Hlavní stránka Hardware Grafické karty Test AMD Radeon RX Vega 64: AMD zpátky ve vyšší lize
Test AMD Radeon RX Vega 64: AMD zpátky ve vyšší lize
autor: Adam Vágner , publikováno 15.8.2017
Test AMD Radeon RX Vega 64: AMD zpátky ve vyšší lize

Dlouhé čekání spojené s absencí AMD v segmentu výkonných grafických karet skončilo. AMD uvádí na trh své špičkové modely grafických karet z modelové řady Radeon RX Vega. V testu se podíváme na druhý nejvýkonnější model s novou architekturou Vega – RX Vega 64 v základním provedení se vzduchovým chlazením.


Fallout 4 je další hrou, která je zábavná na hraní, ale otravná při testování a hledání vhodné lokace. Na mapě dochází bez zjevých příčit k propadům výkonu – jdete krajinou dopředu a najednou klesá snímková frekvence i o čtvrtinu dolů. Kritický okamžik trvá pár sekund a pak se snímková frekvence vrátí tam, kde byla. Nezdá se, že by to nějak souviselo se zaplněním paměti, přesuny dat z paměti karty do paměti systémové, a je to dobře opakovatelný jev.

Pro test jsem teda vybral jedno z takových kritických míst, kde se pustím rovně a spustím měření dlouhé 30 s, během kterých framerate spadne a zase se vrátí na původní frekvenci.

U Radeonů chybí v nastavení jedna položka – weapon debris. Proto jsem u všech GeForce tento efekt vypnul také.

Test AMD Radeon RX Vega 64: AMD zpátky ve vyšší lizeTest AMD Radeon RX Vega 64: AMD zpátky ve vyšší lizeTest AMD Radeon RX Vega 64: AMD zpátky ve vyšší lize

Fallout 4 - high

Test AMD Radeon RX Vega 64: AMD zpátky ve vyšší lizeTest AMD Radeon RX Vega 64: AMD zpátky ve vyšší lizeTest AMD Radeon RX Vega 64: AMD zpátky ve vyšší lize

Fallout 4 - ultra



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
69 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 28.9Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.