jak-testujeme-graficke-karty-pohled-do-zakulisi
Hardware Článek Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí | Kapitola 21

Z. Obermaier

Z. Obermaier

24. 3. 2009 06:00 85

Seznam kapitol

1. Úvod - Testujeme, testujte i vy .. 2. Testovací sestava 3. Testovací hry a metodika 4. Fallout 3 5. Call Of Duty 5 6. Left 4 Dead 7. Far Cry 2 8. Dead Space 9. Bioshock 10. World In Conflict 11. Tomb Raider Underworld 12. GTA IV 13. Call Of Duty 4
14. Devil May Cry 4 15. Crysis Warhead 16. S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky 17. Brother In Arms: Hells Highway 18. Race Driver: GRID 19. Half Life 2: Episode Two 20. Company Of Heroes: Opposing Fronts 21. Mass Effect 22. Unreal Tournament 3 23. Enemy Territory: Quake Wars 24. Jak dlouho trvá test? 25. Závěr

Dnes vám přinášíme před časem slíbený článek o metodice testování grafických karet na našem serveru. Budete mít exklusivní možnost nahlédnout do naší kuchyně a nasimulovat si dle našich informací naprosto stejné situace a ověřit si tím autentičnost výsledků. V článku se také dozvíte, jak dlouho trvá otestovat jednu kartu a kolik je tedy s takovou recenzí práce.

Reklama
Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

Tuto epickou ságu testuji v originální české verzi s rozšiřujícím patchem 1.01a, který přináší také kompletně nový obsah. Hraji s diskem v mechanice a úroveň anizotropního filtrování a vyhlazování nastavuji v ovladačích. S prvním patchem bylo také umožněno vypnout zamknutý limit fps na 60. Návod jak jej odstranit: Najděte v adresáři hry soubor BIOEngine.ini, ve které změňte tyto klíče - "bSmoothFranmeRate=FALSE, MinSmoothedFrameRate=1, MaxSmoothedFrameRate=999". Tímto by měly být veškeré limity odstraněny, je možné bez obav testovat.

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

První obrázek zobrazuje nastavení ovladačů pro základní testování. Druhý ukazuje nastavení s AF 16x a AA 4x. Poté co nastavím požadovanou úroveň AF i AA, spouštím hru. Nastavení si opět prohlédněte na obrázku:

Jak testujeme grafické karty - pohled do zákulisí
i Zdroj: PCTuning.cz

Voleb k nastavení není mnoho, nastavuji vše na maximum. Spouštím hru od úplného začátku, tedy není potřeba žádné save pozice. Stačí odklikat hráčův profil a můžete hrát. Měření Frapsem započínám na planetě, pak pokračuji dále - ukáže vám to opět video:

Záznam fps skončím v okamžiku, kdy se k vám připojí vaše kolegyně. Ostatně to je vidět na záznamu. Log z měření vypadá nějak takto. Měřím samozřejmě dvakrát, výsledek je průměr. Měřený úsek trvá kolem 4 minut. Potřebný čas ke kompletnímu změření jedné grafické karty je kolem 60 minut.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama