Radeon Software Adrenalin Edition a Vega 64 do hloubky
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek Radeon Software Adrenalin Edition a Vega 64 do hloubky

Radeon Software Adrenalin Edition a Vega 64 do hloubky | Kapitola 11

Adam Vágner

Adam Vágner

14. 12. 2017 11:00 24

Seznam kapitol

1. Už tři roky za lepší ovladače 2. Něco málo k tomu výkonu 3. WattMan, ukládání profilů i záznam monitoringu 4. Chill pro všechny 5. Enhanced Sync pro všechny 6. Našlapanější ReLive : Vše pro blaho letsplayerů 7. Do Radeon Software přímo ze hry 8. AMD Link App: Zlinkujte se s AMD! 9. Testovací sestava 10. Ashes of the Singularity (Win 10, DX12) 11. Dirt Rally (Win 10) 12. Doom (Win 10, OGL+Vulkan) 13. Far Cry 4 (Win 10)
14. Far Cry Primal (Win 10) 15. Fallout 4 (Win 10) 16. GTA V (Win 10) 17. Metro 2033 Redux (Win 10) 18. Metro Last Light Redux (Win 10) 19. Rise of the Tomb Raider (DX12, Win 10) 20. Star Wars Battlefront (Win 10) 21. Tom Clancy´s The Division (Win 10, DX11 + DX12) 22. The Witcher 3: Wild Hunt 23. World of Tanks 9.15.1 (Win 10) 24. Cena, průměrný výkon, poměr cena/výkon 25. Závěr a kompletní prezentace

AMD v tomto týdnu uvedlo novou generaci ovladačů. Přináší vyšší uživatelský komfort, velké množství nových funkcí a hromadu zlepšení u těch starších. V nastavení karty se už můžete vrtat přímo ve hře přes OSD a ještě přitom sledovat monitoring v mobilu. Mrkneme se i na to, jestli a jak se u Radeonu RX Vega 64 změnil výkon ve hrách.

Reklama

Dirt Rally

V této hře mají Radeony už dlouhodobě problém s průhledností textur. Podrobněji jsme to popisovali i na PC Tuningu v průvodci nastavením, od té doby se bohužel nic nezlepšilo. Horší kvalita textur se projevují ditheringem na listech i trávě. Jen těžko odhadnout, jaký má tato „optimalizace“ dopad na výkon (právě poloprůhledné textury s vyhlazováním ale mají obvykle dost podstatný vliv na výkon).

Trochu lepší je to v případě, že nastavíte vyhlazování hran na MSAA 8×, ale problém se vzájemně „nekompatibilním“ měřením mezi GeForce a Radeony to neřeší – i s MSAA 8× mají Radeony u listí dithering, jenom to není tolik vidět.

Proto se příliš nehodí přímé srovnání Radeonů a GeForce, hru ale i tak započítávám do průměrného skóre.

Testoval jsem na high kvůli slabším kartám a s maximálními detaily pomocí vestavěného benchmarku kvůli těm výkonnějším. Výsledek je průměr z FRAPSu nastaveného na 202 sekund logování.

V grafu s full HD rozlišením Radeony RX Vega schází, protože se test nepodařilo při tomto nastavení ani po desítkách opakování dokončit, hra padala.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama