Radeon Software Adrenalin Edition a Vega 64 do hloubky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek Radeon Software Adrenalin Edition a Vega 64 do hloubky

Radeon Software Adrenalin Edition a Vega 64 do hloubky | Kapitola 12

Adam Vágner

Adam Vágner

14. 12. 2017 11:00 24

Seznam kapitol

1. Už tři roky za lepší ovladače 2. Něco málo k tomu výkonu 3. WattMan, ukládání profilů i záznam monitoringu 4. Chill pro všechny 5. Enhanced Sync pro všechny 6. Našlapanější ReLive : Vše pro blaho letsplayerů 7. Do Radeon Software přímo ze hry 8. AMD Link App: Zlinkujte se s AMD! 9. Testovací sestava 10. Ashes of the Singularity (Win 10, DX12) 11. Dirt Rally (Win 10) 12. Doom (Win 10, OGL+Vulkan) 13. Far Cry 4 (Win 10)
14. Far Cry Primal (Win 10) 15. Fallout 4 (Win 10) 16. GTA V (Win 10) 17. Metro 2033 Redux (Win 10) 18. Metro Last Light Redux (Win 10) 19. Rise of the Tomb Raider (DX12, Win 10) 20. Star Wars Battlefront (Win 10) 21. Tom Clancy´s The Division (Win 10, DX11 + DX12) 22. The Witcher 3: Wild Hunt 23. World of Tanks 9.15.1 (Win 10) 24. Cena, průměrný výkon, poměr cena/výkon 25. Závěr a kompletní prezentace

AMD v tomto týdnu uvedlo novou generaci ovladačů. Přináší vyšší uživatelský komfort, velké množství nových funkcí a hromadu zlepšení u těch starších. V nastavení karty se už můžete vrtat přímo ve hře přes OSD a ještě přitom sledovat monitoring v mobilu. Mrkneme se i na to, jestli a jak se u Radeonu RX Vega 64 změnil výkon ve hrách.

Reklama

Doom

V Doomu dosahují grafiky relativně vysokých snímkových frekvencí. Neznamená to, že by na něj stačil slabý počítač, spíše naopak. Při nižších snímkových frekvencích je znát input lag a když je na obrazovce husto, dochází pod OpenGL k výrazným propadům snímkové frekvence. V takovém případě ale většinou nestíhá spíš procesor než grafická karta. Další problém je, že měření při zuřivých přestřelkách není opakovatelné. A konečně i s tím, že si nemůžete pro testování uložit jakoukoliv lokaci, ale jste odkázaní na checkpointy. Testuju proto úvod misi Advanced Research Complex, který není tolik limitovaný procesorem.

Doom – nastavení low

Nejnižší nastavení, na kterém testuji, je globální profil low, který slouží pro srovnání nejpomalejších karet s nízkou kapacitou pamětí.

Doom – nastavení ultra +AF 16×

Doom pro nastavení maximálních detailů vyžaduje více než 4 GB grafické paměti, jinak může kvůli nedostatku paměti docházet k propadům výkonu. Kvůli kartám střední třídy, pro které jsou 4 GB v současnosti standardní kapacitou, tedy dělám jedno měření v plném HD rozlišení s detaily globálně nastavenými na ultra, u kterého je anizotropní filtrování zvýšené z 8× na 16×.

Doom – ultra + nightmare

A pro všechny ostatní karty jsou testy, kde jsou dvě výše zmíněné položky ještě nastavené na maximum, tedy nightmare.

1920 × 1080

2560 × 1440

3840 × 2160

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama