Hlavní stránka Hardware Grafické karty Biostar GeForce 7600GT - levné "GTéčko" v akci
Biostar GeForce 7600GT - levné "GTéčko" v akci
autor: Štefek Petr , publikováno 8.8.2006
Biostar GeForce 7600GT - levné

GeForce 7600GT velmi dobře navázala na dnes již legendární model společnosti nVidia s označením GeForce 6600GT, který si našel cestu do mnoha domácích systémů, kde se hledí na vynikající poměr ceny ku výkonu. Dnes se podíváme, jak se karta vydařila v dílnách společnosti Biostar, která si oproti minulosti značně vylepšila reputaci kvalitními základními deskami.


Karta Biostar GeForce 7600GT 256MB ničím nenadchla a rovněž také ničím nezklamala, neboť se jedná o zcela standardní kartu třídy GeForce 7600GT, která nabízí vynikající poměr ceny ku výkonu a využívá velmi povedeného čipu G73, jež nabízí podporu DirectX 9.0 a velmi nízkou spotřebu. Samotný Biostar tedy musí bodovat jak jinak než svou cenou, která by měla oslovit šetrné uživatele, kteří si občas zatouží zahrát nějakou z nejnovějších her na slušné úrovni detailů. Karta bez  problémů zvládla všechny současné i starší testované hry a zadýchala se jedině u nejnáročnější hry dneška pod názvem Oblivion, kde ovšem "vyhoří" nejedna high-endová grafická karta s trojnásobně vyšší cenou.

Biostar GeForce 7600GT - levné \

Cena karty byla stanovena na 4 120 korun bez DPH, což ve srovnání s konkurencí není úplně tak málo, ale stále se případný zájemce vejde pod hranici pěti tisíc i s DPH. Pokud chcete ušetřit peněz více, a přesto chcete podobný výkon jako má plnohodnotná karta GeForce 7600GT, pak vám zbývá možnost jediná, a to šáhnout po modelech GeForce 7600GS s pamětmi typu GDDR3, které jsou také skvělou volbou.

 

Grafickou kartu Biostar GeForce 7600GT  zapůjčila firma Abacus.

Biostar GeForce 7600GT - levné \



 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
8.8.2006 17:30:36   88.102.56.xxx 1312
co to má být? normálně se tady mažou komentáře? obzvláště ty kritické? dooobře
8.8.2006 17:31:37   86.49.32.xxx 1111
jakto?
8.8.2006 17:33:27   88.102.56.xxx 1517
byli neúplné výsledky v benchmarcích - v 03 nebylo jasné jestli je ten biostar s OC nebo bez v 05 scházel pro změnu x1800GTO atd.
8.8.2006 17:34:13   194.108.132.xxx 2447
Vas komentar se tykal chybky v grafu 3Dmark05, kde chybela X1800GTO a tento problem byl vyresen, tak proc se divite, ze byl komentar odstranen?Nemyslim, ze by nejak obohatil diskuzi.
10.8.2006 10:27:00   195.146.121.xxx 1614
Bylo by slušnější nechat komentář a odpovědět na něj (stačí napsat opraveno) než ho vymazat.
14.8.2006 12:21:29   89.102.137.xxx 1211
Standardni postup na jinych serverech je, ze napisete odpoved ve stylu: "Dekuji za pripominku. Opraveno." Zkuste se inspirovat.
8.8.2006 17:31:00   86.49.32.xxx 1111
Mně se líbí více referenční karty NVIDIE než karty různých výrobců, takže tuhle bych určitě bral...
8.8.2006 18:50:39   62.177.75.xxx 1298
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
8.8.2006 18:59:45   194.108.132.xxx 2711
Nemate pravdu...GST je oznacena jen Inno3D. Samozrejme jsou i modely GS jinych firem s pametmi GDDR3. Ano autor si mysli toto a ma i pravdu, protoze uz v rukach drzel neco karet:-)...nic proti Vam.
8.8.2006 19:09:08   80.87.213.xxx 1213
napisal to spravne. Mas tu recenzie Leadtek GF7600GT a Inno GF7600GST. Obe po OC vykonovo dobehli GF7600GT. Len je fakt, ze sa museli pretaktovat.
8.8.2006 19:12:18   194.108.132.xxx 1111
Ted nerozumim s kym souhlasite:-)
9.8.2006 17:16:28   85.207.13.xxx 1629
Mylis se. Dobra 7600GS je plne srovnatelna s 7600GT. Dokud jsem nemel karty ve SLI, davala 7600GS 14780 v 3DM03. Na vyber jsou nyni dve velmi dobre 7600GS, bud Gainward, nebo Gigabyte. Ja mam 2x toho Gainwarda s 1,4ns Samsungama.
8.8.2006 19:14:52   212.80.90.xxx 1515
U tech radeonu urcite nejsou vysledky s 6,7 catalysty, kdovi jesli s 6,4 ze... Sice chapu, ze srovnavate s vysledky namerenymi drive, ale uz se vytraci objektivita.
8.8.2006 19:16:36   212.80.90.xxx 1111
p. s. neverim ani tej 6,6ce oficialne priznane, nebo jste kvuli par kartam vsechno premerili znova? (i kdyby to bylo pred mesicem?) Jesli ano, gratuluji
8.8.2006 19:25:05   194.108.132.xxx 1617
Vsechny karty se vzdy nemeri znova a to nikde vcetne zahranicnich renomovanych serveru (xBit, THG) pokud nove ovladace neprinasi opravdu zvyseny vykon(nejstarsi ovladace pouzite u techto karet jsou 6.5 a nejnovejsi 6.6). Pokud si myslite, ze nove ovladace 6.7 prinesly Radeonum nebyvale zvyseny vykon v realnych hrach, pak se mylite...a rozdil by byl stezi zaznamenatelny i pri nizkem rozliseni. Ovladace 6.7 budou zarazeny pri dalsim testu Radeonu. Neni v silach ani moznostech recenzentu namerit vzdy vsechny karty znova na nejnovejsich ovladacich, tak prosim budte trosku tolerantni.

8.8.2006 20:53:21   212.80.90.xxx 1111
ted sem se koukal a mate pravdu, optimalizace v 6,7 neprinesly nic pro zadnou z tech her, na kerejch se testovalo. Co se tyce intolerance, timto se vam omlouvam, psal sem to po prichodu z hospody a evidentne mi to nedela dobre psat kdyz se ty pismenka houpou pred ocima.
8.8.2006 19:29:13   217.119.117.xxx 1226
tolko tu rozpravate o chybe, ale jednu velku nevydite, citujrm: GeForce 7600GS s pamětmi typu GDDR3, které jsou také skvělou volbou. No neviem, ale 7600GS s GDDR3 som este nevydel, su tam stale GDDR2, cize opravte to, inac to nema zmysel.
8.8.2006 19:40:20   194.108.132.xxx 1316
Achjo proc myslite, ze jsem tam schvalne psal GDDR3 a GF7600GS?Staci si vzpomenout na modely Gainward ci Asus s GDDR3...opravdu vysvetlovat porad do okola tyto jasne veci je velmi velmi unavne. Projdete si e-shopy a podivejte se na nabidku, kde zminovane modely urcite najdete. Podle infa nabizi GF7600GS GDDR3 uz i Biostar.
9.8.2006 11:07:27   195.168.38.xxx 1611
7600GS s DDR3 existuju, napr. aj v slovenskom známom shope AGEM, ale napísať "vydieť" namiesto vidieť je vskutku hanba, navyše ak máte pred menom titul.
9.8.2006 13:55:04   195.98.131.xxx 1416
v ageme ziadnu nevidim. ktoru mas na mysli?
8.8.2006 19:33:42   62.240.182.xxx 1211
V testu bylo použito 6 akčních her a 1 RPG. Co takhle vynechat 2 akční hry (třeba Far Cry a splinter cell, která jsou již postaršího data) a místo nich do testu zařadit strategii a vesmírný simulátor? Nebo je sehnání takovýchto žánrů problém?
8.8.2006 19:48:49   194.108.132.xxx 1111
Napiste klidne v diskuzi nejake navrhy na replacement za Farcry a Splinter cell...
8.8.2006 20:54:43   212.80.90.xxx 1211
co treba X3 reunion a treba nejakej simulator cehokoli (treba trainz 2006)
9.8.2006 05:36:52   85.70.106.xxx 1111
Ale FarCry by tam určitě měl zůstat, nejen pro mě, ale i pro hodně lidí to má velkou vypovídací hodnotu.

Pokud bych mel místo toho navrhnout test na vyřazení, tak Splinter Cell.
9.8.2006 09:55:35   62.168.16.xxx 1111
čo takto MS Flight simulator X .. zajtra bude vonku prve demo .. ) a v oktobri by mal byt k dostaniu.
8.8.2006 19:36:14   84.242.82.xxx 1111
je tato karta i v provedeni AGP ? v teto cene ? bouzel nemam PCI-E a potrebuji novou G.kartu
8.8.2006 19:46:33   194.108.132.xxx 1212
Za cenu okolo 4500 s DPH sezenete model MSI GeForce 7600GS + pameti DDR2, takze vykon bude o neco nizsi i po pretaktovani prave diky DDR2, ktere maji o dost nizsi casovani a frekvenci.

Pokud Vam mohu poradit, tak doporucuji tento model Gainward 7814-Bliss 6800GS AGP, ktery ma jednak 256MB GDDR3 1200MHz a jednak 256-bit pam. sbernici a jadro NV41 na 450MHz... dalsi o mmoho drazsi moznosti je uz GeForce 7800GS.
8.8.2006 21:35:16   213.226.214.xxx 1111
Vylepšuji počítač a chtěl bych si tam dát co nej grafiku. Ale problém je v tom ,že tak do 3000Kč. Ta grafika by měla belt do PCI-E.
Poraďte mě prosím.
8.8.2006 21:56:18   88.101.171.xxx 1617
Určitě X1300 Pro, ale bacha na paměťové moduly - je to všelijaké, někdy narazíte i na shit HyperMemory
8.8.2006 22:08:05   213.226.214.xxx 1111
Já jsem koukal a dá se sehnat i X1600pro ale jestlii není nvidia lepší?
9.8.2006 06:06:49   82.99.174.xxx 1716
pridej 320 kc a kup tuhle Gainward 7890-Bliss 7600GS Golden Sample 256MB, PCI-E : http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=38721
9.8.2006 06:12:03   82.99.174.xxx 1011
na testech je srovnatelna s x1600xt. Gainward 7890-Bliss 7600GS Golden Sample 256MB ma navic jadro na 450 misto 400. Na pc tuningu testovali asusi 7600gs http://www.pctuning.cz/index.php?option=co m_content&task=view&id=6852&Itemid=44&limit=1&limitstart=0

9.8.2006 17:23:51   85.207.13.xxx 1111
Bacha na to, to je sice taky Golden Sample, ale s DDR2 pametma. Cili karta k nicemu. je ta spravna Tahle jde tocit po mirnym voltage modu na jadre k 700 a pameti podle stesti (bud 2 nebo 1,4 ns) behaj az k 1600MHz.
8.8.2006 23:19:58   213.226.240.xxx 1616
Napadá mě co třeba přidat nějaký simulátor. Jako velmi kvalitní se mi jeví letecký sim il2 či spíše Pacific fighters. Díky.
9.8.2006 10:50:17   213.226.214.xxx 1111
Díky moc ale ještě jsem se chtěl zeptat.
Jestli tenhle GigaByte MAYA GV-NX76G256D-RH 256MB, PCI-E nebude lepší já moc značku Gainward neznám a tenhle GigaByte je chlazený pasivně a jen o 4Kč dražší. Tak jaké jsou nevýhody pas chlazení.
9.8.2006 10:52:51   213.226.214.xxx 1111
Ještě linky:
GigaByte MAYA GV-NX76G256D-RH 256MB, PCI-E:Czechcomputer

Gainward 7890-Bliss 7600GS Golden Sample 256MB, PCI-E:
Czechcomputer
9.8.2006 11:01:37   194.108.132.xxx 1111
Zalezi co preferujete...jestli vykon po pretaktovani, tak jedine sahnout po Gainwardu s aktivnim chlazenim. Pokud mate dobre vetranou skrin a ocenite ticho, pak sahnete po Gigabyte...obe karty jsou na spickove urovni
9.8.2006 11:09:31   213.226.214.xxx 1111
Já se trochu přetaktování na grafiské karťe obávám a ticho by se mě hodilo. Takže asi ten GigaByte. Takže moc děkuju všem za pomoc.
9.8.2006 16:07:29   195.98.27.xxx 1111
neni neco podobneho v AGP verzi?
Diky
10.8.2006 18:40:18   84.244.72.xxx 1111
Dobrý den, omlouvám se za lama dotaz, ale v grafárnách se moc nevyznám. Dokáže tato karta hardwarově dekódovat HD video v plném rozlišení?
13.8.2006 19:25:49   194.108.132.xxx 1111
Hardwarove urcite ne...ale nemejte strach, pokud mate alespon prumernou konfiguraci, pak si s HD videem poradite bez problemu.
29.9.2006 18:16:19   88.101.233.xxx 1714
v tomto testu jsou dvě grafické karty biostar geforce 7600gt a biostar geforce 7600gt oc!Co je to?Není náhodou Biostar GF 7600gt oc označení pro přetaktovanou kartu?

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

189 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 85.7Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.