Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách | Kapitola 8
Seznam kapitol
V dnešním testu poměří síly dva zástupci střední vyšší třídy. Proti druhému nejvýkonnějšímu modelu GeForce na trhu, postavíme zbrusu nový a velmi moderní Radeon s paměťmi GDDR5. Obě karty podrobíme zkoušce v kompletně nové metodice testování grafických karet, včetně výsledků po přetaktování.
Historická akce z pohledu třetí osoby je velmi pěkně graficky provedena, a rozsáhlá města s velkým množstvím postav slušně prověří potenciál grafické karty. Testuji hru s posledním oficiálním patchem 1.2.
Nastavení této hry je bohužel velmi slabé, a můžeme měnit pouze několik položek. Konkrétní úroveň vyhlazování nelze nastavit, pouze volbou Multisampling můžeme vyhlazování ovlivnit, jak přesně ale nevíme. U vyšších rozlišení než 1680x1050 nejde u této volby nastavit víc než hodnota 1/3. Testoval jsem se všemi volbami na maximum (do 1680x1050 s 3/3 a 1920x1200 1/3). Nakonec jsem zkusil vynutit anizo a vyhlazování v ovladačích. Frapsem jsem snímal poslední level, kde jsem od studny doběhl až k prvnímu souboji s několika protivníky, po jejich zdolání jsem záznam fps zastavil.
V této hře se kartám ATi velmi daří, i přesto že s původní (neopatchovanou) hrou podávají mnohdy ještě lepší skóre. Průběh v nejlepším možném nastavení jejich vyšší výkon dokazuje, pokud se výkon propadá tak na obou kartách velmi podobně.