Hlavní stránka Hardware PC sestavy Velká soutěž s Gigabytem o sestavu od Stoobiho
Velká soutěž s Gigabytem o sestavu od Stoobiho
autor: Redakce PCT , publikováno 25.9.2013
Seznam kapitol
1. Stoobi se zase rozjel
2. Soutěžní formulář
3. Pravidla soutěže serveru PCTuning
Velká soutěž s Gigabytem o sestavu od Stoobiho

Zapomeňte na trička a propisky, dneska pro vás máme skutečnou lahůdku – speciálně pro tuto soutěž nechal Gigabyte vyrobit mini PC od samotného Stoobiho, předního českého casemoddera. Kromě hodně nadupaných komponent tak sestava nabízí i design a provedení, které nebude mít nikdo jiný na světě. Neváhejte ani minutu!


Soutěžíme s Gigabytem

Organizátor soutěže: EMPRESA MEDIA, a.s. Mikuleckého 1309/4, 147 00 Praha 4 IČ: 26418011 Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C., vložka 68629

Soutěž

Jedná se o čtenářskou soutěž magazínu PCTuning.cz. Každý čtenář má možnost zúčastnit se správným vyplněním formuláře na  stránkách PCTuning.cz. Z došlých odpovědí budou potom podle pravidel soutěže vybráni výherci.

Termín soutěže

Soutěž bude probíhat od termínu zveřejnění článku do 8.10.2013 23:59:59 vč. na stránkách webového magazínu PCTuning.cz. Výsledky budou vyhlášeny v samostatném článku, výherci budou kontaktování prostřednictvím e-mailu.

Komu je soutěž určena

Tato soutěž je určena všem občanům České nebo Slovenské republiky, s výjimkou zaměstnanců organizátora, partnera soutěže a jejich rodinných příslušníků. Za rodinné příslušníky se pro účely této soutěže považují osoby tvořící domácnost a/nebo osoby blízké ve smyslu § 116 a 117 Obč. z.

Mechanika soutěže a ceny

Soutěžící musí v termínu soutěže odeslat na uvedenou adresu e-mail splňující požadavky definované v pravidlech soutěže. Opakované hlasování je důvodem pro vyřazení ze soutěže. Po ukončení bude výherce osloven elektronickou poštou. Pokud neodpoví do tří pracovních dnů, bude ze soutěže vyřazen a vybrán bude podle pravidel soutěže náhradník. Jména výherců budou zveřejněna, stejně jako město či obec z jejich adresy. Výhry budou předány výhercům organizátorem, popř. partnerem soutěže. Organizátor nenese zodpovědnost za případné zpoždění ze strany partnerů.

Společnost Gigabyte si vyhrazuje právo poskytnout záruku na výhry v délce trvání 3 měsíce ode dne předání výhry. Ceny závisí na dostupnosti a mohou být dodatečně změněny.

Závěrečná ustanovení

Vstupem do soutěže se všichni soutěžící zavazují dodržovat pravidla soutěže a vyjadřují s nimi souhlas. Podmínkou předání výher je ústní prohlášení výherců, že souhlasí s uveřejněním svého jména, obecného názvu města či obce a event. podobizny ve sdělovacích prostředcích, a to včetně obrazových a zvukových záznamů spojených s předáváním cen.

Výsledky soutěže jsou konečné, bez možnosti odvolání. Věcné výhry nelze vyplatit v hotovosti ani je vymáhat právní cestou. Organizátor soutěže nezodpovídá za ztrátu nebo poškození výher během poštovní přepravy.

Organizátor soutěže si vyhrazuje právo kdykoliv změnit pravidla soutěže či soutěž zrušit bez udání důvodu. Organizátor není odpovědný za nedoručení e-mailové zprávy do soutěže. Vymáhání účasti v soutěži nebo cen právní cestou je vyloučeno.

V případě potřeby si organizátor soutěže vyhrazuje právo posoudit jednotlivé sporné situace vzniklé v průběhu soutěže.

Účastí v soutěži souhlasí soutěžící s tím, že jím poskytnuté údaje budou organizátorem zpracovány jakožto správcem v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, a mohou být použity k marketingovým účelům organizátora nebo partnera/ů soutěže. Zpracování těchto údajů může být prováděno prostřednictvím třetích osob.

V Praze dne 25.9.2013

Za spolupráci při pořádání soutěže děkujeme společnosti Gigabyte

Velká soutěž s Gigabytem o sestavu od Stoobiho



Tagy: gigabyte  soutěž  stoobi  mini PC  GV-R797OC-3GD  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
25.9.2013 18:19:53   93.185.99.xxx 377
U 6. otázky se nedá odpovědět správně, tudíž je tato otázka irelevantní.
25.9.2013 19:02:44   95.102.142.xxx 35
Ja by som navrhoval, ak by sa dalo 6ku pozmeniť a znova založiť súťaž. Takto naozaj nieje možné rozhodnúť správne, resp. "uhádnuť"
25.9.2013 19:56:37   62.168.31.xxx 40
otázka 6 má určitě dvě správné odpovědi, Gigabyte na svých stránkách píše: "Support CrossFireX™ , Avivo™HD, AMD Eyefinity2.0 and EyeSpeed"...dvě ze tří možností se vyskytují v popisu (jak dole píše ulver, kdybych chtěl použít tuhle logiku, pak by v možnostech musela bejt napsaná také verze, ale ta zde není, tudíž je to nesmysl)...osobně si myslím, že v zadání otázky chtěli spíš napsat "nebyla" než byla, pak by to sedělo...
26.9.2013 07:10:28   62.209.223.xxx 54
A když se nad tím trochu zamyslíte, tak i 5. otázka je špatně - protože Gigabyte technologii označuje jako "Triangle Cool" Technology - a NE Triangle Cooling Technology ... :-) - ale zde to je spíš slovíčkaření.

ale ta 6. otázka je totálně zabitá :-(

nikdo z redakce se k tomu nevyjadřuje :-(


ach jo, klasika na PC Tuningu co se týká soutěží :-(
26.9.2013 07:46:31   62.209.223.xxx 11
Koukám že 5. otázka ta odpověd "cooling" byla opravena ... ale 6. otázka stále stejná :-( :-( :-(
26.9.2013 08:59:32   80.188.30.xxx 31
Dobrý den, šestá otázka byla opravdu chybně napsaná, měla znít, která z technologií NEBYLA použitá. Všechny odpovědi u šesté otázky zaslané do 9:56 tak budeme počítat jako správné. Za chybu se omlouváme. Jirka Zahrádka, PCT
25.9.2013 19:08:50   86.49.36.xxx 62
Souhlasím s ostatními.Jen s tím rozdílem,že má dvě správné odpovědi , takže je to možná drobný chyták
25.9.2013 19:56:35   90.176.217.xxx 01
carli226 napsal:
Souhlasím s ostatními.Jen s tím rozdílem,že má dvě správné odpovědi , takže je to možná drobný chyták


Taky jsem takhle nakonec uvažoval. Ale stejně 2.0 je jen označení verze technologie AMD Eyefinity..stejně by se na to redakce měla mrknout, páč se nad tím dá uvažovat z několika úhlů pohledu.. nebo možná otázka měla znít: kterou z těchto technologií karta nepodporuje, pak by to bylo jasné.
25.9.2013 20:01:25   62.168.31.xxx 30
taky jsem z toho tak rozhozen že radši neodpovím, abych neměl v háji hlas a nemohl pak už soutěžit
25.9.2013 19:58:15   90.176.217.xxx 00
zbynekkalina napsal:
carli226 napsal:
Souhlasím s ostatními.Jen s tím rozdílem,že má dvě správné odpovědi , takže je to možná drobný chyták


Taky jsem takhle nakonec uvažoval. Ale stejně 2.0 je jen označení verze technologie AMD Eyefinity..stejně by se na to redakce měla mrknout, páč se nad tím dá uvažovat z několika úhlů pohledu.. nebo možná otázka měla znít: kterou z těchto technologií karta nepodporuje, pak by to bylo jasné.


Jsem z toho tak na větvi, až jsem okomentoval jiný příspěvek!

.. puvodne mela byt reakce na "uliver"
25.9.2013 19:24:04   31.134.96.xxx 43
Podla mna je 6 otazka v poriadku. Keby tam bolo AMD Eyefinity2.0 tak potom by bolo spravne a aj c. Takto je spravne jedine c.
25.9.2013 20:05:51   195.168.70.xxx 00
ja si myslim ze na 6tku plati aj odpoved a/ Eyefinity. Gigabyte ma stranke produktu hore sice Eyfinity2.0 ale dole v podrobnostiach je rozpisane iba Eyefinity bez oznacenia verzie. Akokolvek verzia 2.0 je rozsirenim prvej verzie Eyefinity takze odpoved a/ je logicky tiez spravna
25.9.2013 20:29:31   90.181.8.xxx 00
V prvni otazce taky neni napsano AMD Eyefinity 2.0 cili to muze byt odpoved A i C...Tedy alespon podle me
25.9.2013 20:05:28   78.99.142.xxx 425
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
25.9.2013 20:23:36   95.102.142.xxx 80
O čo ti ide? Štatistiky nepustia. Takmer najmenšia poruchovosť. .. super ceny parádny výkon/teploty .... čistá zaujatosť z tvojej strany
25.9.2013 22:15:57   31.134.96.xxx 30
Ja mam od gigabyte mysku a zatial funguje spolahlivo
25.9.2013 22:45:43   78.99.142.xxx 413
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
26.9.2013 01:36:21   94.112.79.xxx 81
Ha, čekal jsem, kdy zase vyletíš jak čertík z krabičky pod článkem o Gigabyte. Táhni zpátky tam, odkud jsi přišel a nemel tady hovadiny. Zkušenosti evidentně nemáš vůbec žádné a jestli jsi někdy nějakou Gigabyte, Asus nebo MSI desku viděl, tak jsi rád.
26.9.2013 05:26:04   133.5.165.xxx 20
Citace:
Agresor v metru? Lepší ho ignorovat a vystoupit, tvrdí psychologové
To stejne plati o Ico33
26.9.2013 06:21:23   193.165.211.xxx 20
Routh napsal:
U 6. otázky se nedá odpovědět správně, tudíž je tato otázka irelevantní.

Spíš jestli tam nechybí NE...čili> 6) Která z následujících technologií AMD NEbyla použita u karty GV- R797OC-3GD?
26.9.2013 08:02:40   193.84.165.xxx 31
To nemůže být alespoň jedna soutěž bez chyb nebo nejasností v otázkách? Chápu, že otázky zadává zadavatel soutěže a ne PCT, ale to nemůže PCT se zadavatelem danou soutěž zkontrolovat než ji uveřejníte?

Takto to vypadá, že PCT naschvál vypouští soutěže s chybami. Jen mě není jasné co tím kdo sleduje...
26.9.2013 09:09:24   217.77.169.xxx 70
To je hloupý vtip ?
vy změníte v průběhu soutěže otázku ?
Já měl stránku načtenou a odpovědi jsem vyplnoval průběžně jak jsem měl čas. Takže sem odpověd odesla se starýma otázkama. A ted se dočtu, že to mám špatně protože sem to odeslal v 10 !

Vážení pánové z PC Tuningu, nikdy by jste neměli měnit otázky v již vyhlášené soutěži, kort když otázka kterou upravíte zásadně mění její znění a odpověď.

Takže se zeptám, je možné odpovídat znovu a nebo máte blokování na jedno oideslání a smůla ?

P.s. tohle vážně svědčí o tom, že ten kdo kontroluje zadávání soutěží nečtě moc co se v otázkách píše, jinak by se tohle nestalo.
26.9.2013 10:18:16   80.188.30.xxx 32
Celou soutěž četli během příprav minimálně tři lidé – bohužel, chyby dělají i v NASA. Formulář jsme změnili v 9:26, prodlužuji tedy termín pro uznání „špatných“ odpovědí u šesté otázky do 10:26. Doufám, že nikdo nevyplňuje formulář déle než hodinu. Hodně štěstí! JZ, PCT
26.9.2013 10:45:53   217.77.169.xxx 30
Díky za posunutí času. A díky za reakci. Jsem rád, že se tomu věnujete a nekašlete na to.
26.9.2013 09:36:06   193.165.152.xxx 00
Psanec napsal:
To je hloupý vtip ?
vy změníte v průběhu soutěže otázku ?
Já měl stránku načtenou a odpovědi jsem vyplnoval průběžně jak jsem měl čas. Takže sem odpověd odesla se starýma otázkama. A ted se dočtu, že to mám špatně protože sem to odeslal v 10 !

Vážení pánové z PC Tuningu, nikdy by jste neměli měnit otázky v již vyhlášené soutěži, kort když otázka kterou upravíte zásadně mění její znění a odpověď.

Takže se zeptám, je možné odpovídat znovu a nebo máte blokování na jedno oideslání a smůla ?

P.s. tohle vážně svědčí o tom, že ten kdo kontroluje zadávání soutěží nečtě moc co se v otázkách píše, jinak by se tohle nestalo.


Taky jsem mel nactenou stranku ale omylem jsem si zavrel prohlizec a po nacteni se mi otevrela jiz jina veze s opravenou otazkou.
26.9.2013 09:41:34   78.99.142.xxx 04
Blue Storm napsal:
Ha, čekal jsem, kdy zase vyletíš jak čertík z krabičky pod článkem o Gigabyte. Táhni zpátky tam, odkud jsi přišel a nemel tady hovadiny. Zkušenosti evidentně nemáš vůbec žádné a jestli jsi někdy nějakou Gigabyte, Asus nebo MSI desku viděl, tak jsi rád.


no mal som.., mam.., vymenujem ti: asus, asrock ,gigashit(mal ju brat MB,a v kuse to robilo blbosti..,vsetci co ju videli ,len nadavali ,aky paskvil a odpad to je) msi , a okrajovo ine..))

btw: a ja som cakal ,ze ty ako vladca ohnov pekelnych odpovies na mna certa ,len si pekne chod kupit gigashit a netrep
26.9.2013 13:26:39   94.112.79.xxx 21
Nemám potřebu něco kupovat, já mám několik desek od každého z výrobců a sám vím, jak jsou/nejsou dobré. A jinak jo, super, máš zkušenost s jednou deskou, to jsi teda frajer Běž se zahrabat ty inteligente, nikdo tě tu nechce, nikdo nechce číst ten tvůj odpad, nikoho tvé názory nezajímají.
26.9.2013 09:46:16   145.255.144.xxx 21
"Otázky jsou mimořádně jednoduché, to snad ani nejde pokazit."

Vážená redakcia, je to neuveriteľné, ale Vám sa to podarilo - pokazili ste otázky už pri ich zadávaní.

Koľko chybných súťaží ešte musí prebehnúť, aby ste sa konečne spamätali a pred zverejnením súťaže dôkladne všetko skontrolovali? Ak otázky zadáva sponzor, je to jeho amaterizmus, ale keď chybné otázky/možnosti zverejníte na svojom webe, je to aj váš amaterizmus.

Preto všetkým súťažiacim odporúčam, aby sa do súťaže zapojili minimálne 1 až 2 dni po vyhlásení. To už prejde vlna kritiky na súťaž, možno sa aj niekto kompetentný z redakcie sa zobudí a opraví čo treba.

V 3.otázke je písané o AMD EyeSpeed Technology. Ani na samotnej AMD stránke AMD Technologies nieje o tom písané. Predpokladám, že táto technológia je už pod názvom AMD App Acceleration, ak sa mýlim, tak ma opravte.

Ešte k 4. otázke, sú tam možnosti 1G, 2G, 3G . Je to len detail, ale čo tak opraviť to na GB

Napriek týmto chybám, som rád že nejaké súťaže organizujete a máme šancu niečo vyhrať.
26.9.2013 11:04:41   82.142.77.xxx 11
Nikdo není dokonalý a chyby se stávají, to je v lidské nátuře.
26.9.2013 12:48:05   193.84.165.xxx 30
Emdix napsal:
Nikdo není dokonalý a chyby se stávají, to je v lidské nátuře.


Ano, jsem jen lidé, ale pokud se toto stává pravidelně tak to už omluvitelné není...
26.9.2013 13:02:33   193.84.165.xxx 21
Jiří Zahrádka napsal:
Celou soutěž četli během příprav minimálně tři lidé – bohužel, chyby dělají i v NASA. Formulář jsme změnili v 9:26, prodlužuji tedy termín pro uznání „špatných“ odpovědí u šesté otázky do 10:26. Doufám, že nikdo nevyplňuje formulář déle než hodinu. Hodně štěstí! JZ, PCT


Také děkuji za opravu.

Jen bych dodal, že pokud se chyba stane jednou za čas, je to omluvitelné, ale na PCT se to děje téměř pravidelně a to už ukazuje na to, že je někde problém, který by se měl řešit.

Mimo jiné moc by mě zajímalo, jaké odpovědi zadali ti tři lidé, co prováděli kontrolu. A také by mě zajímalo, proč kontrola, že jejich odpovědi jsou dle položených otázek správně, také nepřišla na chybu. To, že 5 lidí (jeden co napsal otázky, tři kteří zkušebně odpovídali a poslední co to zkontroluje) udělá chybu je opravu hodně, velmi moc divné a opět to značí, že je opravdu něco špatně.

Nejen NASA, ale každý rozumný tvor po každé chybě přijmou opatření, které dalším chybám stejného rázu předejde. Když se spálíte, začnete si dávat pozor, abyste se nespálil znovu. Pokud ne, směřujete k sebezničení.

Snad se PCT chytne za bolavou ruku zajistí, aby se to již pravidelně nestávalo...
26.9.2013 16:51:21   88.100.126.xxx 50
Tak teď bych si opravdu přál výhru ... nemusí to být PC, ale ta kláves aby se hodila
26.9.2013 22:27:37   193.110.186.xxx 61
Neviem preco sa vsedci tak rozculujete. Ciastocne mate sice pravdu ale urcite to nevyriesite tak ze budete nadavat ludom z redakcie, sice tiez nechapem ako je mozne ze na to 5 odborne zdatny ludia neprisli ale budis v Nasa maju 20000 ludi(vymyslenecislo) a aj tak im tam odpadol ten poklop ked vybuchol ten raketoplan. Kazdy normalny clovek pozrie ci na to bolo v komentaroch upozornene a caka kim sa to opravi, nemusite odpovedat na otazky hned....
1.10.2013 01:18:41   62.245.71.xxx 00
obrazek pod "Za spolupráci při pořádání soutěže děkujeme společnosti Gigabyte" vede na stranky http://www.silverstonetek.com ... pocitam tezka prepracovanost :-)

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

53 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 19.3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.