Hlavní stránka Hardware Grafické karty Leadtek GeForce 7900GT(X) a GeForce 7600GT
Leadtek GeForce 7900GT(X) a GeForce 7600GT
autor: Štefek Petr , publikováno 22.3.2006
Leadtek GeForce 7900GT(X) a GeForce 7600GT

V dnešním článku se podíváme na tři nejnovější karty s čipy nVidia z produkce Leadteku. Hlavním lákadlem tohoto testu je GeForce 7600GT, kterou jsme na PCtuningu ještě netestovali a která stojí opravdu za pozornost. Další dvě testované karty nesou označení GeForce 7900GT Extreme a GeForce 7900GTX Extreme a jejich ambice sahají o poznání výše.


Začnu pěkně popořadě od nejhoršího, což je v našem případě Leadtek GeForce 7900GTX Extreme, která nedokázala překonat Radeon X1900XTX, ačkoli to byl její primární úkol. Na její obranu musím zmínit výrazně nižší spotřebu energie, než je tomu u Radeonu X1900XT, který nedostatkem tepla díky svému čipu R580 opravdu netrpí. Pokud je pro vás prioritou nižší spotřeba a vcelku kvalitní tiché chlazení, tak pro vás nemusí být menší výkonová ztráta na Radeon X1900XTX překážkou a s klidem po této kartě šáhněte. V provedení společnosti Leadtek dostanete rovněž slušné příslušenství.

Daleko zajímavější kartou je druhá testovaná Leadtek GeForce 7900GT Extreme, která svými takty a výkonem  vysoko převyšuje standardní GeForce 7900GT nebo starší GeForce 7800GTX po které už nemá smysl v dnešní době pokukovat. Pokud neholdujete přetaktování a používáte grafickou kartu na výrobcem stanovených hodnotách, tak může být právě verze Extreme tím pravým pro vás. Pokud vám přetaktování nevadí, tak s klidem šáhněte po standardní verzi GeForce 7900GT, kterou přetaktujete a ještě ušetříte nějakou tu korunu.

Jako poslední si zhodnotíme Leadtek GeForce 7600GT, která předčila má očekávání a výrazně překonala oblíbenou GeForce 6800GS a v některých případech i Radeon X850XT. GeForce 7600GT je z tohoto trojlístku nejlevnější a přesto nejvýkonnější, což mě opravňuje k udělení PCtuning Silver Award za skvělý poměr ceny ku výkonu. Ke všemu si připočtěme dobrou přetaktovatelnost a technologickou výbavu série GeForce 7000 a hned zde máme důstojného nástupce dnes již legendární GeForce 6600GT, která se dodnes skrývá v počítači nejednoho hráče. Cena GeForce 7600GT se pohybuje v rozpětí od 5500 do 6000 korun s DPH.

Leadtek GeForce 7900GT(X) a GeForce 7600GT
PCtuning Silver AWARD, Březen 2006.
Leadtek GeForce 7600GT
za: "vynikající poměr ceny ku výkonu"

 

Grafické karty Leadtek zapůjčila společnost

Leadtek GeForce 7900GT(X) a GeForce 7600GT
LEVI International a.s.

 



 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
22.3.2006 22:04:30   85.160.230.xxx 4439
Na tuto recenzi jsem čekal. Leadtek 7900GT mi přijde jako ideální volba. Teď ještě musí být k dostání...
23.3.2006 19:03:28   83.208.236.xxx 3737
Jestli ti nevadí značky XFX, tak na www.pixmania.com jsou skladem. Už mi frčí domů .
22.3.2006 22:33:54   82.99.180.xxx 44560
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
23.3.2006 10:36:41   81.19.47.xxx 4444
Nejses nahodou studentem soukrome skoly? Tam totiz potkavam same typky - rodice mi dali k osumnactinam diskoteku; rodice mi koupili byt, ale je to na druhy strane mesta, takze na to kaslu; rodice mi k narozeninam dali Lexus....
23.3.2006 10:54:32   82.99.180.xxx 6549
co sem řekl tak špatnýho? jsem normální podnikatel. to že mám v plánu si koupit SLI musím být hned nějakej rodiče tam rodiče sem? lidi proberte se občas sem chodí i normální lidi co na to ty prachy mají tak nezáviďte a bežte si zase k pásu do fabriky.
23.3.2006 12:14:14   195.113.181.xxx 8143
Já natom nic divného nevidím ale zrovna 7900SLi ? mno podívej se na tomshardware tam testovali SLI a podle mě se to při pořizovací ceně 21000,- CZK s DPH s náklady na živení a chlazení teda vůbec nevyplatí ... x1900XTX je lepší volba seženeš ji za 15500,- s DPH a při vyšších rozlišeních při vysokých vyhlazováních je skoro i lepší ...
23.3.2006 14:53:36   213.168.173.xxx 4039
:-) 18600,- s DPH (zajímavé, že pokaždé počítáš minimální cenu X1900 a proti tomu maximální 7900 :-) .. buď ber 7900GT za 9300,- , 7900GTX za 15500,- a X1900XTX za 15500,- nebo 7900GT za 10500,- , 7900GTX za 17k a X1900XTX za 19k (HIS)). Náklady na živení a chlazení (60st vs 90st) vzhledem k výkonu tak hrozné nejsou, oproti X1900 ...
23.3.2006 23:52:36   195.113.181.xxx 3841
to si dovolím ostře ohradit! vždy uvádím nejnižšímmožné ceny u všeho ... také níže v jíném příspěvku jsem uvedl rozsah cen který jsem viděl na CZ scéně ...
24.3.2006 01:22:00   213.168.173.xxx 5540
jako nechci tě urazit, ale tím, co jsi teď napsal, se poněkud rozcházíš se svým předchozím příspěvkem ... Ano, X1900XTX se dá sehnat za 15500 s DPH, ale SLI GF7900GT se dá sehnat za 18600,- , ne tvých 21k,- .. A v drtivé většině tvých příspěvků se stejná mystifikace objevuje pořád dokola (nejlevnější X1900 na trhu vs průměrná nebo vyšší cena 7900GT, GTX apod.) ... V níže uvedeném příspěvku jsem ti napsal konkrétní odkaz na obchod s danými cenami a kupodivu se s tvými nejnižšími cenami poněkud rozchází... :-) Nemá smysl se hádat, ale pokud nemáš o ceně přehled, tak ji radši neuváděj...
24.3.2006 05:48:32   82.142.98.xxx 3939
Faktem je to, že většinu zákazníků od Leadteku odrazuji. Je to prostě proto, že ten "šunt" má podle mých statistik skoro 16,3% reklamovanosti. To je už z pohledu prodejce výpočetní techniky takřka likvidační.

Takže bych spíše argumentoval 8600,- za 7900GT od GigaByte ( absolutně v příštích 14 dnech nesehnatelná, pokud nedorazí nečekaná zásilka ). Čeká se na XFX ( za dobré ceny přetaktované verze ), odhad cca 9500 za základní verze.
24.3.2006 10:34:31   213.168.173.xxx 3736
no, s Leadtekem mám dobré zkušenosti (6tá grafika v řadě). Jestli ta reklamovanost není způsobena právě tím, že od tebe nakupí hodně lidi z tohole fóra...aneb používají je jako pokusné králíky na modifikace BIOSů, voltmody, velké přetaktování atd... Jinak informoval jsem se, jak jsou na tom s RMA u CzechComputeru u Leadteků - nejvíc reklamací 6600GT Extreme 12,4% ... jinak hodně pod 10%... Nicmémě díky za info o GigaBytu - to je potom 17200,- za SLI - to už se od DigitalDooMovo 21k liší dost podstatně :-)
24.3.2006 12:39:37   82.142.98.xxx 3736
Lidé z OC nebo PCtuningu nakupují hodně, ale to se stalo i tam, kde se vůbec netaktovalo, klasický rozpad obrazu
24.3.2006 08:20:32   62.168.80.xxx 4041
otec ak si podnikatel,tak kde beres cas na hry? totizto vsetci podnikatelia ktorych poznam,nemaju zrovna casu na rozdavanie. a ak nemas pocitac hlavne na hry tak preco chces kupit nieco,co je drahe jak krava v indii a v podstate ti to bude na ...
24.3.2006 10:17:05   82.99.180.xxx 4240
No jsou podnikatelé co mají málo času a málo peněz, pak sou podnikatelé co mají málo času a hodně peněz a pak sou podnikatelé co mají hodně času a hodně peněz. Tak si tipni kam patřím. Vono když na to máš lidi tak je času relativně dost.
8.6.2006 19:40:05   83.240.1.xxx 89
a pak jsou ještě normální lidi co nejsou podnikatelé a normálně pracují a najdou si čas i na hraní, je jim více než 30 a dokonce si i vydělají na to, aby si mohli koupit dvě 7900 GTX a zapojit je ve sli režimu.
22.3.2006 23:27:18   85.216.182.xxx 4239
Nemohly by ste zvyraznit v grafoch dnes recenzovane karty kvoli prehladnosti?
22.3.2006 23:31:09   86.49.13.xxx 11839
pekna ATi ownage tam v testech ve FEARu ^^
23.3.2006 01:19:54   83.148.22.xxx 3938
chtel bych se zeptat jak jsou karty hlucne a jestli testy jsou s OC a ebo jestli to OC otestujete.

jinak diky za clanek
23.3.2006 04:29:50   85.71.52.xxx 44137
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
23.3.2006 05:53:15   193.179.242.xxx 4261
Pri stejnem nastaveni u benchmarku , jako zde mi tato karta 850XT 520/540DDR s procesorem Opteron 144 @ 2.6 GHZ 2x512 3.3.8 1T dava v 3DM03 - 14162b ,3dM05 7048 a v 3dM06 2828b. Cena tyhle karty je nekde u 4.5k(saphire) bez DPH coz je 2x levnejsi nez 1800XL a o tretinu nez 7600.
23.3.2006 07:11:26   84.16.36.xxx 4038
;-)
preco nie, ked sa to hravas
;-)
23.3.2006 13:08:28   62.168.73.xxx 3939
sorry to asi bude naozaj blabol. Mam tu istu kartu chladenu silencerom a este aj pretaktovanu na 560/615 Opteron144 na 2,8 2x512MB doska DFI LP a mam v 03 12800, 05 6800 a 06 2600. Viem, ze to nie je markantny rosdiel ale kedze uvadzas ze ju nemas pretaktovanu tak to nesedi. Keby si mozno dal pravdivejsie udaje tak by si ludia naozaj mozno uvedomili, ze tento niekdajsi TOP model je naozaj teraz asi najrozumnejsou volbou pre segment vyssi mainstream. Skor by ma zarazilo, preco pri FEAR max detailoch je tak malo average FPS. 45 sa mi zda malo. Mam len 2x512 a mam 57 a min 27. Ale inak je pravdou, ze ATI Radeon X850XT je podla mna idealnou volbou. Teraz som ju kupoval a stala ma 7600Sk bez DPH, kde GTO2 stalo roznako. A dokonca 6800GS je drahsia a to nehovoriac o 6800GT ktore je este o nieco slabsia nez ta moja.
29.3.2006 01:57:09   217.75.213.xxx 3534
Nicméně musím souhlasit s Samboushem, mám X2 4400+ přetočenej na 2,7ghz, paměti A-Data 600mhz 2x512mb, a Asus Extreme 850xt PE, takty na kartě mám 600/1280 a v 3DMarku05 mám 7514bodů!Ale je to možná způsobeno deskou, protože na mé předchozí DFI UT Ultra-D ani na Asus A8R-MVP se mi z ní nepodařilo vymáčknout víc jak 6600 bodů a náký ty drobný. Jádro na grafice jsem měl dokonce i na 610mhz stabilně. Ju těď mám ořezanou verzi Ut-éčka DFI Infinity nf4 Ultra.
23.3.2006 06:36:05   81.90.175.xxx 4387
kdy budou testy na tuhle hru? sem zvedav jak si karty poradej se silne PS3 hrou
23.3.2006 08:29:54   213.160.182.xxx 5040
Kedy už prestanete zavádzať , tu je link
svetovo uznávaného webu a dopadlo to tam úplne inak : http://www.guru3d.com/article/Videocards/326/


23.3.2006 08:52:40   85.160.9.xxx 44247
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
23.3.2006 09:30:29   194.108.132.xxx 13347
Kdybyste aspon argumentovali porad stejnymi svetove uznavanymi weby...me to spise prijde, ze si vyberete test, ktery se vam hodi na libovolnem webu a ten pak propagujete jako jediny seriozni:-). Btw. proc nedate odkazy na jine servery...THG nebo Anandtech ci xBitlabs...odpoved je jednoducha nepodporuji vase predstavy a vyroky:-)
23.3.2006 12:16:30   195.113.181.xxx 7038
Souhlasim v pondělí uvedu i svoji recenzi a neni žádné překvapení že i s novějšími ovladači to vyšlo stejně jako na oněch serverech a konečně i na PCT ... akorát jsem do toho zapojil i x1900XTX po OC proti 7900GTX s OC ;) Otestovat správně a korektně to není sranda (což sem si poprvé zkusil) ale otestovat to tak aby to vycházelo podle mého přání potíž neni to nám tu lamas dokazuje ...
23.3.2006 12:55:03   213.160.182.xxx 57164
ŠTEFEK , čo to tu trepeš za bláboly , z
GURU 3D čerpá nejedno svetové periodikum
(PC WORLD apod.) ,vedla webu takéhoto formátu je predajný pctuning obyčajný odpad a
zvlášť potom tvoje články.
23.3.2006 09:30:55   87.197.116.xxx 3838
vzdy ked nieco napises je to vzdy o tom istom ...az si po nociach vymyslis nieco nove tak to mozes napisat nech sa zabavime...ale dotedy a myslim ze nehovorim len za saba adios
23.3.2006 19:49:49   88.81.65.xxx 26239
A porad a dokola stejny odkaz a porad dokola...nVidie a furt.. Jeste ti tady chybi napsat jak je super SLI, ach jo a zase je tady tvuj uz normlani argument ktery se tady vubec nehodi (test GeForce 7900GT(X) a GeForce 7600GT)=2x7900GT zhruba stejná cena jako X1900XTX, ale o 40% výkonnější. a dokola, dokolecka dokola. :-)
23.3.2006 09:20:13   194.108.132.xxx 11538
No to bys sis musel tu recenzi precist a podivat jak to testovali...ja nebudu u high-endu testovat bez AF/AA, protoze se vyuziti vyhlazovani na techto kartach ocekava.

Pro me je dulezitejsi, ze karta, ktera je bez AA rychlejsi nez druha se pri zapnuti techto featur propadne pod tu prvni.

Dalsi testy
Anandtech - http://anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2717
THG - http://www.tomshardware.com/2006/03/09/ati_and_nvidias_same _day_mega_launch_mayhem/

Staci se podivat..podobna nastaveni a podobne vysledky. Pravdepodobne to tu nekteri nepochopi, ale to uz neni muj problem.
23.3.2006 09:31:16   85.160.9.xxx 137201
Trochu sis naběhl. I Anandtech.com má vítězství NVIDIA v 50% hrách, plus plichta v zbylých 50%. Jen tvoje "superhyperobjektivní" testy vždy vycházejí jinak. Ono se s tím dá manipulovat opravdu velice snadno, ale čtenář není blbec...

http://anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2717&p=8

Nakonec i F.E.A.R., ATI X1900XTX - 43FPS, NVIDIA 7900GTX - 42FPS (plichta), 2x NVIDIA 7900GT - 58FPS. Všechno karty za 15-18t Kč.

Kdo je vítěz? No NVIDIA..

http://images.anandtech.com/graphs/7900%20and%207600%20laun ch_03090670334/11158.png

Quake 4 - ATI X1900XTX - 68FPS, NVIDIA 7900GTX - 76FPS, 2x NVIDIA 7900GT - 110FPS. NVIDIA je o třídu lepší..

http://images.anandtech.com/graphs/7900%20and%207600%20laun ch_03090670334/11166.png

Tvoje testy nemají smysl. Navíc ATI má obří spotřebu, extrémně topí, Crossfire je méně efektivní, ovladače nejsou stabilní a červená barva je pro gaye ;-)
23.3.2006 09:49:52   194.108.132.xxx 8637
Smysl nema akorat tve neustale propagovani nVidie za kazdou cenu. Tve odkazy jsou k nicemu...ve FEAR GTX prohrala (byt o jeden FPS) a to jsi jeste nedavno tvrdil, ze ATi naprosto nestiha...a Quake XTX prohrala o chlup s GTX...fajn podivej se na testy se zapnutymi soft-shadows pak tady muzes nalinkovat graf, ktery ukaze skore +15-16fps ve prospech Radeonu:-). A nebo jeste lepe kup si Radeon X1900XTX a zkus si porovnat tve dnes uz "slavne" kombo 2xGF7900GT.

A to ze cervena je barva pro gaye:-)...je vyrok sam pro sebe. A ponekud zapominas, ze spotrebu vsech karet mam v grafu...a taky jsem napsal, ze nvidia ji ma v soucasne dobe o mnoho nizsi.
23.3.2006 11:04:31   193.85.242.xxx 3871
Já jsem sem dal jasná čísla. Ty to jenom obkecáváš. Inteligentní lidé si závěr udělají ;-)
23.3.2006 11:08:00   81.19.15.xxx 8038
To mas pravdu, kazdej vidi ze si d.e.b.i.l. Jinak doma mam nVidiu, abych nebyl za fanatika
23.3.2006 22:12:46   193.179.30.xxx 4138
To Petr Štefek: Mohl bys byt trosku objektivnejsi. Ze ses fanATIk je poznat az moc. Jinak dobra recenze.
25.3.2006 11:01:10   194.108.132.xxx 3637
Nerekl bych, ze jsem fanatik, protoze nemam potrebu nvidiu srazet do pekel...serie GF7900 a GF7600 je hodne dobra. Jedinym reseni vidim uvadet odkazy na zahranicni servery na konci clanku, at si kazdy ma sanci prohlednout, ze tady nikdo ATi nenadrzuje:-).
23.3.2006 09:51:05   82.142.98.xxx 9339
Zase kecáš. V Hi-endech je to všude plichta ( +-3FPS je v rámci chyby měření ). Jediný rozdíl je engine Quake IV, to je známé.

A porovnávat 2xSLI 7900GT za cca 20K a karty okolo 15K ( 7900GTX a X1900XTX ) je trochu out, ne ?
24.3.2006 10:16:09   85.160.53.xxx 3665
"A porovnávat 2xSLI 7900GT za cca 20K" --- ty si nevidíš do vlastní huby, jsi magor. Na TVÉM VLASTNÍM webu je 2x7900GT za 17.000 Kč. Tedy cena o 10% vyšší než nejlevnější X1900XTX, přičemž tato NVIDIA SLI má o 40-60% vyšší výkon než ATI. Když chceš neustál ebalamutit lidi a lhát jim?

ATI si dnes v cenové relaci 15-17t Kč kupuje jen idiot.
23.3.2006 11:14:37   84.242.94.xxx 3837
No zrovna ty by ses testy s přídomkem "superhyperobjektivní" ohánět neměl...
23.3.2006 16:00:31   88.146.168.xxx 3938
Vase hadky ve stylu kdo ma vetsi babovicku na piskovisti jsou opravdu velky prinosem pro lidstvo. Cekam az tu zacne hadka jestli trava zelena a obloha modra.
23.3.2006 19:59:22   88.81.65.xxx 30638
Vubec nechapu tvuj postoj k ATi, tvuj vyrok "cervena je jenom pro gaye" mluvim sam za sebe. Asi sis nevsiml ze v High-Endu s max.detaily 1600x1200 a zaplym AA atd.. je nejvykonejsi karta soucasnosti X1900XTX! FarCry:http://www.hardware.fr/articles/612-5/nvidia-geforce-7900-gtx-gt.html
F.E.A.R.:http://www.hardware.fr/articles/612-3/nvidia-geforce-7900-gtx-gt.html
Serious Sam 2:http://www.hardware.fr/articles/612-6/nvidia-geforce-7900-gtx-gt.html
:-)
23.3.2006 09:04:31   147.230.166.xxx 3938
Mohl by autor zverejnit hodnoty min. FPS a max. FPS u jednotlivych testu ? Nebo nejlepe zverejnit soubory s FPS pro jednotlive testy ? :-) Myslim, ze by to zajimalo vice lidi ;-)
23.3.2006 09:22:18   194.108.132.xxx 3838
Nemohl protoze vse nemerim Frapsem...tyhle rozbory prubehu FPS jsou moc pekne, ale taky moc casove narocne. Navic min FPS mi podle nekolika mereni dost silne lisi.
23.3.2006 09:57:03   147.230.166.xxx 3538
A cim se tedy jeste merilo? Ty data z kterych se tvorily grafy a nebyly mereny Frapsem mate tedy v jake podobe? Nechci po nikom aby to nejak rozebiral ... stacily by me jenom ty data z kterych by si mohl krasne udelat grafy a porovnat je ;-)
23.3.2006 10:08:14   194.108.132.xxx 3738
Nemuzete si udelat pekne prubehove grafy kdyz nemate zaznamenane FPS v jednotlivych s (a ty ja nemam, nebot kdybych je mel, tak ty gafy vytvorim sam). Vetsina benchmarku vam vyhodi max avg a min FPS...pokud si chcete vytvorit prubehove grafy, tak nesmite pouzivat timedema, ale klasicky replay. Doufam, ze jsem to osvetlil...jinak k publikovani dem se nechystam, nebot by to melo katastrofalni vysledky...kazdy by si neco nameril na svem stroji a pak argumentoval, ze nameril vice nebo mene FPS.

Vetsina novych her ma sve zabudovane dema, ktere si muzete otestovat (viz. FEAR nebo Doom3 ci QuakeIV).
23.3.2006 12:21:11   195.113.181.xxx 3838
Pesně tak testovat jsem zkoušel s frapsem anakonec se osvědčila ta time dema s min a max FPS ... dá se z toho udělat pěkně grafík a vcelku to dává průkazné výsledky ... také hodně záleží na sestavě je jasné že každá sestava bude vykazovat jiné výsledky třeba já jsem o 1-3FPS horší než PCT test protože jsem použil obyč 2x1GB ram a věřím že kdyby to někdo otestoval na jiné sestavě tak to bude také jiné ... ale poměry výsledků by měli zůstat ! každopádně zastávám názor že se to má otestovat pro normální lidi ;)
23.3.2006 12:22:29   195.113.181.xxx 3838
OPRAVA: naopak time dema ne ale replay ) už blbnu
23.3.2006 13:01:22   147.230.166.xxx 3738
Nejak mne asi neni jasny, jaky je rozdil mezi TimeDemem a Replay :-) TimeDemo je preddefinovany "video" ze hry a replay si muzu udelat sam, chapu to dobre ? Takze kdyby se testovaly ty TimeDema + Fraps, tak by z toho ty grafy pak sly udelat ;-)
Je me jasny, ze pokud nemam zaznamenany jednotlivy FPS/s, tak si graf nevytvorim, ale nevedel jsem jaky data mate z tech timedem ;-)
23.3.2006 09:49:47   82.114.193.xxx 3738
Kdyz uz ste dali GF7600GT oceneni za vyborny pomer cena/vykon, tak jste mohli aspon uvest jeji cenu Nejak mi tam tato informace chybí.
23.3.2006 09:50:40   194.108.132.xxx 3938
Napravim to:-).
23.3.2006 09:55:05   62.168.80.xxx 4339
tak by ma,pani,zaujmalo ake karty mate osadene vy,jednotlivy prispievatelia. a hlavne kolko pre boha ziveho vrazate do masin ked sa tu da precitat aj taka vec ze "Škoda že jste ty karty neměli 2x a netestli to v SLI. Mám v plánu 2x 7900GT. Už aby byli k sehnání moc se těším."
ja som sice v poslednej dobe narval do PC 35000,ale to bola skoro koplet prestavba a najblizsie 3 roky do neho nevrazim ani fuka. budme k sebe uprimny,kto si moze dovolit pxat kazdy rok 20000 do novyx veci? mozno ludia s adekvatnym prijmom,ale za prve ix zas tolko nieje a za druhe,aby tie peniaze mali musia pre to vyvinut patricne usilie,co urcite nieje hranie pocitacovyx hier. tak si tu prosim vas nemasirujte ega pisanim ake ma kto delo a ake veci xce kupit,ked to je v 90% pripadov blud az na strop. dakujem za poxopenie,niektore tie prispevky su vazne neskutocne.
23.3.2006 10:03:25   62.168.80.xxx 3838
je to myslene na vsetky prispevky,nie len na tie k tejto recenzii. kludne ma ukamenujte...
23.3.2006 10:22:34   193.85.226.xxx 4338
Tě tak leda ukamenuju za to X, ňoumo...
23.3.2006 11:05:55   62.168.80.xxx 3858
no ked ti nedoxadza,ze to X je namiesto CH,tak kludne zacni. hovori sa tomu skratka... XAPES?
24.3.2006 07:55:18   62.168.80.xxx 3837
a este nieco pan Prizenmy. poznas to prislovie "trafena hus zagága" ? aj ked by som cakal skor narazky na obsah a nie na formu...
23.3.2006 09:56:07   217.77.161.xxx 13938
Ten postizeny (retarded) zadluzeny a v exekuci Hulan, opet lze a placa koniny, chlapecku jdi se uz opravdu schovat na svuj laciny web a nelez placat sem, hlavne s tema 2x7900GT, proc by to nekdo kupoval? Dvakrat vetsi spotreba, vykon bida a cena uz vubec neni zajimava, ja jsem ti tenkrat rekl ze je dobre koupit 2x7900GT misto X1900XTX, ale dnes uz jsou ceny jinde tak tu moji hlasku uz nepouzivej, neni to pravda.
23.3.2006 11:21:47   193.85.242.xxx 3852
Kolik ti je, teeangere? 13?

Toto pasuje přesně na tebe :-))

http://radekhulan.cz/item/cenzura
23.3.2006 11:39:08   83.240.22.xxx 3938
HAHAHAHAHA
No tak pri cteni tveho clanku jsem skoro upadl ze zidle jak jsem se smal. Dekuji za clanek, tekly mi z toho i slzy. Proste mazec a perla perel tvyho "nejnavstevovanejsiho" webu.
23.3.2006 20:03:31   88.81.65.xxx 4742
Ta fotka tam je beztak jeho dcera, buhvi co s ni treba dela..
23.3.2006 20:05:07   88.81.65.xxx 6539
Tak s timhle prispevkem jsem to asi prehnal, zase takove pako nejsme, omlouvam se :-( Jinac za vsechny sve prispevky si pevne stojim! A X1900XTX je nejlepsi karta soucasnosti! :-)
23.3.2006 14:17:59   195.146.121.xxx 4138
...onen teenager pravdu neměl, postrádá vědomosti a znalosti, zato u něj převažuje testosteronová nabubřelost, a já nemám čas publikovat zjevně nepravdivé věci a následně je dementovat."

Je zvláštní, že pan Hulán nemá čas dementovat věci na svých stránkách. Žeby to bylo z toho důvodu, že dementuje věci na stránkách cizích?
23.3.2006 14:31:17   195.146.121.xxx 4038
Otázka: Pokud si pan Hulán myslí, že má ve svém článku pravdu, znamená to, že nebude publikovat názory, které s ním v této věci nesouhlasí?
Předem děkuji za odpověď
27.3.2006 23:10:38   212.80.64.xxx 3535
Nějaké bajky o tobě se ke mně dostaly,ale nevěřil jsem,že něco takového mohlo přirozeně vzniknout.Ale po přečtení tveho paskvilu,jsem se ujistil,že je všechno možné-bohužel.
23.3.2006 10:15:18   86.49.13.xxx 3738
LoL
23.3.2006 10:38:54   213.151.236.xxx 7038
no, nechápem jednu vec: aký zmysel majú tieto hádky? z grafov predsa jasne vyplýva, že X1900XTX je predsa len lepšia ako 7900GTX. A komu sa to nepáči, je to jeho problém. Osobne nepreferujem nijakú firmu, aj keď mám doma vga od nvidie. Proste uznám, že v single kartách je momentálne výkonnejšia ATI. No a čo je na tom také zlé? Aspoň nVidia prišla s veľmi zaujímavými cenami, čo je výhoda pre nás. Nechápem, aký zmysel majú tvrdenia pána RH...Proste on týmto vyvracaním nezmení nič.
Je pravda, že 2x7900GT môže byť lepšia kúpa, výkonovo bude toto duo určite lepšie. Ale aký to zmysel? Veď ako som správne pochopil, tento test bol zameraný na výkon jednotlivých kariet. To potom môže takisto človek, ktorý fandí ATI tvrdiť, že lepšia kúpa je nejaké crossfire ako samotná 7900GTX. Ja som rád, že mám v PC 6600GT ao takýchto kartách môžem snívať. Ostatne, kúpa highendu ja zbytočná podľa môjho názoru. Ale zase keď má človek na to prachy, je to jeho vec.
23.3.2006 13:11:30   213.160.182.xxx 3858
Človeče Ty budeš slušne natvrdlý , ATI vedie nad nVIDIOU iba na pctuningu a v snoch
fanATIkov . Tak sa zobuď do reality a pozri sem tam aj na iný web a pochopíš ,že sem
sa chodia lutovať iba ludia čo minuli kopu prachov za radeon a teraz sa chcú cítiť ako králi , lenže realita je iná ...
23.3.2006 15:55:56   88.146.168.xxx 12138
Skoda, ze se z blbosti neda vyspat, byl bys jako Sipkova Ruzenka.
23.3.2006 22:38:03   85.160.37.xxx 3838
Chlapče ubohej, prohlížej si dál grafy bez AA a HDR a neotravuj inteligentní lidi. Až ale uvidíš AA a HDR v akci v nějaké nové hře a budeš u toho slintat, tak věř, že to plynule na tvé nVidii neuvidíš a zjistíš, že se díváš na stroj s X1900XTX. Na nVidii to budou muset firmy šmudlat pouhými nepřesnými imitacemi AA + HDR, takže si radši něco přečti o technologií nového Radeona a pak zjistíš, jak jsi byl mimo, když jsi tu psal tyto ubohé nicneříkající příspěvky.
23.3.2006 23:46:31   193.179.30.xxx 3837
Necitis se spis trapne ty ? To srovnani bylo jak kdyz se hadaj mali deti.
26.4.2006 18:00:22   213.151.236.xxx 1313
tak ty si pekny idiot....mna nezajima ze geforce vedie takmer vo vsetkych testoch bez FSAA a AF, highend grafiky su nato aby si si mohol vychutnat hru v najvyssom rozliseni a so vsetkymi feauturami co umoznuju...predsa nik normalny nebude s G7900GTX al. X1900XTX hrat bez FSAA.....nechapem ta sorry...nema to zmysel taketo prispevky ked si zaujaty proti ATI....a ked sa ti nepaci pctuning nikto ti nekazi tu chodit....
23.3.2006 10:46:18   88.100.133.xxx 4038
Dobrý test. Mám osobní zkušenost s 7600GT a ocenění si v pravdě zaslouží. A že 7900GTX nepřekonala X1900XTX? No z toho je pseudo ING. Radek Hulán (ten co rád š*ká mladé kusy ale jen jednou nebo dvakrát, ten ING který (ne)absolvoval na Masarykově Univerzitě v Brně obor který nikdy neexistoval, ten co neustále fanaticky obhajuje Intel a Nvidii ať je pravda jaká chce..) úplně mimo.
Máma má mísu ó my se máme.
23.3.2006 11:18:35   213.168.173.xxx 3837
tohle tě bude zajímat ... http://radekhulan.cz/item/cenzura
23.3.2006 12:07:10   88.100.133.xxx 3938
lol to sem se nasmál.. píše tam o nějakém teenagerovi co h*vnu rozumí a pořvává na cizích webech bláboly.. píše o sobě ?
23.3.2006 10:51:51   217.77.161.xxx 3940
Karty 7900 jsou jen stejne karty jako 7800, maji jen mensi jadro, vykon odpovida zvysenym taktum, jinak je to stejna karta jako 7800, a Nvidia muze byt rada ze vubec dokazala s ATI udrzet krok, prekonala ji jen nekde v radech procent a to se nepocita.
23.3.2006 12:04:41   213.168.173.xxx 3839
no, 7900 nemá jen menší jádro, ale taky o víc jak 100 milionů tranzistorů míň, což se příznivě projeví na spotřebě a vyzařovaném teplu, výkon díky taktům vyšší než 7800 a jediný, kdo se vždycky snaží udržet od doby GF6800 krok, je ATI... K tomu závěru - kdyby ATI překonala o nějaké to procento nVidii, tak by se to počítalo, že? ;-)
23.3.2006 12:25:16   195.113.181.xxx 3838
teď jenom kdo je lepší jestli ten co vyrobí jádro s 380mil nebo ten s 270mil ;) ne fakt tohle je velmi zajímavé ale je to podle mě dáno spíše tím že NV si 90nm teprva oťukává každopádně 7900 je zklamání čekalo se více než jen že vezmou 7800 a vyroběj ji 90nm a je tu 7900 ...
23.3.2006 12:47:00   213.168.173.xxx 3937
o to nejde - ale když se ti na stejném jádře povede ušetřit 100 mil. tranzistorů a přitom výsledek zůstane stejný, tak je to přinejmenším zajímavé.. Na druhé straně, myslim, že kdyby nVidii začalo téct do bot, 32pp verze se objeví záhy (ATI měla taky pár exemplářů 32pp X1800, takže mají taky slušné rezervy). Tohle je spíš čistě marketingová záležitost - stejný výkon za nižší cenu. K tomu zklamání - nevím, jestli by větší zklamání nebyla karta o kus rychlejší za 20k než třeba současná 7900GT za 9k s výkonem vyšším než 7800GTX za 15k...to je celkem rozumný krok.
23.3.2006 12:57:52   195.113.181.xxx 9038
já jenom nechápu kde berete ty ceny ?! pro koncového zákazníka se cena x1900XTX pohybuje od 15500-21000,- s DPH a 7900GTX má zatím u nás nastaveny ceny začínající kolem 16000-18000,- ... jenže stále nesmíš zapomínat na to že ještě existuje x1900XT ;)
takže NV buhžel nepřekoná x1900XTX ani ve výkonu ani v ceně ...
23.3.2006 14:39:53   213.168.173.xxx 3838
no, sice těch 20k nebyla narážka na X1900, ale když už jsi u těch cen: http://www.computershop.cz/eshop/default.asp?cls=st oitems&catalog=scategory&fulltext=7900GT ... např. tady je maloobchodní cena 7900GTX s DPH 15466,- (xtreme verze 16423,-), ale třeba 7900GT zde stojí 9423,- ... jakou odpověď má na tuhle cenu ATI? X1800XL za 9800,-, která je mnohem méně výkonná.. X1900XTX za 15500 s DPH bych docela rád viděl (čímž neříkám, že to není možné) :-) PS: i kdyby za 15500 s DPH byla, už ji současnou cenou 7900GTX překonala o 34 Kč ;-)
23.3.2006 23:58:23   195.113.181.xxx 3838
v pořádku tu výtečnou cenu 15500,- u 7900GTX sem nezaregistroval v žádném obcghodě ... tu cenu ...a je skladem ? ;) BTW: na x1900XTX za 15500,- se zeptej radima štěpánce ;) ale každopádně tady je ještě levnější x1900XT která je defacto to samé jako x1900XTX a tudíž NV prohrává ať to beru jak to beru není to nijak výrazná prohra ale prohra to je ...ve sportu také rozhodují tisíciny sekundy a zde rozhodují jednotky FPS Každopádně zcela nezaujatý člověk za kterého se považuji jelikož mě osobně je totiž uplně putna jakou samolepku má ta která věc na sobě ale zajíma mě absolutní výkon který dostanu za danou cenu a zde prostě i když o chlup musím dát v tento okamžik na ATI ...
24.3.2006 01:58:35   213.168.173.xxx 3838
co se obchodu týče, odkaz jsem ti poslal a je to první místo, kam jsem koukal. Dostupnost - fajn, podle oficiálního prohlášení nvidie má být dostupná příští týden, jinak uznávám - na skladě není, ale sehnat se s trochou snahy dá (dost lidí tady píše, že je má doma). Vytahovat "výbornou" dostupnost X1800XT při startu snad už ani nemá cenu oprašovat a je minulost :-) Jak jsem hledal, tak se X1900XTX dá opravdu sehnat za 15500,- , resp. ještě asi o stovku níž..ale je to taky jediná značka - ASUS. I Sapphire, který bývá obvykle nejlevnější má cenu úplně jinde. Zcela nezaujatý člověk nepouští do oběhu mylné informace o cenách ;-) Co se X1900XT týče - 13700,- s DPH (opět jediný ASUS) se od 15k moc neliší, zvlášť když jiní výrobci drží cenu nad 15k. Pořád mi vychází nejlepší volba 7900GT za 9300,- ;-) Schválně - bral bys do PC 7900GT nebo X1800XL? Protože to je jediná cenově podobná karta ATI... K tomu "výrazně prohrává" - tady na PCT jo, to je fakt..zajímavé, jak se testy mnoha serverů můžou tak výrazně lišit ;-) Nezdály se mi některé zde naměřené výsledky, stačilo kouknout na hardocp, kde shromáždí pokaždé odkazy na mnoho jiných testovacích webů (najdeš si sám, které to byly a jestli ti budou připadat dost relevantní) a ejhle - dokonce na stejné sestavě, stejném CPU, stejném množství paměti rozdíl přes 20(!) fps proti zde naměřeným hodnotám ve FEARU (nějakých 70 zde vs 90 jinde při stejném nastavení).. Už jsem neměl v plánu se k testům grafik a chladičů na PCT vyjadřovat, ale když jsem viděl tu mystifikaci ohledně cen, tak mi to nedalo :-) Btw. v konečném důsledku se X1900 prodraží víc, než 7900 - musíš koupit neřvoucí účinnější chladič a za elekřinu dáš s X1900 taky víc než se 7900 ;-)
24.3.2006 10:41:22   194.108.132.xxx 3636
20fps rozdil ve FEARU, ale kde jsi to vzal?:-)..opravdu jsi na slovo vzaty "odbornik"...
24.3.2006 11:32:38   195.113.181.xxx 3635
promiň ale to myslíš vážně všechny recenze vycházejí odobně nikde nejsou vyšší rozdíly ... jsou rozdíly jen u testovacích sestav kde se použilo dvoujádro ale to snad je jasné ;)
Co se týká nákladů na provoz ... mno řeknu to asi takhle kdo má na kartu za 16000,- má i nato ostatní, krom toho chladič NV také není uplně tichý na max otáčky ho není problém dostat a pak je to stejný hučák ... jinak x1800XL je kravina kupovat když je tu x1800XT 256MB za 10000,- ;) uznávám ale že 7900GT se dá sehnat pod 9000,- což je jedině dobře ale jejich test jsem prozatím nedělal takže nevím jak jsou natom ...
23.3.2006 23:41:59   193.179.30.xxx 3838
To DigitalDooM: ty ses hroznej fanATIk vem si priklad z Radima Štěpance quote:
"ATI vs nVidia je zbytečný, ty karty jsou +- stejně výkonné. Cenově také srovnatelné, tak vo co go ? Vemte si tu, která se líbí"
24.3.2006 00:01:15   195.113.181.xxx 3838
Nerad ti zkazim dojem ale nejsem fanatik ... ani jedna firma mi nepatří ani jedna mě neplatí nemám sebemenší důvod nadržovat té nebo té ...a je mi jedno zda má karta na sobě ATI,NV nebo ferda nápis ... striktně mě zajímá nejlepší výkon a vlastnosti za danou cenu a zde v tuto chvíly musím zcela nezaujatě doporučit ATI ... netvrdím že musím mít prvadu ale podle všech recenzí je to oprvadu lepší na straně ATI ... plychta? nemyslím ... každý FPS se počítá všechno se počítá viz můj příspěvek nad tebou
24.3.2006 02:05:24   213.168.173.xxx 3838
"nejlepší výkon a vlastnosti za danou cenu" :-))) praktické vlastnosti - X1900 - topení (užitečné v zimě), vysoká spotřeba (užitečné pro malé děti, aby viděly, jak se točí kolečko na elektroměru), vyšší cena (užitečné pro obchodníky), hlučný chladič (užitečné pro mámu,protože si myslí, že aktivně vysáváš v pokoji), mizející objekty ze scény (užitečné, hráč vidí i co by neměl)...naštěstí aspoň ten výkon je na velmi slušné úrovni :-)
24.3.2006 11:36:39   195.113.181.xxx 3635
no promiň topivost je dáná složitostí čipu. udělat nato kvalitní chladič není problém, navíc kdo má na takovéhl grafiky tak investice do chlazení je pro něj nic ;) a ani NV7900 ten chladič nenechají ;), vyšší spotřeba ano ... bez debat zde NV vede ale opět zajímá to toho kdo na tu GK má ?, ale ty mizející objekty ... slušně sem si natomzahrál pár her a nikde sem si žádných mizejících objektu tedy nevšiml ... v této cenové kategorii se hodnotí především maximální výkon pro šetřílky na všem máme jiné třídy karet ;)
23.3.2006 11:17:27   217.66.176.xxx 3839
Proč zákl.deska není od firmy DFI-,ale(Základní deska MSI Diamond Plus (nForce 4 SLI),jak bývalo dříve.....dík

Kód:
  
DFI
null
23.3.2006 11:22:10   62.77.121.xxx 3938
Ale je skoda ze se nepouzil ve FEAR SS + AA + AF.Novy ovladace prave zvysujou vykon jen kdyz je zaplej AA a AF se soft shadows.Vysledky by teda vypadali lip pro NV.Ale jinak dobrej test
23.3.2006 11:48:13   82.119.253.xxx 3838
Dobrý den všem..pěkný článek..zajímo by mě jakýnm způsobem byla ona spotřeba karet měřena..
23.3.2006 11:54:37   193.81.246.xxx 5038
Pekny clanek.
Skoda jen, ze dostupnost tech karet (vlastne vsech hi-end - tj. X1800,X1900,7900GT/GTX) je jednim slovem MIZERNA!
23.3.2006 12:29:17   195.113.181.xxx 4059
trochu mimo ... nalistuj si libovlný shop a většina má x1800XT 256Mb skladem což se o komkurenční 7900GT říci opravdu nedá ... pak si najdi x1900XT nebo XTX a co?! jsou opět skladem a 7900GTX nikde.... takže dostupnost je co se týká firmy ATI naprosto v pořádku ale o 7900NV nezakopneš ...
23.3.2006 12:51:13   213.168.173.xxx 4039
no, co k tomu říct - srovnej, za jak dlouho od uvedení byly dostupné X1800XT, potom jak dlouho už je na trhu X1900 a jak 7900...do naší zapadlé sociálně demokratické země než se něco dostane, tak je pomalu na trhu nový produkt :-) Jinak podle vyjádření nVidie poptávka převýšila nabídku a snad prý další týden by se měla situace s dostupností zlepšit :-)
23.3.2006 12:58:53   195.113.181.xxx 3839
doufejme pak by se taky mohli hnout ceny ...směrem dolů přirozeně ;)
23.3.2006 14:03:51   82.142.98.xxx 4039
[OT]Musím se pochlubit, já měl X1900XT i XTX již 23.01.2006, tedy 2 dny před ofic. uvedením.[/OT]

Momentálně má nVidia opět potíže s výtěžností ( případně s výrobou ) hi-tech modelů chipů, to asi o něčem svědčí. Někde je zakopaný pes. Nicméně flame, ATI vs nVidia je zbytečný, ty karty jsou +- stejně výkonné. Cenově také srovnatelné, tak vo co go ? Vemte si tu, která se líbí
24.3.2006 02:10:48   213.168.173.xxx 3838
:-) důkaz toho, že když se chce, tak se dá sehnat všechno :-) Ale jo, problém s dostupností X1900 při startu nebyl, to je pravda. Opět problém s výtěžností? Jestli je to narážka na GTX512, tak tam byl (tedy jestli nevyšly najevo nějaké nové info) problém s dodávkami pamětí od Samsungu, ale to je jedno, 7800GTX512 je mrtvé :-)
24.3.2006 05:29:14   82.142.98.xxx 3838
Ale ne, nemám potřebu vyvolávat flame. Spíše je chyba nVidie, že se nesnažila zabránit nedostatku chipů. Raději měla počkat 2 týdny s uvedením. K čemu jsou nastavené super ceny, když karty nejsou. Roztrubovat, že se prodalo 50000 karet je směšné, v celosvětovém měřítku je to plivnutí do moře, to je jako by nebyly.
23.3.2006 13:04:34   84.242.95.xxx 3939
Jenom se chci zeptat jestli si myslite, ze 78 stupnu na GPU je normalni. Ja teda rozhodne ne. Sice mam "jenom" X800 GT a pri 50 mi to uz padalo. Ted mam AC silencer 5.2 a 40 stupnu v zatezi (to jen pro srovnani). Sice je to novejsi technologie stavena na vyssi teploty ale furt 78 se mi zda brutalne moc. Co si o tom myslite ?
23.3.2006 13:12:38   62.168.73.xxx 3838
ja si myslim ze aj ty mas nekde chybu. Mal som X800GT a 50C je v pohode. Dokonca ked si pozres stupne s originalnym chladicom a poriadne ju zatazis tak to ide nad 80. So silencerom sa mi to drzalo okolo 50C. A vse stabilne. Ale je pravda,ze z lasky ku HW by som ju chladil aspon pod 70 pri zatazi.
23.3.2006 13:32:02   84.242.95.xxx 3838
No nevim no. S referencnim chladicem a brutalnim zatizenim (1027x768, FSAA, AAF...) uz vsechno padalo. Podle Everestu mela GPU teplotu kolem 50 (+- 2 stupne) a to jeste nebyla nataktovana. S timhle ACckem mam ted pri tomhle nastaveni 40 stupnu pri OC na 560/580 => max. spokojenost
23.3.2006 13:42:39   62.168.73.xxx 3836
pozri teploty inym programom, riva tunerom, alebo dokonca aj dodavanym trixxom. Mne sa nezda 50C vela.
23.3.2006 14:35:12   84.242.95.xxx 3737
RivaTuner ukazuje stejne to uz mam vyzkouseny. Jenze vis co ja sem magor do chlazeni. Pro me je uz 40 extrem je link zde na PCT o ty X800 GT, primo tu co mam. A taky tam maj docela vysoky teploty. Ale drzelo to tak fakt nevim...
23.3.2006 13:23:01   80.82.144.xxx 3739
Mazec mel sem 7600GT doma driwe nes tu wubec wysly testy
23.3.2006 17:33:48   194.108.132.xxx 3638
Nekdy se proste nepovede vse otestovat a vypustit v den uvedeni...
23.3.2006 13:38:46   62.168.73.xxx 3740
uz som to sice spominal, ale sakra ta karta je o 3500 drahsia nez X850XT cize vytesovat sa nad tym ze ju porazila aj ked ma 12p je smiesne. U nas stoji vo velkosklade 6500 SK a 7600GT vyjde v alza 10800SK. (cena X850XT v alza je 7400 ale nemaju ju). Prosim Vas ako moze byt nastupca 6600GT? Ved ked vysla 6600GT stala asi 6000? a teraz skoro 11000? rozdiel nie? A to mi stale nie je jasne ako ste to spravili s tym FEARom preco ja mam o 12 FPS viac.
23.3.2006 17:26:14   217.12.49.xxx 3838
X850XT nepodporuje SM3, zatial co GF7600GT ano. Mozno sa ti to nezda dolezite ale napriklad taky Oblivion potrebuje SM3 na renderovanie HDR efektov. Seria X800 zacina byt zastarala, preto si myslim, ze to nie je vyhodna kupa.
23.3.2006 17:39:35   194.108.132.xxx 3738
Jeste v pripade souboje 6800GS vs. RX850XT bych se priklonil k Radeonu...ale pokud srovnam s GF7600GT 256MB tak neni co resit...za cenu od 5500 s DPH je to skvela koupe.
23.3.2006 13:49:18   62.168.73.xxx 3938
sorry pomylil som si cenu s 7900GT.
23.3.2006 17:42:24   217.119.125.xxx 3937
ATi by malo by malo nad svojou X1600XT popremýšľať a postaviť ju proti 7600GS(dúfam že ju čím skôr otestujete), lebo svojím výkonom nemôže súperiť proti 7600GT, aj keď je lacnejšia. ATi by si malo pohnúť s X1700 a ta potom 7600GT zmetie zo stola(usudzujem podľa toho čo som o nej čítal), ako teraz ona X1600XT.
A ten výpočet spotreby možno platí pre zostavy z jednojadrovým procesorom, ale určite nie s dvojjadrovým procesorom a v SLI alebo CF.
23.3.2006 19:31:32   213.226.208.xxx 4239
U nejdrazsich karet je podle me situace stejna. Kazdej si tam koupi co chce. Rozdil ve vykonu je par fps, proste kazdej si vybere tu svoji oblibenou firmu :-).
Do 10k Kc je to podobne, 7900 GT je zajimava, ale ATi proti ni ma X1800 XT 256 MB, i kdyz je Radeon o nejakou tu stokorunu drazsi, myslim, ze je to porad na stejne urovni. Nekdy je lepsi nVidia a nekdy zase ATi. tady to zase vidim na remizu.
A konecne mainstream - X1800 GTO vs. 7600 GT. Tady to je zase vyrovnane, vetsinou je sic Radeon rychlejsi, ale zase ma bejt drazsi (ikdyz zatim se neprodava, nemohu tedy presne posoudit). Zase bych to tady videl na preferenci znacky, popripade prihlednuti ke spotrebe, k vybaveni, ke chladici, nebo ke kvalite obrazu, ale to je diskutabilni.
Ja to vidim vyrovnane vsude a myslim, ze je to tak nejlepsi :-)
24.3.2006 13:51:00   62.168.80.xxx 3836
stale sa tu natahujete koli kartam,ktore si drviva vecsina z vas nikdy nebude moct dovolit (ani ja,ale naco aj... )a bude o nich akurat tak snivat s rukou (ak nie oboma) v slipoch. a je krasne,ako tu ludia pouzivaju nazvi a terminy,o ktorych vedia tolko co ja o qantovej mechanike a pritom sa snazia posobit ako neuveritelny odbornici. ono to,ze si niekto niekde precita nieco,co potom v spravnom kontexte pouzije,este neznamena,ze tomu rozumie,a bez urazky,takych je tu jak maku. a pritom,keby niekto pred hocikoho z vas "pocitacovych geniov" polozil napriklad schemu GPU,tak na to cumite jak baca do tuzexu,aj ked podla toho co sem niektory z vas pisu by ste do pol hodiny mali vychytat vsetky pripadne chyby ktore sa z tej schemy daju zistit a defakto dany produkt vylepsit. ergo to,ze viete nainstalovat nejaky soft alebo si viete poradit s programom,ktory (mozno v niektorych pripadoch) hapruje aj vdaka vasim neodbornym zasahom,z vas este nerobi pocitacovych odbornikov. len sa nad tym skuste zamysliet... a ospravedlnujem sa dopredu tym,ktorym (aj ked ich je podla mojho nazoru len par,ak vobec nejaky su) krivdim.
25.3.2006 17:38:15   82.100.11.xxx 3636
V článku se píše že Geforce 7900GT šla přetaktit na 537Mhz pro jádro.Pokud by se však zvedlo napětí pro jádro šla by na 600Mhz.Chtěl bych se zeptat jak to zvýšení provést?Existuje na to nějaký program nebo to lze nastavit v Biosu zák.desky-mě se to tam najít nepodařilo.Děkuji
26.3.2006 13:45:16   62.209.210.xxx 3636
Zajímalo by mně, co vše ten 3DMark06 testuje ( AA, AF, FSAA, HDR...). A kolikrat(16x, 8x, 4x ...) děkuji za odpověď.
27.3.2006 12:31:57   81.30.248.xxx 3634
zase nekdo kdo nadrzuje geforckam
28.3.2006 22:18:13   62.168.125.xxx 3535
cawte ludia.........
velmi by ma zaujimalo ci 7600GT bude aj ako AGP a ak naaahodou ano tak kedy asi sa dostane na nas trh.... oplati sa mi radsej si kupit overenu 6600GT alebo si pockat na 7600GT ak bude AGP THX
2.4.2006 12:13:16   194.212.30.xxx 3334
Nema cenu cpat 512MB pameti do mainstream kary,to opravdu nevyuzijes...a omezi Te to pri taktovani...
29.3.2006 17:42:13   213.180.32.xxx 3535
hmm neví te jak je na tom 6800gs s 512mb ram od Gainward
je link
29.3.2006 17:46:00   213.180.32.xxx 3535
Ta 6800gs 512/256 by snad mohla porazit 7600gt ne? mno v základu totiž nevím ale kdyz se nataktujou a 6800gs otevre 16pipek a jadro se da na 520 a ram na 1200 tak si mysim ze 7600gt nemá šanci :-D
30.3.2006 11:44:21   194.108.132.xxx 3534
Teorie ma jednu chybu NV42 nema 16 pixel pipelines, takze s ezadne otevirani konat nemuze. GeForce 7600GT (G73) je v zakladu o dost rychlejsi nez GF6800GS díky miniAL jednotkam v kazde pipeline, což NV42 nema. Koupil bych rozhodne 7600GT a nataktoval.
29.3.2006 21:37:21   84.242.73.xxx 3535
Škoda, že se na trhu bije jen ati s nvidií. Chtěl bych vidět ty urputné trapné hádky, kdybych jich bylo třeba 5. A stejně pořád dokola. Každý má tu svou..jedinou, nevinnou.
30.3.2006 10:08:16   82.117.148.xxx 3436
tak me vcera dosla...tesil jsem se moc.
Musim konstatovat, ze je skvela a vsechno fici ja namydlenej blesk. Ale neni az tak dokonala, je trosku vic hlucnejsi. Ten umely vetracek je dost neprakticky a dvakrat zvysi hlucnost kompu. No jo, za komfort se musi neco obetovat ).
10.4.2006 23:42:48   195.113.181.xxx 1920
Před časem jsem slíbil recenzi tak tady je http://www.nejmenovany web.cz/content/view/26/32/ x1900XTX vs 7900GTX testy i po OC tak se můžete podívat že PCT si ty výsledky nevymyslel a odpovídají i podle jinýchtestů ;)
13.4.2006 20:18:25   84.42.129.xxx 1919
Pane redaktoreprosím udělejte to obdobně jako pan Hulán a zakažte mu přístup na tyto komentáře!Ať se vyjadřuje na svém webu.A taky tomu digidoomdigihra nebo cotoje si tu reklamuje svůj WEB(chtěl bych ho vidět...HA HA)to sem taky nepatří!Stačí mi ,že si vypnu reklamy a pak v komentáři vydím reklamu no fuj co to sa kraje!ČUS BUS a očekávám stejně dobrý články a stejně rozumný komentáře.
23.4.2006 12:57:04   213.81.192.xxx 1717
Je to veľmi dobrá karta ku dnešným cenovým a výkonovým pomerom a dovolil by som si ju len doporučiť.
19.9.2006 18:48:34   213.211.45.xxx 33
Muze mi nekdo poradit ja na LEadteku 7900GTX nastavit regulaci otacek podle teploty nebo tak neco bo ta karta toci porad na 100% a to se neda poslouchat....
4.1.2007 06:44:47   88.101.186.xxx 82
Děkuji vám za váš skvělý článek ačkoliv vím že ostatní karty jsou lepší...rozhodl jsem se koupi od Leadteku Geforce 7600GT EXTREME(má hodnoty jako po přetaktování) a ještě jednou děkuji za tuto recenzi udělal jsem si jasno a jelikož jsem se na games.tiscali.cz dočetl že tato karta rozjede na nejvyšší detaily mojí oblíbenou hru(Medieval II: Total war) tak si jí hodlám koupit
děkuji moc.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

144 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 66.4Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.