Hlavní stránka Hardware Monitory, LCD panely NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
autor: Tomáš Šulc , publikováno 7.7.2010
NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

Podpora tří a více monitorů v podobě ATI Eyefinity je tu s námi už nějaký ten pátek. Od minulého týdne je ale dostupné také řešení NVIDIA 3D Vision Surround. Potřebujete k němu sice dvě GK, ale zase můžete hrát na všech LCD ve 3D! Je to ale k něčemu a je opravdu 3D Surround tak luxusní, jak NVIDIA slibuje? I to prozradí náš velký test.


NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

1920 × 1080 px

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek-

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek-

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek-

Podpora 3D Vision Surround

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-

S Call of Duty Modern Warfare 2 jsem měl v 3D Surround režimu problémy. Ačkoliv je na internetu hned několik návodů na to, jak hru optimalizovat pro extrémní poměr stran, nepodařilo se mi ani jediný rozběhat. Navíc jsem ve hře ani nemohl nastavit maximální rozlišení 5760 x 1080, maximum bylo 4800 x 900 a opět platí, že nepomohlo ani vynucení rozlišení přes konfigurační soubor hry. Se Surround režimem proto moc nepočítejte. Nicméně alespoň podpora 3D Vision samotného je velmi dobrá, prostorový dojem ze hry je vynikající.

Benchmark

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

Nároky 3D Vision Surround jsou opět obrovské. Nicméně s nejvyššími detaily včetně čtyřnásobného vyhlazování jsem se dostal na průměrnou hodnotu 24 fps, což už může stačit pro hru jednoho hráče. Nicméně jak jsem psal, v Surround režimu byla kvůli špatnému poměru stran de facto nehratelná a v praxi tak budete nejspíš hrát jen v 3D Vision módu, kdy byl framerate okolo 60 fps (limitace vertikální synchronizací).



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
61 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 23.3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.