radeon-hd4870-a-geforce-gtx-260-v-16-ti-hrach
Hardware Článek Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách | Kapitola 13

Z. Obermaier

Z. Obermaier

18. 7. 2008 01:00 124

Seznam kapitol

1. Úvod - Zemětřesení na trhu 2. Asus GeForce GTX 260 TOP 3. Asus Radeon HD4870 512MB 4. Další karty v testu 5. Nová metodika a nové hry 6. Testovací sestava 7. Age Of Conan 8. Assassins Creed 9. Bioshock 10. Call Of Duty 4 11. Company Of Heroes: Opposing Fronts 12. Crysis 13. Enemy Territory: Quake Wars
14. GRID RaceDriver 15. Half Life 2: Episode Two 16. Lost Planet: Extreme Conditions 17. Mass Effect 18. Microsoft Fligts Simulator X 19. TES IV: Oblivion 20. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow Of Chernobyl 21. Unreal Tournament 3 22. World In Conflict 23. Přetaktování a vliv na výkon 24. Shrnutí výkonu 25. Teploty a spotřeba 26. Závěr a hodnocení

V dnešním testu poměří síly dva zástupci střední vyšší třídy. Proti druhému nejvýkonnějšímu modelu GeForce na trhu, postavíme zbrusu nový a velmi moderní Radeon s paměťmi GDDR5. Obě karty podrobíme zkoušce v kompletně nové metodice testování grafických karet, včetně výsledků po přetaktování.

Reklama
Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

Tuto hru jsem zařadil, protože se jedná o poslední titul postavený na OpenGL. Obecně jde o celkem hodně hranou síťovou akci, která se dočkala mnoha uživatelských map a modifikací. Hraje ji i spousta lidí u nás, a graficky je hra srovnatelná (dle mého osobního názoru) třeba i s Crysis.

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

Všechno co šlo, jsem ve hře nastavil na maximum. Vyhlazování (8x) a filtraci jsem nastavoval také pouze ve hře. Měnil jsem pak už jen rozlišení. I když tato hra nabízí i s vyhlazováním vysoká fps, testoval jsem i bez něj - u online stříleček někdy hráči dávají přednost vysokému portu fps a ne grafické stránce. V této hře je problém dosáhnout stejných podmínek, proto jsem hrál kompletní level asi 20-30 minut v mapě "Valley" - ničil jsem kontejner stroggů. Záznam Frapsu jsem ukončil, po úspěšné detonaci v sídle nepřátel.

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

Radeon HD4870 a GeForce GTX 260 v 16-ti hrách
i Zdroj: PCTuning.cz

V této hře se Radeonům moc nedaří, a bez vyhlazování má GeForce GTX 260 hodně navrch. Se zapnutým vyhlazováním se oba hlavní rivalové s fps hodně přiblíží, stále je ale GeForce krapet výkonnější. To dokazuje i zaznamenaný průběh v nejvyšším nastavením.

Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama