Hlavní stránka Hardware Monitory, LCD panely NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
autor: Tomáš Šulc , publikováno 7.7.2010
NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

Podpora tří a více monitorů v podobě ATI Eyefinity je tu s námi už nějaký ten pátek. Od minulého týdne je ale dostupné také řešení NVIDIA 3D Vision Surround. Potřebujete k němu sice dvě GK, ale zase můžete hrát na všech LCD ve 3D! Je to ale k něčemu a je opravdu 3D Surround tak luxusní, jak NVIDIA slibuje? I to prozradí náš velký test.


NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

1920 × 1080 px

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek-

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek-

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek-

Podpora 3D Vision Surround

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem
-pro zvětšení klikněte na obrázek (pozor, obrázek má extrémní šířku)-

Před pár dny vydaný Sniper Ghost Warrior měl nejslabší podporu 3D Vision ze všech testovaných her. 3D režim se mi totiž ve hře vůbec nepodařilo zapnout. Výrazně lepší to bylo se Surround, hraní na třech panelech mě osobně nadchlo. Hra vypadá velmi líbivě a práce snipera dostane zcela nový rozměr.

Benchmark

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

NVIDIA 3D Vision Surround — obklopte se třetím rozměrem

Nároky 3D jsem nemohl vyzkoušet, otestoval jsem tak jen Surround režim. Snipera jsem zkoušel na nejvyšší detaily a už ve 2D Surround dostal testovací počítač opravdu zabrat, framerate spadl na 22 fps. To je pro přesné zaměřování nepřátel na stovky metrů opravdu málo a v praxi tak budete muset detaily snížit, vypnutí vyhlazování hran nestačí.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
61 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 23.3Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.