Hlavní stránka Hardware Monitory, LCD panely NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
autor: Tomáš Šulc , publikováno 7.7.2010
NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

Podpora tří a více monitorů v podobě ATI Eyefinity je tu s námi už nějaký ten pátek. Od minulého týdne je ale dostupné také řešení NVIDIA 3D Vision Surround. Potřebujete k němu sice dvě GK, ale zase můžete hrát na všech LCD ve 3D! Je to ale k něčemu a je opravdu 3D Surround tak luxusní, jak NVIDIA slibuje? I to prozradí náš velký test.


NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

1920 × 1080 px

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek-

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek-

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek-

Podpora 3D Vision Surround

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-

Také podpora Crysis není pro 3D Vision Surroud zrovna špičková. Co se týče podpory Surround, je kvůli nízkému FOV obraz na bočních panelech mírně deformovaný. Pokud ale nestojíte přímo vedle objektu, není to v zásadě nic strašného a dá se v tomto režimu pohodlně hrát. Navíc jsou na internetu návody, jak tento problém opravit. Horší je to ovšem s 3D. Celou hru vás totiž otravuje statický 2D zaměřovač a třeba zbraň hlavního hrdiny má duchy. Surround režim tak doporučuji, 3D nikoliv.

Benchmark

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

Na nároky extrémně náročného Crysis v 3D Vision Surround režimu jsem byl opravdu zvědavý. Nakonec jsem hrál na vysoké detaily s některými detaily sníženými pro lepší kompatibilitu s 3D vision režimem, která ani tak nebyla ukázková (viz předchozí odstavec). V tomto nastavení bylo samotné 3D Vision a Surround ještě plynulé, v 3D Vision Surround se ale framerate propadl do pekel.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
61 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 23.3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.