jak-testujeme-graficke-karty-pohled-do-zakulisi
Hardware Článek Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí | Kapitola 23

Z. Obermaier

Z. Obermaier

24. 3. 2009 06:00 85

Seznam kapitol

1. Úvod - Testujeme, testujte i vy .. 2. Testovací sestava 3. Testovací hry a metodika 4. Fallout 3 5. Call Of Duty 5 6. Left 4 Dead 7. Far Cry 2 8. Dead Space 9. Bioshock 10. World In Conflict 11. Tomb Raider Underworld 12. GTA IV 13. Call Of Duty 4
14. Devil May Cry 4 15. Crysis Warhead 16. S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky 17. Brother In Arms: Hells Highway 18. Race Driver: GRID 19. Half Life 2: Episode Two 20. Company Of Heroes: Opposing Fronts 21. Mass Effect 22. Unreal Tournament 3 23. Enemy Territory: Quake Wars 24. Jak dlouho trvá test? 25. Závěr

Dnes vám přinášíme před časem slíbený článek o metodice testování grafických karet na našem serveru. Budete mít exklusivní možnost nahlédnout do naší kuchyně a nasimulovat si dle našich informací naprosto stejné situace a ověřit si tím autentičnost výsledků. V článku se také dozvíte, jak dlouho trvá otestovat jednu kartu a kolik je tedy s takovou recenzí práce.

Reklama
Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

Poslední hru používám ve verzi ze Steamu s patchem 1.5. veškeré nastavení vyhlazování a filtrování je možné nastavit přímo v menu hry. Já pro své měření používám vlastní timedemo, které si můžete stáhnout zde. Někteří si usnadňují testy této hry, pomocí utility TPU Bench, dle mé zkušenosti ale významně zkresluje výsledky. Podívejme se na nastavení:

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

Vše nastavuji na maximum, měním pouze rozlišení a úroveň vyhlazování (4x). Druhý obrázek ukazuje základní nastavení (AF 2x + AA 0x), druhý maximální kvalitu (AF 16x + AA 4x). Při změně úrovně vyhlazování je nutné hru restartovat. Své demo spouštím z konzole příkazem "timenetdemo demo". Poté se demo nahraje a vy uvidíte, to co na následujícím videu:

Celé demo trvá několik desítek minut, já ale měření ukončuji při vstupu do řeky, což jste ve videu viděli. Také v této hře nejsou fps u dvou průchodů vždy zcela totožné, tedy měřím opět dvakrát. Vše zaznamená Fraps a tady je jeho log. Jeden měřený průběh zabere asi 4,5 minuty. To znamená, že otestování jediné grafické karty ve všech nastaveních, zabere 60 minut se vším všudy.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama