Podrobný test grafických karet aneb FPS není všechno
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek Podrobný test grafických karet aneb FPS není všechno

Podrobný test grafických karet aneb FPS není všechno | Kapitola 6

Tomáš Šulc

Tomáš Šulc

4. 3. 2013 03:00 93

Seznam kapitol

1. FPS a jeho průběhy neřeknou vše 2. Měření latencí a jejich analýza 3. Testovací sestava, hry a metodika 4. Alan Wake 5. Arma II: Operation Arrowhead 6. Assassins Creed III 7. Battlefield 3 8. Crysis 2
9. F1 2012 10. Far Cry 3 11. Hitman: Absolution 12. Max Payne 3 13. Metro 2033 14. Sleeping Dogs 15. Shrnutí výsledků a závěr

Při měření výkonu grafických karet se jako hlavní kritérium bere průměrný počet vykreslených snímků za sekundu. Tento způsob srovnávání však není zcela přesný a o skutečné plynulosti her vypovídají ještě další veličiny. V článku celou problematiku objasníme a detailně proměříme výkon nVidie GeForce GTX 660 a AMD Radeonu HD 7870.

Reklama
Podrobný test grafických karet aneb FPS není všechno
i Zdroj: PCTuning.cz

Odkaz na technický rozbor hry

Podrobný test grafických karet aneb FPS není všechno
i Zdroj: PCTuning.cz

Časový průběh fps

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Časový průběh fps nVidia GeForce GTX 660 (po najetí myši se zobrazí AMD Radeon HD 7870)

Průběh frametimes

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Průběh frametimes nVidia GeForce GTX 660 (po najetí myši se zobrazí AMD Radeon HD 7870)

Histogram

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Histogram nVidia GeForce GTX 660 (po najetí myši se zobrazí AMD Radeon HD 7870)

Časy nad

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Časy nad nVidia GeForce GTX 660 (po najetí myši se zobrazí AMD Radeon HD 7870)

Percentily

Porovnávání Porovnávání
i Zdroj: PCTuning.cz
i Zdroj: PCTuning.cz


Percentily nVidia GeForce GTX 660 (po najetí myši se zobrazí AMD Radeon HD 7870)

Vlastní komentář

V Assassin's Creed III podávají obě karty plně srovnatelné výsledky. Průměrný framerate je okolo 40 fps, variační koeficient do 10 %, jen minimum extrémních latencí a 99. percentila s rozdílem 27 % proti průměrné latenci jsou ideální výsledky. Kéž by tomu tak bylo v každé hře.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama