Hlavní stránka Hardware Disky /CD /DVD /BR Otestujte svůj disk – nejpomalejší vyhraje SSD Kingston!
Otestujte svůj disk – nejpomalejší vyhraje SSD Kingston!
autor: Redakce PCT , publikováno 31.7.2012
Seznam kapitol
1. Zadání soutěže
2. Pravidla soutěže serveru PCTuning
Otestujte svůj disk – nejpomalejší vyhraje SSD Kingston!

Zatímco běžně se soutěží o to, kdo je v čem nejlepší, my to vezmeme z opačné strany. Budeme soutěžit, kdo je nejpomalejší! Výherci se mohou těšit na ultrarychlé SSD uložiště s rychlostí čtení před 550 MB/s! Pozadu ale nezůstávají ani další dvě výhry. Pokud máte SATA disk a pár hodin času, pusťte se do testování.


Soutěž o nejpomalejší disk

Organizátor soutěže:
Empresa Media a.s.
Panská 7, 110 00 Praha 1
IČ: 26418011
zápis v OR u MS v Praze B/6907

Soutěž

Jedná se o čtenářskou soutěž magazínu PCTuning.cz. Každý čtenář má možnost zúčastnit se po splnění zadání soutěže a zaslání správně vyplněného emailu na adresu soutez@pctuning.cz. Z došlých odpovědí budou potom podle pravidel soutěže vybráni výherci.

Termín soutěže

Soutěž bude probíhat od termínu zveřejnění článku do 19.8.2012 vč. na stránkách webového magazínu PCTuning.cz. Výsledky budou vyhlášeny v samostatném článku, výherci budou kontaktování prostřednictvím e-mailu.

Komu je soutěž určena

Tato soutěž je určena všem občanům České nebo Slovenské republiky, s výjimkou zaměstnanců organizátora, partnera soutěže a jejich rodinných příslušníků. Za rodinné příslušníky se pro účely této soutěže považují osoby tvořící domácnost a/nebo osoby blízké ve smyslu § 116 a 117 Obč. z.

Mechanika soutěže a ceny

Soutěžící musí v termínu soutěže odeslat na uvedenou adresu e-mail splňující požadavky definované v pravidlech soutěže. Opakovaná hlasování jsou důvodem pro vyřazení ze soutěže. Po slosování bude výherce osloven elektronickou poštou. Pokud neodpoví do tří pracovních dnů, bude ze soutěže vyřazen a vybrán bude podle pravidel soutěže náhradník. Jména výherců budou zveřejněna, stejně jako město či obec z jejich adresy. Výhry budou předány výhercům organizátorem, popř. sponzorem soutěže. Organizátor nenese zodpovědnost za případné zpoždění ze strany partnerů.

Závěrečná ustanovení

Vstupem do soutěže se všichni soutěžící zavazují dodržovat pravidla soutěže a vyjadřují s nimi souhlas. Podmínkou předání výher je ústní prohlášení výherců, že souhlasí s uveřejněním svého jména, obecného názvu města či obce a event. podobizny ve sdělovacích prostředcích, a to včetně obrazových a zvukových záznamů spojených s předáváním cen.

Výsledky soutěže jsou konečné, bez možnosti odvolání. Věcné výhry nelze vyplatit v hotovosti ani je vymáhat právní cestou. Organizátor soutěže nezodpovídá za ztrátu nebo poškození výher během poštovní přepravy.

Organizátor soutěže si vyhrazuje právo kdykoliv změnit pravidla soutěže či soutěž zrušit bez udání důvodu. Organizátor není odpovědný za nedoručení e-mailové zprávy do soutěže. Vymáhání účasti v soutěži nebo cen právní cestou je vyloučeno.

V případě potřeby si organizátor soutěže vyhrazuje právo posoudit jednotlivé sporné situace vzniklé v průběhu soutěže.

Účastí v soutěži souhlasí soutěžící s tím, že jím poskytnuté údaje budou organizátorem zpracovány jakožto správcem v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, a mohou být použity k marketingovým účelům organizátora nebo partnera/ů soutěže. Zpracování těchto údajů může být prováděno prostřednictvím třetích osob.

V Praze dne 31.7.

Za spolupráci děkujeme e-shopu ALFA.cz a společnosti Kingston

Otestujte svůj disk – nejpomalejší vyhraje SSD Kingston!

Otestujte svůj disk – nejpomalejší vyhraje SSD Kingston!

AKTUALIZACE 17.9.2012: Přišlo nám velké množství výsledků a snažíme se je probrat, mějte prosím ještě strpení. Snad se to povede příští týden.

 


Tagy: soutěž  ssd  kingston  alfa  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
31.7.2012 18:18:15   94.113.4.xxx 102
Jdu si koupit pomalý disk, abych nevyhrál rychlejší
31.7.2012 18:31:59   88.102.94.xxx 49
Když mam 2 různá HDD můžu poslat výsledky obou?
31.7.2012 18:35:24   83.240.8.xxx 283
Mozna jsem to prehlidnul...ale nikde nevidim napsano, ze ten disk musi byt pri testovani zapojeny do SATA portu. Takze kdyz najdu disk, ktery nikdo jiny nema a otestuji ho na USB 1.1, tak vyhraju?
31.7.2012 18:43:24   94.229.39.xxx 417
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
31.7.2012 19:03:25   90.183.67.xxx 620
"Pozor, testování trvá i několik hodin,.." aneb hledáme největšího blázna, kterej bude sedět a čekat na konec testu .
31.7.2012 22:01:04   93.91.243.xxx 140
Ten potom vyhraje pobyt v ústavu .
31.7.2012 19:06:28   78.102.179.xxx 170
Zivan napsal:
Mozna jsem to prehlidnul...ale nikde nevidim napsano, ze ten disk musi byt pri testovani zapojeny do SATA portu. Takze kdyz najdu disk, ktery nikdo jiny nema a otestuji ho na USB 1.1, tak vyhraju?


Citace:
Soutěže se můžou zúčastnit všechny novější disky na rozhraní SATA. Předem jsou vyloučeny disky na rozhraní IDE a SCSI, aby se z naší soutěže nestalo defilé veteránů.

Jistě ti tam za chvilku dodaj že ten disk musí bejt připojen přes SATA, ale do tý doby zákaz neni. GL HF ;)
1.8.2012 13:21:31   85.70.225.xxx 10
Nevyhrajete, protože vyhraje ten, co ho bude mít připojený přes SATA - bude rychlejší (pokud ovšem nebudete jediný soutěžící s takovým diskem).
31.7.2012 19:27:01   78.157.177.xxx 98
jak se bude napr. hodnotit tohle:
ctenar A ma disk typu A1 s 95MB/s,
ctenar B ma disk typu B1 s 100MB/s, ctenar C ma disk typu A1 s 105MB/s.

Kdo je vitez?
"A" to neni, protoze nema nejrychlejsi z pomalych
"B" to neni protoze nema nejpomalejsi
"C" to neni protoze nema nejpomalejsi
31.7.2012 19:35:27   90.183.67.xxx 61
Nejspíš B, protože A pravděpodobně nějak zpomalil rychlost z disku, takže disk B1 je stále pomalejší než disk A1.
31.7.2012 20:00:21   78.157.139.xxx 85
Diskriminace!!! Pokud jsem vlastník ntb s HDD 5400 otáček, tak mám šanci uspět. Na desktopu s 7200 otáčkami máme všichni smůlu, neboť na "výkony" ntb disků nemáme. Proto by bylo fér dát do nadpisu- soutěž pro majitele pomalých ntb disků.
31.7.2012 20:38:42   78.157.177.xxx 41
a co kdyz ma jen 2-3 roky stary system, to je taky ucelne zpomaleni?

kdyz to vemes jako prumerny vzorek tak vlastne 1/3 soutezicich vyradis protoze podle papirovych parametru jejich disk neni pomalejsi a tim ze na nej neco nahrali ho zpomalili...

to rovnou muzou dat soutez "kdo ma tenhle disk, jeste zabaleny" a mas hned viteze nejpomalejsiho (podle spec. vyrobce) a kdo ho ma nepouzity ho ma i nejrychlejsi...
31.7.2012 20:01:52   80.251.245.xxx 161
Já nějak nechápu podle čeho určíte, který z disků je nejpomalejší. Máme tady hromadu disků s různou kapacitou, s různou hustotou a množství ploten. Nelze přece třeba zmiňovaný Seagate 7200.10 hodin do jednoho pytle, když ho bylo na trhu hromadu variant a různýma rychlostma (i když třeba papírově bylz všechny stejné).
Takže co když ten nejhorší výsledek který Vám dojde, bude disk, který nikdo jiný neotestuje? Bude potom vlastně nejpomalejší a zároveň ale nejrychlejší z nejpomalejších. Přitom klidně může ten člověk podvádět aplikací na pozadí a bude sázet na to, že nikdo jiný ten disk nebude testovat.
Jinak nikde nevidím zda může jít pouze o 3,5" disky, či můžou být použity i notebookové 2,5".
31.7.2012 20:33:18   78.157.177.xxx 150
je to postavene na hlavu, tyhle pravidla se daji obejit fakt lehce, staci trochu myslet...
31.7.2012 20:21:35   88.103.154.xxx 11
Může být disk přiojen přes esata? Technicky je to SATA s robustnějším konektorem, co myslíte
btw tak mě taky napadají dva typy lidí co mají vysokou šanci vyhrát:
1) lidé se stěstím na kus a rychlým chipsetem, příp. vyladěným OS (to v případě, že ten člověk má disk, u kterého se dá předpokládat že jej bude mít více lidí)
2) člověk co má disk, který bude v soutěži jediný a bude při měření podvádět

Nanapadá mě opatření jak zabránit hlavně typu 2, leda nahrávat celý test frapsem
31.7.2012 20:58:47   90.181.67.xxx 30
Fraps je u typu 2 nanic, když si stačí pohrát s PIO nebo lépe s DMA.
31.7.2012 21:02:09   89.203.176.xxx 70
Hlavně Fraps sám o sobě by ovlivnil výsledek.
31.7.2012 21:00:54   80.251.245.xxx 11
napadá mě ještě že by nejpomalejší disk byl vybrán podle jeho oficiálních specifikací, ale to by stejně s největší pravděposdobností by se sešlo hned více disků se stejným udávaným výkonem.
Celé je to jaksi na hlavu.
31.7.2012 20:53:16   93.91.243.xxx 30
Pokud budu mít pomalý disk s pomalým rozhraním SATA na MB, tak nevyhraji, protože někdo jiný jej má připojen na lepší desce. Taky různé revize/firmware, opotřebení a data na disku ovlivní výsledek, takže nejde tuto soutěž spravedlivě vyhodnotit. Uživatel s opravdu pomalým diskem bude za podvodníka, protože někomu stejný disk vyjde lépe.
31.7.2012 20:55:00   93.91.243.xxx 150
Stačí, když prohlásím, že mám nejpomalejší disk a jsem tudíž vítěz, protože to má stejnou váhu jako váš "skutečný" vítěz.
31.7.2012 21:04:30   89.203.176.xxx 130
A když otestuji tento disk http://goo.gl/fwg31 ? Teda pokud stihne dokončit test do uzávěrky.
31.7.2012 21:06:03   78.45.165.xxx 113
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
31.7.2012 21:08:50   78.45.165.xxx 60
Joj sorry, píšu dřive než dočtu zadání....
31.7.2012 21:11:34   80.251.245.xxx 61
Napadá mě ještě jedna věc. A co staré první SATA disky, které byli ve skutečnosti PATA disky které měly v sobě převodník na SATA konektor. Sice to byli PATA disky s odpovýdajícím výkonem, ale v reálu se prodávali jako SATA a vlastně byli jak u výrobců, tak u prodejců řazeny mezi SATA.
V každém případě pokud nerozhoduje velikost disku (2,5", 3,5") tak výtězem by nemohl být nikdo jiný než majitel starých 2,5" disků Fujitsu, nebo Toshiba s 4200otáčkama. Ale taky by se mohl najít nějaký majitel 1,8" disku, které mají sice konektor microSATA, ale pořád je to přece SATA.
2.8.2012 14:51:36   89.177.97.xxx 00
Ten 1.8" mám já v netbooku :-) Je od Toshiby, 4200 rpm a je tedy ukrutně pomalý... Asi jdu testovat, když to spustím teď, zítra možná bude výsledek :-D
31.7.2012 21:16:41   83.208.89.xxx 234
Tak tudle soutez vymyslel totalni dement ma vyhrat nejpomalejsi disk, ale vlastne ma malou sanci ze vyhraje, protoze pokud se sejde vice stejnych disku, tak vyhrava rychlejsi? co je to za debilitu :E Asi je potreba dat nejakym kamaradickum nove disky, protoze tydle pravidla nedavaji vubec smysl...
31.7.2012 21:36:10   83.240.54.xxx 11
to je mozny, ale me to zadani pobavilo. akorat jeste nevim, jesi budu testovat..
31.7.2012 22:02:21   90.183.67.xxx 20
Jen klidně netestuj . Já bych to ssd už nutně potřeboval, nedávno jsem přišel o hdd tak mám systém na tom co jsem vyhrabal. A rozhdoně nemám potřebu kvůli výhře podvádět...ikdyž to je asi moje smůla.
31.7.2012 21:19:11   93.91.243.xxx 10
Změnil bych zadání na nejstarší disk se sata rozhraním, tím myslím i datum výroby.
31.7.2012 23:39:09   89.176.243.xxx 27
Tak já spustim 8x defragmentaci a do toho pustim test rychlosti.
31.7.2012 23:51:35   78.45.82.xxx 00
Tak se můj primární disk ten test zvládne za 2minuty, 30 sekund.
Ale jak už tu někdo poznamenal, tak lze dostat disk do stavu, kdy mu ten test potrvá několik dní. A to se nebude ani moc přehřívat ;)
1.8.2012 02:21:25   90.183.67.xxx 01
Mému disku to trvalo přibližně 2hodiny a 33 minut.
1.8.2012 00:26:18   213.151.246.xxx 81
Nejak mi nedochádza ake stopky mam spustit...to si mam akoze pustit stopky na mobile, sledovat test, zastavit to ked sa test skonci a odoslat? Ako spoznate ci som vás neo*bal ? Na co vam je vlastne ten cas ked chcete rychlost disku v MB/s. Pripada mi to tak, ze sutaz by bola aj dobra ale tie podmienky su nedostatocne a zle napisane....
1.8.2012 00:34:04   89.24.139.xxx 512
Důležité upozornění: Redakce asi zapoměla napsat, že SSD disky se jakýmkoliv benchmarkem silně opotřebovává. Takže otestování svého SSD disku který trvá opravdu dlouho by to měl uživatel vědět. Sama redakce Computeru toto psala nedávno ve svém časopisu.

Je to jen na Vás zda to uděláte.
1.8.2012 03:42:19   83.240.4.xxx 131
Neřekl bych že to redakce zapoměla napsat, redakce nejspíš jenom předpokládá že nikdo nebude testovat SSD disk v soutěži o nejpomalejší disk, což by bylo celkem logické vzhledem k tomu že SSD disky by tuším měli být rychlejší než ty plotnové, takže celkem bez šance na výhru. Ale chápu tvé upozornění, celkem by mě nepřekvapilo kdyby to někdo zkusil.
1.8.2012 01:24:15   89.102.229.xxx 23
Takže to nemá ani cenu dělat s hybridem bych asi nejpomalejší nebyl
1.8.2012 11:10:08   188.167.154.xxx 114
Prave som spravil test na RAMDISKU ktory je nainstalovany cez virtualny SATA radic.

Test trval az 19 sekund

Mam to poslat ?

AS SSD Benchmark 1.6.4237.30508
------------------------------
Name: RAMDISK SATA Device
Firmware:
Controller:
Offset: 31 K - BAD
Size: 16,00 GB
Date: 01.08.2012 128:12
------------------------------
Sequential:
------------------------------
Read: 3349,34 MB/s
Write: 4278,07 MB/s
------------------------------
4K:
------------------------------
Read: 252,24 MB/s
Write: 221,43 MB/s
------------------------------
4K-64Threads:
------------------------------
Read: 653,76 MB/s
Write: 622,59 MB/s
------------------------------
Access Times:
------------------------------
Read: 0,010 ms
Write: 0,017 ms
------------------------------
Score:
------------------------------
Read: 1241
Write: 1272
Total: 3306
------------------------------
1.8.2012 13:21:46   95.80.215.xxx 810
Ty si ale kabrňák! Umíš si udělat RAMDisk!
Dělali jsme to už v DOSu
1.8.2012 15:37:08   188.167.154.xxx 41
V DOSe hej, to boli casy, ale urcite nie virtualny SATA RAMDISK
1.8.2012 12:17:07   213.151.87.xxx 02
Já mám tedy disk docela starý, ale nechci ho těch několik hodin mučit, dal jsem mu 45min a výsledek:

WDC WD2500BEVS-22UST0
Sequential:
------------------------------
Read: 43,47 MB/s
Write: 41,14 MB/s
------------------------------
4K:
------------------------------
Read: 0,23 MB/s nedokončeno
Write: 0,73 MB/s

Zbytek nemám, už se mi HDD po 45 minutách moc trápil :-(
1.8.2012 13:08:03   213.226.213.xxx 81
Hitachi, volím si tebe! Je to 2,5" 80GB 5400 ot./min. Test jsem spustil v 125 a teď se běží zápis 4K-64.
1.8.2012 13:55:46   213.226.213.xxx 12
Test skončil teď ve 14.52, takže trval 2 hodiny 47 minut, to není tak dlouho.
1.8.2012 20:13:14   213.151.87.xxx 21
oneill_sx1 napsal:
Test skončil teď ve 14.52, takže trval 2 hodiny 47 minut, to není tak dlouho.


A jak to dopadlo?
1.8.2012 21:01:50   213.226.213.xxx 22
Dobře, disk to přežil.
2.8.2012 08:37:37   176.61.219.xxx 31
Pojde to aj pod linuxom ?
2.8.2012 09:05:27   176.61.219.xxx 92
takze nakoniec je to sutaz o najrychlejsi 5400 a 7200 disk najpomalsej znacky? ja uz som z toho cely popleteny
2.8.2012 13:53:21   80.251.245.xxx 153
To nepochopil nikdo. Redakce PCTuningu asi potřebuje rozdat svým známím pár SSD disků, tak si vymysleli soutěž s nepochopitelnýma pravidlama.
2.8.2012 14:46:51   94.112.170.xxx 11
Když mám disk rozdělen na 2 partition? Změřil jsem jen svoji part. se systémem a poslal výsledny, mám to samé udělat i u druhé part. a poslat taky nebo jak mám postupovat ... Díky
3.8.2012 19:17:29   90.176.75.xxx 50
Ty pravidla mě nepřijdou moc přehledné, zatím to vypadá, že potřebujete (PCT) disky pro sebe nebo své známe. Vzhledem tomu, že je možné tento test "ošulit", resp. podmínka předání výhry by mohla být: zopakování testu pod dozorem, a výsledek by musel být se srovnatelný s výherním výsledkem. Jinak má jasnou šanci člověk s unikátním diskem a defragmentací na pozadí
3.8.2012 20:49:47   88.102.80.xxx 00
Tak 2H 25Min 1.8.2012 jenže dnes tj. 3.8.2012 mi vykzaje jeden oddíl disku problém a chce naformátovat jo,tak radši bacha a tohle je disk který používám normálně a jsou na něm všechna cenná data.
6.8.2012 12:03:39   88.212.42.xxx 00
shipo napsal:
Fraps je u typu 2 nanic, když si stačí pohrát s PIO nebo lépe s DMA.
to mas pravdu vypnu cache a prenastavit do pio modu a bude docela sranda
btw co ak mam starucky ide33 cez suflik sata?
6.8.2012 20:10:35   90.179.133.xxx 31
Vyzva pro redakci. Bylo by zahodno vysvetlit ruzne dotazy v diskuzi k teto soutezi. Protoze pravidla jsou dosti nepresna.
Viz napriklad: pripojeni SATA disku pres USB1, shozeni radice do PIO modu, vypnuti cache, rozdeleni disku na vice oddilu (oddil na konci disku bude vetsinou pomalejsi), ...
6.8.2012 23:39:44   88.212.42.xxx 30
je kopec moznosti ako tieto nezmyselne-vymyslene pravidla obist a preto celu sutaz mozno povazovat za podf/u/ck, teda aspon pokial nejakym mne zahadnym sposobom redakcia nespresni pravidla.
8.8.2012 21:00:44   90.179.133.xxx 00
!!! Redakce, notaaaaaaaak !!!
Tak alespon napiste, ze nemate zajem o upresneni pravidel.
6.8.2012 21:53:35   89.29.115.xxx 141
Já nevím co tu všichni řešíte, pravidla jsou uplně jednoduchá

Jste kamarád/příbuzný někoho z redakce->máte šanci na výhru, budete soupeřit s dalšími osobami tohoto typu.

Nejste kamarád/příbuzný někoho z redakce->nemáte šanci, ani se nenamáhejte.
7.8.2012 07:39:19   78.102.82.xxx 40
Ale nee nehleda se nejpomalejsi disk, ale nejpomalejsi rada disku?
Kdyz tam dam vysledky opotrebovanyho disku, tak budou daleko horsi nez byli za mlada... ale diky tomu, ze tam da nekdo lepsi vysledek, tak ja nemam pomalejsi disk?
7.8.2012 10:37:22   109.80.238.xxx 40
taky nechapu proc mam plotnac merit utilitou pro ssd...
7.8.2012 20:17:46   213.226.252.xxx 11
Tak to gratuluji. Tento výtvor je nejvíc překombinovaná a nejmíň promyšlená reklama roku ... .

Redakce nějak zapoměla, že v notebooku jsou 5200ot disky které automaticky vyřadí všechny desktopy. A pak už stačí sehnat nějakýho exota, pohrát si s výseldkem výhra je v kapse.
8.8.2012 13:22:21   79.170.249.xxx 11
Negativní reklama, taky reklama.
Alfa dala SSDčka.
PCTuning má návštěvnost.
Pražská společnost, co to možná vymyslela
Organizátor soutěže:
Empresa Media a.s.
reklamu a zakázku.
9.8.2012 09:49:20   193.87.74.xxx 21
Vazena redakcia:

Nebolo by lepsie po odoslani screenu pre overenie pravosti vyziadat si disk od vyhercu aby ste ho otestovali aj Vy? Ak nie, tak sa pytam:

1. Musi byt disk 3,5", alebo moze byt aj 2,5"?

2. Ak niekto zatazi disk kopirovanim dat, a nasledne spusti test, a bude jediny, a vysledok bude 20MB/s vyhra sutaz?

Inym HW sa neda velmi spekulovat (ak by Vam niekto poslal disk ktory na screene bude mat 28MB/s a vy ho po odmerani date niekde do hladiny nad 40MB/s), kedze kazdy PC ktory ma SATA port vie maximalne vyuzit to co disk ponuka. A vyherna rychlost sa podla mna bude pohybovat niekde okolo rychlosti 20-30MB/s. Takisto ak otestujem pripojeny disk na ktorom nemam Windows disk bude rychlejsi ako ked ho otestuje niekto tak ze nanom aj spusti system. Aj ked to ste zase osetrili tym ze pri rovnakom type vyhra rychlejsi. Co ak sa ale najdu taki co do sutaze daju typ disku ktory ma malokto a spustia copy, tak vysledok moze byt 10MB/s? Hm? Trebalo by nejak upravit pravidla, ci su take ako su? Nebude sa ziadat disk od vyhercu?
12.8.2012 16:33:29   82.144.130.xxx 11
Bylo by fajn to omezit jen na aktuální systémový disky. Takhle si do toho testu každej narve starou vykopávku z šuplíku jen aby vyhrál další SSD do sbírky
13.8.2012 20:32:14   193.110.186.xxx 11
Takze ked mam 2 rovnake disky v PC jeden zatazim a test spravi asi za 4-5 hodin (320gb) a druhy mi to zbehne za 10 min a ten posle kamarat takze budem mat najpomalsi a aj najrychlejsi z najpomalsieho
vyborna sutaz
14.8.2012 16:05:07   193.110.186.xxx 00
write: 25.7/0.6/0.23/20
read : 28.0/0.3/0.28/20
26.8.2012 23:16:27   93.91.49.xxx 00
neznáte někdo nějaký spolehlivý program na zafragmentování disku?
4.9.2012 13:26:34   78.98.160.xxx 40
Vyhlasenie vitazov sa nekona ? Alebo mi nieco uslo ?
4.9.2012 21:23:27   85.70.221.xxx 10
Igor010 napsal:
Vyhlasenie vitazov sa nekona ? Alebo mi nieco uslo ?[/quote][quote=Igor010]Vyhlasenie vitazov sa nekona ? Alebo mi nieco uslo ?


To není poprvé, co se v takových soutěžích nevyhlásil výherce. Nemyslím jen tady, ale tak celkově. Kdo ví, kde výhry zmizely.
5.9.2012 09:16:48   78.98.160.xxx 30
lukekrcek napsal:
Igor010 napsal:
Vyhlasenie vitazov sa nekona ? Alebo mi nieco uslo ?[/quote][quote=Igor010]Vyhlasenie vitazov sa nekona ? Alebo mi nieco uslo ?


To není poprvé, co se v takových soutěžích nevyhlásil výherce. Nemyslím jen tady, ale tak celkově. Kdo ví, kde výhry zmizely.


Kaslat potom aj na take sutaze.
5.9.2012 13:30:36   217.145.199.xxx 70
Aj ja by som chcel vedieť: vyhral niekto vôbec?
Pán Redaktor PCT! Ako to vyzerá teraz? Kedy môžeme očakávať výsledky?
8.9.2012 10:15:50   78.98.160.xxx 40
Takze kam putovali tie ceny sa uz asi nedozvieme...
17.9.2012 06:00:47   217.172.156.xxx 30
No to sa asi nikdy nedozvieme ...nechali si ho ludia v redakcii by som tipoval ...

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

66 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 22.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.