Zotac GeForce GT 240 AMP! — když nejde jen o hry | Kapitola 5
Seznam kapitol
Po nemastné neslané NVIDIA GeForce GT 220 přichází zelený výrobce grafických karet s dalším levným lowendovým čipem, tentokrát s označením GT215. 40nm výrobní proces, 96 unifikovaných shaderů, 128bitová sběrnice v kombinaci s GDDR5 pamětmi a cena těsně pod dva tisíce korun. Nezní to jako ideální úsporná karta do levných PC?
Bioshock — Testování této hry je tradiční, a zaznamenávám zde Frapsem průchod od nehody letadla do majáku. Nastaveno vše na max, AF a AA zapnuto v ovladačích.
Far Cry 2 — Použil jsem volně dostupný benchmark, spouštěl jsem "Short Ranch". Nastavení vše na Very High či Ultra High, AF i AA nastaveno v benchmarku.
F.E.A.R. 2 — Hrál jsem cca minutový úsek v druhé misi, kdy na vás postupně vyskáčou čtyři vojáci, které jsem vystřílel. Detaily hry byly nastavené na maximum, AA i AF jsem nastavoval přímo ve hře.
FlatOut Ultimate Carnage — Hrál jsem polovinu prvního kola v prvním závodě v kampani. Detaily hry byly nastavené na vysoké, AA i AF jsem nastavil v menu při spouštění hry.
Race Driver GRID — Jel jsem přibližně třetinu prvního závodu v kampani. Všechny volby byly na High nebo Ultra, hodnota AF nastavena v ovladačích, AA ve hře.
Half Life 2 Episode Two — Testoval jsem pomocí nahraného timedema, které zachycovalo počátek hry, kdy dojdete ke srázu, za vámi spadne vlak z mostu a vy poté pokračujete vstupem do jeskyně. AA i AF nastaveno ve hře.
Unreal Tournament III — Hrál jsem s pěti boty cca minutu deathmatch na mapě Deck (dříve Deck 17). Nastavení hry bylo nejvyšší, AA i AF jsem nastavoval v ovladačích.
V novém Warhammeru 40 000 Dawn of War II jsem hrál přibližně polovinu třetí mise v kampani. Hra byla nastavena na nejvyšší možné detaily, AA i AF jsem zapínal v ovladačích.
World In Conflict — Zde používám obligátní vestavěný test. Nastavuji vše na maximální kvalitu, včetně všech položek v rozšířených volbách. Hodnota AA i AF nastavena v menu hry.