GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu | Kapitola 10
Seznam kapitol
Naposledy jsme detailně prozkoumali škálování dvou Radeonů v zapojení CrossFire. Aby byl pohled na dnešní Multi-GPU kompletní, přinášíme pokračování s dvojicí GeForce v SLI. Porovnáme, která technologie škáluje lépe a ve kterých hrách, na závěr nás čeká i výkonové srovnání s většinou dostupných grafik.
V Call Of Duty 4 se dobře vede oběma technologiím. V jednom nastavení si vede lépe CrossFire, ve druhém zase SLI. Pokud sečteme výsledky, dopadlo SLI o kousek lépe s výsledkem 85 procent. CrossFire si nevedlo zle, na vítězství ale 78,7 procent nestačilo.
Devil May Cry 4 je hra zasvěcená GeForce a výsledky to potvrzují. Škálování výkonu s druhou kartou je ve všech nastaveních vysoké a průměrných 85,6 procent je super číslo. Radeony v CrossFire ale také neskončily špatně, dosáhly výkonu 67,4 procent. Pokud se podíváme na výkon s vyhlazováním 8xAA, je situace u obou řešení téměř shodná. Zde Radeony žádnou větší výhodu nezaznamenají.
Crysis Warhead je hrou, kde Multi-GPU škáluje solidně, na plynulé hraní v nejvyšším nastavení to stále nestačí. Pilování ovladačů se tentokrát vyplatilo NVIDII, protože GeForce škálují více než konkurence. Ve SLI si můžete pomoci až k 59,5 procentům navíc, s CrossFire to bude jen 34,5 procent. Dopad vyhlazování 8xAA je drastický na obě řešení, hrát se to nedá v žádném případě.