GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu

GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu | Kapitola 11

Z. Obermaier

Z. Obermaier

22. 6. 2009 03:00 28

Seznam kapitol

1. Multi-GPU je věčné? 2. Specifikace karet v testu 3. Testovací sestava 4. Testovací hry a metodika 5. Far Cry 2, Left 4 Dead, Fallout 3 6. Call Of Duty 5, Dead Space, Bioshock 7. World In Conflict, Race Driver GRID, Half Life 2 EP2
8. Company Of Heroes OF, Mass Effect, UT 3 9. Enemy Territory, Tomb Raider Underworld, GTA IV 10. Call Of Duty 4, Devil May Cry 4, Crysis Warhead 11. S.T.A.L.K.E.R. CS, Brothers In Arms HH, Mirrors Edge 12. Sacred 2, Tom Clancys HAWX, 3DMark Vantage 13. Shrnutí výkonu 14. Závěr

Naposledy jsme detailně prozkoumali škálování dvou Radeonů v zapojení CrossFire. Aby byl pohled na dnešní Multi-GPU kompletní, přinášíme pokračování s dvojicí GeForce v SLI. Porovnáme, která technologie škáluje lépe a ve kterých hrách, na závěr nás čeká i výkonové srovnání s většinou dostupných grafik.

Reklama
 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

STALKER Clear Sky je bašta karet Radeon, nejen kvůli DX10.1 rozšíření. Konkurence hře stále nepřišla na kloub a výkon GeForce s vyhlazováním je znatelně horší. Také škálování výkonu s druhou grafikou se daří Radeonům lépe. CrossFire získalo 96,7 procent výkonu navíc, SLI jen 80,8 procent.

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

Ve hře Brothers In Arms také AMD významně zlepšilo podporu a CrossFire pěkně škáluje. Také SLI si vede výborně. Navýšení výkonu s druhou kartou je na obou stranách hodně podobné. S CrossFire je to průměrných 88,7 procent a se SLI 83,9 procent. Tato hra je také ukázkou převahy Radeonů při vyhlazování 8xAA, protože dopad na výkon GeForce je vysoký.

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

Hra Mirrors Edge se pro GeForce a SLI narodila. Škálování je sice nižší než u jiných her, při takto vysokých fps to ani není potřeba. Dvojice Radeonů dosáhla průměrného skóre 47,8 procent. Konkurenční SLI si polepšilo o 67,7 procent. Zapnutím vyhlazování 8xAA přijdeme u GeForce o více výkonu než u Radeonů, ovšem fps jsou stále hratelná.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama