MSI GTX 1070 Ti Armor: výhodná i bez velkých obětí | Kapitola 6
Seznam kapitol
Špičkové modely GTX 1070 Ti při jejich uvedení podrazila vyšší prodejní cena. Ty levnější se na pultech objevily až o nějaký ten týden později. Dnes se podíváme na model GTX 1070 Ti z levnější řady Armor, která je populární hlavně u hráčů kladoucích důraz na dobrý poměr cena/výkon. Ani v ostatních vlastnostech moc nezaostává.
Doom
V Doomu dosahují grafiky relativně vysokých snímkových frekvencí. Neznamená to, že by na něj stačil slabý počítač, spíše naopak. Při nižších snímkových frekvencích je znát input lag a když je na obrazovce husto, dochází pod OpenGL k výrazným propadům snímkové frekvence. V takovém případě ale většinou nestíhá spíš procesor než grafická karta. Další problém je, že měření při zuřivých přestřelkách není opakovatelné. A konečně i s tím, že si nemůžete pro testování uložit jakoukoliv lokaci, ale jste odkázaní na checkpointy. Testuju proto úvod misi Advanced Research Complex, který není tolik limitovaný procesorem.
Doom – nastavení low
Nejnižší nastavení, na kterém testuji, je globální profil low, který slouží pro srovnání nejpomalejších karet s nízkou kapacitou pamětí.
Doom – nastavení ultra +AF 16×
Doom pro nastavení maximálních detailů vyžaduje více než 4 GB grafické paměti, jinak může kvůli nedostatku paměti docházet k propadům výkonu. Kvůli kartám střední třídy, pro které jsou 4 GB v současnosti standardní kapacitou, tedy dělám jedno měření v plném HD rozlišení s detaily globálně nastavenými na ultra, u kterého je anizotropní filtrování zvýšené z 8× na 16×.
Doom – ultra + nightmare
A pro všechny ostatní karty jsou testy, kde jsou dvě výše zmíněné položky ještě nastavené na maximum, tedy nightmare.
1920 × 1080
2560 × 1440
3840 × 2160