Hlavní stránka Hardware Disky /CD /DVD /BR Crucial M4 128 GB prohání i 240GB SSD s řadičem SandForce
Crucial M4 128 GB prohání i 240GB SSD s řadičem SandForce
autor: Tomáš Hort , publikováno 29.2.2012
Crucial M4 128 GB prohání i 240GB SSD s řadičem SandForce

Crucial M4 je na trhu prověřené SSD, které si už za dobu svého prodeje získalo renomé nejen u odborné veřejnosti. Po updatu firmwaru na verzi 0009 se dočkal i slušného posílení výkonu. Spolu s vysokou spolehlivostí a poměrně nízkou cenou je pro mnoho uživatelů často jasnou volbou i přes nižší specifikační rychlosti.


Hodnocení Crucialu M4 je mnohem jednodušší než hodnocení nových SSD disků, které teprve dorazí na trh a dlouhodobé zkušenosti s nimi nikdo nemá. Tento SSD už je na trhu zaběhnutý, v nabídce je více než půl roku a za tu dobu už výrobce stačil vyladit firmware po stránce výkonu i kompatibility tak, že se aktuálně jedná o jeden z nejstabilnějších a nejméně poruchových SSD na trhu a dost možná o nejprodávanější SSD bez řadiče SandForce u nás.

Jeho hlavní devizou je rychlost přenosu dat u nejdůležitějších malých souborů okolo velikosti 4 kB. V tomto ohledu je silný jak ve čtení, tak i v zápisu, a často se drží mezi celkově nejvýkonějšími modely na trhu. Výhodné pro zákazníka také je, že má zajištěn stejný výkon jak s komprimovatelnými, tak s nekomprimovatelnými soubory. K tomu všemu přidává i velmi nízkou cenu v základním balení a velký výběr velikostí i typů (balení s datovým kabelem či 7mm modely).

Crucial M4 128 GB prohání i 240GB SSD s řadičem SandForce

Crucial M4 128 GB nemá žádné vážnější zápory. Jedná se o velmi dobrý a prověřený SSD, který lze doporučit všem uživatelům. Nebojte se, že specifikační rychlosti jsou oproti konkurenci nižší, v nejdůležitějších rychlostech malých souborů je disk velmi rychlý a v mnoha případech lepší než konkurence o stejné velikosti.

Crucial M4 128 GB prohání i 240GB SSD s řadičem SandForce

Graf ceny produktu Crucial m4 128GB, CT128M4SSD1 poskytuje server Heureka.cz

Komentář k tabulce plus / minus: Crucial M4 není závislý na komprimovatelnosti dat, je výborný ve čtení i zápisu malých (nejdůležitějších) souborů. Odezva systému je s ním velmi rychlá. I 128 GB verze se v nejdůležitějších testech dotahuje na 240GB modely s řadičem SandForce – 9 z 10. Kvalita zpracování je velmi dobrá. Box je kovový, zřejmě hliníkový. Vytknout se mu dá jen vzhled, podle kterého někteří také vybírají, proto „jen“ 9 z 10. Příslušenství se v tomto případě nekoná, žádné až na manuál není. Absence redukce do 3,5" pozice ve stolním počítači je důsledkem snahy o co nejnižší náklady na balení a příslušenství. Nedá se však říci, že by jakékoli příslušenství k SSD bylo potřeba, proto tradičních 4 z 10 (méně už je jen za OEM řešení v pytlíku). Technologicky a inovativně je SSD osazen tím nejnovějším, co na trhu je. 25nm synchronní NAND flash paměti, řadič Marvell 88SS9174 řídí velmi dobrý firmware – 9 z 10. Cena 128GB verze Crucial M4 je jedna z nejnižších se synchronními NAND flash na trhu – 9 z 10.

Crucial M4 128 GB prohání i 240GB SSD s řadičem SandForce

Crucial M4 128 GB se může výkonem rovnat i 240GB modelům s řadičem SandForce SF-2281 a za to mu udělujeme stříbrnou hvězdou PCTuningu. V poměru cena / výkon / spolehlivost se aktuálně jedná o jedno z nejlepších SSD uložišť na trhu

Poděkování

Za zapůjčení SSD disků Crucial M4 128 GB, Corsair Performance 3 128 GB a Corsair Force GT 240 GB děkujeme internetovému eshopu Alza.cz

Crucial M4 128 GB prohání i 240GB SSD s řadičem SandForce

Za zapůjčení komponent do testovací sestavy děkujeme společnostem AMD a Gigabyte

Crucial M4 128 GB prohání i 240GB SSD s řadičem SandForceCrucial M4 128 GB prohání i 240GB SSD s řadičem SandForce



Tagy: Corsair  Crucial  M4  SSD  SandForce  Marvell  uložiště  disk  test  recenze  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
29.2.2012 06:24:10   178.40.136.xxx 831
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
29.2.2012 07:17:50   88.208.100.xxx 259
nevim no ale doporucovat ocz neni podle me dobrej napad.
29.2.2012 19:37:18   213.107.65.xxx 316
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
29.2.2012 19:42:52   213.107.65.xxx 31
http://hothardware.com/Reviews/Corsair-Force-GT-240GB--Crucial-M4-Update/

512GB Version
http://thessdreview.com/our- reviews/crucial-m4-512gb-sata-3-ssd-review-top-tier-performance-at-an-unmatched-price/

128GB Version
http://thessdreview.com/our-reviews/cruc ial-m4-128gb-sata3-ssd-review-power-without-all-that-capacity/
29.2.2012 20:44:11   90.177.107.xxx 142
Na trhu je tolik SSD, že prostě až teď došlo na Crucial M4. A je to pravda, otestoval jsem zaběhlý kvalitní SSD, který tu ještě pár měsíců minimálně bude, protože prostě nic o mnoho lepšího není a hlavně stabilnějšího není. Konečně jsem jednou nebyl betatester nového SSD, ale tester kvalitního zaběhnutého modelu, o kterém se dá napsat mnohem více než o novince z propagačních materiálů výrobce.

Jinak samozřejmě skvělé, že ho máte už 5 měsíců, gratuluji! Jsme tu zabrždění, nedá se svítit, jdu brečet do kouta a omlouvám se.
29.2.2012 22:26:57   213.107.65.xxx 17
ja som reagoval len na toto
''dlouhodobé zkušenosti s nimi nikdo nemá''
1.3.2012 05:48:02   90.177.107.xxx 31
Stejně nechápu, o čem je řeč. Ta věta smysl dává a je pravdivá, tak nevím, co je na tom konci tak zajímavého.
29.2.2012 07:01:04   78.98.41.xxx 114
pekný test aj keď troška dlhý, možno by stačilo pár základných benchmarkov + nejaké reálne testy, napríklad Win boot time, prípadne doba spúšťania aplikácií a pod...

určite by nebolo na škodu otestovať ešte Samsung 830 128GB, je to dosť obľúbený disk a spolu z M4 je dosť odporúčaný... bolo by fajn vidieť ako si vedie oproti Crucial M4
29.2.2012 11:20:39   193.86.109.xxx 31
Je to dlouhé, takové trošku pro geeky aktuálně. Ale příští recenze na Intel 520 už bude v tomto směru výrazně upravená, což je popsáno i v textu recenze u jednotlivých grafů.

Win boot time je popsán - tam prostě není co měřit, ty rozdíly jsou v desetinách sekundy nejčastěji, což je hodnota, která je chybou měření. Aplikace už jsou věc jiná, přemýšlím nad tím, ale ještě jsem to nedotáhl.

Samsung 830 bude, ale předtím tu mám ještě Intel 520 a Kingston V+200, takže poté ho tam hodím, asi to udělám i s Corsair Performance Pro, na který jsem docela zvědavý.
29.2.2012 12:12:11   78.98.41.xxx 21
ten boot time, to bol len príklad, ale spúšťanie aplikácií, kopírovanie súborov, načítavanie uložených pozícií hier, to by boli reálne testy a tam by sa možno ukázalo ako si daný disk stojí...

super ak bude aj ten Samsung...
29.2.2012 20:46:09   90.177.107.xxx 10
Těch SSD je hrozně moc, musí se to brát jako v tomto případě i po více kusech, aby došlo na všechny. Vybírat je potřeba ty, které za to opravdu stojí, což ty, které jsem zmínil, jsou. Tak uvidíme, jak to půjde rychle.
29.2.2012 07:23:31   89.29.90.xxx 1214
Mohu se zeptat na základě čeho děláte "celkové hodnocení"?
Protože kdybych to vzal průměrem ze všech ohodnocení tak by vám mělo vyjít 8z10 a ne 9z10.
Určitě by nemělo být celkové hodnocení jen podle sebe ale podle toho jak jste to ohodnotily jednotlivě a udělat z toho průměr ne? Toť můj názor :-)
29.2.2012 10:13:28   89.29.90.xxx 85
na základě čeho jsem si "zasloužil" ty 3 mínusy? Kdyby se dotyční vyjádřili aspoň proč se jim to nelíbí ;-)
Nebo ať se vyjádří autor článku ještě prosím.
29.2.2012 11:24:25   193.86.109.xxx 110
Jasně. Psal je to minule, teď už to tam nemám. Každopádně je to proto, že to není průměr daných známek, ale průměr toho, co je důležité. Je to částečně subjektivní, ale jde o to, že prostě v balení není nic navíc, takže za hezké balení a krabičku (ne OEM) 4 z 10. Ale dáme teda SSD 8 z 10 jen kvůli tomu, že nemá v balení CD/DVD, SATA kabel nebo redukci? To asi ne, protože nám primárně záleží na výkonu a kvalitě samotného SSD. Takže proto.
29.2.2012 14:53:52   89.29.90.xxx 30
OK.
Děkuji za vysvětlení.
29.2.2012 07:34:29   46.47.189.xxx 70
Me by docela zajimala realna spotreba. Pac treba OCZ zere jako krava a do notebooku to moc neni.
29.2.2012 11:25:55   193.86.109.xxx 10
Reálná spotřeba je naměřena velmi podrobně v odkazu, který jsem uvedl v předposlední kapitole. Je to v testu na Tomshardware, porovnání je pak na Anandtechu
29.2.2012 07:35:37   193.165.178.xxx 80
Můžete prosím otestovat také funkčnost TRIMu a jak moc degraduje výkon - podobně jako to dělají na Anandtechu http://www.anandtech.com/show/5508/intel- ssd-520-review-cherryville-brings-reliability-to-sandforce/7 ? To jsou totiž naprosto zásadní vlastnosti SSD, pokud by se mi po měsíci používání zpomalila rychlost SSD 10, tak bych z toho vůbec radost neměl.
29.2.2012 10:19:51   213.220.211.xxx 24
Pripadny dotaz. Marvelly mely vzdycky problem s GC a propady vykonu po zauzivani, vcetne obcasnych extremnich pristupovych dob. Zpusobovalo to ten znamy stuttering OS, ktery byl diskutovan pokud se nemylim nejvice v souvislosti s Marvelly. Nutno poznamenat, ze nenarocny uzivatel tyto jevy zrejme nezaznamena, dokonce je to uz mozna zahlazeno firmwarem. Presto jsou dnes na trhu SSD v podobne cenove hladine, ktera temito problemy netrpi. Nevidim proto valneho smyslu v propagaci ssd s davno prekonanym radicem.
29.2.2012 10:41:21   94.230.155.xxx 111
Bylo to v souvislosti se staršími Marwelly. M4ka má velice dobře funkční Garebage collection a měl jsem tu čest testovat právě Crucial M4 a Samsung 830 + Sandforcy a nakonec jsem si vzal právě Crucial M4.

Všechny jsem je zaprasil jak to jen šlo a na systému bez trimmu. A Crucial M4 po 20 minutách v idlu měl výkon opět 100% a Samsung 830 se zdál jakože bez trimmu neregeneroval vůbec, zůstal tragicky zpomalený a Sandforcy se taky nikdy nevyhrabaly tam kde byly jako nové, takže volba byla jasná na M4.
29.2.2012 12:04:33   213.220.211.xxx 04
Linkoval jsem ti ve foru odkaz, kde to na Anandtechu vypada presne opacne, v neprospech M4. Nehlede k tomu, ze zatim se ten problem u Samsungu neprojevuje, zatimco u radicu Marvell vcetne toho v M4 ano.
Proto nabadam k opatrnosti a pokud je to mozne, brat znacku nebo model kde tenhle problem neni.
Neni bez zajimavosti, ze Lenovo do svych stroju vyssi tridy dava SSD Toshiba a Samsung 470. Nevim o zadnem velkem SB, ktery by pouzival Intel 510ky nebo Crucial M4 s Marvelly...
29.2.2012 12:11:22   94.230.155.xxx 42
To co ty jsi mi někde linkoval má pro mě bejt relevantnější než to co jsem si sám otestoval? Aha....
6.3.2012 09:58:31   213.220.211.xxx 00
Ne, pouze poukazuju na vysledky ktere jsou v rozporu s tvym pozorovanim. A ktere navic nikdo nevidel. Pokud se rekne A, je potreba rict i B.
29.2.2012 13:10:46   46.149.115.xxx 41
hnízdo ty jseš srandista - tak jen kvůli tobě jsem si na Anandtechu našel recenzi Crucial M4 - samozřejmě s novějším firmware - a problém tam narozdíl od tebe v Trimu nevidím - pokud nemyslíš ten propad po zcela nerealistické cílené nárazové fragmetnaci, kdy se dle textu po chvilce sám vzpamatoval a rychlost vrátil na cca 80% původní - což je lepší výsledek, než u Intel 510
6.3.2012 10:04:21   213.220.211.xxx 02
Pokud by ses obtezoval cist co jsem napsal, zjistil bys, ze jsem moznost fixu firmwarem zminil.
Jinak pokud si mam vybrat mezi ssd, ktere muze mit v zatezi latence az 1.4s a zapis i 2MB/s, a ssd ktere timhle netrpi, vyberu si to druhe. Nechapu proc bych to mel riskovat.
29.2.2012 11:29:00   193.86.109.xxx 10
Chápu, ovšem tohle testování je z mého pohledu nereálné. Zatěžovat disk 100x více než normálně, abychom zjistili, jak se může chovat po opotřebení za pár měsíců? TRIM není náhlá funkce, ale funkce zavisející na čase. Je dělaná pro běžné použití a to mi tento test moc neodhaluje. Při testování poznám, kde to funguje lépe a kde hůře, ale ani to nezmiňuji, protože to není relevantní informace. Protočí snad někdo za jeden den na SSD stovky GB, jako když ho testuji? Nikoli, takže asi toť můj názor k podobnému testování. Můžeme se o tom ale podrobněji pobavit, pokud si myslíte, že se v něčem mýlím.
29.2.2012 07:55:21   213.151.86.xxx 40
Dobrý den, moc pěkná recenze děkuji, jen mám dotaz, ve specifikacích jste představili disk pod označením CT128M4SSD1, pod tímto označením my ale vyjíždí 7mm modely a vy píšte že máte klasický 9,5mm tj označení CT128M4SSD2 - ten je cca o stovku (czc) levnjěší, jen pro upřesnění. Díky
29.2.2012 11:30:38   193.86.109.xxx 10
Ok, kouknu na to, je to možná chyba v kopírování ze stránek výrobce.
29.2.2012 09:16:52   193.164.143.xxx 101
Mel jsem 6 mesicu OCZ Vertex 2 a po teto dobe odesel do vecnych lovist a vykonostne to taky nebyl zadny zazrak. Misto nej jsem si koupil prave tuto M4 128GB a jsem absolutne spokojeny. Pocitac se mi zda citelne vykonejsi a provadel jsem podobne testy jako v tomto clanku a dobral jsem se velmi podobnych vysledku. Muzu maximalne doporucit a naopak silne nedoporucuju OCZ, tahle spolecnost u mne skoncila.
29.2.2012 11:33:01   193.86.109.xxx 31
To je dost subjektivní. Mám Vertex 2 60GB už skoro rok a půl v PC a žádný problém. Jede to pěkně. Stejně tak jeden čtenář, se kterým jsem v kontaktu má tento SSD už přes rok a také v pohodě. Je to o kusu, což je u všeho, čímž neříkám, že ten model nemusí mít o pár procent vyšší poruchovost. Ale z jednoho kusu se prostě nedá soudit celek, to tak prostě není.
15.3.2012 17:33:02   217.168.210.xxx 00
no, zrovna ctu recenze jakej SSD vzit misto VERTEX 2... zrovna dneska mi odesel treti kus, takze chci penize a hned vzit jiny. Vypada to na Crucial M4... uvidime
29.2.2012 10:29:50   80.188.195.xxx 00
Dobrý den, vlastním SSD Crucial M4 128GB a mám s ním pouze jeden problémek. V bencmarku AS SSD vždy vyhodí chybu "Could not open device \\.\PHYSICALDRIVE0" a to u položky Acc. Time - Read. Nikde jsem se nedočetl co tuto chybu způsobuje a jak je závažná. Je pravda, že u FW 0001 se to nedělo, až u FW 0003 a 0009. Nevíte někdo co je příčinou Jinak s SSD jsem velmi spokojen. Naklonování ze starého HDD přes Transfer Kit byla otázka cca 20 minut
29.2.2012 11:35:37   193.86.109.xxx 30
Dobrý den. Nevím, ale něco mi to říká, ač né u Crucialu. Tuším, že jsem to už zažil při testování. Jde povětšinou o určitou nekompatibilitu daného SSD s testovacím nástrojem, což je podobné třeba u OCZ Octane, kde prostě HD Tune a PCMark Vantage vyhazují chyby nebo nereálné výsledky. Pokud disk nedělá chyby v reálném provozu, myslím, že není potřeba to řešit.
29.2.2012 12:04:04   80.188.195.xxx 10
Děkuji za informaci. SSD jinak funguje bez nejmenších problémů. Takže se tím nebudu dál zaobírat, jen jsem byl zvědavý, čím to může být. Také mě napadlo, jestli to nemůže být tím, že SSD je připojen pouze do SATA II, ale to jsem vyloučil, protože jednou, ještě se starým FW test proběhl bez erroru. Asi opravdu nějaká nekompatibilita s programem zrovna jako u SSD Life mám prázdné okno Throughput.
29.2.2012 19:29:13   90.177.107.xxx 00
Je to jako se všemi jinými diagnostickými programy Když vyjde nový model čehokoli, musí se zařadit do podpory, aby ho program poznal. U benchmarků by měla být kompatibilita větší, ovšem není řadič jako řadič, SSD jako SSD a hlavně onen firmware jako firmware. Je tam toho moc, kvůli čemuž vyběhne chyba či test neproběhne tak, jak má. Prostě se to stává. Důležité je, zda to nemá vliv na běžnou funkčnost, což povětšinou nemá.
29.2.2012 13:22:21   88.100.201.xxx 91
jak může někdo dát do hodnocení vzhled přece to není to co ná dává výkon
29.2.2012 13:35:00   124.102.241.xxx 41
tak je to se smilikem, takze si myslim, ze je to od autora takova legracka
29.2.2012 19:32:27   90.177.107.xxx 21
Je to takové ošklivé káčátko oproti Corsair Force GT Možná se stačí Karliczek zamyslet nad tím, proč to je v záporech, navíc se smajlíkem...že by Crucial M4 neměl moc jiných záporů, které by se tam daly napsat? No...nevím, jak to tam může někdo dát.
29.2.2012 14:52:15   76.16.209.xxx 21
Myslim ze by bylo daleko vhodnejsi testovat na intel platforme protoze Amd neni uplne optimalni pro SSD a dale vedet jak optimalne nastavit system pro pouziti s SSD.

Pro skutesne vysledky a porovnani zde je muj vysledek s M4 128 ktery je o poznani lepsi http://www.overclock.net/t/754763/as-ssd-benchmark-thread/1550#post_15137914

Co se tyce TRIM tak Crucial je nenahraditelny. Pouzivam treba C300 v raid0 a jeho Garbage collection je uzasny a tezko se nekomu podari ten SSD zpomalit.
29.2.2012 19:40:17   90.177.107.xxx 60
Testuji na platformě AMD mimo jiné proto, protože se všude testuje na Intelu. Na něm jsou vyšší výsledky, což v článku uvádím. Není to ale nic, co by rozhodovalo. Je to prostě běžná konkurenční platforma, která je tržně výrazně v minoritě, avšak její uživatelé si zaslouží výsledky SSD na ní. Mimoto je jedno, o kolik v čem jsou výsledky nižší, když všechny SSD testuji na stejném základu PC.

První souvětí bez čárek moc nechápu, hlavně to, jaký smysl má první část o platformách s optimálním nastavením SSD v OS. O tom se dočtete na fóru nebo v technologických článcích, které zde už dříve vyšly.
29.2.2012 15:59:04   213.220.194.xxx 10
Tak za mé zkušenosti s tímto diskem mohu jen doporučit, mám ho od Vánoc a zatím žádný problém. Má fw 0309 zapojený na řadiči iaStor a s jednou reinstalovaným windowsem. Jsem naprosto spokojen a za tu cenu je to super
29.2.2012 16:05:50   88.102.74.xxx 10
..neb mě až tak neberou české weby, tak jsem si Crucial koupil před delší dobou. Jsou to dobré disky, zatím naprosto bez problému. Akorátže předtím sem měl starší Intel a všechno bylo o nějaký neznatelnější kus rychlejší. Ovšem to byly Intely postavené na starším procesu, takže dneska už to může být odlišné (co se spolehlivosti týká). Nicméně, za tu dobu co mám Crucial M4 se jeví jako naprosto bezproblémový SSD, tudíž bych ho asi i klidně doporučil.
29.2.2012 17:11:11   81.201.60.xxx 11
Tento disk vlastnim uz par mesicu a proti tragediim z rad OCZ jsem naprosto spokojen, uz netrnu jestli nabootuju nebo jestli bude modra smrt pri sledovani videa jako to bylo s Ocz, tento disk vrele deporucuji
29.2.2012 19:47:39   90.177.107.xxx 12
Njn opět specifikování problému, který měly všechny nové SandForce SSD, jen na ty od OCZ. OCZ to odneslo, protože se SandForce spolupracovalo nejvíce a mělo na nových řadičích první modely, což mohla být normálně výhoda, bohužel nebyla. Tragédie byla chyba firmware, který ono BSOD způsobovala na všech podobných SSD, takže ne jen na OCZ. Nechci se jich nějak moc zastávat, mají másla na hlavně dost, ale nad podobnými příspěvky by se měly autoři alespoň trochu zamyslet, než budou takhle plivat na jednu značku, jejíž SSD měli zrovna, když měli všechny ostatní podobné SSD stejné problémy.
3.3.2012 19:09:12   81.201.60.xxx 42
Ano na OCZ plivu nebot pro to jsou jen banda amateru nic vic. Ono je jedna vec mit problem jako kazdy a druha vec jak se k tomu postavit. Jen jedine OCZ lhalo jako kdyz tiskne ze se to netyka jejich disku, blokovali a mazali prispevky na forech...az pod tvrdou krytykou prestali lhat a mlzit, pak vydavali desitky firmwaru ktere to pry uz spravi, ale reseni prislo asi az za pul roku!!!!! Corsair rovnou navrhl uzivatelum ze jim zdarma disky vymeni. Pro me neni az tak dulezite co se stalo ale pristup ocz...jako trhovci a ani si neprejte videt aroganci lidi na supportu ocz...jak rikam pro me ocz skocilo a budu varovat kazdeho aby neudelal chybu jako ja
29.2.2012 21:23:06   147.229.186.xxx 30
Používám tento SSD v notebooku už od června 2011, kdy jsem tento disk pořídil za 8600Kč včetně poštovného. Dnešní cena SSD disků obecně se moc nezměnila od loňského roku. Disk mám v notebooku se SATA II. Disk je rychlý úplně stejně jako na začátku používání. (ověřeno benchmarky) Update firmware byl bez problémů. Nezaznamenal jsem vůbec žádný problém a disk je velmi rychlý! Počet hodin v provozu 2412 hodin je 100 dnů a 12 hodin čistého času v provozu dostatečným důkazem spolehlivosti vzhledem k tomu, že průměrný uživatel PC stráví určitě polovinu u PC toho co já.
29.2.2012 21:29:17   147.229.186.xxx 51
OCZ to odneslo právem zapíralo, že problém žádnej neexistuje a kašlalo na zákazníky. Praktiky OCZ jsou shrnuty v tomto článku:
http://nejmenovany konkurencni web/sandforce-ma-prusvih-dodaval-vadne-ssd-radice

Takže OCZ si za svoje chování kritiku plně zaslouží...
29.2.2012 21:30:58   147.229.186.xxx 20
Tomáš Hort napsal:
Je to takové ošklivé káčátko oproti Corsair Force GT Možná se stačí Karliczek zamyslet nad tím, proč to je v záporech, navíc se smajlíkem...že by Crucial M4 neměl moc jiných záporů, které by se tam daly napsat? No...nevím, jak to tam může někdo dát.


Mě se naopak disk líbí, když do záporů není co dát, tak tam prostě nic nedávejte
1.3.2012 05:55:03   90.177.107.xxx 00
Tak to zase ne. Opravdu se mi nelíbí, tak jsem to tam dal se smajlíkem, protože to není vada na funkčnosti. Pokud to někdo nepochopí, jeho boj, ale proč dělat recenze suché a pouze plně faktické, když se dá přidat podobný žertík. Pokud na to pak někdo reaguje, tak je jasné, že to buď nepochopil (ne každý má pro to smysl) nebo že je to pravý Čech a hledá, do čeho se dá rýpnout a s tím také nic udělat nelze.

Takže pokud ten SSD někdo nekoupí kvůli tomu, jak vypadá, nedá se svítit, s tím nikdo nic neudělá, to je pak vrozené.
1.3.2012 00:09:39   124.102.241.xxx 00
Vaio napsal:
ja som reagoval len na toto
''dlouhodobé zkušenosti s nimi nikdo nemá''
nauc se poradne cist, dlouhodobe zkusenosti nikdo nema s NOVYMI disky, o M4 autor netvrdi, ze je to novinka, ale naopak, ze uz jsou dlouhodobe zkusenosti...
2.3.2012 16:06:55   77.48.106.xxx 80
Děkuji za výbornou recenzi, která mé rozhodnutí, koupit si tento SSD jen potvrzuje
3.3.2012 10:59:34   217.112.161.xxx 00
Tomáš Hort napsal:
Ok, kouknu na to, je to možná chyba v kopírování ze stránek výrobce.


Dobrý den, je mezi modely CT128M4SSD1 a CT128M4SSD2 opravdu rozdíl jen v těch 2 mm výšky?
5.3.2012 18:49:20   90.177.107.xxx 30
Ano.
14.6.2012 19:08:03   83.208.145.xxx 00
dobry den muzete dopurucit nejlepsi ssd do 4000kc

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

61 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 29.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.