Hlavní stránka Hardware Grafické karty GeForce GTX 1650 Super: To měl být konkurent pro Polaris
GeForce GTX 1650 Super: To měl být konkurent pro Polaris
autor: Adam Vágner , publikováno 5.12.2019
GeForce GTX 1650 Super: To měl být konkurent pro Polaris

V prodeji se pomalu začala objevovat poslední vydaná GeForce z rodiny „Super“ – GeForce GTX 1650 Super. Otestovali jsme MSI GTX 1650 Super Ventus XS OC. Posun proti původní GTX 1650 je razantní – příplatek je jen pár stovek, ale výkon narostl více než o třetinu, s tím se zvedl poměr cena/výkon a zůstaly skvělé provozní vlastnosti.


Nové Metro Exodus se testuje pomocí vestavěného benchmarku. Je v něm řada předvolených profilů, jejichž nastavení nejde změnit a nejde je ani smazat. Pokud ale chcete nechat projet vícero nastavení v dávce, musí proběhnout i tyto testy. Testuji čtyři vlastní nastavení (upravené medium v 1080p a high ve třech rozlišeních), která najdete v prvních čtyřech grafech a budou nás zajímat především. Pak už pro doplnění následují předvolené profily.

Upravené profily jsou obdobné jako ty standardní, liší se jen v že jsem vypnul Advanced PhysX a Hairworks, protože jde o proprietární technologie od Nvidie, a tudíž fanklub AMD nevidí rád, když je někdo používá.

  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: Medium
  • Texture filtering: AF 4X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: Off
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 100

 

  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: High
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: Off
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 100
  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: High
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: Off
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 100
  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: High
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: Off
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 100
  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: Extreme
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Normal
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: On
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: On
  • Shading Rate: 200
  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: Ultra
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Normal
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: On
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: On
  • Shading Rate: 100
  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: High
  • Texture filtering: AF 16X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: On
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: On
  • Shading Rate: 100
  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: Medium
  • Texture filtering: AF 4X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Full
  • Advanced PhysX: On
  • Ray Trace: Off;
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 100
  • Resolution: 1920 x 1080
  • DirectX: DirectX 12
  • Quality: Low
  • Texture filtering: AF 4X
  • Motion Blur: Low
  • Tesselation: Off
  • Advanced PhysX: Off
  • Ray Trace: Off
  • DLSS: Off
  • Hairworks: Off
  • Shading Rate: 50


 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
24 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 7.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.