Hlavní stránka Hardware Grafické karty Gigabyte GeForce6600 s pamětmi GDDR3 - maskovaná 6600GT
Gigabyte GeForce6600 s pamětmi GDDR3 - maskovaná 6600GT
autor: Štefek Petr , publikováno 18.7.2005
Gigabyte GeForce6600 s pamětmi GDDR3 - maskovaná 6600GT

Pokud si dnes chcete vybrat grafickou kartu pro PCI-Express platformu, která spolehlivě zvládne všechny dnešní hry a vaše peněženka se u její koupě neztenčí nad únosnou mez, tak vám musí oko zaručeně padnout na krále dnešních mainstreamových karet GeForce 6600GT. Ale co v případě, že vám někdo nabízí stejně dobrou kartu a zároveň ještě o poznání levněji? Dnes se podíváme na zoubek přesně takovéto kartě, kterou nabízí společnost Gigabyte...


Jelikož procesor pro je pro testování grafických karet zásadní komponentou a Athlon 64 3800+ začal být poněkud dýchavičný, museli jsme přejít na výkonnější sestavu v čele s procesorem AMD Athlon FX-55, který je poznání výkonnější a dokáže od sebe testované karty lépe oddělit.

Základní deska s čipsetem nForce 4 SLI je základem každého výkonného herního PC, takže ani my nemůžeme zůstat pozadu. Paměti DDR o velikosti 2x512MB (Dual-channel) jsou pro high-endové PC dnes už rovněž nezbytností.

Pokud má být test aktuální, tak nemohou chybět ani poslední oficiální ovladače nVidia ForceWare a ATi Catalyst. Všechny testované hry a benchmarky jsou podpořeny posledními verzemi patchů.

 

Hardware

  Procesor  AMD Athlon FX-55 (2600MHz, San Diego - 90nm)
  Chladič CPUGigabyte 3D-Cooler
  Paměť  2*512MB Corsair DDR400 CL2,5 (3, 3, 6)
  Základní deskaGigabyte GA-K8NXP-SLI
 

Software

  Operační systém

Windows XP Professional SP2

  DirectX

Microsoft DX9.0c

  Ovladače grafické karty

nVidia ForceWare 77.72 (oficiální)
Catalyst 5.7 (oficiální)

  Teoretické testy

3Dmark 2003 patch 360
3Dmark 2005 patch 1.20
Shadermark 2.1

  Herní testy

Aquamark 3
Doom III
FarCry
Unreal Tournament 2004
Half-Life 2
Splinter Cell: Chaos Theory
Prince of Persia: Warrior Within  

Všechny hry jsou testovány v rozlišeních 1024x768, 1280x1024 (LCD) a 1600x1200 s vyhlazováním a anizotropním filtrováním a bez nich. Pro testy bylo použito testovací utility BenchEmAl, které ve své poslední verzi podporuje i scriptování, takže ani hry jako Splinter Cell : Chaos Theory nejsou problémem. 



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
527 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 249.9Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.