Hlavní stránka Hardware Skříně, zdroje, chladiče Eurocase ML-N800 – jaká je skříň za pět set korun?
Eurocase ML-N800 – jaká je skříň za pět set korun?
autor: Jan Štěpánek , publikováno 18.10.2010
Eurocase ML-N800 – jaká je skříň za pět set korun?

Poslední dobou tu máme recenze hlavně „lepších“ case, kde cena začíná někde nad hranicí dvou tisíc. A abychom tento trend trošku rozrazili, vybrali jsme tentokrát to nejzákladnější, co můžete koupit. Právě tímto „kouskem“ je bezesporu novinka od českého Eurocase s označením ML-N800. Jak si tato levná case povede? Jaké jsou její kvality? To uvidíte na následujících stránkách.


Po zhlédnutí obrázku s tokem vzduchu uvnitř case snad zbývá jediné. Provést nějaké to konečné zhodnocení. V podstatě je asi všem jasné, co budu říkat. Opravdu hodně jsem se snažil, ale nenašel jsem na této case jedinou věc, která by se dala hodnotit opravdu kladně. Samozřejmě je zde několik prvků, které lze třeba pochválit, ale v zápětí vám to zkazí nějaký detail.

Eurocase ML-N800 – jaká je skříň za pět set korun?

To je případ čelního panelu, jehož zpracování není zase tak špatné, i když se viditelně jedná o jakýsi rychlo-odlitek, ale vizuálně je to povedený čelní panel, který působí moderním dojmem, jak designem, tak i barevným provedením. Velmi dobrý nápad jsou také krytky skrývající nepěkné čelní konektory nebo externí 3,5“ pozici, do které si dá ideálně schovat třeba čtečka paměťových karet.

Eurocase ML-N800 – jaká je skříň za pět set korun?

Jedno opatrné odejmutí čelního panelu a jak to dopadá - to je kvalita?

Tento příjemný pohled na čelo vám však hned zkazí okamžik, kdy čelní panel odejmete z case. Bez výraznějšího použití síly se totiž naprosto jednoduše utrhne jistící cvoček a čelní panel už nikdy nebude držet tak dobře, jako z výroby. Jak je tohle možné? To samé, když se podíváte na uchycení tištěného spoje s čelními konektory. To by člověk měl pocit, že jej přidělával nějaký bastlíř podomácku. Šroubky uchycené tavným lepidlem, apod. – no copak tohle je profesionální výroba?

Eurocase ML-N800 – jaká je skříň za pět set korun?

Takhle vypadá profesionální uchycení tistěného spoje a kabeláže - tavné lepidlo to jistí...

Eurocase ML-N800 – jaká je skříň za pět set korun?

A v podstatě jak postupujete přes čelní panel dál a dál, tak je situace čím dál horší. Hlavně zpracování konstrukce a samostatné šasi je otřesné. Použití neuvěřitelně slabého plechu, který není navíc ani lakován, ale pouze pozinkován a jehož hrany jsou skoro zdraví nebezpečné, toto všechno jen podtrhuje.

Eurocase ML-N800 – jaká je skříň za pět set korun?

Nemohu tedy bohužel hodnotit jinak, než negativně. V podstatě se jedná o nejhorší case, kterou jsem měl možnost někdy vyzkoušet. A po jejím „osahání“ bych si sakra rozmýšlel, zdali se vůbec vyplatí za něco takového dát i těch 500,-Kč, které se zdály ze začátku jako zázrak za novou case.

Eurocase ML-N800 – jaká je skříň za pět set korun?

Ano, nemohu totiž ani cenu považovat za klad, jelikož je sice takřka nejnižší na trhu, ale nedostanete za ní v podstatě nic. Když si představím, že za částku jen o několik stokorun vyšší, dostanete už minimálně o třídu lepší a hlavně o 100% lépe zpracovaný kus, není se asi nad čím rozmýšlet. Tuto case tedy resolutně nedoporučuji a spíše bych doporučil jejímu výrobci, zamyslet se nad trendem dnes poptávaných skříní. Nemyslím si totiž, že by bylo nutné šetřit všude a za každou cenu. Každý zákazník ocení alespoň náznak kvalitnějšího zpracování.

Graf ceny produktu Eurocase ML N800 poskytuje server Heureka.cz

Tento produkt si vysloužil asi zatím jako první ocenění PCT R.I.P. Award - od této skříně se držte raději dále a připlaťte si nějakou korunu. Vyplatí se to!

Eurocase ML-N800 – jaká je skříň za pět set korun?

 

Za zapůjčení case děkujeme společnosti ALFA COMPUTER, a.s.

Eurocase ML-N800 – jaká je skříň za pět set korun?



Tagy: Eurocase  ML-N800  skříň  case  miditower  bedna  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
18.10.2010 05:26:15   90.183.64.xxx 4210
to je holt levná skříň, kamoš si chce kupovat novej komp a já mu dával návrhy na bednu za 2 000,- ale on že je to zbytečně drahý a má bednu za 700,-.... šílenec, už si začal stěžovat na hluk...
18.10.2010 06:20:48   80.188.94.xxx 62
Co takhle pro změnu udělat recenzi na Thermaltake Shark ?
18.10.2010 20:25:56   89.173.5.xxx 30
Ja by som sa radsej prihovaral za Fractal design R3, ktora je uz bezne dostupne v nasich e-shopoch.
18.10.2010 07:31:34   195.146.150.xxx 1062
Musim povedat, ze Eurocase je jedna z mala znaciek ktora si trvale drzi svoju uroven kvality.
18.10.2010 11:46:42   78.108.154.xxx 213
JJ,trvale je na velmi,ale velmi nizke urovni
18.10.2010 07:35:50   89.176.31.xxx 587
zase to tak nedramatizujte )

Proboha jakou grafickou kartu? Jaké další disky?

95% sestav jsou lowcostové psací stroje, často bezdiskové.. samozřejmě s integrovanou grafikou i zvukovkou.. ty snad ani chlazení nepotřebují...

Jasně, doma na herní desktop mám case za 5000, ale do kanceláře pod stůl je to úplně fuk, přestane fungovat, tak se za 5000 koupí nová sestava, kdo by do takového počítače dával dražší case??
18.10.2010 11:49:44   78.108.154.xxx 112
Tady uz se ale bavime o necem co se cenove blizi EEE Top a obdobnym sestavam na atomu,a nez mit nejaky drncici nesmysl,tak to radeji to EEE prisroubovane zezadu na LCD,tyhle skrine jsou mimo i u levnych sestav podle mne,protoze jakmile se tam zacne neco tocit,at uz je to ve zdroji/cd/dvd/hdd,tak to zacne drncet a to je teda potom v kanclu kraval,mam to zasebou,fakt zlate EEE jako psaci stroj
18.10.2010 07:38:29   85.70.225.xxx 414
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
18.10.2010 07:39:44   195.113.165.xxx 1811
Nevim co všichni proti Eurocase maj. Já mám Eurocase bednu již 5 let (za měsíc bude mít přesně 5 let) a i přesto, že se tam pořád hrabu, tak jsem nic neulomil. Pravda, když jsem ji měl týden, tak mi bratr PC shodil ze stolu, jediný, co se ulomilo byl takovej malej držáček dvířek, jenže to by se nestalo, kdybych měl zavřený dvířka. No nahradil jsem to šroubkem a od tý doby těch 5 let slouží pořád normálně a nikdo si toho nevšiml. I displej funguje.

Ta bedna by mi ještě pár let krásně vydržela, bohužel je krátká a kvůli grafické kartě jsem musel přeházet HDD, protože se to tam prostě nevejde.

Už si šetřim na novou, ale tuhle vyhazovat nebudu, dám do ni tátův komp, protože ten má otřesnou bednu.
18.10.2010 08:07:29   89.190.76.xxx 123
Tak pri sestavovani PC s eurocase skrini se vpodstate pokazdy aspon trosku riznu, mechaniky bud nejdou zasunout vubec, nebo tam maj zas 2mm mista na kazdy strane (nastesti se staci trosku oprit a hned se plech ohne jak potrebuji), kdyz jsem se o jednu bednu lehce oprel, tak se cela zkroutila, zavrit tu papirovou bocnici je vzdy neco prisernyho a taky se mi stava, ze obcas "neco upadne" stejne jako v recenzi.
18.10.2010 08:49:22   195.113.165.xxx 73
No možná, že ještě před pěti lety asi měli normální bočnice, protože ta na mé skříni není vůbec papírová a jen tak se neohne. Bratr má "papírovou bočnici, ta je zkroucená už od prvního pohledu a špatně se zandává. Bočnici na mé skříni od Eurocase krásně zastrčim, nemusim se nikde opírat, aby si to někam dosedlo, nebo tak. Plech je tlustej tak akorát, drží, nekroutí se, jak na plné straně, tak na prosklené.
18.10.2010 10:32:45   217.195.161.xxx 90
Problem je v tom, ze eurocase cca pred dvema lety zmenil stary osvedceny design skrine a z plechu co mely cca 0,7-1mm presel na dnesni papir. Pridali tu hruzu na uchyceni karet a podobne. Driv jsem na levne pocitace pouzival prave klasicke eurocase s fortron zdroji, dodneska vsude maximalni spokojenost. Ono taky ta bedna sama vazila nekolik kilo, dneska je to opravdu papir a ohyba se to i pri vanku ventilatoru. Ale to je asi stejne u vsech podobnych skrini teto cenove kategorie...
18.10.2010 11:56:21   78.108.154.xxx 70
Se slzou v oku vzpominam na stare casy v eurocasu,mel jsem od nich dokonce skrin s vysunovaci MB,tehdy high end sestava s Pentiem III Tyhle papirove nesmysly poslednich let opravdu nesnasim a montuji do nich az na vyslovny pozadavek zakaznika...Jeste mam ve sklepe stary BigTower Fujitsu Siemens,ten je supr,stali jsme na nem 2 (dokupy asi 220kg) a ten case se nepohnul,proste stare dobre casy,dneska aby case stal za to,tak aspon 2500 do fractalu R2/R3...ja jsem momentalne spokojen s thermaltake kandalf LCS
18.10.2010 11:18:20   212.5.197.xxx 51
Tiez som mal stary EC pred 6rokmi za 800kc aj so zdrojom. Bola to v pohode skrina- bezsrobkove uchytenie fungovalo, vzadu pozicia na 12cm vetrak. Potom som videl EC skrinu za 2 roky a to bolo presne podla recenzie- nic nepasovalo, perforacia na ventilator (len 8cm!) nanic, odpadavali casti.
18.10.2010 07:41:46   213.151.86.xxx 83
Pěkná recenze, autor měl určitě pocit že se musel vrátit v čase Na konci 90tých let byly tyhle Case celkem běžný (myslim že nás to ani nepřekvapovalo, člověk byl na to tak nějak připravenej ani si nejsem jistej jestli Karma či ProCa něco jinýho než EuroCase prodávali Ale je pravda, že v dnešní době by to tak nějak už člověk nečekal.Koukal jsem se do ceníků a dá se od EuroCase koupit ještě o stovku levnější case a mimochodem, myslim že tenhle case se prodává už tak deset let http://www.alza.cz/eurocase-middletower-5410-cerno-stribrna-35 0w-8cm-d168405.htm
18.10.2010 20:31:57   89.173.5.xxx 40
POdla mna sa uplne mylite - toto nie je cesta do minulosti ale trvda realita pritomnosti. Tento case je tak strasny, ze z neho az krici, ako bol zmontovany na cinskej linke za 2:20s.

Podla mna keby vynechali tie perforacie pre fany vreadu a vzadu, case by sa zlacnil aj o 10% a to sa oplati
18.10.2010 07:53:05   213.151.86.xxx 111
Taky jsem měl období kdy mi case bez bočnic (a předních záslepek) ofukoval na stole větrákem od CPU obličej ale priority se mi jaksi časem změnili Když jsem měl poprvé v ruce kvalitnější Case (myslim že Centurion) tak jsem nevěřil jak všechno do sebe krásně zapadá, člověk se nepořeže, nemusí si prořezávat sám závity, nic nerezonuje a tak nějak neni slyšet atd. Zkuste kvalitní case a už nidky více zpět...
niemand napsal:
Nevim co všichni proti Eurocase maj. Já mám Eurocase bednu již 5 let (za měsíc bude mít přesně 5 let) a i přesto, že se tam pořád hrabu, tak jsem nic neulomil. Pravda, když jsem ji měl týden, tak mi bratr PC shodil ze stolu, jediný, co se ulomilo byl takovej malej držáček dvířek, jenže to by se nestalo, kdybych měl zavřený dvířka. No nahradil jsem to šroubkem a od tý doby těch 5 let slouží pořád normálně a nikdo si toho nevšiml. I displej funguje.

Ta bedna by mi ještě pár let krásně vydržela, bohužel je krátká a kvůli grafické kartě jsem musel přeházet HDD, protože se to tam prostě nevejde.

Už si šetřim na novou, ale tuhle vyhazovat nebudu, dám do ni tátův komp, protože ten má otřesnou bednu.
18.10.2010 08:29:39   85.161.115.xxx 40
Nedávno jsem se konečně po asi 8 letech jedné Eurocase zbavil a jsem moc rád. Sice tehdy stála něco přes litr (tuším 1300), ale zpracování příšerné. Pořezal jsem se o ní několikrát a celé se to klepalo takovým způsobem, že jsem nevěděl, jestli mi odešlo ložisko na větráku nebo celej počítač. Ani izolační gumy na disky a zdroj a větráky nepomohly. Ani obsazení skoro všech 5,25" a 3,5" pozic a sešroubování třicítkou šroubů, nic. Tehdy jsem tu bednu koupil proto, že byla jediná s uchem pro přenášení a to je jediné její plus, jinak odpad. Teď mám CM Sileo 500 a to je prostě úplně jiná káva. To je skvělá bedna a ačkoliv ani ta nemá vnitřní plechy nijak luxusně tlusté, tak je prostě kvalitně provedena a hlavně odhlučněna, tudíž to ani nevadí - jsem moc rád, že jsem se o ní díky Stoobiho článku dozvěděl, jinak bych vybíral naslepo. Fakt nechápu, jak jsem mohl vydržet mít tolik let několik svých počítačů v takovym šrotu. Sice bych radši než CM chtěl Fractal Design, jenže jsem vyžadoval alespoň 4x 5,25" pozice, 2x 3,5" a bez dvířek, což Define R2 / R3 bohužel nesplňují, jinak jsou to super bedny.
18.10.2010 08:51:00   213.180.49.xxx 2236
Pan redaktor je asi zženštilá slečinka, rozmazlenej kejsama v cenové hladině 4x vyšší. Asi by si měl uvědomit že na světe není jen on a pár vyvolených co si mohou dovolit skříň za 2000. Spousta lidí bude ráda že má tuto opravdu designově povedenou skříň za 500.
A co by taky pan redaktor chtěl za ty peníze?
Za mě dávám (číslování jako ve škole) pro tuto skříň 2-
18.10.2010 09:07:34   194.126.108.xxx 232
Samozrejme, kazdy si nemuze dovolit dat za parky 100 korun za kilo. Spousta lidi bude rada, ze se da kilo sehnat i za 20 korun. A ze jsou v nich piliny? No co byste za tu cenu taky chteli? Dulezity je jen to, aby vyrobek byl co nejlevnejsi, jeho parametry jsou nepodstatne.
18.10.2010 12:19:57   85.161.115.xxx 58
Kdo je spokojen s Eurocase za 500 korun, tak se může pohodlně opřít a přikusovat k tomu Euro Hot Dog ze stánku u metra za 15 kaček. To je teprve kvalita. Jinak parky co se u nas prodavaji jsou naprosta bida. Jedine, ktere trochu jdou, jsou bavorske Deutchlander, ale stejne moc samotne parky nemusim. Pravej Ale poradnej Hot Dog jako jsem mel v USA bych si dal hned, z tuzemskych parku v rohliku je mi zvraceni, to se neda.
18.10.2010 09:21:57   213.151.86.xxx 91
Naprosto nesouhlasím,kvalitní(nější) skříň nemusí být o mnoho dražší, nemám přímo zkuenosti z KME (cca +150Kč), ale kvalita by měla být někde jinde.Takový CM Elite 3xx je už velmi dobře použitelný (+400Kč)(argument, že ty 4stovky je nárůst oproti EC nějakých 70% beru, ale jelikož case většinou zažije několik celkových výměn HW tak si myslím, že se těch pár stovek rozhodně vyplatí).
Seikos napsal:
Pan redaktor je asi zženštilá slečinka, rozmazlenej kejsama v cenové hladině 4x vyšší. Asi by si měl uvědomit že na světe není jen on a pár vyvolených co si mohou dovolit skříň za 2000. Spousta lidí bude ráda že má tuto opravdu designově povedenou skříň za 500.
A co by taky pan redaktor chtěl za ty peníze?
Za mě dávám (číslování jako ve škole) pro tuto skříň 2-
18.10.2010 09:37:44   195.113.207.xxx 23
Co se týče teplot, tak ty kromě desky vypadají v pohodě. 50 stupňů je fakt dost a je jen otázkou času, kdy něco na desce odejde.
Disk má mít naopak teplotu mezi 30 a 40 stupni, neboť při této teplotě je nejmenší úmrtnost disků, disky není dobré ani podchlazovat pod 20 stupňů a nad 40 stupňů je taky není dobré provozovat.
Teplota grafiky záleží ne jejím typu, zda je pasivně či aktivně chlazená. U pasivně chlazené je tato teplota naprosto v pohodě, u aktivně chlazené už ne.
A nakonec teplota CPU, ta má být co nejnižší, trochu by to vyřešil nákup lepšího chladiče anebo podvoltování, což je dost účinné.
Jinak se samozřejmě tato bedna hodí akorát tak jako atrakce pro judisty, kdo ji zmačká či rozkopne dřív.
18.10.2010 09:47:58   93.181.84.xxx 199
Trošku přehnaná kritika, nemyslíte ?
Kritizovat u skříně za 500,- nedostatky, kterými často trpí dvakrát dražší case je trochu zoufalé. Naproti tomu, co se Vám líbí na lesklém předním plastu ?? ALe možná to bude Vaším naštváním z toho, že jste skříń poškodil, za což Vás v Alfě nepochválí.
1) otřesná konstrukce - 95% lidí ji nikdy neotevře
2) ostré hrany - viz. výše + když je člověk graml, řízne se o cokoliv
3) perforace je špatná, ale kolik skříní i třeba za 2tisíce tam má jen kulatou drátěnou mřížku ?
4) žádné příslušenství - ke skříni člověk potřebuje co ? šroubky - byly tam ? byly
5) použité materiály - no plech a plast - stejně jako v 99% skříní tloušťka odpovídá ceně
Prostě je to skříň za 500,- - složí se do ní pro 80% lidí dostatečné PC - dvojjádro s integrovanou grafikou. S novým pc nejdřív za 3-5 let se zase koupí nová skříň (za 500).
18.10.2010 10:08:27   217.196.213.xxx 127
a co třeba taky investovat pár stovek navíc za skříň, která se při další výměně komponent v PC nemusí vyhazovat?
18.10.2010 11:50:34   93.181.84.xxx 107
ale prd velebnosti - běžný uživatel považuje skříň za součást PC a když po 5-7 letech kupuje nové, kupuje zase celé PC - pro někoho takového je tat skříň určena, ne pro někoho, kdo pořád něco upgraduje... - na druhou stranu, tenhle papír by šlo dobře použít jako základ pro výrobu vlastní originální skříně
18.10.2010 11:02:52   213.151.83.xxx 40
Kritika je na místě. Kdo viděl jak vypadá opravdový PC case tak se Eurocasu obloukem vyhne. A lidé co potřebují co nejlevnější PC do kanceláře si počítač kupují většinou už hotový, a tam naštěstí takovéhle hrůzy nebývají.
18.10.2010 10:33:09   147.230.156.xxx 20
Pred 8 lety mely eurocase bedny jeste celkem normalni bocnice z 1mm nebo 1.5mm tlustyho plechu s nabodovanejma lyzinama s hacky pro zajisteni. Navic cela bedna byla z 1mm plechu a kejvalo se mi to jenom trochu. Jeste se mi doma jedna vali. Jenze tenkrat byla nejlevnejsi bedna za 700-800Kc coz je podstatne vic penez nez za tenhle odpad. Tenkrat byly vetsi problem zdroje Eurocase, ktery pravidelne horeli.
18.10.2010 11:57:49   78.80.14.xxx 10
Tenkrát byly dva typy skříní eurocase - totální papír jako tadle a pak tuším z 0.8 plechu (aspoň ta co mám doma já a lepší jsem od EC až do tohodle roku neviděl, teď má EC jednu evidentně koupenou odjinuď vcelku hezkou). A ty z 0.8 (MLxxxx, kde x je číslo) byly tenkrát dobrá koupě mezi levnejma skříněma (centurion tenkrát stál přes dva litry).
ML řada teď přešla na 0.7plech, ale zase nyní tvoří 95% modelů EC, což dříve nebývalo.

Co se týče zdrojů, tak některý EC zdroje tenkrát vyráběl fortron, takže když člověk věděl co koupit, tak ani EC zdroj nebyl úplně blbá koupě. Na druhou stranu když nevěděl, tak si zadělával na hezkej (a drahej) ohňostroj.
18.10.2010 10:37:35   78.80.14.xxx 10
nagger napsal:
Trošku přehnaná kritika, nemyslíte ?

Ehm - tadle skříň je opravdu hrozná. To i ty KME a podobný levný šmejdy za podobnou cenu jsou lepší.
Nicméně zas se musí eurocasu nechat, že si recenzent vybral imho snad nejhorší skříň co eurocase vyrábí - většina je sice taky hrozná, ale o několik tříd lepší než tadle (např. většina EC skříní je ze skoro dvojnásobně tlustýho plechu).
18.10.2010 11:48:26   93.181.84.xxx 23
no výběr padl na extranejlevnější skříň, kterou Eurocase nabízí - z toho vyplývající následná kritika mi připadá jako plánovaný záměr
18.10.2010 11:36:32   85.70.84.xxx 50
A čekal snad od Eurocase nějaký jiný výsledek?
18.10.2010 11:54:01   78.80.14.xxx 41
nagger napsal:
- na druhou stranu, tenhle papír by šlo dobře použít jako základ pro výrobu vlastní originální skříně

Ehm? Na výrobu vlastní skříně koupim třeba nějakou eurocase, co je z 0.7 plechu a ne tudle hrůzu - když vyrábím vlastní skříň, tak jediný co chci je dobrej materiál....
Tadle je opravdu dobrá tak na podpal v kamnech.... Dobře, ani k tomu ne... :-)
18.10.2010 12:06:58   78.108.154.xxx 30
Jen tak z hecu jsem zajel na alzu a nasel nejdrazsi miditower od eurocasu,je to http://www.alza.cz/eurocase-middletower-dragon-d140164.htm a http://www.alza.cz/eurocase-middletower-viper3-d140165.htm v cene cca 2200kc...to je pecka,ja si nedovedu predstavit ze by tomu krom 13ti leteho pubertaka nekdo dal prednost pred fractalem R2/R3 ktery je imho jen o 200kc drazsi no flame,for fun
18.10.2010 12:09:21   78.108.154.xxx 20
At eurocase nekrivdime,klidne testnete to nej co maji,at vime ceho jsou (v dobrem slova smyslu) schopni...
18.10.2010 17:03:42   78.80.14.xxx 10
Třeba
http://partis.cz/index.php?gid=1700
nebo
http://partis.cz/index.php?gid=1566

nevím, kolik budou stát ani jaká je kvalita, ale už od pohledu je to oproti týdle nebe a dudy....
18.10.2010 12:21:34   213.192.12.xxx 03
Eurocase nebyla jen firma zabývající se výrobou něčeho co je vrzající kus plechu. Ve sklepě se mi válí 11 roků starý eurocase. No pozice na ventilátory samozřejmě žádný (v tý době ten kdo měl větrák i na něčem jinym než CPU tak měl hi-end). Ale to musim zaklepat že šasi je vyrobená z 1.5mm plechu + je jestě nastříkaná černou barvou takže to je tlustý cca 1.7 mm. Bočnice jsou na bílo a taky 1.5 mm plechu(šecko je ocel). To se odšroubujou šroubky vzádu a jde oddělat i vršek (jakoby ve tvaru písmena U). No vzádu jsou pci záslepky pozice pro zdroj a jak byly AT desky tak na deskách byly jen headry. Tak jsou tam výlisky na ty kabely od headrů a díra na io panel. Pozice na větrák žádná ale ten panel s těma výliskama je přidělanej šroubkama a nevibruje. Předek, tak tam je koš na 2 externí 3.5 mechaniky a myslim že 3 nebo 4 pozice na HDD (není až na podlahu je zakončenej cca 10 cm nad podlahou a pod košem je speaker) Ve předu jsou jen díry o průměru cca 0.5 mm uspořádaný do kruhu o průměru cca 4 cm a díry jsou 1 cm od sebe. toť přední perforace. pozice na 5.25 mechaniky jsou 4 jako u klasickýho middletoweru. koš na mechaniky je přidělanej šroubkama, ale nevibruje. Jediný co kazí dojem dobrý case je přední panel, ten je naprosto otřesnej Myslim si že je to kvalitní case. Já jsem pro přesunutí z tohohle papíráku(od kme cx-2759) koupenýho jenom pro to že v něm byl zdroj (stejně je to šuntovej maxpower, ale je tichej) do tý starý skříně. jenže táta o tom nechce slyšet že prej je ta skříň menší a bude se to tam přehřívat a že je to blbost.
18.10.2010 14:36:33   90.179.164.xxx 30
Tak ten case posli Stoobimu, schvalne jestli se pochlapi a neco z nej, dedka, vykrese!!!
18.10.2010 18:10:57   213.192.12.xxx 02
eeee toho dědka si upravim sám (někdy v budoucnu) jenom v paneláku na balkoně a největší vybavení je vrtačka pilník rašple a pár šroubováků no nevim nevim
18.10.2010 12:35:50   213.235.172.xxx 60
VIVI napsal:
At eurocase nekrivdime,klidne testnete to nej co maji,at vime ceho jsou (v dobrem slova smyslu) schopni...


Na tom se již pracuje a máme přislíbenou zápůjčku nejvyššího modelu této značky. Článek tedy snad v průběhu 14dnů.
18.10.2010 18:08:17   213.192.12.xxx 01
18.10.2010 14:09:57   114.174.23.xxx 20
kdyz jsem videl uvodni slova tohoto clanku, tak moje prvni myslenka byla, proc se Stoobi vubec necim takovym zabyva, recenze dopadla presne tak jak se dalo ocekavat az me prekvapilo, ze se mu libil design celniho panelu, kazdopadne ti co obhajuji tuto skrin proti nedostatkum ktere autor popsal jsou uplne mimoni dobre odvedena prace, ikdyz to nebyla asi ani moc prace, ale tahle skrin je ten nejvetsi mozny smejd a je to dano tim ze je nejlevnejsi, takze to pro ni, neni zadna urazka, jen zhodnoceni, cili nicim neprekvapila (neprekvapive , coz neznamena, ze nema sve misto na trhu...o tom totiz rozhoduji ciste zakaznici..kazdopadne pomalu 30 komentaru svedci o necem a neni to dobre
18.10.2010 14:24:40   89.103.238.xxx 11
Když jsem si před dvouma rokama skládal první PC a neměl jsem potuchy o kvalitách EC, tak jsem si koupil ML-H60B ( http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=53373 ) a i to je docela rozdíl oproti tomuhle, plech +-0,8mm, nikdy mi nic nevibrovalo, všechny hrany uvnitř jsou zahlé, aby se o ně nedalo pořezat a dokonce i zadní plech s MB jde vyndat. Přední větroň není hlučný, ale průvanu moc neudělá, na ofukování hdd postačí... takže se svým EC jsem spokojen, ale tyhle novější bych fakt nevzal.
18.10.2010 17:00:07   78.80.14.xxx 22
Ono je EC dělá dál. To jen stobbi vybral tu naprosto nejhorší a navíc pro EC netipickou skříň na recenzi...
18.10.2010 14:33:25   90.179.164.xxx 10
nejsou vysadou jen levnych case, bohuzel i mu CM Stacker dokaze paradne porezat, sice hlinikovym sasi, ale to je rukam jedno, jestli kvalitni hlinik nebo ocel, ze? A ze je cena techto modelu opravdu nekde jinde!
18.10.2010 14:40:10   93.99.63.xxx 71
Tahle skříň je naprosto skvělá. Má všechno, co má nejlevnější case mít. Lesklej "nadčasovej" design, skvělou cenu, je řádně slim (váha) a skvěle se o ní pořežete což je taky plus. Můžu dát ruku do ohně za to, že každej kompl, na kterym sem nechal svojí krev, funguje doteď a to už bude nějakej pátek. Tenhle Case je do kanclu, kde PC vydrží 5-8 let a v CASE se nic menit nebude. Po takový době bude ten CASE v tak zbědovanym stavu, že kuli tovu vlastně vedení zakoupí nové počítače. Dovnitř normální lidi neviděj a nekoukaj.
18.10.2010 15:50:51   88.102.74.xxx 12
..Lian-Li HTPC, Raven jako main PC. Nestěžuju si. A myslim, že nebudu ani za 10 let. I když teda Raven by mohla být lepší. Lian-Li pořád vede. Stejně jako EuroCase, je Lian-Li značka co si drží svojí kvalitu. Jen každý někde jinde..

Btw. jednu EC case tu mam, asi starší typ, protože drží pohromadě.
18.10.2010 15:59:21   89.29.94.xxx 32
Jedná se o Crono MT-05, sám jsem jich prodal už hodně a vždy naprosto bez problémů, dopředu/dozadu/bočnice možnsot montáže 120x120mm ventilátorů, kvalitní zpracování vůči ceně, jedná se přesně o tento model:http://www.exasoft.cz/crono-mt-05-midi-tower-atx-case-bez-zdroje_d41166.html
18.10.2010 16:08:24   85.248.46.xxx 42
ja mam velmi staru bednu ktoru chceli v robote vyhodit len ja som ju zobral a mam ju doteraz. ziaden hluk, prehrievanie, ani vibracie. len som ju prestriekal a vyzera dobre. samozrejme nevyzera ako vystavny model. a stala 0 eur/sk pretoze som ju zohnal este za cias slovenskych korun.
pozn.:a nemam kancelarsky komp keby ste si mysleli.AMD X3 3,5Ghz, Radeon HD5770 atd.
ostatne veci neje nutne pisat
18.10.2010 16:12:21   85.248.46.xxx 02
a je kvalitna skoro cela z plechu iba predny panel je s plastu .
18.10.2010 16:55:09   90.182.115.xxx 01
daniel333 napsal:
a je kvalitna skoro cela z plechu iba predny panel je s plastu .[/quote][quote=daniel333]ja mam velmi staru bednu ktoru chceli v robote vyhodit len ja som ju zobral a mam ju doteraz. ziaden hluk, prehrievanie, ani vibracie. len som ju prestriekal a vyzera dobre. samozrejme nevyzera ako vystavny model. a stala 0 eur/sk pretoze som ju zohnal este za cias slovenskych korun.

jj, pred cca 5-ti lety jsem mel na "rozchozeni" hoodne stary, vybrakovany komp / big tower z cca r. 1995? /, puvodne slouzil v nejake firme jako server...
tu bednu bych chtel mit doma..., par uprav / "nehlucne" ventilatory / a absolutni pohoda..., to byla jeste stara poctiva "kovarska" prace...
18.10.2010 17:04:34   89.111.96.xxx 40
Celou diskusi jsem pročetl, do EC rýpat nebudu. Minulý rok jsem za tuto cenu koupil bigtower z minulého tisíciletí a ještě sem v něm po rozbalení "našel" K6ku, plně funkční plus hromadu pro mě cenných komponent . Po přetvoření předního panelu si nemám na co stěžovat.
Dále také mám doma jednu Fujitsu SIEMENS skříňku a to je kvalitka v pohodě se na ní dá sedět a ani se nehne.
18.10.2010 18:48:48   94.229.32.xxx 51
JJ mas pravdu. Ja mam nahodou stare PC skrine rad. Daju sa zohnat lacno pripadne zadarmo -alebo aj tato eurocase ma isty potencial - samozrejme ju treba celu rozrezat spevnit atd. Ale kto nema peniaze preco nie - trocha uprav a moze to byt prakticka krasavica. Ja som sa nemohol pozerat na stare rozpadnute PC po bratovi s neskutocne strasnou Case. Trocha uprav a uz sa ju nehanbim dat na stol. vid. http://www.vodnik.estranky.sk/stranka/krizovy-pocitac
18.10.2010 20:20:38   78.41.23.xxx 20
NE! Ani kdyby mi ty kulaté dali do svěráku. I kdybych musel na tržnici měsíc pomáhat s taškama, aby bylo na "case", do tohohle bych nešel.
Kde jsou dávno ty doby pryč, kdy hodinky, nebo holící strojek klapaly 7-10 let. Dnes většinou po 2-3 leté záruce dříve nebo později něco odejde. (tzv. "kur*itka") No i ty PC (286-386) fungují zaprášené dodnes. Proto říkám, v dnešní době věci od určité cenové katefogie dolů nebrat. Za ušetřené Kč to přivodí akorát trable a pobrnká to na nervy. U některých výrobků v horším případě třeba infarkt Dneska musí člověk připlatit, aby dostal funkční věc a ta zároven vydržela 3 a více let spolehlivého provozu. Platí to asi všeobecně. Od case, přes elektroniku, až po výrobce výtahů. Samozřejmě jsou vyjímky, kdy levnější produkt v mnoha ohledech předčí mnohem dražší produkt. Ovšem bohužel, čest vyjímkám.
Myslím ale, že cca za 12-15 stokorunaček se dá pořídit slušný case s ohledem na cenu. Nebude mít průhlednou bočnici a blikátka, ale bude tichý a pevný, se smysluplnou cyrkulací vzduchu, o což jde u case myslím především
18.10.2010 21:35:59   85.162.113.xxx 30
Propaguji stejný názor až na to, že bohužel mnohdy ani to, že je věc dražší neznamená, že přežije déle. Potíž je, že je to všechno z Číny, Koreje, Taiwanu atp. Dřív se dost věcí dělalo v Japonsku nebo West Germany - a to jsou pak věci, které klidně přežijí 30 let a pořád dokonale šlapou. Takové se už dneska téměř nevyrábějí a to i v high-endu. Dneska když high-endovou věc (a nemluvím zdaleka jen o počítačích), tak nejlépe ne ze spotřebního segmentu, ale něco, co se nevyrábí masově. Jsou ovšem výjimky, ale najít je mezi tou záplavou šuntů není lehké. A s tím velmi dobře pomohou právě magazíny jako je PCT. No a ty průhledné bočnice a blikátka u case už snad dneska právě znamenají, že je to šunt. Alespoň já si nekupuji věci podle designových onanií, ale podle funkčnosti, kvality, poměru cena / výkon atp. Forma nad obsahem by se nikdy neměla upřednostňovat, protože takové věci jsou velmi často - ne-li vždy - nahoře huj a dole fuj.
18.10.2010 21:23:16   93.91.243.xxx 03
Většina lidí existenci této skříně špatně pochopila. Mám-li děti, tak jim do pokojíčku nedám Fractal Design Define, ale právě tuto skříň, do ní dám starší komponenty z otlučené původní skříně, která nebyla už hezká a kazila by ráz pokoje. Když s PC něco provedou, nebude takový problém sehnat novou.
18.10.2010 21:55:41   85.70.84.xxx 30
To je sporná věc s těma dětma. Použil bych kloudnou, ale asi ne nejdražší case. To že by děti něco s pc udělaly... tak pokud nechci aby ho shodily ze stolu, dám ho na zem rovnou a za další... musejí se naučit k věcem chovat správně a ne je rozmazlovat, že když něco rozbijí tak "toje dobrý koupíme nový". Toť můj názor.
18.10.2010 22:12:37   93.91.243.xxx 00
Tím jsem myslel nehody, které se neúmyslně přihodí každému, dětem o to spíš.
25.10.2010 18:27:33   90.178.56.xxx 20
Já mám děti rád, takže tohle bych jim do pokojíčku v žádném případě nedal.Nerad bych trnul, že budou zvědavé a nedejbože se dostanou dovnitř - ten žiletkovej "plech" tak, jak odpadl od lisu, mi nahání mráz...
Nic proti EC, finanční limity každého kupce jsou jiné a stejně tak nároky, ale řekl bych, že tohle už není daleko ode dna. A to nejsem žádnej snob, co musí mít na všem značku - sám mám levnou AKASU Zen. Dokud ale budou nesrovnatelně kvalitnější a precizněji zpracované skříně cenově vzdálené od tohohle "majstrštyku" z plechovek od Coca-coly jen o pár stokorun, osobně nevidím důvod, proč nákupem tohohle podporovat plýtvání surovinama a energií.
19.10.2010 01:20:30   94.113.125.xxx 20
Mel jsem cest se starsim noname ekvivalentem tohodle suntu a nedaroval bych ho snad ani uhlavnimu nepriteli. Kdyz jsem srouboval disk a mainboard, tak jsem regulerne ohejbal bednu, aby sly zasroubovat srouby. Taky fungujou udery dlani a pesti, ale ty jsou vhodny jen pro zakladni formovani tvaru, pred montazi komponent.

Pojem hrachovina pro me dostal v technice novej rozmer
21.10.2010 20:18:30   213.151.87.xxx 04
Jediné co by mi na této skříni vadilo je absence šroubků na uchycení přídavných karet a lesklý přední panel. Jinak je to dle mého názoru celkem slušná volba za 500Kč. Pravda, s Eurocasem nemám zkušenosti, ale sestavoval jsem několik pc, která jsem dával do case Airen Redcomp (564Kč) ( http://www.mironet.cz/airen-redcomp-6--case--bez-zdroje--atx--b lackred+dp85477/ ). A naprostá spokojenost. Samozřejmě je z tenčího plechu (bočnice se prohýbají), ale jinak konstrukce jako taková je poměrně pevná a pokud pc nebudeme házet z druhého patra, tak plně dostačující. Vše se chytá šroubky. Až na jeden nebo 2 nepřesně prořízlé závity v plechu jsem nikdy neměl problém se šroubováním. Skříň nevibruje. Šroubky jsou přibaleny (je jich o trochu více, než akorát pro základní komponenty, ale na osazení 4 disků by to určitě nestačilo..). Pokud si dobře pamatuji, tak tam také žádný zbytečný manuál nebyl, ale nejsem si uplně jistý. Nevidím důvod, proč platit za case víc- to raději ušetřené peníze investuji do kvalitnějšího zdroje, nebo tak něčeho

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

61 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 24.9Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.