětem ... je jasné, že se kontrolní nástroje často obcházejí, ale to nejde donekonečna a pokud se něco posere totálně, následuje hyperinflace a to ti bankéři asi na svým místech nesedí ... že ty obchoduješ se vzduchoprázdnem a ještě ti někdo za to platí, budiž, ale to taky nepotrvá věčně ... i ta potenciální státní virtuální měna musí být něčím kryta. Kryptoměny nejsou a nikdy nebudou ...
20.1.2018 21:22:43   85.132.203.xxx 1211

Vážně? Fakt vážně bankéři nemohou s měnou nic dělat?
Jen se ztrapňuj klidně dál: https://www.novinky.cz/ekonomika/318539-cnb-zahajila-intervenci-proti-korune-nemame-omezeni-prohlasil-guverner.html

https://www.kurzy.cz/kurzy-men/grafy/nr/EUR-EURaUSD/od-20.1.2016/
21.1.2018 07:35:12   78.102.114.xxx 513
ty ani nechytáš za slovo, ty si přímo vymýšlíš Já někde napsal, že bankéři nemohou s měnou nic dělat? Nu a tohle, co jsi postnul, byla reakce národní banky, ne nějakého šuplikanta z era ... Pokud národní banka nemá tyto nástroje, je národní měna v prdeli ... proč myslíš, že chce Brusel všecky kompetence národních bank, že chce jedno ministerstvo financí pro celou EU? Pokud to prosadí, pak budeš ještě v dobrém vzpomínat na tyto intervence ...
21.1.2018 10:59:10   85.132.203.xxx 1818
CO SLOVO TO PROLHANÁ PERLA
1) "si přímo vymýšlíš. Já někde napsal, že bankéři nemohou s měnou nic dělat?" CITACE gogo1963 20.1.2018 17:51:11: "žádný bankéř si s měnou nemůže dělat co chce, tohle můžeš říkat doma dětem"
2) To co jsem postnul byla reakce na POSILUJÍCÍ KORUNU oproti EURU. Zadání znělo jasně: Držet korunu na 27Kč/EURO, jakmile byla intervence "ukončena" okamžitě Koruna posílíla k 26Kč/EURO, kde se částečně stabilizovala. Ale vesměs dál padá. Byla to reakce na nasypané peníze do řecka, které pohli s inflací v celé eurozóně.
3) Pokud tyto nástroje banka nemá, byli bychom na úrovni Švýcarska, což je špatné pro naše exportery. Ale tím je nechci omlouvat ani zachraňovat. Prostě EU nechce aby česko bylo bohaté, to by si pak Němci mohli říct, že je něco špatného u nich doma začít čistku.
4) Brusel je velitesltví hitlerovy třetí říše, jsme součáastí hitlorevského německa (merkelovského německa chcete-li) a nic s tím neuděláš. Postavili jsmena hranici transformátory s řízeným posunem fází pro řízení toku el.energie přes naše dráty ze severního německa do jižního z větrných elektráren a řízení jsme předlai do mnichova. Když byl ve vládě Sobotka, skákal jak merklová potřebovala. Už teď jsme jen východní montovna a zdroj levné pracovní síly pro německo. Jsme jen nějaká část odpadního území, poslední obydlená zatáčka před ukrajinou, Čechia.
Pokud prosadí sjednocení trhu bude to znamenat jedinné a to zavedení Eura v české zemi a tím totální likvidaci našeho státu, protože výplatu budeš mít na úrovni Bulharska a ceny na úrovni západní Francie. Ale intervence bude to poslední co budu řešit.
21.1.2018 13:28:34   78.102.114.xxx 26
koruna nepadá, "vesměs" dál posiluje ...
21.1.2018 13:30:34   78.102.114.xxx 34
ad 4) souhlas
20.1.2018 22:30:13   78.102.90.xxx 160
Lžeš, tak třeba v případě CZK může CNB dělat "kvantivativní uvolňování", "pokladniční poukázky" a dále může Vláda ČR vydávat dluhopisy, všechno to jsou emise ničím nekrytých čísel v počítači, kterým joudové na ulici říkají CZK.
21.1.2018 07:39:09   78.102.114.xxx 215
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
21.1.2018 11:01:02   85.132.203.xxx 13
takže když si koupím bitociny tak je to můj nekontrolovatelný krok?
22.1.2018 07:38:19   78.102.90.xxx 82
Jistě že ano. Bankéři centrální banky mohou s měnou dělat víceméně co chtějí, klidně ji přes noc oslabit o 10 % a tento krok je ze zákona nepřezkoumatelný. Také nastavují parametry pro komerční banky, třeba podmínky pro hypotéky, které jsou z 98 % ničím nekryté čísla v počítači.
20.1.2018 17:51:42   5.9.158.xxx 31
Myslím, že podceňuješ závažnost vady charakteru vlastní přinejlepším většině, pokud ne všem.
20.1.2018 18:25:08   185.220.101.xxx 103
Když Bitcoinu tak důvěřuješ, měl bys na něj přinejmenším nechat zastavit dům. O to více budeš ve své pozici jistější a zábavnější, nenech se pobízet.
20.1.2018 21:20:30   85.132.203.xxx 516
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
21.1.2018 07:40:16   78.102.114.xxx 29
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
21.1.2018 11:02:36   85.132.203.xxx 55
rozhodně to jsou lepší a férovější podmínky než české překlenovací úvěry ze stavebního spoření s koeficientem nesplatné...
20.1.2018 22:35:14   78.102.90.xxx 125
U Bitcoinu nelze dělat kvantitativní uvolňování a další vyfikundace s měnou. Je to tedy záležitost řádově důvěryhodnější, než CZK, USD, EUR.
21.1.2018 07:41:00   78.102.114.xxx 016
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
21.1.2018 10:18:11   95.82.176.xxx 80
Ty jsi ale expert. Tady opravdu nic nejde měnit, to je veřejný blockchain, který se nedá měnit jak se komu zlíbí. Ale to by jsi o tom musel něco vědět.
21.1.2018 11:03:29   85.132.203.xxx 27
on o tom neví nic, je to jen malé dětsko které ještě neopustilo ani základní školu.
21.1.2018 13:33:43   78.102.114.xxx 39
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
21.1.2018 18:15:00   77.92.213.xxx 20
Zdravím, chtěl bych jen uvést věci na pravou míru:
Bitcoin je nemoderovatelný soubor databáze...každá změna je potvrzena z více zdrojů a všechny musí vyjít korektně (někdy až stovky potvrzení), s nekorektní změnou je vyřazen účet (nefunguje nadále waleta).
Avšak nějaká intervnce je reálná...prakticky to vypadá tak, že člověk co drží velmi velké množství vydá informaci že začne prodávat bitcoin za dolary nebo jinou měnu a tím sníží jeho cenu (ovšem může to vést k paradoxnímu výsledku).
Ceny grafik se již Alza snaží držet na uzdě prodejem max. jednoho kusu na osobu, také už nechodí kontejnery z tisíci kusy ale jsou postupně uvolňovány po nízkých počtech.
22.1.2018 07:42:18   78.102.90.xxx 41
Může ovlivnit tržní hodnotu, o tom není sporu, ale ne počet BTC v oběhu.
21.1.2018 22:25:32   78.102.243.xxx 41
dětSko jseš maxímálně ty a prokazuješ to v diskuzích skoro pod každým článkem...
21.1.2018 22:29:29   85.132.203.xxx 25
potrefená husa...
22.1.2018 07:41:10   78.102.90.xxx 53
Nejdou emitovat BTC jen tak z něčí libovůle, slabina dosud nebyla nalezena. Všechny BTC do systému se tam dostaly regulérním způsobem. To z BTC dělá důvěryhodnou měnu.
20.1.2018 09:50:25   195.113.82.xxx 346
Koukám, že koupě GTX 1070 v březnu 2017 za 10.500 Kč byl teda kauf, já ji snad ještě za rok, dva prodám se ziskem

Jinak nejlepší investice ? Cestovat, dobře papat, dobře bumbat - to mi nikdo nevezme.
20.1.2018 10:22:40   85.163.24.xxx 39
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.1.2018 15:59:51   85.132.203.xxx 618
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.1.2018 17:53:45   78.102.114.xxx 13
a co budeš s těmi virtuálnimi miliardami dělat?
20.1.2018 18:46:28   185.220.101.xxx 33
Ochutná svobodu, koupí si d*vky
20.1.2018 18:35:06   85.163.24.xxx 34
Nic takoveho nerikam, rikam ze kurz BTC 15000+ byl znacne nadhodnocen a realny kurz je nekde 12-13k. Nikdo nerika ze neporoste, jen odhaduji ze ne takovym tempem jako v roce 2017, jelikoz se investori soustredi vice na vedlejsi coiny. To ze bude BTC za 100k nebo vic je sice mozne ale take je mozne ze jeho pozici prevezne jina mena s lepsi technologii, energetikou tezby etc. a BTC pujde dolu. BTC za 500k$ je jen sen nas vsech co ho vlastnime
20.1.2018 21:26:02   85.132.203.xxx 35
není to tak dávno co byl bitcoin za 400$, jo možná teď je na hodnotě x y z, ale zítra bude zas někde dál a tak pořád dokola...
21.1.2018 13:22:59   89.176.157.xxx 51
Dle čeho se určuje reálný kurz? Podle momentálního pocitu?
21.1.2018 13:26:53   89.176.157.xxx 10
Takhle nějak?

https://youtu.be/CAmd0enttBw
21.1.2018 18:24:12   77.92.213.xxx 31
nabídka/poptávka...bitcoin se můžeš pokusit koupit za 100usd, ale nikdo ti ho nejspíše neprodá.
Také cena těžby hraje roli...žádná koina není pod hranicí návratu investice dvou let...poté se prostě neprodává a jde o to, zda o ní je vůbec zájem, pokud není tak umírá...což se stává.
Zároveň hodně hrajou roli i markety...málo známé a neoriginální koiny se nedostanou do obchodovatelné pozice a jsou odsouzeny k zapomění a stracení celé sítě.

Po pochopení člověk zjistí, jak je to všechno pěkně samosvorné a není až tak moc příšerné.
Navíc i po krachu bych asi i nadále využíval měnu, možná jen tak, pro zábavu...nebo by naopak vznikl mnohem silnější trh s tvrdým jádrem.
21.1.2018 19:55:42   89.176.157.xxx 02
Vynaložená práce nemá sama o sobě žádnou reálnou hodnotu, můžu kopat a zahrabávat díry celý den, ale hodnota této práce je pořád 0.
Těžba bitcoinu v Číně se díky dotacím a mecenášům vyplatí při minimálně 7000USD/BTC.
Každopádně reálnou cenu tomu nedává cena těžby, ale trh, který se nechová racionálně. Tvoje reálná cena je tak v tomto případě absurdní pojem, který si akorát cucáš z prstu. Cena může být svévolně mezi 0 a 1000000 (s tím, že všechno pod 7000 velmi rychle spadne na 0 bez zásahu mecenášů), takže můžeš "reálně" mít akorát momentální cenu dle statistické analýzy a stop-loss zdí.

Jinak sám těžím altcoiny, resp. prodám svůj výpočetní výkon přes NiceHash, jelikož jsou zde (a u podobných služeb) prapodivné ceny. Výpočetní výkon je zde nakupován za vyšší cenu, než je cena vytěžených altcoinů. Nabízí se tudíž myšlenka, že to slouží čistě jako pračka špinavých bitcoinů na čisté altcoiny. Poslední dny jsem měl po krátkém výpadku rekordní výdělky. Asi je potřeba toho ještě hodně vyprat.
21.1.2018 20:46:11   85.132.203.xxx 55
Domnívám se že tyto výkřiky jsou z nepochopení fungování kryptoměn v reálu. Vlastně není se čemu divit, žádný článek zabíhající až do detailu jsem nikde neviděl. (těm co ho viděli se omlouvám).
Ale fungování kryptoměn zajišťují těžaři, to víme, ale nevíte kdo to je? Koupíte si grafickou kartu, pustíte program a ono to těží a na nějakej účet vám začnou chodit čísilka za to že vaše karta něco dělá a žere elektriku a je vám to jedno. Dál se o to nestaráte a řešíte už jen burzu a poměr ceny. Ale vůbec nechápete, kde se vám na účtě ty čísilka berou a kdo vám je posílá a proč.
Doplňte si vzdělání o tom co je gas, kolik je odměna za potvrzení transakce. Kde se vlastně bere motivace těžařů potvrzovat transakce, vlastně vůbec poskytnout práci, čas, elektrickou energii a hardware k tomu aby to celé fungovalo. A pak to porovnejte s bankou. Porovnejte Bitcoiny s Etherem a zjístite kde se bere ta cena na burze. Pak přestanete se spekulacemi jak je to s cenou a že to je bublina.
23.1.2018 08:25:20   88.102.117.xxx 21
Domníváte se špatně, ostatně vaše domněnky vás evidentně zrazují celkem často.
24.1.2018 20:19:06   85.163.24.xxx 00
podle aktualni nabidky a poptavky na burzach, takze kdyz treba v cine zakazou obchodovani s BTC, cinani prodaji velkej objem BTC a vzhledem k velikosti hriste v cine bude nasledovat dost velkej pokles docasne nez se opet nasyti poptavka a pak bude opet rust pokud bude poptavka.
20.1.2018 18:45:19   81.201.59.xxx 10
souhlas, ja jsem sve bance RF dal take nuz na krk a ejhle uz s kryptomenou nemaji problem. A jeste vedeni uctu na par let gratis
20.1.2018 21:24:34   85.132.203.xxx 17
chudák tvoje maminka
22.1.2018 07:40:26   91.220.237.xxx 10
K tomu potencialnemu predaju... Priznam sa, ze tazim... kupit grafiky mam problem aj ja ale da sa to z inych zdrojov ako malobchodny retail a za podstatne lepsie ceny, aj ked za 2 tyzdne sa ceny zmenili aj o 100e/ks... a ked prezeram bazos, je uz teraz plny inzeratov od spekulantov, ktory maju vidinu v predaji pouzivanej grafiky za omnoho vyssiu cenu, ako nakupili
20.1.2018 11:06:35   93.115.95.xxx 1720
Nejvetsi problem BTC, coz v clanku nazaznelo, je pomala sit, ktera dokaze zpracovat jen 7 transakci za vterinu, treba MasterCard umi nekolik tisic transakci za vterinu. Cena transakci je tedy extremni a nikdy se nesnizi, do doby, kdy prijde Ligtning Network. Po jeho prichodu se bude dat BTC uz zase platit a jeho cena poroste desetinasobne za rok! Kupujte BTC a drzte ho, proste vydelate ... casem.
20.1.2018 11:30:53   85.163.24.xxx 21
Rekl bych ze toto ma resit B2x ktery bezi na stejne siti soubezne s BTC a je prave resenim poplatku u mikro transakci a i jejich poctu. Samozrejme neni nikde psano ze BTC bude navzdy nejvetsi hvezda jsou lepsi algoritmy treba LTC a dalsi s mensimi energetickymi naroky a rychlejsimi transakcemi kde se i pocita s velkymi pocty transakci.
20.1.2018 16:02:48   85.132.203.xxx 411
to je jedno, bitociny budou natolik drahé, že si s nima budeš kupovat celý baráky, takže tě doba transakce měsíc sem měsíc tam nebude zajímat. Na ty malé transakce tu je etherum.
20.1.2018 17:54:45   78.102.114.xxx 51
ty jsi tomu docela propadl DD No, nechci tě vidět za pár let ...
20.1.2018 21:26:47   85.132.203.xxx 35
já tebe nechci vidět nikdy
21.1.2018 07:42:29   78.102.114.xxx 21
detto
21.1.2018 18:30:16   77.92.213.xxx 20
žádná banka nedělá reálné pohyby okamžitě, ale za tři dny...to co je okamžité je víceméně domluva, že tato platba proběhne.
Tady to funguje podobně...v rámci platebních brán to je okamžité ale reálně to je až za několik hodin.

Funguje to jako s jookeboxem...čím víc dám peněz, tím dřív mě to zahraje.
20.1.2018 12:50:35   79.219.198.xxx 93
Osobne mi uz tiez Bitcoin zacina vadit. Hlavne tym, ze o nom musim vsade citat. A mimochodom Gtx1080/Gtx1080Ti (nizsie modely nesledujem) sa daju stale v SRN v pohode kupit (inde nesledujem), akurat su o nejakych 100-150 eur drahsie, nez pred rokom. Take HDD, alebo kedysi davno pamate hupli skokom na dvojnasobok.
20.1.2018 13:23:40   78.102.114.xxx 82
dneska tolik nechválím, protože celá teorie tohoto článku je založena na tom, že v budoucnu bude kam utíkat ...
20.1.2018 16:04:45   85.132.203.xxx 13
Já to vidím na Mars.
20.1.2018 16:05:52   85.132.203.xxx 115
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.1.2018 16:38:28   89.177.136.xxx 181
To je jejich logická vlastnost - je nějaké vytěžitelné maximum (nechce se mi ho hledat, tak řekněme 100 BC). V okamžiku, kdy si někdo koupí 10 BC a umře bez toho, aby předal komukoliv heslo (nebo heslo ztratí, rozbije se mu disk se správcem hesel, atd, prostě se nemůže nikdo dostat k peněžence), jeho 10 BC se ze systému nevratně ztratí. Tedy bitcoinů z oběhu ubývá a ten zbytek naroste na hodnotě.
20.1.2018 17:05:33   85.132.203.xxx 021
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.1.2018 19:15:09   78.157.165.xxx 03
Je na nic, že všechno je vyprodané. Na druhou stranu svou GTX 1070 na Aukru prodávám už za skoro 15 litrů a to ještě pár dní do konce aukce zbývá.
20.1.2018 21:27:21   85.132.203.xxx 04
proč to prodáváš? Kupuješ Titan Xp?
21.1.2018 05:46:45   78.157.165.xxx 13
Ne, 1080Ti, až budou na skladě. Zatím se spokojím s mou PS4 Pro...
21.1.2018 11:05:03   85.132.203.xxx 113
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
21.1.2018 19:45:50   78.157.165.xxx 51
Nejste náhodou jebnutej na hlavu? Počkat, to vlastně každý ví, že jste. Ale jaká to musí být demence, abyste dokázal vyplodit to, co jste vyplodil... Žasnu nad debilitou některých jedinců, co tahají do komentářů věci úplně mimo téma, protože prostě nemají inteligentní argument a musí se ozvat.
21.1.2018 20:38:45   85.132.203.xxx 013
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
22.1.2018 06:44:53   78.157.165.xxx 19
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
22.1.2018 10:47:52   213.211.33.xxx 04
Lžeš. Hry pro PC a hry pro konzole jsou dvě odlišná odvětví.
27.1.2018 07:31:42   89.102.202.xxx 00
Nezlobte se ale díky konzolim jsou vubec hry kde jsou. A co je na nich tak zlého? Někdo doma nechce na hry počítač , radsi konzoli pro větší komfort používání (myšleno k hraní ). Sám jsem původně atari/amiga/pc hráč, co jeden čas koupil konzoli a od té doby většinu her mám prostě nás konzoli.

Bez takového Nintenda by chyběla spousta super her. A to proto, že výrobce konzolí je zároveň výrobce software. A teď tím nemám na mysli placené exkluzivity.
20.1.2018 19:31:40   212.96.177.xxx 71
Já blbec když jsem ještě v květnu viděl rx 570 za 4990 Kč, kterou jsem chtěl, jsem si řekl, že ještě počkám. No a pak přišly nečekané výdaje a už na ni nezbylo a jenom jsem zahlédl to Ethereum růst a už jsem viděl, že je to v háji . Nakonec jsem si koupil bazarovou GTX 970 a taky fajn. Spíš mě štvou ty ceny RAMek...
20.1.2018 20:00:31   95.105.224.xxx 150
Ja si osobne myslím, že výrobcom grafík tento stav vadí a vadiť by mal. Nie len nvidia a AMD, ale aj ich priamy odberatelia (Asus, MSI, GB, atď.) sú dnes naviazaní aj na iné odvetvia gaming biznisu - monitory, periférie, gaming služby a technológie a malo by im záležať na tom, aby z dlhodobého hľadiska vedeli svoju primárnu cieľovú skupinu uspokojiť. Pozrite sa na nvidiu, od G-sync, cez novopredstavené veľké gaming obrazovky až po Shield streaming... to sú všetko služby a technológie do ktorých investujú, promujú ich a ktoré im bez kariet stoja na mŕtvom bode. Tiež treba povedať, že NV a AMD nemajú z týchto megamarží na kartách nič, oni stále predávajú za svoje bežné ceny, nafukuje sa to u predajcov, ktorí samozrejme využívajú stav dopytu a ponuky. Čiže určite je v záujme výrobcov kariet s tým niečo urobiť. Mesiac či dva nedostupnosti nie sú problém, ale ak by toto malo trvať pol roka, rok či viac, tak to začne byť kritické.

Sám som zvedavý ako to vypáli. Našťastie som upgradeol v lete medzi kryptobublinami a som na 2-3 roky vybavený.
20.1.2018 21:29:44   85.132.203.xxx 67
moje gtx1080 koupená rok před Vegou teď vypadá jako kauf tohoto desetiletí...
20.1.2018 21:48:21   81.200.57.xxx 22
Nojó, intristická hodnota, o tom jsem taky tuhle na intru slyšel...ale neměl jsem potřebu o ní dělat článek
Ale kdoví, jestli autor nemyslel třeba intrinzitní...
20.1.2018 23:00:17   85.71.139.xxx 01
Jo, tohle je typ článku, který mě rajcuje :-)

Doporučení na další článek (ale asi se bude déle zpracovávat, protože je třeba něco nastudovat):
Kryptoměny podložené užitnou hodnotou nemonetární služby.
Tady už to začíná být masakr, protože v tomto případě už měna vyjadřuje užitnou jednotku práce. Mám na mysli siacoin, ale ona se vyskytne časem zcela jistě zásoba kryptoměn, které budou provázány s nějakým specifickým řešením služby.
20.1.2018 23:17:28   95.82.176.xxx 93
první strana: "Někteří, jako Jamie Dimon z JP Morgan Chase, označili bitcoin přímo za podvod a přirovnali ho k holandské „tulipánové bublině“ z let 1634 – 1637."

vs Dimon se v lednu vyjádřil:

"JPMorgan chief executive Jamie Dimon has admitted that he “regrets” calling the cryptocurrency a fraud in September last year.

In an interview with Fox Business, Mr Dimon said that he believes blockchain, the technology behind bitcoin, is “real”.
22.1.2018 07:48:00   91.220.237.xxx 42
Ale prosim ta! On to nelutuje Ved po tom svojom vyhlaseni, sam nakupil bitcoiny cez externu firmu
24.1.2018 10:45:16   193.85.153.xxx 30
Kvůli těžbě je prý nedostatek i výkonných zdrojů.
24.1.2018 15:55:10   176.116.127.xxx 70
Určite výrobcovia ako AMD a nVidia nebudú zakazovať na chipoch ťaženie, MAJÚ SUPER ULTRA BIZNIS, čo vyrobia grafické karty, tie sú hneď fuč, zisk zo všetkých + môžu zvyšovať ceny do nekonečna

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

155 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 61.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.