Hlavní stránka Hardware Grafické karty MSI GF GTX 1070 Ti Gaming (+ GTX 1070 Gaming X) v testu
MSI GF GTX 1070 Ti Gaming (+ GTX 1070 Gaming X) v testu
autor: Adam Vágner , publikováno 2.11.2017
MSI GF GTX 1070 Ti Gaming (+ GTX 1070 Gaming X) v testu

Dnes končí informační embargo na testy nové GeForce GTX 1070 Ti. Nvidia uvedením tohoto modelu zareagovala na konkurenční AMD Radeon RX Vega 56. Zatímco u Vegy stále čekáme, zda, kdy a kolik nereferenčních modelů se objeví, začaly trh zaplavovat nereferenční GTX 1070 Ti. A pro Vegu 56 to bude opravdu tvrdý soupeř.


GeForce GTX 1070 Ti je (téměř) přesně taková, jak byste čekali. Je o něco výhodnější i levnější než GTX 1080 a po přetaktování se na ty základní a také mírně přetaktované modely může pohodlně dotáhnout.

Nemyslím si ale, že by to nějak dramaticky ohrožovalo prodeje GTX 1080. Kdo výkonnější model chtěl, ten už jej pravděpodobně má. Kdo váhal a čekal, jak dopadne Vega, už má nejspíš GTX 1080 taky.

A kdo si to ještě doteď nerozmyslel, má jistotu, že za příplatek oproti GTX 1070 Ti pořád dostane vyšší výkon. U jádra je rozdíl minimální, ale u pamětí máte prakticky jisté, že se vám GTX 1070 Ti nepodaří dostat tam, kam se dostane GTX 1080 s 10Gbps pamětmi GDDR5X, o 11Gbps variantách nemluvě.

Na řadě je AMD

Referenční Vegu 56 poráží novinka ve všech ohledech – snad jen v případě, že řešíte adaptivní vertikální synchronizaci, může být Vega díky nižším cenám monitorů stále ještě výhodnější volbou. Všem ostatním nabídnou levnější modely GTX 1070 Ti nabídnou více za ještě lepší cenu. Špičkové modely GTX 1070 Ti jsou o něco dražší, ale už vám nabídnou vyšší výkon, větší uživatelský komfort a něco málo se vám ještě vrátí na elektrice.

Nereferenční Vegy 56 by po pořádném přetaktování mohly GTX 1070 Ti výkonem dotáhnout, ale na vyšší takty se dostanou jen za cenu výrazně horších provozních vlastností. Jako přímý konkurent by možná mohla posloužit až verze Nano s plnohodnotným čipem a přiškrcenou spotřebou. Vše bude ale záležet i na ceně, a trochu se bojím, že právě připravované GTX 1070 Ti jsou asi hlavní příčinou toho, že se výrobci do produkce nereferenčních Radeonů RX Vega příliš nehrnou.

GeForce GTX 1070 na tom možná budou po slevách kvůli uvedení GTX 1070 Ti o něco lépe s poměrem cena/výkon, ale to se opravdu uvidí, až si všechny ceny sednou. Zatím se spíše začíná zlevňovat.

MSI GF GTX 1070 Ti Gaming (+ GTX 1070 Gaming X) v testu

Modely GTX 1070 Gaming X a GTX 1070 Ti Gaming si, jako tradičně, zaslouží pochvalu především za vynikající chladiče. Tiché chladiče paradoxně dávají o to víc vyniknout cívkám napájecí kaskády, které můžou někoho otravovat. Není to vysloveně nesnesitelné, v highendu je běžně slyšet i větší bzukot a cvrkot, ale třeba Gigabyte umí u svých nových špičkových modelů s „třípatrovým“ chladičem vyrobit i tišší napájení.

Zbývá už jen obligátní dodatek k poměrně vysoké ceně verze Gaming vůči ostatním modelům nejen od konkurence, ale i z vlastní stáje. Varianta Armor nebude při poměrně kultivovaných provozních vlastnostech GTX 1070 a 1070 Ti o mnoho horší a rozdíl v ceně je poměrně velký.

Neříkám tím, že je poměr cena/výkon špatný, ve srovnání se staršími modely je na tom i poměrně drahá verze GTX 1070 Ti Gaming docela dobře, ale levnější GTX 1070 Ti jsou na tom prostě ještě lépe (a kvůli zastropování taktů se tentokrát nedá říct, že by to aspoň kompenzovala nadstandardním továrním přetaktováním).

Má však alespoň slušnou rezervu u Power Limitu (33 %) a s tím i dobrý potenciál pro další přetaktování. Právě větší rezervou pro power limit mohou výrobci odlišit levné a špičkové modely i přesto, že budou mít papírově stejné parametry. Ale to uvidíme až po zkušenostech s levnějšími kartami.

Suma sumárum, kvalitní konstrukce, které není moc co vytýkat, ale taky si za to připlatíte. Takže zlatá s důrazem na to, že je to vykoupeno luxusním příplatkem.

MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming
KLADY MSI GF GTX 1070 Ti Gaming (+ GTX 1070 Gaming X) v testu MSI GF GTX 1070 Ti Gaming (+ GTX 1070 Gaming X) v testu ZÁPORY
vysoký výkon pro rozlišení pod 4K je slyšet cívky
významný nárůst výkonu oproti GTX 1070 oproti nejlevjěnším GTX 1070 o poznání dražší a jen o málo levnější než levné GTX 1080
i přes vysokou cenu verze Gaming lepší poměr cena/výkon než Vega 56  
tichý chladič s velkou rezervou  
spotřeba, výborný poměr výkon/watt  
Orientační cena s DPH: 13 850 Kč

Za vysoký výkon, vynikající provozní vlastnosti a slušnou rezervu pro další přetaktování udělujeme MSI GTX 1070 Ti Gaming zlatou hvězdu.

MSI GF GTX 1070 Ti Gaming (+ GTX 1070 Gaming X) v testu

 



Tagy: gtx 1070 ti  nvidia  gaming  gtx 1070  vega 56  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
2.11.2017 19:25:55   86.61.149.xxx 1336
Starší hry by se nenašly
A proboha ta čeština WTF
2.11.2017 20:22:27   109.105.39.xxx 218
Nevím, ještě jsem neměl čas to číst.

Co se metodiky týká, je to v podstatě dojezd. Dotestuje se na ní to, co tu ještě mám, jestli přijde Vega Nano, tak Vega Nano (a případně nereferenční Vegy), a na další modely už budou novější hry.
Na rozdíl od větších zahraničních redakcí nám moc karet na naměření čehokoliv kdykoliv nezůstává, takže zahodit staré hry a měřit nové znamená v podstatě i vyhodit některé karty ze srovnání.
3.11.2017 06:31:47   213.226.209.xxx 60
pri te vete "vyhozeni starych her" me vyvstalo reseni podobne tomu co maji "notebookcheck"
6.11.2017 07:17:51   194.48.241.xxx 11
A právě proto si české recenze jen přečteme, pobavíme se a pro relevantní výsledky si radši zajdeme na renomované zahraniční weby.
2.11.2017 19:41:01   85.135.170.xxx 223
Ako som už písal na inom webe, kto si to vie doma doladiť dostane veľmi slušnú kartu, po OC je hravo minimálne na úrovni referenčnej GTX1080, OC Vega 56 bude +/- na rovnako.

Výhoda oproti Vege 56 sú jednoznačne vyhotovenia v nereferenciách a z toho planúca hlučnosť, spotreba, výkon.

A k tým cenám, pozerám že u Vás v CZ je to skutočne tak všlijaké ale na SR sa dá už za 477€ kúpiť nar. EVGA GeForce GTX 1070 Ti SC GAMING a najlacnejšie nereferencie 1080ky idú od 540€ takže u nás super ponuka a dosť odstup od 1080ky
2.11.2017 19:54:00   178.40.15.xxx 720
GTX1070Ti je priliš draha to racej GTX1080 z bazaru ( GTX1080 400€, GTX1080Ti 500€+2 roky zaruka), alebo ešte nejaky mesiac počkať na GTX2080 ktora dojde po vianociach cca februvar. Tie ceni držia nejak moc hore, možno že vianočny ošial využivaju, ked ludia až tak na cenu nepozeraju...
2.11.2017 22:11:46   85.135.170.xxx 101
1. bazár rieši len minimum ľudí + a hlavne bazár dokáže pokryť absolútne nepatrné množstvo dopytu.
Len zo srandy, na najväčšom SR bazári je aktuálne na predaj celkovo 6ks GTX1080, 1070tok vďaka minerom najakých 33ks (výhodnosť bazárového nákupu za 450+€ pri cene 455€ za novú Gagming X 1070 si nebudeme všímať).
Ergo 39grafík, nech 40ks 1070+1080.
Samotný mimozemšťan reportuje že za 3dni predali 12 GTX1070 + 12GTX1080 = 24kariet.
Keby si kupci nejako zázračne vrhli na bazárový nákup tak by za ani nie týždeň nebolo čo z bazárov kupovať.

2. "o ešte nejaky mesiac počkať na GTX2080" 1070Ti/1080 idú po 480-550€, koľko myslíš že asi tak bude stáť nová GTX2080 ? 1080ky začínali v nereferenciách na 750€ - to už je trocha mimo ceny/klientely 1070Ti že ?

3. "GTX1080 400€, GTX1080Ti 500€+2 roky zaruka" - to by si musel mať aké šťastie 1080ky začínajú na 470€, referenčné 1080Ti od 590 €.

To by som chcel vidieť experta čo by pri súčasných cenách predával 1080ku za 4 stovky
3.11.2017 05:47:50   84.245.121.xxx 57
Pri kúpe novej karty musíš ju brať s obchodu, ale GTX 10x0 je tu 1.5 roka... Kto si ju za skoro 2 roky nekúpil by bola pitomost kupovať ju teraz pred 12nm procesom ktorý beží vo veľkom výroba pre AMD a Nvidiu.
Sú ľudia čo si aj dnes kupujú FX procesori, tak že kupcov si určite nájdu ...
3.11.2017 05:17:49   78.102.116.xxx 90
s tím "februvárem" jsi mě dorazil
2.11.2017 20:32:22   81.30.247.xxx 711
1) cívky jdou VŽDYCKY slyšet pokud nemáte nastavené omezení. I mé neslyšitelné gtx1080 pískají cívky v menu některých her. Je to dáno abnormálně vysokou frekvencí snímků, které programátor neomezil na únosnou mez.
2) v tom Doomu4 máte nějaký divný výsledky. Stock 1080Ti jako totální propadák proti gtx1080 ? U ostatních her je to odstupňované dobře.
3) nemám te kartě co vytknout, prostě zase karta co má hlavu i patu i když nezapadá do zvyknutých kolejí. Její podstatu a význam pochopíme až v roce 2018.
4) pokud bych měl vzkázat něco AMD funboys, tak jen že stojím na jejich straně a doufám že se Koduri, který přivedl ATi k bankrotu a stejně tak vedl i AMD grafickou divizi, nikdy nevrátí, pro AMD i nVidii to bude jen a jen dobře. Už se totiž těším na ty poor Volty.
2.11.2017 20:45:41   109.105.39.xxx 52
U toho Dooma je v nižším nastavení problém, že už to tam na nejvýkonnějších kartách funguje tak trochu na principu náhodných výbuchů. Blbě to škáluje, je to limitované procesorem a občas z toho vypadne i nižší výkon bez zjevné příčiny. Právě u 1080 Ti jsou použitelné tak ty výsledky na nightmare v 2560×1440 a ve 4K.
Co je abnormální snímková frekvence? 175 fps v AvP? Dělá to i v benchmarku unigine heaven.
2.11.2017 22:12:45   194.228.11.xxx 110
Abnormální snímková frekvence je ta, že v menu máš běžně třeba 1000fps a pak samozřejmě slyšíš jemné pištění v tichu.
3.11.2017 08:49:02   89.177.51.xxx 15
Kvalitní cívky nepískají, nemají proč. Bohužel na grafických kartách jsou kvalitní cívky málokdy k vidění.
3.11.2017 09:29:41   188.95.122.xxx 12
třeba MSI? jejich "Military Class 4"
3.11.2017 11:26:54   188.95.122.xxx 24
Všechny materiály rezonují při určitých "svých" frekvencích. Nexistuje nic jako kvalitní a nekvalitní cívka. Spíš je to o tom jestli je dostatečně zaltumená, ale poté může rezonovat celá součástka sama o sobě. Nepíská jedině cívka, která tam není.
3.11.2017 11:49:43   34.211.100.xxx 42
I p*d velebnosti. Pískání v cívce vzniká nedostatečným uchycením vodičů, které následně kmitají důsledkem sil vznikajících při indukci magnetického pole a právě to kmitání se pak projevuje jako mechanické vlnění vzduchu. Levné cívky nemají vodič uchycený prakticky nijak, dají se však sehnat kousky které mají vodič uchycen po celé ploše vinutí, jsou ale o kousek dražší.
3.11.2017 14:55:16   213.211.33.xxx 14
Ty si myslíš že když cívku zaliješ nějakým tuhým voskem, že tím zabráníš kmitání cívky? Ano sice to utlumíš, ale ta cívka bude kmitat dál a přenese vibrace jinam.
3.11.2017 15:57:09   14.192.144.xxx 12
Když cívku zaleješ kvalitní zalévací hmotou, tak tam bude kmitat co přesně? Prosím i s vysvětlením, kde přesně bude vznikat mechanické vlnění vzduchu.
3.11.2017 17:00:50   213.211.33.xxx 15
to že zaliješ cívku do hmoty nezpůsobí změny v tom drátu ze kterého je cívka vyrobena. Tudíž nadále bude měnit ptůtok proudu na mechanickou sílu, jejiž vektor působnosti poté bude vibrovat celou součástkou. Jakmile dojde k únavě materiálu začne se víc a víc hýbat a vyluzovat tak silnější a silnější zvuk.
3.11.2017 22:22:12   89.177.51.xxx 11
Změny v drátu? Prosím přesně vysvětlit.
4.11.2017 06:58:02   81.30.247.xxx 12
drát bude pořád drát i když ho zaliješ do zmrzliny nebo do pudingu...
4.11.2017 08:23:39   89.177.51.xxx 22
Drát tam bude pořád, ale stále nevíme co Crha slyší v dobře zalité cívce. Tuším že se to ani nedozvíme
4.11.2017 11:05:06   81.30.247.xxx 44
Tak když je s tebou domluva jako v idiotstánu: "Brawndo má po čem kytky toužej, obsahuje to elektrolyty" "A co to jsou ty elektrolyty?" "To je to po čem kytky toužej!"

Chápeš že ta cívka je vyrobena z drátu? Ten drát vibruje díky megnetickým vlastnostem rychle měnícího se průtoku proudu. Když jej čímkoliv zpevníš tak že nebudou kmitat samostatné dráty, tak začne kmitat celá součástka. Nechápu co na tom je k nepochopení?
4.11.2017 18:00:06   89.177.51.xxx 11
Nikoliv, drát sám o sobě nijak nevibruje, můžeš si poslechnout dráty vedoucí z elektrické zásuvky do PC a další elektrické kabely v domácnosti Je vidět že své tvrzení o "Nepíská jedině cívka, která tam není" obhájit nedokážeš.
5.11.2017 08:10:21   81.30.247.xxx 13
Ahá, vy jste neelektrikář, tak už chápu, že nevíte o čem mluvím. Pokud chcete se mnou vést diskuzi na téma elektřiny, doporučuji vám vystudovat nějakou střední školu elektrotechnickou a poté absolvovat alespoň pár semestrů na vysoké škole. Jinak je s Vámi diskuze zbytečná.

Nikoho nemusím o dokázané pravdě přesvědčovat, literaturu vygůglíš za 5 vteřin:
"Elektrický proud je také skalární  fyzikální veličinaozn. I., jejíž jednotkou je základní jednotka soustavy SI: ampér – A. V této soustavě jednotek je ampér
definován na základě silových účinků mezi dvěma vodiči, kterými prochází
elektrický proud. Tato síla je magnetického původu, avšak magnetické pole
vzniká jako důsledek pohybu elektrického náboje.
"
4.11.2017 15:32:10   194.228.13.xxx 21
Souhlas. Všechny tyto proudové výkoňáky syčí/pískají/bzučí. Říkejte tomu jak chcete, zalijte to do čehokoliv, obalte to čím chcete. Nic s tím neuděláte, snad si jen koupit slabou kartu Viz. špičkové proudové zdroje z té ''Top'' elektroniky, syčí jak papiňák, když jsou v záběru. Zdar
3.11.2017 05:24:40   213.220.207.xxx 108
Skvele ovsem ja jiz netrpelive ocekvam VOLTA a tohle je proste jen budouci mainstream.
Kdybych vsak ted kupoval novy PC a nejakou grafiku jednoduse potreboval, tak to rozhodovani mezi GTX1070Ti a GTX1080 bude opravdu tezke. (Vsimni si, ze nikde neni zadne rozhodovani mezi GTX1070Ti a Vega, nejsem padlej na hlavu. )
3.11.2017 07:56:40   85.159.110.xxx 612
cit:"Nereferenční Vegy 56 by po pořádném přetaktování mohly GTX 1070 Ti výkonem dotáhnout, ale na vyšší takty se dostanou jen za cenu výrazně horších provozních vlastností. Jako přímý konkurent by možná mohla posloužit až verze Nano s plnohodnotným čipem a přiškrcenou spotřebou. Vše bude ale záležet i na ceně, a trochu se bojím, že právě připravované GTX 1070 Ti jsou asi hlavní příčinou toho, že se výrobci do produkce nereferenčních Radeonů RX Vega příliš nehrnou."

no to je s prepacenim kktina.(zaver neriesim, preco niesu nereferencne vegy)
podstata: powerlimit dat na +50%, power state 6 a 7 na 1050 mV, vytiahnut frekvenciu na +2,5-4% (tj cca 1600MHz), vramk na 900Mhz a som 5% pod vykonom gtx1080 pri 206W(podla gpuz) tj tam kde je teraz 1070ti - ide o nastavenie vo watmane behom 40sek. jediny problem je s ventilatorom, ale ide o referencku. a ta ma vyhodu ze fuka vsetok teply vzduch von z case-u, narozdiel od vsetkych ultrakuul nereferenciek. teda ziadne vyrazne horsie vlastnosti
3.11.2017 08:35:27   85.248.30.xxx 51
Autor ale hovorí o predajných kusoch. Nie o tom, ako si to kto doma nastaví. A aj keď to nie je žiadna veda, kopec ludí budú dané karty používať tak, ako ich kúpia.
3.11.2017 08:38:16   85.159.110.xxx 29
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
3.11.2017 09:36:07   109.105.39.xxx 30
Autor mluví o továrním přetaktování nereferenčních karet. A i kdyby ne:

Kontrolní otázka č. 1: Už teď je na tom Vega 56 se spotřebou hůř než GTX 1070 Ti. A s jejím přetaktováním by měla spotřeba klesnout nebo aspoň zůstat stejná?

Kontrolní otázka č. 2: Co se asi dělá tím navýšením powerlimitu na 50% a co se stane, pokud se powerlimit o těch 50% navýší?

Testovací sestava, ve které byla Vega 56 s powerlimitem na 50% a powerstate nastaveným na 950-1050 V mi žrala kolem 467 W, ta GTX 1070 Ti na default ve stejném testu 310-318 W.
3.11.2017 09:54:06   85.159.110.xxx 36
mate to zvlastne, ale mne s zerie v zatazi cely stroj(ryzen a vega56) s monitorom, 5+1 zostavou 380W cca
ako pisem, gpuz mi hlasi 206W pri nastaveni powerlimit+50 a powerstate na 1050, tj zvlastne ze vam vysiel rozdiel medzi 180W pri gtx1070ti a 210W UV+OC vega56 az 150W. to je nejaka pctuning konstanta?
hadam sa o to slovne spojenie ze "výrazně horších provozních vlastností."
3.11.2017 10:13:51   85.159.110.xxx 04
tu je meranie zataze priamo na kabloch
https://www.gamersnexus.net/images/media/2017/GPUs/vega/rx-56/undervolt-v56-power_3.png
ked beriem aj tie spicky tam na zaciatku, tj +60W zakyv, tak to urcite neda +150W na vasom merani
3.11.2017 11:23:06   109.105.39.xxx 30
Děkuju za test ve 3D Marku. A teď bych prosil ten srovnatelný výsledek z Crysis.

Tady je obdobná tabulka z taktování Vegy 56 (v článku to není) v Crysis pod 4K. Je tam jak údaj z měřáku za celou sestavu, tak údaj z GPU-Z:

https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/vagner/amd-radeon-vega-56/pics/vega56-oc.png

(P. S. taky není dobré zaměňovat watty naměřené na měřáku za zdrojem s watty naměřenými softwarově přes GPU-z, jsou to jiné hodnoty.)
3.11.2017 10:38:31   85.159.110.xxx 05
crysis nemam, len mam odsledovany wattmeter pri hrani v 2K Wolf2 a Total War1+2
maximalna hodnota bola 385W (pc+monitor+zvukova aparatura)
3.11.2017 10:45:38   109.105.39.xxx 00
To nejsou úplně náročné hry co do vytížení GPU. Každopádně těch ~470 W je to při taktování až nadoraz a na hranici stability, rozumné taktování bude někde mezi, ale i tak to může být o 70 W víc.
3.11.2017 10:44:29   85.159.110.xxx 05
je jasne, ze na mojom meraku nezachytim nejake spicky, ktore trvaju 0,nieco sekundy, ale chcete tvrdit ze kontinualna spotreba 4K crysis na vege 56 a v zostave bola 470W? kym gtx1070ti je 320W?
3.11.2017 11:06:52   109.105.39.xxx 40
To na měřáku je spotřeba za celou sestavu! V idle to znamená cca 100 W, s jedním zatíženým jádrem cpu (v Crysis) kolem ~125 W na ostatní komponenty.
+ při zvažování příkonu grafiky je třeba kalkulovat i s účinností zdroje.

Když to přepočítám vzorečkem na "odhad spotřeby karty", (-126 W na ostatní komponenty + účinnost zdroje 92 %), dostávám se na cca 318 W na grafiku.

P. S. Vega 56 má udávaný board power 210 W, kolik je 210 W + 50 %?

P. P. S. Údaj Power z GPU-Z je nižší než reálná spotřeba celé karty. Nevím, jestli už někdo někde uvedl, co to přesně je, ale dost možná to bude samotný čip bez ostatních komponent.
3.11.2017 11:34:52   85.159.110.xxx 03
udavany board power vegy 56 je 210W, ale predpokladam ze pri power state 1200 mV
3.11.2017 11:50:18   109.105.39.xxx 11
ale snížením napětí ve Wattamnovi se nesníží spotřeba karty. Snížením napětí se jenom zvednou takty při stejné spotřebě. Pokud se navíc zvedne power limit, tak spotřeba naroste – i při sníženém napětí.
3.11.2017 11:47:17   85.159.110.xxx 02
btw, ked gpuz namera odber cipu 210-250W (u vegy), pamate sa u vegy taktovat nedaju, tj maju cca stale ten isty odber ventilator je zanedbatelny, ktora suciastka na karte moze brat dalsich 100W pri OC podla vas?
3.11.2017 12:15:35   109.105.39.xxx 11
Já jen vím, kolik žere celá sestava, kolik zhruba žerou ostatní komponenty (z toho, jaká je spotřeba se slabou grafikou a jak se mění při zatížení CPU). Co se zátěže procesoru (a s tím i jeho spotřeby) týká, GeForce jej v testech, které zkouším, paradoxně vytěžuje o nějaké to procento víc (tzn. s GeForce může mít procesor o něco vyšší spotřebu).

Jsou v podstatě jen tři možnosti. Buď ty watty navíc (rozdíl mezi GPU-Z a měřákem) opravdu prožere grafická karta, nebo mám wattmetr, který nějak pozná, že je v počítači Radeon a ukáže víc (Voltcraft Energy Monitor 4000něco), nebo se prostě u Radeonů někde ztrácejí.

P. S.: to, že GPU-Z ukazuje 210 W na čipu, ještě neznamená, že čip má opravdu příkon 210 W.
3.11.2017 11:18:56   194.228.11.xxx 53
Všude píšeš o podvoltované Veze a teď tu máme 380W
Jak to prosímtě měříš a proč do toho započítáváš nějaké plastové Geniusy či co za chrastítka Upřímně i kdyby to bylo "jen" těch 380W, tak je to katastrofa. i7+70 jsi někde lehce přes 200W. Holt červení rádi platí účty za elektriku a následně klimatizaci v létě v domění, že ušetří za vytápění v zimě
3.11.2017 11:28:53   85.159.110.xxx 15
ja viem, a wolf ti ide na 150fps
vieme vsetci
3.11.2017 12:06:51   194.228.11.xxx 23
jj v míň náročných scénách jde a co jako?
3.11.2017 12:14:47   85.159.110.xxx 14
cumenie na stenu nieje relevantne pri merani fps
3.11.2017 11:42:14   85.159.110.xxx 15
len cakam kedy intelaci zacnu kupovat Kckove kovfefe laky, a taktovat. potom sa budeme bavit o odbere, oki?
3.11.2017 11:50:08   37.221.252.xxx 00
Údaj který uvádí GPU-Z je GPU power only. Nejsou tam paměti. Typicky je to +50W-75W podle taktování HBM.
3.11.2017 12:22:42   85.159.110.xxx 03
HBM sa na vege nedaju taktovat, popripade nikto ich netaktuje - prinos je mensi ako 1 fps
3.11.2017 10:05:15   81.30.247.xxx 911
pane Vágner, podle rétoriky AMD funboys musíte počkat na DX12 hry a optimalizační ovladače a pak to bude úplně nejlepčejší karta. Kdy to bude vám ale neřeknu.
3.11.2017 10:09:57   85.159.110.xxx 48
pane crha, fok off prosim. evidentne k diskusii nemate co dodat
3.11.2017 11:45:25   212.37.80.xxx 21
Vega 56 spotreba 210w
Gtx 1070ti spotreba 190w
peace
3.11.2017 11:51:16   85.159.110.xxx 07
jo, to viem, mal som 1070tku. ale snazim sa ju predat
3.11.2017 12:10:54   194.228.11.xxx 53
To píšeš už tak po desáté všude a co jako? Myslíš si, že když červený výmaz jako ty tu napíše, že měl chvilku nvidiu, tak to z tebe nedělá ještě většího červeného hňupa?
3.11.2017 12:15:36   85.159.110.xxx 09
nie, len sa cudujem kde su tie hordy zelenych co by ju chceli kupit(este ani zjednavat sa vam nechce)
3.11.2017 13:58:19   194.228.11.xxx 45
A ty se dovíš? Kdo by si koupil jetý Armor za trapnou cenu od někoho jako ty z Maďarska... to radši novou v obchodě
3.11.2017 14:57:41   213.211.33.xxx 14
přesně tak, nikdo neví co jsi s ní dělal, jestli jsi s ní netěžil a není vyhřátá? A také závisí za kolik ji chceš prodat,, abys nebyl nějakej vykuk co ji chce prodat dráž než ji koupil
3.11.2017 15:35:13   176.102.118.xxx 44
typicka reakcia cechacka truhlika
3.11.2017 15:34:46   176.102.118.xxx 03
z madarska, jj czc bratm, od vas cechunov
nova stoji 470€, kludne kupuj
3.11.2017 18:15:09   194.228.11.xxx 42
To v Maďarsku nemáš obchod, že to musíš kupovat od čehůnov ?
3.11.2017 23:56:08   176.102.118.xxx 11
nemam, my tu zijeme z ruky do ust, cakame aku sracku zeman a babis s bozi vule cesi k nam poslu
6.11.2017 06:54:10   194.213.41.xxx 21
ne, ale zelený výmaz se hned chytne a musí reagovat...
3.11.2017 08:39:45   5.102.48.xxx 02
https://www.hardwareluxx.de/index.php/artikel/hardware/grafikkarten/43969-amd-radeon-rx-vega-64-und-rx-vega-56-im-test.html?start=14

mno, tedy vcelku si dala 1070 na chleba, ale sala není moc průkazná...

Moje stará XFX R9390 Black edition dává 17.446....

A jelikož je open CL vcelku potřeba (momentálně Resolve a ProRender v C4D), je to trochu slabé, ne?
3.11.2017 17:27:11   171.25.193.xxx 00
Nvidia má zase CUDA a lepší práci s průhledností (donedávna na pohlavek AMD). Není to zdaleka jednoznačné.
3.11.2017 19:17:25   163.172.101.xxx 00
Ten výsledek má sloužit pouze pro hrubou orientaci a ucelenější představu. Jinak z praxe - výkon je podružný, prvořadá je podpora.
3.11.2017 19:48:35   193.15.16.xxx 00
A fakt ani náhodou si netroufám privilegovat jednoho, nebo druhého - je to o používaném softwaru, filozofii práce (preference komerčních, či opnesource prostředků) a momentální situaci.
3.11.2017 09:06:53   217.30.69.xxx 23
Jak je na tom tato karta s těžbou? Bylo by možno přidat třeba výsledky z NiceHash? Díky.
3.11.2017 15:19:54   95.82.176.xxx 11
Eth prakticky jako 1070ka: po OC 32-33Mhs, ZEC po OC 535 Sols. Nic extra..
3.11.2017 09:19:11   188.95.122.xxx 196
Co jsem taky projížděl weby z TechPowerUp, tak GTX 1070ti je na tom úplně stejně jako RX 56. Karty excelují hlavně u spřízněného studia. De facto z deseti her jedna exceluje v jedné půlce a ta druhá v druhé půlce a v průřezu je to tak šest her v hranici ±1,5 fps pro jednu či druhou a u zbytku 4 her to je ±7 fps pro tu a nebo onu kartu (ale opět to je 50/50). připomínám mi to operátory u nás. Od ceny po služby stejný, jen jeden má někde lepší signál než ten druhý.

Takže když to shrnu, tak vlastně strašná plichta. Také závěr recenze strašně smrdí jednostranností.

Když vynecháme hry, jak je na tom karta dál v moderním pojetí?

1. VR – na jednom webu (z TePoUp) jsem četl jak jsou polarisy i vegy dobře vyladěné na VR při multipaření, zatím co nvidia ztrácí dech (vyjma 1080ti) = možná to je problém nižšího příkonu pro čip 1060 a 1070...

2. Streaming – co se ke mě doneslo, tak Polaris a Vega jsou fakt brutální a konkurovat jim může jen vyšší třída, tedy 980 a 1080. Ale musím uznat že stále nejoblíbenější je čip GK110 (780/ti, Titan)

3. Multimonitor – osobně tomu neholduji, ale pár přátel přešlo na AMD kvůli lepší podpoře více monitorů, ale to už je dva roky zpět, dneska je to už možná jinak.

Můj závěr mezi 1070ti a RX 56?
Kupujte tu kartu, kterou Vám nakrmí zdroj a jejíž výrobce sponzoruje Vaše oblíbené herní studio... anebo kolik chcete utratit.

(PS: jsem majitel dvou starších nVidií)
6.11.2017 17:20:14   87.197.132.xxx 00
No, jo preto by bolo vhodné uvádzať či je TWIMTBP alebo gaming evolved, ako napr gpureport a mať aspoň zhruba 50/50 zastupenie alebo viac neutralnych.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

36 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 11.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.