GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu

GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu | Kapitola 8

Z. Obermaier

Z. Obermaier

22. 6. 2009 03:00 28

Seznam kapitol

1. Multi-GPU je věčné? 2. Specifikace karet v testu 3. Testovací sestava 4. Testovací hry a metodika 5. Far Cry 2, Left 4 Dead, Fallout 3 6. Call Of Duty 5, Dead Space, Bioshock 7. World In Conflict, Race Driver GRID, Half Life 2 EP2
8. Company Of Heroes OF, Mass Effect, UT 3 9. Enemy Territory, Tomb Raider Underworld, GTA IV 10. Call Of Duty 4, Devil May Cry 4, Crysis Warhead 11. S.T.A.L.K.E.R. CS, Brothers In Arms HH, Mirrors Edge 12. Sacred 2, Tom Clancys HAWX, 3DMark Vantage 13. Shrnutí výkonu 14. Závěr

Naposledy jsme detailně prozkoumali škálování dvou Radeonů v zapojení CrossFire. Aby byl pohled na dnešní Multi-GPU kompletní, přinášíme pokračování s dvojicí GeForce v SLI. Porovnáme, která technologie škáluje lépe a ve kterých hrách, na závěr nás čeká i výkonové srovnání s většinou dostupných grafik.

Reklama
 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

Ve hře Company Of Heroes škálují obě technologie hodně dobře. Na obou stranách vidíme vysoké nárůsty výkonu s druhou grafikou, a tuto hru si s dvojicí karet řádné užijete na maximum. O několik procent dopadlo lépe CrossFire s nárůstem 98,7 procent. SLI se musí spokojit s druhou příčkou a navýšením výkonu o 89,9 procent. Za zmínku stojí opět vyhlazování 8xAA, které mělo v obou případech stejný dopad na výkon. Opět se tedy výhoda Radeonů v tomto nastavení nepotvrzuje.

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

Engine hry Mass Effect je také Multi-GPU nakloněn a výsledky jsou excelentní. O kousek lépe výkon škáluje v CrossFire, je vyrovnanější napříč všemi nastaveními. Zisk s druhou kartou GeForce je také skvělý, na vítězství to ale nestačilo. CrossFire škáluje průměrně o 95,3 procent, SLI navýší výkon o také pěkných 83,1 procent. Tento titul je první hrou z našeho testu, kde se významněji projevila výhoda Radeonů a 8xAA, u karet GeForce má na výkon viditelně vyšší dopad.

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

Poslední hrou této kapitoly je Unreal Tournament 3, ve kterém také CrossFire škáluje perfektně, SLI krapet zaostává. Kromě jednoho rozlišení CrossFire pokaždé škáluje lépe, celkového skóre dosáhlo 74,7 procent. SLI zaslouženě prohrává s výsledkem 58,8 procent. Také dopad na výkon s vyhlazováním 8xAA je u GeForce drastický a Radeony mají značně navrch.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama