GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz
Hardware Článek GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu

GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu | Kapitola 10

Z. Obermaier

Z. Obermaier

22. 6. 2009 03:00 28

Seznam kapitol

1. Multi-GPU je věčné? 2. Specifikace karet v testu 3. Testovací sestava 4. Testovací hry a metodika 5. Far Cry 2, Left 4 Dead, Fallout 3 6. Call Of Duty 5, Dead Space, Bioshock 7. World In Conflict, Race Driver GRID, Half Life 2 EP2
8. Company Of Heroes OF, Mass Effect, UT 3 9. Enemy Territory, Tomb Raider Underworld, GTA IV 10. Call Of Duty 4, Devil May Cry 4, Crysis Warhead 11. S.T.A.L.K.E.R. CS, Brothers In Arms HH, Mirrors Edge 12. Sacred 2, Tom Clancys HAWX, 3DMark Vantage 13. Shrnutí výkonu 14. Závěr

Naposledy jsme detailně prozkoumali škálování dvou Radeonů v zapojení CrossFire. Aby byl pohled na dnešní Multi-GPU kompletní, přinášíme pokračování s dvojicí GeForce v SLI. Porovnáme, která technologie škáluje lépe a ve kterých hrách, na závěr nás čeká i výkonové srovnání s většinou dostupných grafik.

Reklama
 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

V Call Of Duty 4 se dobře vede oběma technologiím. V jednom nastavení si vede lépe CrossFire, ve druhém zase SLI. Pokud sečteme výsledky, dopadlo SLI o kousek lépe s výsledkem 85 procent. CrossFire si nevedlo zle, na vítězství ale 78,7 procent nestačilo.

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

Devil May Cry 4 je hra zasvěcená GeForce a výsledky to potvrzují. Škálování výkonu s druhou kartou je ve všech nastaveních vysoké a průměrných 85,6 procent je super číslo. Radeony v CrossFire ale také neskončily špatně, dosáhly výkonu 67,4 procent. Pokud se podíváme na výkon s vyhlazováním 8xAA, je situace u obou řešení téměř shodná. Zde Radeony žádnou větší výhodu nezaznamenají.

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

 GeForce GTX 260 v SLI - Analýza škálování výkonu
i Zdroj: PCTuning.cz

Crysis Warhead je hrou, kde Multi-GPU škáluje solidně, na plynulé hraní v nejvyšším nastavení to stále nestačí. Pilování ovladačů se tentokrát vyplatilo NVIDII, protože GeForce škálují více než konkurence. Ve SLI si můžete pomoci až k 59,5 procentům navíc, s CrossFire to bude jen 34,5 procent. Dopad vyhlazování 8xAA je drastický na obě řešení, hrát se to nedá v žádném případě.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama