Hlavní stránka Hardware Grafické karty GeForce 8800GTS na dietě - 320MB GTS v akci
GeForce 8800GTS na dietě - 320MB GTS v akci
autor: Štefek Petr , publikováno 13.2.2007
GeForce 8800GTS na dietě - 320MB GTS v akci

Dnes se podíváme na horkou novinku společnosti nVidia, která je určena pro osvěžení mainstreamového segmentu grafických karet. Samotná GeForce 8800GTS není žádnou novinkou, ale dnes recenzovaná karta se stejným označením prošla odtučňovací kůrou. Disponuje pouze poloviční pamětí a zajímavou cenou.


 

GeForce 8800GTS na dietě - 320MB GTS v akci

Na kartě GeForce 8800GTS OC Edition v provedení MSI nelze nic zásadního kritizovat a karty velmi dobře vyhoví uživatelům, kteří chtějí kartu přetaktovanou již z továrny a nechtějí se pouštět do pokusů na vlastní triko. Karta je v základu výkonnější než standardní GeForce 8800GTS 320MB a po přetaktování na své maximální hodnoty překonává už veškeré soupeře krom GeForce 8800GTX, která ovšem stojí skoro dvojnásobek.

Karta Leadteku zase zabodovala velmi solidním příslušenstvím a slušným potenciálem pro přetaktování. Nelze jednoznačně určit vítěze a vybrat lepší kartu, protože ve záleží na osobních preferencích v oblasti výbavy nebo nějakého toho výkonu navíc. Moje první domněnky, že karta bude výrazně handicapována poloviční pamětí se nepotvrdily.

GeForce 8800GTS je velmi dobrou kartou i přes nesporné problémy s výkonem při vyhlazování v některých hrách (např. Call of Duty 2), jejichž příčinu nelze jednoznačně určit (menší paměť nebo ovladače). Cíl, kterým bylo překonat Radeon X1950XTX bezezbytku splnila a díky podpoře DirectX 10 není důvod ji neprohlásit za velmi dobrou koupi v segmentu pod 10 tisíc korun.

GeForce 8800GTS na dietě - 320MB GTS v akci
PCTuning Silver Award, únor 2007
MSI GeForce 8800GTS 320MB
za: "velmi dobrý poměr ceny ku výkonu"

Karty MSI & Leadtek GeForce 8800GTS 320MB  zapůjčila společnost BGSLevi a.s.

Poznámka: Zapomeňte na veškeré karty série GeForce 7 jejich propad pod Radeony X1000 je čím dál tím více zřejmý, a proto o nich nemá cenu uvažovat. Pro high-end zatím platí pouze GeForce 8800GTX/GTS a v levnějších kategoriích Radeon X1950Pro/GT či X1650XT (test bude následovat). 



 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
13.2.2007 10:01:12   217.117.218.xxx 2112
Test potvrdil to, co všechny ostatní. Až na vyjímky výkon velmi podobný 640MB verzi. S cenou pod 8000 by to u nás byl hit, ale i tak je to parádní karta.

13.2.2007 10:46:24   89.102.184.xxx 1433
Proc "byl hit"? Ja bych rekl ze "je hit" protoze sehnat se pod 8000 s dani da.
13.2.2007 10:51:51   217.117.218.xxx 1313
Pokud se pod 8k s DPH sehnat dá, tak tím lépe. já jsem ceny nijak zvlášť nezkoumal
16.2.2007 11:48:48   193.179.148.xxx 1316
Za částku pod 8t. s DPH jsem ji nikde neviděl a proto si myslím, že se prostě nedá sehnat. A jsem si tím jistý, že značka jako MSI, Leadtek a ASUS, pod tu cenu nejde sehnat. A konkrétně co se týká značky ASUS nedá se aktuálně sehnat snad nikde.
16.2.2007 13:10:39   193.179.148.xxx 1416
8800GTS lze sehnat za 8000,-
13.2.2007 18:17:05   213.226.208.xxx 1717
Naopak, vidím až příliž znatelný propad. Ve hře postavené na relativně novém enginu, tedy u CoD2 je rozdíl na max téměř 100 %! V oblivionu 25 %, jen škoda, že nebyl testovám Gothic 3 v FSAA, je vidět, že na tohle té kartě už ta paměť nestačí. V budoucnu 320 MB bude omezovat čím dál více.
13.2.2007 19:28:46   89.24.5.xxx 1413
Z tim souhlasím, v budoucnu bude tich 320MB málo, kdybych si ted kartu kupoval tak raci 640MB nez tich 320MB, protoze by to za nejakej cas nestacilo.
14.2.2007 12:27:48   83.240.11.xxx 3814
Nicméně v případě grafických karet se "myslet na budoucnost" těžce nevyplatí. Je mnohem levnější si koupit teď 320MB a časem za pár šupů třeba 1GB, než hned teď drahou 640MB s tím, že se to "možná bude hodit".
17.2.2007 12:32:33   85.207.97.xxx 1417
Nevim jak vy ale pokud bych vyhazoval 8 litru za grafiku, tak si priplatim na GTS s 640MB, ktera je sotva o ctvrtinu drazsi
13.2.2007 10:24:16   62.77.121.xxx 1913
Super test jen tak dal.
BTW chtel bych se zeptat jestli neplanujete nekdy otestovat GF8800GTS 640 pri OC?Rek bych, ze hodne lidi by to zajimalo, jak si bude stat oproti GTX.
13.2.2007 10:59:24   213.151.84.xxx 1718
Mohli byste pro příště do testů zahrnout i Microsoft Flight Simulator X? Je to jedna z nejnáročnějších her co sem viděl, navíc co nevidět by měl vyjít patch, který přidá podporu DX10. Bylo by to rozhodně zajímavější než Gothic3, SS2...
13.2.2007 13:50:42   195.146.97.xxx 1413
FSX i FS9 jsou ZEJMENA o procesoru, pak rychlych pametech (u FSX je idealni alespon 2GB) a pak teprve mozna grafika... sam to hraju na C2D E6600 2,4@3,3 s pametma na 930MHz a se vsim na max je to tak na hranici 25 FPS, jinymi slovy tuhle gamesku poradne rozbehnou az procesory pristi generace....
13.2.2007 13:55:55   80.87.222.xxx 1313
No ale testovacia zostava PC Tuning-u je dost dobre zelezo. Take by som kcel mat doma aj dve.
13.2.2007 13:59:20   195.146.97.xxx 1413
naco dve? :-) ale stejne, za pul roku bys byl nastvanej ze to ma polovicni hodnotu a za rok uz po tom skoro nestejne ani pes... C2D procesory sou vyborny i diky moznostem taktovani, na 3,3-3,5 je dostanes na dobry desce v pohode, vyzkouseno... jinak brfy budu FSX testovat na 8800GTX tak porovnam jestli to pojede rychlejc nez dneska na 1950XTX, myslim ze nepojede...
13.2.2007 11:01:12   62.209.201.xxx 13313
Nevim jestli sou to chyby ale:
1, v tabulce je sbernice 384-bit u modelu 320MB...mela by byt stejna jako u 640MB karty, tedy 320-bit

2, SpellCross 2 - plna verze? Ta hra fakt existuje? Nebo tam melo byt SpellForce 2 (nebo tak)?

Jinak az na to vyhlazovani je to dost dobra karta a opet se ukazuje ze megabajty na pameti nejsou hlavni ukazatel vykonu. :-)
13.2.2007 11:05:50   194.108.132.xxx 1313
diky
13.2.2007 11:10:40   85.207.40.xxx 1717
Nevim jestli se mi to zdá ale vprvních testech co jsem vyděl na 8800 gtx překonávala 1950xtx až o 100% a dkonce v některejch testech i při crossfire a tady vydim jak je např. v call of duty jen o 5 snímků výkonější a není to jenom případ CoD nijak výrazný náskok nemá ani v ostatních testech tak nevim co si mám myslet
13.2.2007 14:05:51   88.102.213.xxx 1415
Problem je v tom ze ty prvni testy byli delany ve velmi vysokem rozliseni s AA a AF kde nejsou ty karty limitovany procesorem. kdyby se na test pouzil nejakej C2D na 3,6GHz nebo by pouzili vetsi rozliseni tak by ty vysledky byli nejspis trochu jiny. Proste v takto "nizkych" rozlisenich se neprojevi ten brutalni vykon.
13.2.2007 14:36:40   194.108.132.xxx 1314
Nemam co dodat...
13.2.2007 11:26:12   212.47.18.xxx 1213
jak prosím testujete FPS v COD2? V singlu se zaplou konzoli a se zobrazenim FPS, ktere je nativne v COD2?
13.2.2007 12:21:40   62.77.121.xxx 1314
Muzu se zeptat jak testujete COH?Je to pomoci ingame benschmarku?
Ja jen, ze se svoji GF8800GTS mam prumerne 76FPS v 1280x1024 4xAA 16AF.
13.2.2007 12:43:50   85.216.182.xxx 1314
ked uz ste mali dve karty preco ste netestli aj SLI zapojenie?
13.2.2007 17:22:33   88.101.171.xxx 1313
Můj názor je, že SLI jde (naštěstí) pomalu k šípku a investice do něj se nikomu nevyplatí (i pravidla mají vyjímky - kdo chce nejvyšší výkon, ale to není případ těchto karet).
13.2.2007 12:58:15   83.208.91.xxx 1313
Zdravim.

Mam ji doma od patku od PoV za 8600Kc. Jede mi hezky 600 MHz jadro a 950 pameti. Slo i vic, ale nemam ve zvyku zdimat totalni maximum. Jinak na c2d@2,80 GHz mam v 3DMarku06 neco pres 9600 bodu.

Kupoval jsem ji s tim, ze za tu cenu je super vykon a ze kdyz bude hra narocna na textury, tak slevim na jejich kvalite, ale FPS budou porad stejne, AA, AF taky. Ale v 90% dnesnich her dava tato karta orpavdu maximum ;-)
13.2.2007 13:59:35   80.87.222.xxx 1313
Budes zlepsovat chladenie, alebo je defaultne tiche a ucinne? Sledoval si teploty v Rivatunner (neviem ci uz ma podporu). Ak ano, PLS postni teploty, alebo daj link na graf, pocas testu 3DM06.
13.2.2007 14:43:50   83.208.91.xxx 1416
U chalezeni je uplne jinej problem. Karta sama nasava studeny vzduch druhym slotem z vne casu, takze pohoda. Jinak teplota je porad okolo 70 supnu +/- 5 podle toho jak to osolim, ale zatez ji vyrazne nemeni.

Na co upozornuju s teplotou je, ze horky vrzuch fouka dovnitr case, takze uz pri kancelarske praci oproti stare GPU stoupla teplota uvnitr case o dobrych 10+ stupnu :-) . Takze jadro procesoru misto 58 pri totalni zatezi melo 58 bezne bez zateze :-) . Ale otevrel jsem bocnici a pohodicka ;-) .
13.2.2007 16:26:13   195.47.1.xxx 1314
Pochybuji že grafika nasává vzduch z venku, ta turbínka v chladiči rozhodně není konstrukčně dělaná pro nasávání ale pro výfuk po celém svém obvodu, koukni se pořádně a poznáš že to teplo co tě vyfukuje do skříně je z těch otvorů na konci chladiče a né z té turbínky.
17.2.2007 13:01:38   85.207.97.xxx 1313
Na teplotu v 3D marku se nespolehej, znamej testoval a 7900GTX mu nepresahla urcitou teplotu a az pri hrani zjistil ze se pocitac poradne zatizi az pri hrani :o) takze si radsi pust nejakou poradnou gamesu a pak sleduj teploty v celym systemu
13.2.2007 13:17:50   193.179.148.xxx 1316
Zdravím všechny. Zajímalo by mě, jak jsou na tom tyhle katy s hlukem. Mám ji objednanou od Asusu
13.2.2007 13:44:43   195.47.111.xxx 1413
Popravdě jsem ani nějaký závratný rozdíly oproti GTS s 640 MB pamětí nečekal. 320 MB na současný hry bohatě stačí a menší paměť nijak kartu výkonostně nesráží. Kdybych měl zbytečnejch 8000 tak si ji koupím.
13.2.2007 13:45:18   91.127.63.xxx 1312
mne by zajimala hlucnost teto karty mam zajem si ji koupit ale bojim se jenom ty hlucnosti dik za odpoved predem
13.2.2007 14:04:51   212.65.255.xxx 1314
Máte stejné výsledky v Call of Duty 2 a Comp.of Heroes. Něco je špatně.
13.2.2007 14:28:55   194.108.132.xxx 1314
tomu se rika porovozni slepota...bude to opraveno
13.2.2007 14:23:47   212.65.255.xxx 1721
No možná to připadá divné jen mě, ale když už si kupuji kartu za 8000, chtel bych na ni hrat co nejvice s vyhlazovanim, vetsinou v rozliseni 1280 nebo 1600...no a napr. v COD2 (patrne, muze to byt i COH) mam propad oproti refencni v 1280 4AA/16AF 47FPS (640MB) vs. 32FPS (320MB). Fear v 1280 AA/AF 76FPS vs. 70FPS (no to uz tolik neni, ze...ale v 1600 je propad vice znat). A to byva i v dalsich hrach ( Company of heroes, prey - zahr.servery, ve vyssim rozliseni). Neberu v potaz pretaktovane verze, kdyz pretaktuji 640MB tak jsem taky uplne nekde jinde....Osobne si nemyslim ze koupe teto karty je nejaka bomba, pro vyssi mainstream (obvykle 512RAM a nebyva to reklamni trik jako v low endu) nic moc a az spadnou po vydani R600 ceny, tak po ni nikdo ani nestekne...a co se tyce hrani bez AA tak ji obcas dava na zadek i 1950XTX (napr.COD2)...tak proc je to takova pecka ?
13.2.2007 14:40:38   194.108.132.xxx 1613
Ovladace nektere veci poresi...ten propad v CoD2 je neprirozeny neni zpusoben "pouhymi" 320MB pameti. Karta je velmi dobra a i pres tyto veci. Ja beru cenu/dx10/vykon jako bernou minci...pokud mam X1950XTX neni duvod k upgradu na GTS 320MB ale pokud kupuji pocitac novy pak uz ano.
13.2.2007 15:52:18   82.209.34.xxx 1313
A co když mám x1950xt 256MB.Tu bych střelil tak za 6 a dodám 2.5k a koupím tuhle. Pomůžu si?
13.2.2007 20:46:09   62.77.121.xxx 1414
Jasne ze si pomuzes.To je snad jasny i z grafu.Kdyz je rychlejsi jak x1950xtx tak bude rychlejsi i jak x1950xt 256mb.
13.2.2007 14:51:09   62.177.124.xxx 1313
Čau,zajímalo by mě zda máte někdo poznatky o spotřebě?Uvažuju o ní,ale asi mě můj současný Fortron 400W nebude stačit.Škoda taky že se ta karta zde netestovala ještě s jinými.Chápu ale že je to teprve první test a byli zvoleni asi jen největší konkurenti.
13.2.2007 17:21:47   195.168.248.xxx 1313
Podľa toho čo všetko máš. Ja mám fortrona 500w a 8800gts, AMD x2 4200+ sc 939, 2x 120disk raid 0, 2x dvd rw, sb audigy2 a tv tuner a 3giga ram a všetko to utiahne. Len musím podotknúť, že je 8800gts troška hlučnejšia. Ale dá sa to prekusnúť. No na 7900gto v tichosti nemá.
13.2.2007 17:33:42   62.177.124.xxx 1313
Mám A64 3500+ AM2,1xHDD,2xDVD,2GB RAM.Už jsem si to zkusil spočítat podle spotřeby uvedené zde http://www.computerbase.de/artikel/hardwar e/grafikkarten/2007/test_nvidia_geforce_8800_gts_320mb/27/ a vyšlo to tedy na chlup.
13.2.2007 17:48:29   195.168.248.xxx 1313
Tá 400-ka by to mala utiahnuť.
13.2.2007 17:39:54   195.168.248.xxx 1713
Či si dnes kúpiš radeona x1000, alebo GF7 tak je to jedno. Kopec dnešných hier v pohode šlape na oboch. To, že radeon v dx9 mierne vedie je pravda, ale aj na GF7 vpohode rozhýbeš hoc akú gamesku. A do bu dúcna jedine g80, alebo počkať na R600.
13.2.2007 18:21:31   213.226.208.xxx 1413
1) Dík za test.
2) Grafy bych dal jako dřív, tj. každá karta má svoji barvu sloupečku, je to přehlednější.
3) Škoda, že tam není Gothic 3 v FSAA.
4) Co třeba test s použitím MSAA a rozdíly ve výkonu oproti klasickému FSAA. Plus porovnání kvality obrazu?
13.2.2007 20:44:00   62.77.121.xxx 1313
V G3 nejde yapnout AA.
13.2.2007 20:05:25   89.24.4.xxx 1313
No a co takhle test spotřeby by nebyl
13.2.2007 20:44:47   62.77.121.xxx 1413
Na tuhle kartu staci 400w zdroj.I 640MB verze zere min jak X1950XTX....
13.2.2007 21:50:58   213.180.35.xxx 1514
Karta to opravdu neni spatna, ale na finalni verdikt si pockam az po vydani grafik od ATI. Vim, ze ten rozdil ve vykonu oproti 640MB verzi je minimalni, ale berme v potaz, ze se to tyka dnesnich her a nizsich rozliseni. Trosku me prekvapuje, ze jste tu grafiku netestovali i ve vetsich rozlisenich. Je jedno, zda vetsina uzivatelu pouziva napr. 1280x1024 ... tady jde o to, ze ve vetsich rozlisenich (ktera budou dle me brzy rozsirena), by se ukazal rozdil mezi 320MB a 640MB verzi. Pokud clovek uvazuje do budoucna, vyuzije spise 64MB verzi, nebot nove hry budou vyuzivat cim dal tim vice pameti a s prichodem DX 10 her... Tak a ted me ukamenujte
14.2.2007 06:37:33   194.228.248.xxx 1516
Je škoda, že zahraniční autoři,kteří to testovali, neuvedli výsledky přetaktované 8800GTS 640MB. Takhle to totiž vypadá,že přetaktovaná 320MBverze je výkonnější než 640MB a to samozřejmě není pravda. Tenhle test tím dost utpěl, protože vypovídací hodnota je poloviční a navíc spíše mystifikuje ke koupit 320MB verze. Ta sice možná stačí dneska, ale příští rok už bude ve hrách hodně škobrtat.
Rozhodně nesouhlasím s názorem uvedeným v závěru, že dnes stačí koupit kartu s 320MB. To je u high-end karty, kteoru si lidi kupují určitě ne jen na jeden rok, docela nekvalifikovaný výkřík z boku...
Škoda...

14.2.2007 07:36:47   212.65.255.xxx 1313
Souhlas. Jak již bylo řečeno, na COD2 má možná nedoladěné ovladače (nebo engine hry), ale v Comp.of Heroes propad 20FPS už není jen tak samosebou (a to jak s vyhlazovanim tak bez). Na nedoladěné ovladače bych to rozhodně tentokrát neházel. Ta karta má zkrátka málo paměti.
14.2.2007 07:26:24   82.100.63.xxx 1820
Test je to pekny akorat se mi nelibi ze stale testujete na 2 GB RAM. Pro takovy gothic jsou 2 GB naproste minimum bez ktereho se to ani neda hrat. Se nedivim ze ma 8800xxx tak malo snimku kdyz ji comp nestiha zasobovat daty. Mozna by bylo dobre uvest i rozliseni 2048x1536 at se ukaze hruby vykon karty. Ale co, tuhhle grafiku stejne nevyzdimete bez c2extreme@4Ghz.
14.2.2007 11:39:59   62.77.121.xxx 1417
Prosimte co to meles.Na tuhle kartu staci bohate A64 3500+ nebp jakykoliv 2jadro.
14.2.2007 11:55:06   82.100.63.xxx 1917
tady jde spis o to ze pri rozliseni 1024x768,1280x1024,1600x1200 je vysledek hodne zkresleny vykonem procesoru. A dat k takove 8800GTX/GTS 3500+ je vysmech. Kdyz vidim jak me to moje 3000+ (1,8@2,6) brzdi ve hrach (a to mam jen 7600GT) je mi z toho zle. Staci jen mit pri hrani zapnuty skype (zere tak 10-20% CPU ) a je to vsechno zpomaleny jak snek i kdybych si dal 800x600. (testovano NFSMW,BFME2)
14.2.2007 12:22:25   84.47.24.xxx 2013
tato karta bude dlho postacovat... V tich par hrach absolutne brutalne narocnych si clovek stiahne 1-2 detajly (by som chcel vidiet cloveka co to rozozna volnym okom). Ale nema zmysel do nej investovat pred prichodom kompletnej novej varky kariet.
14.2.2007 13:31:35   83.208.91.xxx 1413
Souhlasim, to je prave duvod, proc jsem si ji poridil. Sice dat skoro 9k za kartu neni malo, ale radsi dam tedka 9k a za rok a pul, dva znova nez tedka poridit za 2x tolik GTX verzi :-) .

Nejvetsi starosti mi ale delaj ovladace :-( . Zacinam mit strach, ze nvidia neco nekde posrala a proto neni schopna dat dohromady DX10 ovladace :-/.
14.2.2007 18:09:56   24.0.78.xxx 1513
Chcelo by to skusit dat dve MSI 8800 GTS OC do SLI a skusit porovnat s 8800 GTX OC. To by bolo podla mna zaujimave.
15.2.2007 14:23:44   217.11.243.xxx 1413
od 13/2 do 13/3 nabizi leadtek specielni bios, ktery kartu pozvedne na 540/1680. zde ftp://ftp.leadtek.com.tw/graphics/PX8800GTS-320M-OC.rom
16.2.2007 10:08:53   213.175.34.xxx 1419
Az si poletite koupit celi nazhaveni koupit NV8800 jakekoliv verze zeptejte se zda nahodou nechcete poustet z PC do TV video nebo nco.Ani jedna karta NV8800series neumi fullscreen video a neumi dva nezavisle dipleje!Umi pouze clone mode a extended desktop!Vznesl sem dotaz primo na NVIDIA a odpoved je od nich jasna:karty NV8800 series maji tuto funkci vypnutou a nikdy nebude mozn ji pouzit.Ani zadne nove ovladace ani nic.Napsali mi ze to nepodporuji a nebudou!Takze zapomente na to z si treba na TV pustite filma bude fullscreen,zapomente na to ze si pustite na TV film a muzete na kompu delat.N techto kartach to nehrozi.Takze du prodat svoji NV8800GTX a cekam na ATI
17.2.2007 13:16:02   85.207.97.xxx 1313
co mas presne za VGA a za kolikpak bys ji prodal?
19.2.2007 13:36:07   84.244.93.xxx 1315
Pri tech testech ve hrach by me akorat zajimalo ve kterych pasazich to testuji.Protoze jestli to nekdo testuje kdyz neni "zadna 3D akce nebo neni to nejak zatizeno na GK tak si myslim ze tyto testy jsou vcelku "no trosku" o nicem. Najit neco co zatezuje hodne GK a tam testovat...
23.2.2007 15:51:29   85.207.103.xxx 1313
Zdravim,potřeboval bych s něčim poradit
Mám doma:
Základní desku Gygabite DS4
CPU C2D E6300
1Gb 800Mhz RAM
430W zdroj

A potřeboval bych poradit chci si kupovat grafiku,byl sem rozhodnutej pro Ati ASUS X1950Pro ale někdo mi nasadil do hlavy brouka,že to nemá cenu a mam si počkat na 8600,ale to počítám že bude až za nějakou dobu a já nechci moc čekat když mam doma ty nový věci a nebo si mam koupit 8800GTS za 8700,- a nebo tu Ati X1950Pro neprohlubim tim moc?
Děkuji
4.3.2007 19:51:53   217.196.212.xxx 1313
kua chlape to me stve ze sem byl na horach a nemohl ti odpovedet......snad jeste ti poradim xD.rozhodne 8800gts 320mega vykonostni rozdil JE OBROVSKY!pokut mas penize na ji tak ber vydrzi rozhodne dlouho a je to uz solidni high end.....rozhodne vsemy 10 tuto ........a na 8600 bych necekal kdyz je tato ..popravde sem cekal take na 8600 a jak se obevilo toto tak sem uz necekal xD
12.3.2007 17:46:08   213.192.18.xxx 1212
Můžu dotéto setavy vsadit GeForce 8800 GTS, aby se mi nehádala s ostatním hardwarem? Upozorňuji, že deska jde osadit jen Pamětmi do 400Mhz Max. Chtěl bych ještě přidat jednu sadu RAMek abych měl 2 Gb, jde mi jen o to jestli se neženu do něčeho co ve finále nebude pracovat tak jak by mělo. Děkuji moooc :-) a díky za odpověď
12.3.2007 19:31:54   213.192.18.xxx 1512
ASUS MB Sc 939 A8NE-FM,nFORCE 4, CPU Amd Athlon 64 3200+, 1Gb Ram 400 Mhz Můžu dotéto setavy vsadit GeForce 8800 GTS, aby se mi nehádala s ostatním hardwarem? Upozorňuji, že deska jde osadit jen Pamětmi do 400Mhz Max. Chtěl bych ještě přidat jednu sadu RAMek abych měl 2 Gb, jde mi jen o to jestli se neženu do něčeho co ve finále nebude pracovat tak jak by mělo. Děkuji moooc :-) a díky za odpověď
8.6.2007 07:34:22   62.245.83.xxx 65
Kartu vlastním a spokojenost maximální. Nativní rozlišení používám 1680x1050 a zatím v žádné hře se ani při zapnutí veškerého vyhlazování a max detailů karta nezklamala. I při maximální zátěži je neuvěřitelně tichá. Pamět 320MB se zatím nijak neprojevila jako nedostatečná, všechny hry v tomto rozlišení při max detailech fungují. Testováno Gothic3, Oblivion, Fear, CoD2, Stalker. sestava C2D(6600), 2MB RAM, 2xWD SAT320.
Používám standardní Eurocase s EC zdrojem 400W a naprosto v pohodě utáhne celou sestavu.
8.6.2007 07:35:05   62.245.83.xxx 55
Kartu vlastním a spokojenost maximální. Nativní rozlišení používám 1680x1050 a zatím v žádné hře se ani při zapnutí veškerého vyhlazování a max detailů karta nezklamala. I při maximální zátěži je neuvěřitelně tichá. Pamět 320MB se zatím nijak neprojevila jako nedostatečná, všechny hry v tomto rozlišení při max detailech fungují. Testováno Gothic3, Oblivion, Fear, CoD2, Stalker. sestava C2D(6600), 2MB RAM, 2xWD SAT320.
Používám standardní Eurocase s EC zdrojem 400W a naprosto v pohodě utáhne celou sestavu.
1.9.2007 15:56:09   85.207.43.xxx 22
Ahoj.Mám jen jeden dotaz.Pomůžu si koupí GF8800 pokud ji chci pouze na Flight Simulator X ? nebo je lepsi koupit nadupaný procesor a k nemu treba ATI1950 512 MB DDR3 ?

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

417 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 196.5Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.