Hlavní stránka Hardware Skříně, zdroje, chladiče Zalman VF900-Cu - univerzální chladič pro grafické karty
Zalman VF900-Cu - univerzální chladič pro grafické karty
autor: Štefek Petr , publikováno 3.4.2006
Seznam kapitol
1. Zalman VF900-Cu - klenot mezi chladiči
2. Testovací sestava a testy
Zalman VF900-Cu - univerzální chladič pro grafické karty

V dnešním článku si posvítíme na nejnovější produkt společnosti Zalman, který je určen grafických kartám. Chladič vychází z podobné koncepce jako jeho předchůdci s označením VF700, kteří byli velmi dobrou alternativou k Silencerům společnosti Arctic Cooling. Chladič Zalman VF900 je naproti tomu konkurentem nové série Arctic Coolingu s názvem X1(X2).


Testovací sestava nedoznala oproti testům grafických karet žádných změn. Máme zde procesor AMD Athlon 64 FX-57 spolu se základní deskou DFI, kde vše je podpořeno moduly Corsair o kapacitě 2GB. Jako testovací programy jsem použil benchmark 3DMark 06, který vytíží celý systém a pro naše dnešní potřeby se ideálně hodí. Jako chladič procesoru posloužil Gigabyte G-Power Pro. Skříň byla osazena dvěma 12cm větráky pro lepší průtok vzduchu.

 

Hardware

Procesor  AMD Athlon 64 FX-57 (2800MHz, 1024kB L2 cache)
Paměť  2x1024MB Corsair DDR400 CL2 (2, 2, 5) T1
Základní deskaDFI Lanparty UT nf4 SLI-DR Expert (nForce 4 SLI)
Grafická kartaASUS Radeon X1800XT Top 512MB
OvladačeCatalyst 6.3 WHQL (Oficiální)
 

Software

Operační systém

Windows XP Professional SP2

Verze DirectX

Microsoft DX9.0c

Teplotní testy

Prime 95
3DMark 06

Protože by článek nebyl kompletní bez srovnání s největší konkurencí Zalmanu VF900Cu chladičem Arctic Cooling Accelero X2  a starším modelem VF700Cu, přináším vám jej i já. Jako referenční posloužily hodnoty chladiče standardně dodávaného k Radeonu X1800XT, který narozdíl od všech testovaných kousků vyfukuje teplý vzduch mimo skříň počítače a jak uvidíme v testech, je to skutečně znát.

Zalman VF900-Cu - univerzální chladič pro grafické karty

Zalman VF900 skutečně exceluje a poráží jak Accelero X2 tak i starší model VF700. Rozdíl mezi Accelerem X2 a Zalmanem VF900 dělá 14-18 stupňů, a to už je znát. Nejhorších výsledků dosáhl referenční chladič Radeonu X1800XT.

Zalman VF900-Cu - univerzální chladič pro grafické karty

Při přetaktování (přehraní biosu) Radeonu X1800XT na hodnoty 700/1600MHz zůstává vše stejné a Zalman VF900 vede s dalekým odstupem nad všemi ostatními chladiči. Dosažené teploty jsou jedním slovem vynikající.

Zalman VF900-Cu - univerzální chladič pro grafické karty

Teploty grafického jádra v klidu je celkem bezpředmětné měřit, ale někomu by mohly chybět. Zalman VF900 se zde srovnává se starším modelem VF700. S odstupem následují Accelero X2 a referenční chladič.

Zalman VF900-Cu - univerzální chladič pro grafické karty

Teplota procesoru ukazuje, že konstrukce referenčního chladiče, který vyfukuje teplý vzduch mimo systém má nezanedbatelný vliv na teplotu samotného procesoru. Rozdíl mezi tímto a ostatními chladiči dělá 3-4 stupně.

Zalman VF900-Cu - univerzální chladič pro grafické karty

Při měření systémové teploty se ukázaly chladiče Zalman a Arctic Cooling jako poražení a konstrukce referenčního chladiče sbírá své trofeje po porážkách u teploty jádra. Rozdíl 7 stupňů je již skutečně velmi podstatný, ale při dobře větrané skříni nepředstavuje neřešitelný problém.

Závěr

Zalman VF900 se ukázal jako opravdu vynikající produkt, který předčil má veškerá očekávání a zařadil se na naprostou špici v oblasti chladičů pro grafické karty. Jediné slabé místo ve srovnání s chladičem referenčním, je vyšší teplota systémová a teplota samotného procesoru. To je ovšem neduh všech chladičů s podobnou konstrukcí, což se týká i konkurence v podobě Arctic Cooling Accelera X1/X2, které svůj boj s tímto novým produktem Zalmanu jednoznačně prohrálo. Cena se pohybuje  kolem 975 korun s DPH je sice o něco vyšší než u konkurenčního Arctic Cooling Accelera X1/X2, ale narozdíl od něj vám poskytne skutečně solidní výkon i pro nejnovější grafické karty.

 

Zalman VF900-Cu - univerzální chladič pro grafické karty
PCtuning Golden AWARD, Březen 2006.
Zalman VF900-Cu
za: "vynikající chladící výkon a příjemnou cenu"

 

Za zapůjčení chladiče Zalman VF900-Cu děkujeme společnosti Badatek Praha.



 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
3.4.2006 10:04:35   194.212.151.xxx 7461
Za ty prachy je to asi nejlepší kup. Vypadá fakt mazaně, hlavě provedení heat-pipe. Nějak sem ale nepostřehl zmínku o hluku? Jestli to není vysavač typu stock na 6800GT? Výhoda je, že se ani nezasere prachem viz. 100 stupňů na Gf6800GT(440/1200) a furt sem se divil čím to je? :-)
3.4.2006 10:07:24   165.72.200.xxx 6264
Chtelo by to doplnit o test na X1900 kde uz accelero X2 nestiha (teda stiha stejne jako stock) a take srovnani s X1 na nvidiich 7800/7900
3.4.2006 16:42:39   85.216.255.xxx 59104
no podla mna je prinajmensom chyba nespomenut to ,ze chladice AC su automaticky regulovane podla teploty.takze ziadne oslnujuce vitazstvo.porovnavat 2500RPM zalmanu a 1000RPM(to acceleru staci aj pri 80st)acceleru je pri najmensom divne.a potom vyhlasit,ze rozdiel je brutalny....ach jaj,vy v redakcii mate vsetci pocit,ze pct ide spravnym smerom?do nedavna som to toleroval,ale uz uznavam,ze pct ide k sipku..
naozaj by ste sa mali zamysliet,ci chcete udrzat pravidelnych citatelov alebo sa chvalit navstevnostou ludi,co sa sem preklikaju cez seznam.cz...
3.4.2006 17:31:36   84.242.74.xxx 6161
Tak v tomhle se autora musim zastat.
Pokdu si vsimnete srovnaval Zalman i na minimalni otacky 1350ot/min a i tak byla teplota o 14 resp. 16cstupnu nizssi nez u Accelera.To je porad oborvsky rozdil.
Navic Zalman je pri svych 1350 otacek u vsech svych chladicu neslisitelny.
3.4.2006 19:45:34   85.216.255.xxx 6059
ano mate pravdu,v kazdom pripade je zalman ako chladic grafickeho chipu lepsi...a o dost.ale nie je to az tak brutalne,ked berieme do uvahy to,ze accelero sa neda regulovat(pokial viem),zalman zbytocne teplotou skracuje zivotnost ostatnych konponentov a v neposlednej rade je drahsi...
mate pravdu napisal som to nejak moc podrazdene.ale musite uznat,ze spomenut zopar veci naviac o acceleru by neuskodilo.
na koniec chcem dodat,ze tiez rozmyslam nad tymto zalmanom..
4.4.2006 00:22:47   147.229.221.xxx 6062
Accelero "zkracuje" životnost ůplně stejně jako Zalman, pokud jste si nevšiml, tak také fouká ohřátý vzduch zpět do case, takže váš argument je irelevantní. To, že má jiné otáčky, ale vyšší teplotu při srovnatelném zvukovém projevu jenom vypovídá o neschopnosti adekvátně řídit otáčky ventilátoru - tedy je horší. Accelero je sporný produkt. Pokud by se pouze upravil Silencer přidáním několika heatpipe a výdechu pro chlazení stabilizátorů napětí, dalo by se mluvit o pokroku. Silencer v testu chybí, a je to škoda, ale rozhodně bych neosočoval redakci z nějaké zaujatosti, jako jste to učinil vy. Rozdíly jsou značné a z testu vyplývá jednoznačný vítěz - Zalman.
4.4.2006 15:39:00   85.216.255.xxx 5959
zivotnost neskracuje rovnako,lebo si teplo drzi lepsie a dlhsie vo svojom vacsom pasive...je to vidiet aj v grafe,kde 1000RPM accelero poraza zalmana na 1350RPM co sa tyka teploty systemu o 3 stupne a to je podla mna dost...co sa tyka hluku,nevidim o tom v clanku nic,takze neviem co je pre vas zrovnatelne...
jedine z coho som vas osocil je neprofesionalita,ktoru je vidiet v takmer kazdom clanku.doklada to aj kopa reakcii pod kazdym review.takze mi nevkladajte do ust nejaku zaujatost.aby ste vedel s cim porovnavam,tak si skuste skuknut nejaku recenziu na shw.cz...
ano to,ze nie je v teste silencer,je skoda a potvrdzuje to to,o com pisem vyssie..
a nakoniec:ano zalman je lepsi,tiez by som ho asi volil pred AC,ale urcite nie je jednoznacny..
4.4.2006 15:43:05   85.216.255.xxx 6260
a este som chcel spomenut,ze accelero si berie teplo aj s ram...takze to take jednoznacne brutalne zase nie je..
5.4.2006 08:38:29   147.229.33.xxx 5662
Nechápu, kde jste přišel na to, že mám něco společného s redakcí? Mě jste určitě osočovat nemohl :o). Jo a články sleduji na více webech. Všude se najdou horší i vyloženě špatné. Co se týče nějaké vyšší tepelné jímavosti pasivu od zalmanu a tím způsobeným nárůstem teploty chipsetu, dokažte to regulérním měřením a můžeme se o tom bavit :o) - docela mě zajímá vaše objasnění této závislosti, samozřejmě ve formě jednoznačné. Dle mého je vyšší sys. teplota dána rychlejším rozptýlením teplého vzduchu do okolí. U accelera není proudění tak výrazné a teplý vzduch je zřejmě vyfouknut ven dříve, než stihne výrazně ovlivnit jiné souč. - nestihne se k nim dostat. Výsledky se ale dost řídí skříní, v dobře větrané by byl rozdíl zanedbatelný až nulový.
5.4.2006 15:54:32   85.216.255.xxx 6060
aha,tak som sa sekol.prislo mi to tak,ze ste niekto ako seda eminencia pct:-)dokazovat vam veci ohladne teploty by asi bolo tazke.nemam na to cas,chut a ani prostriedky..."Dle mého je vyšší sys. teplota dána rychlejším rozptýlením teplého vzduchu do okolí."no ved to iste si myslim ja..ale nie vzdy to je vyhoda,ako vidime tu..
"U accelera není proudění tak výrazné a teplý vzduch je zřejmě vyfouknut ven dříve, než stihne výrazně ovlivnit jiné souč. - nestihne se k nim dostat."no pokial nie je tak vyrazne,tak to neguje druhu cast vety...
obidva chladice boli testovane v rovnakych podmienkach(aspon dufam),takze rozdielne prudenie vzduchu odpada(okrem toho,ktore je sposobene teplym kontra studenym vzduchom,ale ten rozdiel je mizivy)...
myslim,ze tymto(ak dovolite)mozeme nasu debatu uzavriet..
1.6.2006 19:20:42   147.251.199.xxx 3031
Zdar, nevite nekdo, jestli se dá použít tenhle chladič na MSI MS-8988 7800GS pro AGP? Nejak jsem tuhle kartu nenasel ani na seznamu kompatibilnich, ani na seznamu nekompatibilnich... :-/ Predem dik za odpoved.
3.4.2006 10:20:24   194.228.11.xxx 7062
Nějak mi tam chybělo vyjádření k tichosti, respektive hlučnosti ventilátoru.
3.4.2006 10:23:27   84.242.94.xxx 6362
Pídit se u Zalmana po hluku...
4.4.2006 09:24:35   82.114.193.xxx 6162
No jen aby to nedopadlo jako recenze jednoho nejmenovaneho "pocitacoveho" casopisu zacinajicicho na Co... kde se pravidelne vychvali vsechny klady a o zaporech se taktne nepise. Hluk to chtelo zminit, protoze pokud recenzent nenapsal ze je chladic uzasne tichy jako vsechno od zallmanu, tak automaticky nas paranoidnejsi ctenare napada, ze s tou tichosti to nebude tak slavne a treba se to taktne zamlcelo.
3.4.2006 10:32:37   62.245.113.xxx 6462
to accelero preci ma horší vysledek s silencerem, tak proc neni v testu
3.4.2006 10:34:53   147.32.118.xxx 6266
To čumím, ráno som si vyberal nejaký chladič na grafiku, a tento sa mi zdal super. Pozriem o hodinu na PCT a je tu recenzia. Ako ste do vedeli? :-D
Vyzerá to tak, že ho vezmem.

3.4.2006 11:06:13   212.20.118.xxx 6460
Jak si v porovnání s nima stojí silencer? Přeci jen chladí i paměti, také odvádí teplý vzduch ze skříně a navíc stojí o 400,- méně.
18.7.2006 16:57:14   85.207.124.xxx 2626
Pridavam se k tomuto dotazu ... draha redakce, nebylo by mozne do toho testu silencer dodatecne pridat ? Notak, pocitac na kterem jste to testovali snad jeste rozebrany do mrte neni, tak se nechovejte jako zkostnatele papirove casopisy ! :-)
3.4.2006 11:12:22   84.242.95.xxx 6362
Nevite proc ten chladic nejde dat na R9600XT? na strankach zalmana je, ze jde na radu 9*** krome 9550 a 9600 . kdyby nekdo vedel proc presne to nejde, tak by se to dalo treba nejak vyresit
3.4.2006 12:03:15   81.95.106.xxx 6360
Na 9600 (9550) v pohode stačí Primecooler hlinikovy za 200,-...
3.4.2006 12:45:02   195.113.190.xxx 5964
svatá pravda, i když já mám na ní Silencer, takže pohoda. taktování mi teď omezuje nízké napětí na jádru, teplota je nižší v zátěži než s původním od Sapphire v klidu
3.4.2006 12:46:09   194.212.151.xxx 6164
Taky sem se zapoměl zeptat na Radeon X1900XTX! Je to přece nejlepší způsob jak otestovat chladič. Nebo tam žádného X1900 nemáte? :-)Tipuju teplotu tak 70-75 C. Zkuste to nějak zmaknut, myslím, že by to hodně lidí zajímalo ;-)
3.4.2006 13:06:50   194.108.132.xxx 6663
Radeon X1900XTX mam momentalne mimo a az ho dostanu zpet tak clanek snad doplnim spolu s GeForce 7900GT...coz by melo byt taky zajimave. Z casovych duvodu neni mozne namerit jeden chladic treba na 5 kartach, ale RX1900 rozhodne trosku chybi.
3.4.2006 14:54:31   194.203.215.xxx 6764
Dobry den,
Moc bych ocenil pane Stefku,kdyby jste doplnil clanek i o 7900GT.Ten referencni chladic je hruza.Myslim,co se tyce hluku.Urcite bude zajimave i srovnani teploty u 90nm jadra ref.chladic versus VF900.Slo by pouzit kartu 7900GT od Leadteku,kterou jste uz tady testovali?I z toho duvodu jestli karta nebude protestovat bez konektoru chladice zapleho do 2pin konektoru.Nekteri vyrobci to bohuzel delaji.
Dekuji moc predem.
3.4.2006 12:52:25   213.151.208.xxx 6264
asi troska off topic (sry), ale nema niekto tip co by som mohol dat na Radeon 9800Pro? pokial mozno nieco co nehuci jak vysavac a nebude ma to stat pol vyplaty... :o) dik
3.4.2006 17:09:28   217.197.151.xxx 6462
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=25251
3.4.2006 18:07:27   195.168.232.xxx 6162
Tento chladič je tichý a lacný: PRIMECOOLER PC-VGAHG2 AL. A tu sa dá kúpiť: http://www.tntrade.sk/shop/index.php3?I D=1318b868ca05a2062c23713b3267f2ed&akce=price_changepage&page=11
5.4.2006 09:39:15   62.245.70.xxx 5959
Cau mam 9800XT@440/370 a chladič zapojeny na 5V a burn teplota je 59°C. Jo a nehlučí to vubec a za tu cenu Ale jsou na nej na nadavky že to je křivé a sem tam to drhne a tak.. ja měl stěstí funguje NP :p
Jinak tenhle by na tu 9800 taky mohl jit v pohodě i když ta cena je docela vysoká... ale jinak pěkny chladič
3.4.2006 13:43:41   213.194.242.xxx 6363
Chladic vypada celkem dost slusne jen mi tu celkem chyby porovnani se starsimi chladici od AC a jejich silencerem...skoda celkem by me zajimalo jak si vede oproti nim jelikoz pokud se nepletu tak ty taky foukaj teply vzduch mimo casu
3.4.2006 14:21:21   147.32.104.xxx 6260
Mě by dost zajímalo, jestli se dá tento chladič nasadit na 7600GT jmenovitě od MSI? Z nějakého zvláštního důvodu se MSI rozhodlo tuto kartu osadit mamutím dvouslotovým chladičem, kvůli kterému jsem musel odstranit pasiv na chipsetu. Teď se mi ze skříně ozývají nepěkné pazvuky.
3.4.2006 14:36:21   213.168.180.xxx 6060
Zdar poradíte kde ho koupit? Nasel jsem ho akorat tady http://www.logicky.cz/product.php?productid=1002707 ale ta cena se mi nejak nezda. Diky
4.4.2006 14:33:56   147.32.118.xxx 6261
Ta cena je normalna, zatial najnizsia co som nasiel je http://www.tntrade.cz/shop/index.php/detprd/zalman-vf900
3.4.2006 14:43:26   62.77.122.xxx 6160
Opět další Zalman co nejde na 6600 AGP. VF700 šel jenom po úpravě, chtělo to upilovat ty pasivy.
Je možný něco podobnýho i stímhle?
Myslim upravit ho tak aby šel na AGP verzi?
3.4.2006 16:29:51   194.108.127.xxx 6262
Prosimte, na AGP 6600GT jde ten chladic stejne jako VF700 bez problemu kdyz mas oddelenej pasiv HSI mustku, kdyz ne tak se da koupit zvlast asi za 7 petek... jinak ty pasivy na pameti ktery jsi asi myslel je uplne zbytecny pouzivat...
4.4.2006 08:16:35   62.77.122.xxx 6462
Bez problemu lze nasadit, to ano. Jenže v některých case nešla zavřít bočnice.
A k těm pasivům- efekt mají, v dobře větrný skříni pomůžou vytáhnout paměti cca o 50-100Mhz

A můžeš mi říct, že ten VF900 jde na 100% na 6600 AGP? Máš to odzkoušený?
2.5.2006 16:35:05   82.100.1.xxx 3233
Je to takova polopravda...chladic opravdu nemusi pasovat na vsechny AGP verze 6600, zalezi na rozmisteni der v PCB, pokud jsou tam 4 okolo GPU nebo 2, ktere jsou k sobe blize lze to. Mam MSI a otvory v PCB tam jsou jenom 2 a navic zhruba o 5mm vice nez by bylo treba. Nicmene existuje reseni, je vsak trosku komplikovane. Musi se odmontovat vetrak na chladici, pak sroubky ze spodu u stycne plochy, a potom opatrne plochym sroubovakem ze stran ripad do mezery mezi dvemi castmi chladice. Vrchni drzi uchycovaci mechanizmus. Az se to povedede oddelat, staci odsroubovat a je to. Musite si ale sehnat nejakou sponu, popripade ji vyrobit, ktera se pouzije k prichyceni chladice. pak vse smontovat a mate opravdu univerzalni chladic. Jenom skoda, ze i pres sve kvality, Zalman da radsi prednost technicko-marketingovemu tahu, nez funkcnosti...tedy pridat onech 5mm. Tak se mejte.
3.4.2006 16:13:57   83.208.206.xxx 6362
Je tento chladič hlučnější nez Accelero X1? Jde mi spíš o hlučnost, než o mrazící schopnosti..
18.7.2006 16:59:32   85.207.124.xxx 2727
V tom pripade jdi radeji do nektereho z pasivnich chladicu.
3.4.2006 17:47:15   82.119.115.xxx 6062
Mna by zaujmalo ako tento chladic vypada v bedni, konkretne na doske abit an8ultra. Ta doska je super ale zle spravili pci express 1x sloty. Pod grafikou mam iba jeden volny slot a ten dalsi je uz plny a nemozem nic z PCI slotov vybrat. By ma zaujmalo ci by to malo ucinne chladenie.
3.4.2006 17:56:16   195.168.232.xxx 6461
A čo sa stane ak za grafiku s týmto zázrakom dáte napr. soundblaster? S accelerom žiaden problém. Chladí stabilne, aj keď je hneď za grafikou dalšia rozmernejšia karta. Ja používam všetky voľné pci sloty tak preto sa pýtam. Aj ten hneď za grafickou kartou.
3.4.2006 22:03:49   217.119.117.xxx 6161
autor spomenul že tie pasivy na pamete su tam zbitočne. prečo? maju teda nejake pasivy na pamete zmysel?(berem všeobecnie nie iba tohoto vyrobcu)
4.4.2006 07:50:17   82.208.43.xxx 6362
Musím jen souhlasit s Jaromírem Podzemným.
Jen doplním že Silencer s přidanými silent pipe už existuje. Na svých kartách ho používá HIS a do prodeje se teprve dostanou.
Pravdpodobně na něj má nějaká výhradní práva, takže než bude volně v prodeji tak si ještě počkáme. Fotky těchto karet jsou k vidění v reportážích z Cebitu 2006.
4.4.2006 16:25:23   85.71.225.xxx 5957
To opravdu prijde do obchodu? ja myslel ze je to specialni edice pro HIS karty. A doufam ze to bude jak pro ATI tak Nvdii
4.4.2006 11:25:20   81.19.33.xxx 6461
Me by zajimalo, jak to chladi pameti. Má ten "ofuk" ramsimků alespoň malý efekt aby to stálo za úvahu ohl. OC? Přeci jen výkon dělají především paměti. Srovnání s Accelerem je trochu zavádějící. Zatímco Accelero chladí jak GPU tak RAM, čímž se logicky zvyšuje teplota celého chladiče, Zalman se soustředí JEN na jádro. AC chladí průměrně obojí. Zalman excelentně jádro, ale co paměti?
4.4.2006 21:03:27   87.197.133.xxx 5959
No podla mna tie pasivy aj ked nebdue boh vie ako ucinne vzdy je to lepsie ako nic.Ten chladic moc fukat nebude skor sa vyrobca spolihal na to ze ze pasivy skor teplo rozlozia na vacsiu plochu ktora sa skor prirodzene ochladi.Ale tento chladic nema konkurenciu vyzera fakt husto a keby som mal doma daky skriekajucu karu tak ho menim za tento.Ja mam starsiu FX 5600 od MSI a chladic je velmi, velmi tichy cize som spoko.
5.4.2006 13:12:54   212.71.131.xxx 6059
Ja taky souhlasim. Tento chladic je dobry jen v pripade overclockingu. Jinak i podle vysledku nic moc. Za pak korum jdou koupit treba PRIMECOOLERy PC-VGAHG2, ktere maji podobny vykon a jsou neslucitelne. Ja jsem si VF900 koupil u TNTRADE meli je minuly tyden a maji dobrou cenu, ale proti PRIMECOOLERu PC-VGAHG2 jsem zatim nespozoroval zadny velky rozdil. Cekal jsem vic.
6.4.2006 22:27:31   81.27.205.xxx 8063
bohužel musím konstatovat, že jsem ho testil na GF7800GT 480/1200 a v porovnání s NV Silencerem 5 prohrál, otáčky co do hlučnosti jsou (alespoň podle mě) použitelné tak do 1800
testil jsem ho právě na těch 1800,-, Silencer byl napájený z karty na otáčky 100% pro 3D, se Zalmanem až 68 stupňů, se Silencerem 64
16.4.2006 10:10:55   81.27.205.xxx 5248
děkuji všem za ohodnocení "blábol" a extra pro ně tu mám sejmuté grafy z RivaTuneru, je to 7900GT 480/1200 v uzavřeném case s pouze 12 fanem v zadu, měření s VF900 jsem dvakrát opakoval včetně rozborky, karty byly nejdřív 1/2 provozovány v 2D a následně zatíženy ve FarCry
VF900, max. teplota 74 stupňů
http://img214.imageshack.us/img214/4121/vf9005nc.png
NV Silence 5 rev.3 max teplota 69 stupňů
http://img214.imageshack.us/img214/4629/nvsilencer5b7mf.png
22.4.2006 08:01:58   81.27.205.xxx 4643
omlouvám se za překlep, testy jsem prováděl na 7800GT 480/1200 se zvednutým napětím v biosu na 1.5V
18.7.2006 17:08:07   85.207.124.xxx 2625
Tak VAS bych chtel videt jako redaktora PC Tuningu. Nemyslim to nijak ironicky ... proste jsem presvedcen ze byste se toho dokazal ujmout lepe nez mistni redaktori-pricmrndavaci co se jen staraji o to aby test vysel prave tak, jak si to zada plebs :-).
12.5.2006 09:31:43   85.207.45.xxx 3630
Muze me prosim nekdo poradit,jestli bude tento chladic pasovat na Sapphire X1600Pro AGP 512RAM?Diky
19.5.2006 07:08:36   212.158.158.xxx 3129
Koupil sem ATI SHAPPHIRE X1800GTO kterou sem nataktoval s původních 500/500 na 570/600 takže mam stejné vysledky jako sem si pročítal testy teto grafiky,ale po přečtení recenze přemyšlím o koupi tohoto chladiče jenom chci vědět zda mi to pomůže k vyšším taktum nebo budu mít jenom nožši teplotu ale takty nahoru nepujdou.
Děkuji za odpovědi...

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

118 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 51Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.