Hlavní stránka Hardware Grafické karty Test Gigabyte GTX 970 Xtreme Gaming: extrémní novinka
Test Gigabyte GTX 970 Xtreme Gaming: extrémní novinka
autor: Adam Vágner , publikováno 10.12.2015
Test Gigabyte GTX 970 Xtreme Gaming: extrémní novinka

Gigabyte přidal do svého sortimentu hned celou modelovou řadu grafických karet určených pro nejnáročnější zákazníky. V prémiové řadě Xtreme Gaming najdete většinu modelů z poslední devítistovkové řady GeForce. Potěší nejen příznivce vysokého výkonu, ale hlavně majitele prosklených výstavních skříní.


Co se týká vlastností karty v zátěži, závěr bych mohl prakticky opsat z recenze starší GeForce GTX 970 G1 Gaming.

Gigabyte opět upřednostnil nižší provozní teploty před nízkou hlučností chlazení. Nedá se říct, že by karta byla vysloveně hlučná, ale jde o průměr – po sluchu velice dobře poznáte, kdy má práci. Teploty grafického čipu jsou přitom hluboko pod průměrem.

Karta je od výrobce výrazně přetaktovaná a řadí se k nejrychlejším GTX 970, které můžete pořídit. Navzdory tomu, že slabší jedince asi vyděsí pohled na dva osmipiny přídavného napájení, přes které lze v kombinaci s PCIe do karty teoreticky rvát 375 W), není tohoto výkonu dosaženo na úkor spotřeby. Výborný poměr výkon/watt vás tedy asi nepřekvapí.

Výrazným posunem k lepšímu oproti G1 Gaming je režim bez zátěže (přinejmenším v testované revizi s původním BIOSem). Ventilátory běžící bez zátěže na 1600 ot./min byly naprosto nehodné úsporné a docela drahé karty z vyšší třídy. U GTX 970 Xtreme Gaming není co řešit, obdobně jako řada jiných karet prostě ventilátory vypíná. A potěšilo mě i vylepšené napájení – i když s uchem na kartě poznáte, kdy se spustil 3D režim, cívky jen slabounce vrní a pobzukují jako u převážné většiny karet a po spuštění ventilátorů tento zvuk zaniká na pozadí, výsledek je velmi vzdálený střelbě, která se po spuštění zátěže ozývala z prvních modelů GTX 970.

Pokud vás karta oslovila a tisícikorunový příplatek a manuální úprava regulace ventilátorů vám nedělá potíže, mohu nákup této karty jen doporučit. Pokud jdete ale primárně po lepším poměru cena/výkon a přívětivé ceně, není GTX 970 Xtreme Gaming nic pro vás.

Gigabyte GeForce GTX 970
KLADY Test Gigabyte GTX 970 Xtreme Gaming: extrémní novinkaTest Gigabyte GTX 970 Xtreme Gaming: extrémní novinka ZÁPORY
Výrazné přetaktování od výrobce vyšší cena
Výkon, poměr výkon/watt regulace preferuje nízké teploty GPU na úkor hlučnosti karty
Bez zátěže zcela tichá v zátěži mohla být tišší
Na GTX 970 tiché cívky  
Velká rezerva u limitů spotřeby  
Konfigurovatelné podsvícení  
Orientační cena s DPH: 11 000 Kč


Tagy: gigabyte  xtreme gaming  gtx 970  geforce  nvidia  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
10.12.2015 10:21:46   84.242.82.xxx 308
Pane Vágnere už jsem tady měl dotaz, že testujete staré hry. Odpověděl jste mi, že příště už dáte nějaké co lidi opravdu aktuálně hrají, aby měli přehled jestli investovat nebo ne. A opět staré hry.
10.12.2015 10:54:35   90.176.40.xxx 324
Tak to určitě ne, odpovídal jsem u 380X, že Radeony 380X jsou snad poslední novinky, co na téhle metodice testuju, ne že je to poslední test, ve kterém budou tyto hry (ještě mám změřených a nezpracovaných několik dalších karet).
Ale GTX 970 není novinka, to je přes rok stará a provařená karta. Nepotřebuju to testovat, abych zjistil, že je o 3 % pomalejší než R9 390X. U ní mi jde především o srovnání se čtyřmi jinými provařenými modely, které už mám změřené (jestli je žravější, hlučnější, žhavější, jestli není pomalejší). Tím, že to otestuju novou metodikou, ve které nebudu mít změřené nic, zjistím houby (nebo přesněji maximálně to, že je pomalejší než 390X).
10.12.2015 14:12:07   194.228.32.xxx 256
To nic nemění na tom, že testovat aktuální karty na téměř 6 let staré hře, jako je AvsP je s prominutím totální magořina
10.12.2015 16:30:25   90.176.40.xxx 60
Na AvP budu testovat, dokud to bude možné. A bude stoprocentně i v nové metodice. AvP je tam právě proto, že se na něm pořád ještě dají měřit DX11 grafiky, i když vyšel už před šesti lety, a nějaký pátek se na něm ty grafiky ještě budou dát měřit (teda pokud AMD zalátá ovladače, s posledními dvěma verzemi Crimsonů to v některých režimech padá).
10.12.2015 17:53:24   83.240.91.xxx 81
Test AvP je super díky tomu že je minimálně náročný na procesor. Díky tomu jsou potom stejné výsledky jak na Pentium.
10.12.2015 12:47:55   188.175.34.xxx 64
Trošku mi tu chybí spotřeba u brute-force testu, jen pro ilustraci, že věci nejsou tak zelené, jak vypadají.

A GPGPU testy bych vážně ocenil - tedy věnovat jim jednu kapitolu, protože já to prostě jinak nečtu.
10.12.2015 13:26:21   109.81.211.xxx 41
to bych u téhle čistě mainstreamově stavěné gk nečekal (cenově je ovšem jinde) - vysoké takty a orientace na herní výkon, vše navíc šlo pryč, proto si vede tak dobře. I OC kapitolka mohla být, ale obávám se že potenciál na další taktování se bude blížit nule.
10.12.2015 20:16:42   90.176.40.xxx 50
GPGPU se začnu věnovat v okamžiku, kdy to bude zajímat aspoň nějaké malé procento běžné populace. Dokud tomu tak nebude, tak je lepší místo toho otestovat ve stejném čase pár her navíc.
Už jsem na toto téma dostal několik e-mailů od jedinců mluvících jménem rozličných spolků, které ty karty k něčemu podobnému využívají (SETI, Litecoin apod.) a když jsem odpovídal, že o tom budu uvažovat, když se dá dohromady aspoň pár lidí, které by to opravdu zajímalo a kteří by řekli, co konkrétně v praxi opravdu a pravidelně využívají a co bych teda měl testovat, tak to vyšumělo do ztracena a žádné odpovědi už jsem se nedočkal.
10.12.2015 18:10:26   188.175.34.xxx 33
Ok, dám vám pár návrhů za sebe. Jako modelový příklad navrhuju mrknout se na 3dsoftware.cz a něco metodiky, testů, od nich přejmout. Za mě konkrétně by stačil compubench a luxmark.

Jde mi jen o orientační informace tzn. nepotřebuji, aby z takových dat vycházely závěry, cena/výkon, výkon/spotřeba - přeci jen jde o "herní karty".
10.12.2015 20:27:25   196.52.21.xxx 52
Já se kdyžtak taky přimlouvám za test GPGPU. Mimo rendering (ocenil bych třeba realtime Bunkspeed) se dá určitě testnout poměrně rozšířený Any Video converter (video/mp3)
10.12.2015 15:25:07   131.117.211.xxx 104
Zajimala by me jedna vec a nejspis to bude otazka na redaktora recenze a testu. Tahle graficka karta ma jeden podstatny nedostatek a to je tech 0,5GB pamet ktere jsou extremne pomale. Kdyz testujete hry ktere jsou bohuzel 4-6 roku stare tak asi nedochazi a preplneni pameti 3,5GB. O teto grafice uvazuji ale nikde sem nezjistil co kdyz s touto grafikou budu hrat treba hry za pul roku tak jestli k preplneni tech 3,5GB dojde. Podle me by se to dalo odvodit ted s tech testu ale chtelo by to FALOUT 4, Starwars battlefront a Rainbow Six Siege a takove nove co vysly v poslednich mesicich. Tim padem by tahle grafika nemela pro nikoho na svete co bude hrat nove ci stavajici vyznam
10.12.2015 15:33:47   213.211.33.xxx 1112
Napsal jsi to krásně, jenže o to tady jde, před Vánocmi prodat ještě zbytky malovýkoných karet které nikdo nechce za relativně dobrou cenu. Po vánocích po tom neštěkne ani pes. V dnešní době nemá cenu kupovat tady ty předražené, osekané odlehčené odrůdy highendu.Sám jsem to udělal když jsem kdysi koupil osekanou verzi GeForce 7900GS a mlátil se do hlavy že jsem si nepřiplatil a nekoupil plnohodnotnou 7900GTS. R.O.Z.D.Í.L. byl TEHDY propastný!
Jak asi vyrábí ty čipy? Hodí to na desku, ty co se podaří (nejspíš uprostřed) jsou 980tky, čim blíže kraji se pohybují tím nastávjí chyby a pokud čip v jednotlivých oblastech je příliš poškozen, tak ten sektor zamčou a nazvou to 970. U samýho okraje už to je jen loterie a většina čpu nepoužitelná, tak vznikne 960. No a paka to pak kupujou. A abych se nesral jen do nVidie, stejěn to dělá i AMD která to přiznala. vyrábí 290X, když se nepovede čip na 95% tak je z toho 290tka...kolk lidí si přefleshovávalo 290 na X tím že odemykali zamčené jednotky aby měli větší výkon? Pokud je čip hodně poškozenej, hurá máme čip 280, za absolutní odpad 270apod... Stejěn tak je v továrně na baterky, vyrobí baterii, a podrobí ji serii testů. Vydrží třeba 99 testů, ok bude to Bosh Silver, zvládne dobře jen 90testů? bude to Varta, zvládne 80testů bude to bannerka a pod 80 to bude noname z tesca. Nic se nevyhodí.
10.12.2015 17:26:24   78.102.236.xxx 56
Souhlas. Kazdy nadava na vse ze ty zakladni desky jsou na nic a ten zdroj je malo znackovy a ze je jedno jestli koupite znacku gigabyte, asus, MSI atd. ale jen u grafik se vzdy pise kupujdte nVidia grafiky jelikoz to je nVidia. Prijde me to jak s iPhonem ten by mohl byt pomaly, skaredy, a kdo vi co jeste ale je to APPLE tak tak to pochvalime a takhle se testuji i grafiky nVidia. Tim nechci rict ze karta jako je GTX 980, GTX 980Ti jsou od nVidie spatne muj nazor je stejny jak u ostatnich jsou to aspon podle me nejlepsi karty na ktere zatim AMD nema ale s tim zbytkem bych si tak nebyl jisty
10.12.2015 16:34:33   90.176.40.xxx 76
Jednu dobu ovladače prostě do té pomalejší části paměti hry nepouštěly (teď už to nelze říct s jistotou, protože v DX10 je jiný memory management a diagnostika ve vztahu s obsazením paměti ukazuje jiné údaje). V principu se to pak nijak významně neliší od 4GB karet. Když už je hra tak nenažraná, že zaplní tolik paměti, obvykle nebude stačit ani toho půl giga navíc. Jakmile hra paměť zaplní, tak se buď framerate sesype a nedá se hrát, nebo začne tu paměť pravidelně čistit, či využívat i paměť systémovou. V prvním případě mírně zpomalí, ve druhém zpomalí víc. U 4GB karty to bude třeba jen o dvě minuty později.
Jestli máte tento problém a tyto obavy, nezbude vám než kupovat 8GB nebo 12GB grafiky.
Odvodit se to z testů dá jen mimořádně obtížně sledováním a monitorováním hned několika vlastností, navenek se to obvykle projeví jen tak, že grafika trochu zpomalí (a u toho se těžko určuje, z jakého to bylo důvdou)
10.12.2015 17:21:32   78.102.236.xxx 49
Nejde o to jestli je hra nenazrana ci neni. Jde jen o to ze pokud bude hra kabirat u vsech karet v pameti 3,8GB tak AMD jako celek nema problem, nVidia taky problem nema krom GTX 970 ktera je podle vseho vyrobni vadou znacky nVidia. Nebo se pletu. A napsat ze pokud se me ta karta nelibi tak at se poohlednu po 8GB nebo 12GB kartach me prijde jako hodne spatne vysvetleni. Je to stejne jak to ze kdyz se nekdo pta jestli by mu v prodejne s IT nebo na eshopu IT doporucili kartu od AMD nebo od Nvidie. Skoro v 95% vzdy reknou ze nVidiu. A po polozeni konkretni otazky proc nVidiu tak je odpovet jelikoz je LEPSI. A jak je videt tak mozna je lepsi ale jak v cem a jak ktera karta. GTX 970 je jeden z velkych omylu a lzi znacky nVidia ale prodava se dobre jelikoz na webech jako je tento a dalsi se nVidia jen chvali a nedostaky se zamlcuji a jako zapory se pisi vyssi hlucnost a takove kraviny co nikoho nezajimaji
10.12.2015 17:44:52   90.176.40.xxx 63
Problém je v tom, že her a nastavení, kterém hra obsadí právě přesně něco mezi 3,5 GB a 4 GB paměti a v tomto stavu nafurt setrvá, je naprosté minimum, člověk se musí obvykle hodně snažit, aby se mu něčeho podobného podařilo dosáhnout. Většinou je to tak, že hra buď vyladěná tak, že větší paměť zdaleka nevyužívá, nebo naopak v krátké době zaplácne všechno, co je k dispozici, a až pak to začne řešit (a jediná možnost, jak se tomu potom vyhnout, je zase koupit ty grafiky, která mají paměti mnohem víc než je třeba a ta hra je zaplácnout nedokáže, tzn. ty 8GB nebo ty 12GB modely).
10.12.2015 18:17:56   78.102.236.xxx 59
Jenze tohle kdyz sem se ptal v obchodech na grafiky (psal sem ze nejsem odbornik a proto se chodim ptat za odbornikama) tak nikdo me nerekl ze GTX 970 i kdyz sem se na ni ptal ze ma 3,5GB. Vsude me tvrdili ze kdyz koupim nVidii tak usetrim za energii a ze je GTX lepsi nez R9 390/390X o to jde. To ze zadna hra v roce 2015 nevyuziva celou pamet je dobre (kdyby vyuzivala tak si GTX 970 ani neskrtne)ale co za pul roku za rok. Kdyz pak uz vyuzivat bude a ja ji ted koupim tak zaplacu nad vydelkem. Jde o to ze nikdo u nVidie nevidi nikdy v nicem problem ale kdyz dojde na AMD tak tech problemu je tolik ze se nedaji ani spocitat. O AMD vym kazdy rekne jen zapory ale u nvidie jen klady a zapory tak nejak zamlouva a to se deje u GTX 970. Proc se jich tolik vracelo do obchodu asi ne kvuli tomu je je dokonala ale kvuli tomu ze je to podvod na zakazniky.
10.12.2015 19:28:35   90.183.221.xxx 41
Ja chystam cca do roka kupovat grafiku, chtel bych aby mel alespon tech 4GB at uz se to hned vyuzije ci ne.
Nvidia ja nevim, moje presvedceni jen rika, lepsi kompatibilita u her?
To se zde pise, jen fajn ale karta s 8 nebo 12GB pameti bude pro dost lidi sakra palka. Tu asi za cca 6-8000czk nekoupim
10.12.2015 20:36:38   196.52.21.xxx 116
Já nevím, ale co takhle tu 970 prostě vyškrtnout z výběru když nVidia lže, podvádí, karty se hromadně vrací a ještě navíc prodává kartu se samolepkou 4GB?
10.12.2015 19:32:00   90.176.40.xxx 96
Napíšu to už naposled. Když budeme uvažovat budoucí hry a to, že ještě víc nabobtnají a nebude jim stačit 3,5GB paměti u GTX 970 a stanou se kvůli tomu nehratelné, nebudou jim úplně stejně stačit ani 4 GB paměti. V takovém případě by byly řešením jen modely s mnohem vyšší kapacitou pamětí, možná 6GB a určitě 8GB či 12GB karty. Ale rozhodně bych se toho nebál, v době, kdy budou 4 GB paměti takový problém, že kvůli tomu nepůjdou hrát nové hry, bude většina karet z této generace dávno mrtvá.
Máte nějaká konkrétní čísla k tomu, kolik GTX 970 vrátili zákazníci kvůli nepravdivým informacím o kapacitě pamětí, nebo jde jen o přání, které je otcem myšlenky?
10.12.2015 20:29:41   81.30.247.xxx 59
Fallout4 6Gb, Asasín víc jak 6Gb...těch her už bude jen přibývat. Smysl kupovat takovou kartu prostě nemá. A kdo chce mít opičku musí mít na banánky, kdo prostě potřebuj hrát na ultradetaily tak si holt bude muset koupit 8-12Gb nevidím v tom problém, pro ty co chodí do práce místo do školy a mají na to není problém koupit plnohodnotný čip a nebudou své draze vydělané peníze cpat do šmejdu pro hloupé.
10.12.2015 23:56:29   94.112.77.xxx 43
Citace:
kdo prostě potřebuj hrát na ultradetaily tak si holt bude muset koupit 8-12Gb nevidím v tom problém


1,5GB paměti měla už GTX480. Dneska už mají grafické karty i 96Gb paměti, takže 8-12Gb vážně není problém.
11.12.2015 03:47:41   202.73.198.xxx 54
Zeptej se na foru CZC..tam je jeden Nvidia expert vedle druheho
bohuzel je to presne jak rikate :-)
11.12.2015 08:20:45   82.117.130.xxx 52
Mno, pokud jde o tuto kartu, tak hodne bude zalezet na rozliseni monitoru. Mam GTX 970 a SW:battlefront Betu (plnou verzi za ty penize fakt nechci) jsem hral na 1920x1200 uplne v pohode (tedy nad 100fps). Narocnost hry je v podstate stejna jako u BF4. Pro 4k monitor by ta karta uz nestacila, ale tam pro moji predstavu pohodove hry nestiha ani 980Ti.
10.12.2015 15:29:51   131.117.211.xxx 1412
A jeste jedna vec proc neni v ZAPORECH na konci clanku zminono jako minus jen 3,5GB RAM??? To si myslim ze je vetsi nedostatek nez vyssi cena a nebo takova vec jako je vyssi hlucnost pri zatezi jelikoz neznam zadneho hrace ktery by nemel nahlas pustene repro ci sluchatka pri hrani takze zadny hluk slyset z karty ani omylem nemuze. Prijdou me ty ZAPORY hodne zavadejici jak kdyby ste nechtel ani tu kartu hanit
10.12.2015 16:16:31   90.176.40.xxx 1015
Protože to není o nic větší problém než 4 GB paměti na 4GB kartě.
10.12.2015 17:14:19   78.102.236.xxx 97
Tak asi neni no kdyz teda pisete me prijde ze to je problem kdyz nekdo vydava kartu jako 4GB a ona je pravda uplne jinde. Kdyby ste si sel koupit nove auto a vybral by ste si ctyrvalcovy motor ktery da maximalku 200km/h a oni vam nakonec dali jen trivalec s vysvetlenim ze to neni zadny problem jelikoz v ceske republice je maximalni rychlost jen 130km/h tak si myslim ze by ste pekne nadaval. A co kdyz s tim pojedu do Nemecka kde je sem tam neomezena rychlost. To ze karta dneska zvlada 4-6 let stare hry je opravdu uzasne ale pokud si nedko koupi tuto kartu na 3-4 roky uzivani coz asi dela 90% vsech hracu tak tech 3,5GB + 0,5GB bude vyrazny problem a muze se to stat velmi rychle. Mozna by to chtelo psat trosku vice objektivne a ne jen vychvalit kartu ze to je nVidia. Pokud chcete byt seriozni tak by ste hlavne meli informovat o realnych kladech a realnych zaporech kazde grafiky, desky, chladice, paneti atd. U GTX 970 sem se jeste nikde nesetkal ze by nekdo napsal ze karta je sice vykonna ale nVidia si trosku prikraslila pravdu a karta neni 4GB ale pouze 3,5GB + 0,5GB a ze bych byl velmi opatrny jestli si ji nekdo vybere jelikoz jeste nikdo ja, vy ani ostatni netusi jak se GTX 970 bude chovat za pul roku kdyb vyjdou dalsi celky stylu GTA5, FALLOUT atd. Jenze hanit neco kdyz vam to vyrobce nebo odkoho tu grafiku mate je asi problem ze jelikoz se bojite ze uz by vam dalsi pak nepujcili ze??
10.12.2015 17:22:29   194.228.32.xxx 75
Hlavně jde o to, že jakmile začne u 970ky karta využívat těch dalších 0,5 GB přez tu šílenou 32bit sběrnici, začnou se hry nepříjemně microslutterovat, což je podle mě to nejhorší ... a že těch her co to dnes využijí již neni málo a bude jich jenom čím dál více.
10.12.2015 17:47:21   90.176.40.xxx 84
Ne. Ty hry obvykle nestutterovaly kvůli tomu, že by grafika začala cpát data do pomalé části paměti, ale kvůli tomu, že začala paměť humpolácky čistit. A totéž udělá v okamžiku, kdy jí dojde paměť u karty s plnohodnotnými 4 GB. Jediný rozdíl byl v tom, že u 3,5GB paměti ta paměť dojde o něco dřív.
10.12.2015 18:09:37   78.102.236.xxx 93
To je pravda, ale tak maji napsat do specifikace a na krabici ze ma 3,5 + 0,5 a je po problemu ale nVidia vydava GTX 970 ze plnohodnotnou 4GB kartu a testeri ji v tom jen podporuji to je cele. Na nic vic nenarazim
10.12.2015 19:36:46   90.183.221.xxx 43
Tohle me tez stve, co to znamena? U me je to hnus. Je to neco jako kdyz Asus napise full power 6Gb/s USB 3.0 smejd jeden Potom mam doma zakladni desku, ale zjistim od lidi, ze tou dobou to jeste tak neslo a ze v realu to ma tak 5Gb/s. Kazdej neni top technik, aby znal presne do detailu kompletni slozeni desky, kdyz ji kupuje.
U grafiky uz to vidim, smejdi jedny. Asus tam napise full 6GB a nakonec tam budu mit naky smejd pameti. To abych pul rok predem tady vytapotoval nejlip 3 fora abych zjistil ruzne, zda to je skutecne pravda a nebo fake od vyrobce
10.12.2015 20:36:25   81.30.247.xxx 55
přesně tak a dokonce ti na foru poradí že asus je nejlepší jen kvuli tomu že má lepší BIOS. To že ti odejde 2 dny po záruční době ani nemluvě. Víš jak tady má každej strach jak píše Petr, že by jim nVidia další neposlala. A já bych se nebál, nepošlete, fajn, my si ji koupíme, zrecenzujeme popravdě a pak ji zase prodáme a nebo věnujeme do soutěže. No vlastně nemělo by se to takto dělat správně? hej?
10.12.2015 18:08:32   90.176.40.xxx 104
Jediný problém, který u té karty je, je, že má na krabici nálepku 4 GB a reálně plnohodnotně využívá 3,5 GB paměti. V okamžiku, kdy je to obecně známé, a kdy je na to i v testu výslovně upozorněno, to vyjde nastejno, jako když si budete na základě recenze pořizovat čtyřválec s tím, že je jeden válec vypnutý. Jediné, nad čím se můžeme rozčilovat je, že na to neupozorňuje i samotný výrobce.
U Radeonu 295X2 vás nerozčilovalo, že tu grafiku inzerují jako osmigigovou, ale v reálu se dají ve hrách využít jen 4 GB paměti a ve druhých 4 GB jsou jen duplicitně uložené stejné informace?
10.12.2015 18:20:50   78.102.236.xxx 58
Takze vlastne lhat je v poradku. Vsak jde jen o napis na krabici ale ze je realita jina uz takovy problem neni. Uzasne
10.12.2015 18:44:55   90.176.40.xxx 94
Nikde jsem nenapsal, že je to v pořádku. Ale na funkci to nemá významný vliv. Znovu se zeptám, rozčiloval jste se s podobným zápalem i u všech duálních GeForce a Radeonů, že vám výrobci lžou o dvojnásobné kapacitě pamětí, když se ty karty pak v praxi chovají, jako by tu paměť měly poloviční? Je podstatně horší, když se 8GB karta chová jako 4GB než když se 4GB karta chová jako 3,5GB. A když někde tohle řeknu, dozvím se jen, že "to nevadí, protože to přece každý ví", anebo v horším případě rovnou že "si mám zjistit, jak funguje SLI/CF, abych ze sebe nedělal v*la".
10.12.2015 19:56:27   78.102.236.xxx 36
To sem se nerozciloval jelikoz sem ani o tom nevedel jelikoz v te dobe sem se ani o hry a pc nejak moc nezajimal. Takze s timto nemuzu slouzit. Az ted mam konecne praci kde si aj uziju volna tak se snazim do toho vseho vic proniknout a uzit si hrani. Ale kdyz clovek nevi do ceho jde tak je to tezke. Prose sem tu psal vsechny ty komenty a jak je videt tak ste me vse objasnil
10.12.2015 20:39:32   81.30.247.xxx 36
mícháte jablka s hruškama... u 295X šlo hlavně o 4K rozlišení kde už všecky jednočipové karty ztrácí dech.
10.12.2015 16:48:31   95.103.178.xxx 31
Pre Cliffs of Dover by trebalo nainštalovať komunitný patch od Team Fusion ktorý podstatne vylepšil výkon. Vanilla verzia je neoptimalizovaná a vlastne ju už nikdo z pravidelnych hráčov nepoužíva.
10.12.2015 17:16:41   90.176.40.xxx 81
Komunitní patche, tweaky a "pokoutní" úpravy grafiky vynucením přes ovladače jsou problém, a nejen u této hry. Jsem si téměř jistý, že většina lidí není ve hrách schopná (nebo se přinejmenším zdráhá) něco podobného zprovoznit. Hromada lidí ostatně nedokáže hru pořádně nastavit ani přes její interní nastavení. Proto jsem se zařekl, že se k tomu nebudu uchylovat a zůstanu ve hrách u standardních a běžně přístupných nastavení.
10.12.2015 17:34:56   78.102.236.xxx 68
Jen chci podotknout ze nejsem zadny odbornik jen rad hraju hry a za sve penize chci to nejlepsi co si muzu dovolit a kdyz nekdo pise ze GTX 970 je top a pak je k tomu alternativa R9 390X ale ze je lepsi nVidia (To se pise snad na vsech webech sveta ze nVidia ano a AMD uz tak asi ani moc ne) tak tomu verim jelikoz si myslim ze kdyz prijdu na vas ci jinsi web tak tu delaji odbornici. Ale napsat ze vlastne ono je jedno jestli ma karta 3,5 nebo 4GB je jedno to me moc profesionalni neprijde. Piste pravdu a nic nez pravdu a nezamlcujte podtstane informace. Ctou vase recenre i lide co ani nevi co je PC ale chteli treba synovi nebo vnukovi koupit novou kartu a diva vasi recenzi koupi GTX 970 co se vydava za neco co neni
10.12.2015 18:03:32   90.176.40.xxx 103
Ale ono to v reálu v podstatě jedno je. V reálu je v současnosti pořád ve většině her ve fullHD v podstatě jedno, jestli má grafika 2 nebo 4 GB paměti (v podstatě píšu proto, že jediné, na čem se to občas projeví, je nižší výkon, a v takovém případě se to promítne do testů výkonu). I extrémní případy, ve kterých se hra vysloveně sesype do nehratelného stavu kvůli tomu, že došla paměť (což je například při srovnávání 2GB a 4GB karet Watchdogs s vysokými detaily), se většinou úspěšně vyřeší tím, že člověk zvolí nižší nastavení detailů.
10.12.2015 18:11:24   78.102.236.xxx 46
Bohuzel GTX 970 je prezentovana jako karta na 1440p a ne na 1080p. U full hd je to jedno to je fakt ale u 2K je problem. A jelikoz jak sem psal lide si kupuji kartu na X let a to je ten problem
10.12.2015 18:13:43   90.176.40.xxx 84
Ani ve 1440p není mezi 4GB a 2GB kartou tak dramatický rozdíl, o rozdílech mezi 3,5 a 4 GB nemluvě. Opět narazíte spíš na to, že když hře nebudou stačit 3,5 GB, nebudou jí stačit ani ty 4 GB.
10.12.2015 18:33:15   78.102.236.xxx 45
Uz se v tom dale pitvat nebudu stejne se asi tady nic nevyresi. Uz se tesim na novou generaci grafik treba bude na krabici 12GB a realita bude dve ale jelikoz neni takovy rozdil mezi 4GB a 2GB tak rozdil mezi 12GB a 6GB taky nebude. Jen kupujici zaplati prachy za 12GB ale dostane 6GB. Skoda ze se tak neda prodavat vse uz bych byl milionar
10.12.2015 18:35:25   78.102.236.xxx 36
a nemusel bych resit GTX 970 jelikoz bych si za ty podvody poridil GTX 980Ti
10.12.2015 20:42:48   81.30.247.xxx 43
a rovnou 4x do crossu... teda ani nevím jestli SLI jde připojit se 4mi kartami
11.12.2015 07:38:07   182.48.156.xxx 42
Akorat ze, 970ka byla high stream karta za nemale penize. Tam by clovek cekal, ze jej za takove penize aspon nebudou ojebavat. Z toho pohledu je kazda 4GB mainstreamova karta vlastne lepsi (byt ne rychlejsi).
10.12.2015 18:25:49   78.102.236.xxx 74
O testovani GTX 970 sem si uz ted udelal obrazek. Je videt ze vlastne v nicem neni problem vse je OK nic se nedeje vsak hry zabiraji jen do 3,5GB pameti. Zaver teda z toho plyne: "lide kupujdte GTX 970 je super a nema zadne zapory jen to ze je hlucnejsi"

Asi mozna proto se testuji grafiky na starych hrach aby se zase neco neprovalilo
10.12.2015 18:47:52   90.176.40.xxx 102
Slibuju vám, že když mi dáte dohromady seznam osmi moderních a aspoň trochu známých her, na kterých bude zřetelně vidět, jaký má GTX 970 ve srovnání s kartami s plnohodnotnými 4GB paměti obrovský problém, nebudu už testovat na ničem jiném.
10.12.2015 18:53:29   78.102.236.xxx 47
Tak rad bych vam je dal ale jak uz sem psal sem jen uzivatel a nevyznam se v tom celem odvetvi jen pisu poznatky co sem slysel co sem si precetl a rad bych si koupil GTX 970 jelikoz me vysvetlujete ze problem ted nema ale nejde o to ze ho nema ted ale v budoucnu ho mit muze ale taky nemusi to ja nevim. Ale pokud chci kartu na 4 roky uzivani tak moc te GTX 970 neverim. Pokud by se stalo to ze se problem s pameti projevi tak budu muset koupit dalsi novou kartu ( uz bych platil druhou) a tim padem hned ted muzu koupit GTX 980Ti a vyjde me to na stejne prachy na 4 roky
10.12.2015 18:55:50   94.113.105.xxx 13
Doporučuji: http://www.elsnerova.cz/blog/2012-05/jak-zvitezit-nad-psanim-carek.html
10.12.2015 18:58:35   78.102.236.xxx 34
Nikdy sem na cestinu nebyl. Omlouvam se ale snad se to da cist
10.12.2015 18:57:06   78.102.236.xxx 26
Pokud nekdo bude kupovat kartu na rok jak tu a jinde psal nejaky borec tak je jedno co koupi ale pokud uvazuji do budouicna tak musim planovat. To je cele a proto ctu recenze abych byl v obraze ale zatim jen vidim ze na jednom webu je recenze na GTX 970 jak je super a o hodinu pozdeji ctu na tom samem webu jak se prislo na to ze GTX 970 neni to co by mela byt. Takchu musite pochopit ty me obavy
11.12.2015 12:16:00   91.220.237.xxx 63
Prosim ta, uz si ju kup alebo nie! Len proste uz prestan polemizovat o tom ci ti 0,5GB zrujnuje o dva roky herny svet alebo nie... O 2 roky bude kazda GK starsia presne o 2 roky, aky bude vyvoj na hernej scene nevie predpovedat nik. Ja som si GTX970 kupil a kupil som si ju minimalne na 3 roky, pretoze GTX470 som mal v pohode 4 roky v PC a kazdym rokom som musel tiez ubrat v nastaveniach detaily, to je proste uz tak! Ani GTX980Ti ti nebude sluzit vecne.
11.12.2015 18:31:25   178.72.234.xxx 27
Jasne ze koupim. Ja nepolemizuju jen pisu to co je pravda. A jak je videt tak patris mezi ty ovce co ji koupi jelikoz je pry dobra. Je to zmetek ktery projde nVidii. To je cele
11.12.2015 03:52:03   202.73.198.xxx 36
Staci se podivat kousek za hranice smerem na zapad... Tam je treba r9 390 s 8GB dobre hodnocena karta. Napriklad u nejvetsiho herniho casopisu je to karta (cip) kde je nejvice vyhledavana cena.
By the way.. u prvnich 7 karet jsou 4 z AMD... jaky rozdil oproti tomu nasemu ceskemu rybnicku ;-)
10.12.2015 18:45:31   78.102.236.xxx 34
Mam na vas jeste jednu otazecku. Muzete me poradit? Chci PC nic draheho ale nevim jestli GTX 960 nebo R9 380 a ktereho vyrobce ASUS, GIGABYTE, MSI ci SAPPHIRE. Procesor bych asi bral i5-4460. Dekuji za odpoved
10.12.2015 20:10:57   90.176.40.xxx 62
Na jednoznačné doporučení nemám dostatek informací. . Záleží na tom, co budete hrát, jak často a jak by vypadal zbytek sestavy. A záleží i na tom, kdy tu kartu hodláte měnit za lepší.

Pro tichý počítač rozhodně GTX 960, při větším nájezdu (třeba tři hodiny hraní denně) také, protože R9 380 se jinak ještě dost prodraží na elektrice (což ale obvykle neřeší lidi, za které elektriku platí rodiče, anebo co mají elektriku za paušál na kolejích). A taky záleží na tom, co a jak kdo hraje – pokud musíte hrát hned s uvedením, GTX 960 na tom bude ve většině her v okamžiku uvedení s velkou pravděpodobností lépe po stránce podpory a odladění ovladačů, AMD na ovladačích často pracuje až za pochodu (a intenzita, se kterou se tomu věnuje, je úměrná významnosti daného titulu). U AMD se dá předpokládat, že s laděním ovladačů poroste výkon víc než u GeForce, u Nvidie se zase dá předpokládat, že bude dané karty v nových operačních systémech podporovat déle. A pak jsou tu ještě podružné věci, jako podpora 4K monitorů a HDMI (což je u karet této kategorie podstatné spíše pro přehrávání videa).

Sám bych sáhl po GTX 960, protože už nepočítám s tím, že by mi herní grafika vydržela třeba pět let, co se týče výkonu (v průměru), není mezi těmi kartami citelný rozdíl a rozdíly v řádech jednotek FPS poznáte v podstatě jen při měření, rozdíl na spotřebované elektrice by v mém případě byl za dobu životnosti karty v řádech stokorun a jsem zatížený na tiché chlazení. GTX 960 je na tom aktuálně lépe s podporou – novější ovladače vycházejí pravidelněji a častěji, Nvidia i pravidelněji optimalizuje na čerstvě uvedené hry.

U R380 se mi jako lepší volba mezi Sapphire a Asusem (po stránce vlastností) jeví Asus, ale ani Gigabyte, ani MSI jsem neměl v ruce, pro tento region výrobci neměli vzorky na testování.
10.12.2015 20:21:04   78.102.236.xxx 20
Tak budu menit notebook ASUS N56VZ s grafikou GT650m 2GB DDR3 + i5-3230m za neco jako deska s oznacenim H97 nebo H170, procesor i5-4460 nebo i5-6400, pamet 8GB, 1TB HDD a asi 500W zdroj pokud bude stacit na tu kartu. Vyhral sem vcera u konkurencniho webu ten novy RAINBOW SIX. Takze neco takoveho bych chtel na tom novem pc hrat
10.12.2015 19:01:32   109.81.210.xxx 102
Nedávno jsem byl nucen upgradovat grafiku, stará šla do háje... Tak jsem si koupil 960 (protože chci hrát jen ve Full HD, jelikož jsem bral na jaře i nový full HD monitor) - a teď jsem nešťastný, protože sice mám moderní grafiku - ale nemám na ni jednoduše CO HRÁT ! Jediná nová hra, která se mi opravdu líbí je Zaklínač 3. Když jsem si pustil GTA V (dohrané) tak jsem konstatoval - hm - jo, lepší textury - co jako.... Mám pocit že herní průmysl je ve slepé uličce, to co vychází je nezřídka odpad, hry pro nás hráče, kolem 35, kteří jsme pařili na 286 - nejsou. A co mě dostalo když jsem si chtěl po letech konečně zahrát v pohodě Crysis Warhead - že jsem ho nenainstaloval, protože nejde pod Win 10. Podpáskovka jako prase a důvod proč už Crysis netestovat... Jupy jup.

Ať si koupím co si koupím, všude na mě vyskakují políčka s nápisem DLC DLC DLC! Firmy nám servírují nedodělané projekty, DLC stojí šílenou dardu. Někdy je to taková ostuda že dotyčná hra zmizí z obchodu (viz smutný příklad Batman:Arkhan Knight)
Nejhorší je když zjistíte že hra dělá potíže i po letedh - Když jsem si nainstaloval Armu 2 s tím že ono to teď půjde na plný koule - juchů - a byla z toho cukatura s hnusnými texturami - jen jsem nevěřícně zamrkal....

Vlastně ani nevím na co se teď těšit. Snad jen Kingdom Come.... ale jinak - je to bída, bída, bída bídoucí. Hry se až na výjímky proměnily ve velké nafouklé NIC....
10.12.2015 19:49:01   90.183.221.xxx 23
jj hry nektery maj sice super grafiku ale obsah hry, ti nevim neni uz to ono a nechytne me jako kdysi. Starnu? Asi uplne ne, jelikoz jsem zjistil ze hra se super pribehem, atmosferou me chytne i dnes! Treba Deadly Premonition pro PC to je pecka, hral jsem to doma kazdej den a dobry psycho. Jeste se me zalibil Evil Within ten taky neni spatnej a cloveka celkem chytne. Jiny je presne ten problem, zahrajes to chvilku a prestane to bavit, jdes radsi tak ven
GTA V se zrovna tesim, to jak je to udelany a ze tam jde delat ruzne neplechu, uvidim jak me chytne.

Co se tyce grafik, podle me dnes nema cenu kupovat nakou ultra kartu za 20 000czk, to leda ze tu nekdo na to ma plat. Ja koupil v roce 2010 AMD kartu a i dnes cca za 5 let tam rozjedu vse na HIGH detail!
To pisou furt jak to bude ultra narocny, ale treba Evil Within tam slape 60fps jak maslo. Mozna zalezi co hrajes, co te bavi. Ja zas nejsem na strilecky typu Crysis, Battlefield a pod.
Dokonce ani od kamose tolik chvalenej starej F.E.A.R me nevzal, Half Life 2 tez nez. Rikam tomu "vojna"

btw treba by ti sli s prebytecnym vykonem hry ve 4K
10.12.2015 19:52:08   78.102.236.xxx 22
Takze to znamena ze je jedno teda jakou kartu koupit?
10.12.2015 19:56:30   90.183.221.xxx 33
PETAS: podle me to jedno neni, kdyz uz ty prachy das tak snad budes mit radost abys mel dobrou kartu, nevorezanou. To me kdysi rikal kamos jak udelal blbost, takze to klidne i priplatit a vzit neco jako GTX - Titan - Ultra i kdyby to byla nizsi edice (jasne top kartu na trhu tezko).

1.spolehlivou kartu na par roku, u me to je treba klidne 6 let.
2.nejlepsi pomer cena / vykon
3.slusny takty a vyssi proti soucasnej
4.dobra propustnost, ja chci min 300...
5.vic pameti, at se uzije ted nebo ne tak 4GB VRAM podle me smysl ma.
Ja si ted neco dosetrim, mam slevovy pokazy do kramu, takze na pristi vanoce nakou budu resit. Rozhodne ne nakou vorezanou, ale poradne full to doporucuju.
10.12.2015 20:07:56   78.102.236.xxx 31
takze to znamena ze takove karty jako GTX 950, 960, 970 nebo R9 380, 390 nebo 390X nebrat a jit do GTX 980/ Ti nebo do te fury??
10.12.2015 20:49:10   81.30.247.xxx 39
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
10.12.2015 23:49:52   94.112.77.xxx 40
Cože?
11.12.2015 07:01:44   185.23.113.xxx 30
co je to za xujovinu ?

WOB ty ozaj perlíš
11.12.2015 12:19:27   213.211.33.xxx 19
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
11.12.2015 13:38:34   217.168.213.xxx 21
Já jsem pořád spokojenej s i7-3770K @4,8GHz a GTX 970 @1535MHz a 8GHz u paměti.
Sice je to rozladěný, ale běží to krásně
11.12.2015 14:20:20   196.52.21.xxx 40
Synchronní FSB/RAM platilo někdy v dobách Athlonů XP a to ještě na chipsetech, které měly pevnou děličku. Další věc je, že "čekání" způsobuje především latence a jak všichni víme latence VRAM jsou o řád, ne-li spíš dva úplně jinde. Čili Vaše vysvětlení je naprosto zcestné - např. RAMka CL11 čeká 11 taktů než něco začne vůbec dělat, VRAM mají CL běžně kolem 40 takže nechápu jak tohle chcete sladit. U těch Athlonů a třeba OCZ ramek na DFI desce (která jediná uměla CL2) to nebyl až takový problém, leč s VGA je to neřešitelné
11.12.2015 12:25:51   91.220.237.xxx 20
si vyladil!
12.12.2015 11:56:30   89.173.192.xxx 22
A na čom hráš? Ak na FullHD tak je absolútna blbosť kupovať čokoľvek nad 970/390. Tie sú za cca 350 Eur. Ak chceš eleganciu z nízkou spotrebou, choď do 970, ak chceš 8GB a trošku viac hardvérových schopností, choď do 390. Dovolím si povedať, že 390 vydrží schopná o niečo dlhšie ako 970. Ideálna kúpa je teraz 380X by som povedal, je celkom lacná (250 Eur). Aj 380/960 na FullHD postačí, ale 960 by som bral iba ak máš ako absolútnu prioritu ticho a nízku spotrebu. Tej karte do budúcna jednoducho neverím. Vágnerove kecy vyššie o 960 nepočúvaj, AMD má ovládače pre vysokoprofilové tituly max za pár dní, a na prvý deň nemá iba keď nVidia blokuje. A nie je to nikdy tak, že sa hra nedá hrať. 380 žerie viac, ale má aj vyšší výkon, 256 bit zbernicu a určite vydrží byť schopná dlhšie ako 960.
10.12.2015 19:52:09   90.183.221.xxx 21
btw jinak na PC ze starsich co hrat mam, nakou tu novou hru cekam.
Horsi pruser mam, ze treba mam slusnej tablet a tam nemam co hrat...jelikoz hry pro Android ale i dalsi tablety se me nelibej
10.12.2015 20:13:31   78.102.236.xxx 15
PersonalComputer: ta 960 jak pisete je teda dostacujici na to co mate jen nejsou nove hry aby karta ukazala co umi. Nebo to myslite tak ze s 960 ste udelal chybu a mel ste koupit neco jineho?
11.12.2015 00:31:28   109.81.210.xxx 61
Ne,myslím to tak že nemám co hrát... Chápete, prostě nic z toho co vychází mě nechytlo za srdce. Kromě Zaklínače. První díl jsem teď dojel asi potřetí, druhý nějak do polovic,ale hrál jsem ho už dřív, páč jsem se už těšil na třetí.

Třeba nechápu nadšení z Assasins Creed, sice tam jsou často historicky pěkně zpracované lokace, ale u prý nejlepšího dílu (II.) jsem se zasekl a nějak jsem to ani nedohrál... protože jsem najednou nechápal co mám dělat (vždycky tam šlo o to vykudlat nějakou věž od vojclů, z toho že pokud vojcl zdrhl, mohls to hrát znova...) a najednou mě to po nějaké době přestalo bavit, hra se zasekla na místě a dál jsem v tom nepokračoval. Teď jsem si nahrál z cloudu pozici z III. (díl z americké války o nezávislost) a taky mě to přestalo bavit, agenti v minulosti...bla bla bla.... templáři vs. assasini - bla bla bla.... Pamatuju si na starší hru the Saboteur, což bylo dost podobné Assasinum, tuším že od EA, akorát jste tam v roli irského mechanika osvobozovali Paříž od nácků... vlastně to bylo něco jako Assasins říznutí Mafii (I.)a trošku Hitmanem. Polozapomenutá a docela nedoceněná hra, škoda ji.

Zaklínač 3 je krásný, dostala mě mimika postav, na full HD stačí i ta GTX 960,snad mě nezklame někde v polovině...

Opravdu jsem skeptik.... Doom 4 - tipuju že to bude jako Doom 3, který se mi docela líbil. Hitman 2016-rozdělený na dva díly (fuj), navíc poslední díl - Absolution byl divný v tom že se nedal hrát několika způsoby,protože často jste jen měli odejít z bodu a do bodu b, což sic bylo realistické ale celkově dost nudné (a akce začala až pak...). Jediné na co jsem zvědavý je Vávrovo "Přijď království tvé", uvidíme jak bude RPG bez magie fungovat....

Ćekám ještě až padne do slev Project Cars a Asseto Corsa... krásná autíčka....

Takže ano, utratit pět a dvacet tisíc za grafiku atd. mi příjde divné... protože většina her jsou konverze z konuolí.... které nemají ani hodnotu jedné GTX 970.

Já jel donedávna na GTX 275, kterou jsem koupil kdysi v den co tu na ni vyšla recenze. Poslední hra kterou dala bylo GTA V. Jinak u GTA jsem toho názoru že v nejlepším se má přestat. Je tam něco jako filmový mód, ale v tom nemůžete vstoupit do budov ani se převléci.... takže jediné co je zajímavé je vzít si rotačák, naštvat policajty a čekat za jak dlouho vás zabijou... Sice tam jsou novinky (pejsek, FPS mod atd. ale pes je nevyužitý, FPS mod - budiž, možná GTA online stojí za zmínku ale jinak - nuda...)
11.12.2015 12:27:00   109.81.211.xxx 12
prý nuda - sundej si klapky z očí... Nebo to možná bude fakt věkem.
Je spousta dobrých her - třeba série FarCry, ze starších vyšel upravený SW Knights of the old Republic, série TES, jen si vybrat
11.12.2015 12:28:53   109.81.211.xxx 10
a naposledy jsem hrál Dooma 3 v Absolute HD modu - super zážitek
11.12.2015 14:15:51   109.81.210.xxx 21
Far Cry 3 jsem hrál. Dynamická hra. Až do okamžiku kdy musíte porazit ve snové sekvenci (extázi) nějakého ohnivého démona... který vás dá na dva zásahy... i na nejnižší hratelnost... kvůli tomu jsem to nedohrál a nechápu co má takovéhle zvednutí obtížnosti těsně před koncem společné s vcelku realistickou survival hrou....

TES ? TES je moderní politicko-korektní americká fantasy.(Pravá, krvavá nepoliticko-korektní americká fantasy je samozřejmě Conan. Sice se v něm sekají hlavy a tečou potoky krve, ovšem když to srovnáte právě se zaklínačem, tak je to jako nebe a dudy. Zaklínač je alternativní evropský středověk, který vypadá tak jak vypadal vrcholný středověk cca za Karla IV..(Přelom gotiky a renesance). Kostýmy,účesy, zbraně, zbroje, vesměs to všechno sedí.
Jen jsou do toho přimíchaná strašidla a mýtické potvory, mimochodem některé odpovídají popisům záhadologů.... Dokonce i proporce dam jsou uvěřitelné - na rozdíl od silikonových modelek z TESu.... nebo Drakensangu....
A ano - nejsou tam(v zaklínači 3) černošští křižáci (prostě evropští rytíři černé pleti), samo že černošší rytíři existovali, ale u Saracénů...


Doom 3 ani Knights of the Old Republic nejsou nové hry... Tady nějaký borec nade mnou vykládá jak je nutné vrazit do plnohodnotné karty v přepočtu tisíc dolarů - a mě nějak nenapadá jako proč...

Pořádné hry, pominu li občasný klenot jako je Zaklínač anebo simulátory jsou minulostí.

Doufám že Dan Vávra nezklame...
11.12.2015 18:26:04   109.81.211.xxx 10
hmm, co třeba nový Rome, Attila, nový Wolf s datadiskem, však stačí hledat, kdo hledá tak jistě najde. Nebo mody do starších her také zaberou hodně herního času. Od našich vychází "Vesmírní inženýři", zajímavý počin ale grafika mi přijde jak z prvního Chrome od Techlandu.
12.12.2015 00:06:26   109.81.210.xxx 10
Rome II mám. Zklamání.

Koupil jsem si i brute mod - nesekají tam hlavy ani ruce či nohy, jen jsou na panácích krvavé fleky. Krajina je divná.

Wolfa až bude v pořádné slevě.

Zainvestoval jsem do simulátorů.
10.12.2015 19:17:10   109.81.210.xxx 40
Jestli to dobře chápu tak u GTX 970G1 nefungovala funkce Silent stop ? Já mám totiž teď GTX 960 G1 a ta funkci silent stop (včetně kontrolek)má.... ale je možné že to je nějaká nová revize a GTX 970 G1 ji neměla ?
10.12.2015 19:22:40   90.176.40.xxx 30
Tak tak. Ale opravdu netuším, jestli se v průběhu času něco u GTX 970 G1 Gaming od uvedení nezměnilo ať už biosem, nebo novou revizí karty (sám jsem za to prostřednictvím zastoupení hodně loboval). Druhá možnost je, že to prostě výrobce vyřešil novějšími modely.
10.12.2015 20:15:15   194.228.11.xxx 42
To je teda extrémní edice jak prase. Nějakých 1290Mhz nebo kolik.

Obyč MSI Gaming zvládne 1400+ jak nic, tak proč kupovat toto ?
11.12.2015 05:26:09   37.188.195.xxx 31
V clanku sa pise o 1380MHz skutocnej frekvencie jadra, tak neviem odkial si vzal 1290Mhz? Bud porovnavas jabka a hrusky alebo neviem...MSI tazko bude davat v zaklade vyssie frekvencie a urcite by som tie jej poddimenzovane prehrievajuce VRM neuprednostnil oproti tejto karte.
10.12.2015 22:05:08   81.30.247.xxx 914
teď jsem si přečetl že orientační cena 11000,-Kč!!!! Za ty prachy máte plno krevnou 290X s 8Gb vram a ještě vám zbyde!!! A když přidáte tisícovku tak máte na 390X 8Gb vram... ten předraženej odpad 960 s 4gbvram je drahe protože obsahuje poukaz na pobyt v psychiatrické léčebně?
11.12.2015 07:34:57   185.23.113.xxx 55
Panebože
11.12.2015 06:09:55   89.24.139.xxx 33
Vzhledem k tomu, že spousta lidí alespon v mém okolí mají Haswell i5 4690 nebo i7 4770 a máte tam kartu GTX 660 případně starší řadu GTX 570 tak by tohle mohl bejt zajímavej upgrade.
11.12.2015 10:53:43   212.158.146.xxx 05
asi jsem vam zaokrouhlil premii z clanku dolu protoze to je jedno jestli date za buggati 24 milionu nebo 24 milionu za felicii
11.12.2015 10:57:50   212.158.146.xxx 05
asi jsem vam zaokrouhlil premii z clanku dolu protoze to je jedno jestli date za buggati 24 milionu nebo 24 milionu za felicii
Ps: nekterym lidem staci 4 kola a ze to pojede z kopce dolu
12.12.2015 00:34:05   78.45.157.xxx 22
Stručně: NVIDIA: 970 za 10K výkonem dohání 980, která stojí 15K. Další lepší karta je 980 Ti, která ale už je za 20K.
Kupoval jsem si 970 před půl rokem i s vědomím o té kauze 3,5+0,5 GB... Kauza je přehnaná. Pan Vágner to zde vysvětluje správně. Těch 0,5 Gb není a nebude takový problém. Je to malá část výkonu kam hra málokdy dosáhne a až to bude běžné, tak i 4 GB bude málo, karta bude stará a budou třeba karty 6 GB+...
Živím tou kartou monitor 21:9 2560x1080 a je to dokonalost. "Ušetřím" výkon karty třeba proti rozlišení 2560x1440.
12.12.2015 10:43:48   81.200.55.xxx 05
ok to beru ale porc se o tom nikde nedoctete ze GK ma 2 pametove zbernice pro mne za mne klidne at ma 2+2Gb ale at jsou stejne rychle pak by to lidi neresily
12.12.2015 10:46:04   81.200.55.xxx 16
ps:za sve penize chci pravdive informace a ne ze si neco koupite a pak se dozvite je no asi vam to nepude jak jsme vam to naslibovali a vite co mozna to ani vubec nebude fungovat noooo vite my ani nevime co to je a jestli to nekdy fungovalo

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

43 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 15.9Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.