Hlavní stránka Hardware Monitory, LCD panely NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
autor: Tomáš Šulc , publikováno 7.7.2010
NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

Podpora tří a více monitorů v podobě ATI Eyefinity je tu s námi už nějaký ten pátek. Od minulého týdne je ale dostupné také řešení NVIDIA 3D Vision Surround. Potřebujete k němu sice dvě GK, ale zase můžete hrát na všech LCD ve 3D! Je to ale k něčemu a je opravdu 3D Surround tak luxusní, jak NVIDIA slibuje? I to prozradí náš velký test.


NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

1920 × 1080 px

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek-

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek-

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek-

Podpora 3D Vision Surround

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-

Podpora Unrel Tournamentu 3 byla slušná, nikoliv však bez problémů. Co se týče 3D Vision, nemám žádných výhrad a hra ve 3D vypadá skvěle. Horší je to ovšem s režimem Surround. Maximální FOV ve hře je totiž 100 a to je málo. Na internetu jsem našel mutátor umožňující nastavit až 130, ale jak je vidět na screenech, ani to není dostačující. Třeba zbraň ve hře téměř nevidíte a deformovaný je stále i obraz na bočních monitorech. Nastavit vyšší FOV přitom nemá smysl, pak už se ve hře dle internetových fór objevují další problémy. 3D Vision tak doporučuji, Surround v poměru 16:3 nikoliv.

Benchmark

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

Nároky staršího UT 3 byly v 3D Vision Surround poměrně krvavé a na nejvyšší detaily bez AA se hra jen tak tak držela okolo hranice 30 fps. V samotném 3D Vision to ale bylo výrazně lepší, zde už fps vylezlo na průměrných téměř 50 snímků za sekundu.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
61 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 23.3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.