Hlavní stránka Hardware Grafické karty Test Asus Strix GeForce GTX 950: útok na R7 370
Test Asus Strix GeForce GTX 950: útok na R7 370
autor: Adam Vágner , publikováno 20.8.2015
Test Asus Strix GeForce GTX 950: útok na R7 370

Radeon R7 370 od AMD míříl přesně doprostřed velké díry, kterou měla Nvidia v nabídce mezi levnou GTX 750 Ti a podstatně dražší GTX 960. Nvidia dnes proti R7 370 staví GeForce GTX 950 – kartu s levnější variantou čipu GM206, který pohání i GTX 960 s architekturou Maxwell. Špičkové provozní vlastnosti a solidní výkon je tak nasnadě.


GTX 950 je postavená na základu, který už je notoricky známý. Nemůžeme tedy čekat revoluci, spíše doplnění stávající nabídky. Jde o kartu střední třídy, takže nemá smysl řešit, že podobně výkonná řešení jste si mohli pořídit i dříve, a že majitelé karet jako GTX 760 nebo R9 270 nemají důvod upgradovat. Karty s podobným výkonem jste si sice mohli pořídit už dávno, ale dráž, a s horšími vlastnostmi.

Zaváděcí cena GTX 950 začíná na 159 dolarech a 4700 Kč, a tak může být vedle GTX 750 a GTX 750 Ti z minulé generace pro někoho zklamáním. Levnější GTX 750 měla podstatně nižší zaváděcí cenu, začínala už na 119 dolarech. GTX 750 Ti byla při uvedení za 150 dolarů. V současnosti jsou ale oba starší modely podstatně levnější – cena GTX 750 začíná na 2800 Kč a GTX 750 Ti seženete někde od 3300 korun. Jenže GTX 750 a GTX 750 Ti měly v řadě 700 výsadní postavení a moc do ní nepasovaly. Jako první karty s architekturou Maxwell by mnohem lépe zapadaly do řady 900 coby její nejnižší modely. Ostatně ani GeForce GTX 950 není kartou, která má GTX 750 či GTX 750 Ti přímo nahradit, slouží spíše jako záplata do velké mezery mezi GTX 750 Ti a GTX 960. Právě to této díry nasadilo AMD svůj Radeon R7 370 a GTX 950 je jeho přímou konkurencí. GTX 750 a GTX 750 Ti budou i nadále plnit hrát roli nejlevnějších herních GeForce v nabídce Nvidie.

Asus GTX 950

Po „řemeslné“ stránce je karta od Asusu zvládnutá skvěle. Je osazená naddimenzovaným chladičem, který kartu bez zátěže zvládá chladit pasivně. Kvalitní ventilátory netrpí na žádné parazitní zvuky a i v zátěži běží na nízkých otáčkách, takže ani v případě spuštění zátěže po sluchu nepoznáte, kdy se roztočily.

Test Asus Strix GeForce GTX 950: útok na R7 370

Příkon karty je vynikající, jak už je u grafik s architekturou Maxwell zvykem, provozní teploty jsou díky tomu také velmi nízké. Karta nabídne dostatek výkonu na hraní v plném HD rozlišení, jen v náročnějších hrách budete muset nějaké ty detaily (třeba kvalitnější vyhlazování či stíny) oželet.

I když není testovaná Asus GTX 950 Strix nijak zvlášť předražená, nacházíme se v segmentu, u kterého už každá stokoruna navíc s poměrem cena/výkon slušně zahýbá. Kdybycom měli v testu ASUS GTX950-M-2GD5 za 4800, asi by v tomto grafu vypadala podstatně lépe, o levnější GTX 950 od MSI za 4700 korun nemluvě.

Lepší modely GTX tak momentálně prohrávají s dalším produktem z vlastní stáje – totiž s levnými modely GTX 960. Ale podobně na tom byla i GTX 960 – výrobci jako v první vlně vyrukovali především se špičkovými modely (a stejně tak je poslali do recenzí) a dá se očekávat, že si ceny GTX 950 nastavené od stolu v prvních týdnech vedle levných GTX 960 v obchodech sednou tam, kde by patřily.

Test Asus Strix GeForce GTX 950: útok na R7 370

GeForce 950 vs. Radeony R7 370

Při srovnání s Radeony 370 není moc co řešit. R7 370 může GTX 950 konkurovat jen cenou a poměrem cena/výkon, který je momentálně v plném HD rozlišení obdobný. (Platí to pochopitelně pouze pro výhodnější 2GB varianty. Radeon R9 370 ve 4GB variantě už doplácí na příplatek na dvojnásobnou kapacitu pamětí, která se do výsledků výkonnostních testů moc nepromítá.)

Jinak vychází 2GB R7 370 po stránce dalších vlastností hůře – je pomalejší, má horší příkon, u některých karet i vyšší hlučnosti, a hůře je na tom i s další HW výbavou – především scházející podporou HDMI 2.0. I když v tomto segmentu nemá smysl uvažovat v o hraní ve 4K, pro multimediální PC zapojené k televizoru se 4K rozlišením je GTX 950 díky provozním vlastnostem, podpoře HEVC i díky malým rozměrům jak dělaná.

To, že začínám jedním z nejdražších modelů, mě staví do nevýhodné pozice. Za stávající situace je doporučení jednoznačné – dražší modely GTX 950 s cenou přes pět tisíc nejsou zrovna lákavé, pokud stačí přidat jen pár stovek a dostanete vyšší model GTX 960. A rozhodně bych vám těch pár stovek na GTX 960 doporučil přihodit.

Pokud ale budu mít hodnotit kartu od Asusu jako takovou, po stránce provozních vlastnosti jí nelze vůbec nic vytýkat. Nabízí zajímavý výkon, špičkový poměr výkon/watt, nízkou spotřebu a je absolutně tichá jak bez zátěže, tak i v zátěži. Zkrátka jde o kartu s vynikajícími vlastnostmi. Po stránce poměru cena/výkon je ale „jen“ průměrná. Oproti R7 370 (a po stránce vlastností jedné z nejlepších R7 370, co pořídíte) je to ale určitě lepší volba, a z tohoto důvodu si zaslouží ocenění. GTX 960 dostala za kombinaci poměru cena/výkon a provozních vlastností zlato, GTX 950 je na tom obdobně s vlastnostmi, ale hůře (avšak nikoliv špatně) s poměrem cena/výkon, proto zůstanu u bronzové hvězdy.

Teď je řada na AMD. Logickou odpovědí na GTX 950 by bylo uvedení R9 370X, tedy vylepšené R9 270 s plnohodnotným jádrem a s lepším poměrem cena/výkon (v tomto ohledu nechala Nvidia AMD dostatečný manipulační prostor). Uvidíme, jestli a kdy se AMD této výzvy chopí.

Asus Strix GTX 950 OC
KLADY Test Asus Strix GeForce GTX 950: útok na R7 370 Test Asus Strix GeForce GTX 950: útok na R7 370 ZÁPORY
solidní výkon pro plné HD rozlišení cena měla být blíže ke GTX 750 Ti
bez zátěže zcela tichá, v zátěži neslyšná lepší modely jen o málo levnější než GTX 960,
vyplatí se připlatit na GTX 960
perfektní spotřeba  
poměr výkon/watt  
rozměry  
funkce a výbava  
Orientační cena s DPH: 5 200 Kč

Za lepší provozní vlastnosti a vyšší výkon při podobném poměru cena/výkon než má R7 370 udělujeme Asus Strix GTX 950 OC bronzovou hvězdu.

Test Asus Strix GeForce GTX 950: útok na R7 370

 



Tagy: nvidia  geforce  asus  strix  gm206  maxwell  gtx 950  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
20.8.2015 19:24:10   212.79.110.xxx 298
nic moc, nechápu, co tím NV sleduje, při rozdílu pouhých 500 Kč oproti GTX 960 přece tuhle kartu nikdo nemůže koupit. Nebo je 500 Kč pro lidi fakt tolik?
20.8.2015 19:26:25   212.79.110.xxx 204
A teď koukám, že ani ne 500 Kč, ale pouhopouhých 300 Kč.
20.8.2015 19:35:06   37.221.246.xxx 214
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
20.8.2015 19:49:48   46.23.140.xxx 180
...mezi jednotlivymi modely je rozdil v cene cca 1000, viz napr 960 MSI gaming a 950 MSI gaming a samozrejme jako vzdy je cena na startu pestrelena, protoze "novinka"
20.8.2015 19:47:46   90.177.175.xxx 113
Já si myslím, že si ceny ještě sednou. Třeba tohle v CZC za 4700 už vedle GTX 960 za 5500 smysl dává:
http://www.czc.cz/msi-gtx-950-2gd5-oc-2gb/176826/produkt
Blbé je, zrovna tyhle karty výrobci moc nechtějí propagovat a posílají radši na testování ty luxusní modely.
20.8.2015 19:55:02   213.192.1.xxx 84
Tak ta cena je hodně mimo... Kvalitní GTX 750Ti od Gigabytu seženete na czc za 3,3k... Tohle nástupce není ani za mák... proč nikde není srovnání s GTX 750Ti?
20.8.2015 19:59:16   213.192.1.xxx 110
všichni říkali jak budeme mít náhradu gtx 750ti ta ale furt v cenové hranici nemá konkurenta
20.8.2015 20:01:41   90.177.175.xxx 1821
To není karta, která by měla na stávajícím trhu nahradit GTX 750 nebo 750 Ti. To je karta na vyplnění díry mezi GTX 750 Ti a GTX 960.
20.8.2015 20:03:30   89.24.166.xxx 2931
Ta cena u R9 280 3GB je vtip? 6600,- s DPH?


dyt stoji 5400,-
http://www.czc.cz/gigabyte-r9-280-ultra-durable-vga-3gb/149764/produkt
a to dokonce v mnohem vice pretaktovane edici od Gigabyte s 1072Mhz na jadre tj vuci MSI skoro 10% navrch ve vykonu..

tahle karta by asi vasim grafem cena/vykon radne zamavala
20.8.2015 20:03:59   89.24.166.xxx 2627
http://www.czc.cz/gigabyte-r9-280-ultra-durable-vga-3gb/149764/produkt
20.8.2015 20:16:26   90.177.175.xxx 1219
U R9 280 už nemá moc smysl cenu řešit, ta už je (a bude mimo), je to už jen dojezd (i na tom CZC jsou skladem už jen jeté kusy). Je tam spíš kvůli výkonu.
Dával jsem tam cenu 280 Gaming, co jsem našel přes Heureku v Tiphardware. Mám tady už dvě 380, které ji v grafech nahradí.
20.8.2015 20:32:29   188.167.144.xxx 140
Nič v zlom Stratos,ale ta karta nieje a asi ani nebude skladom. A môže sa stať že pri naskladneni zmenia cenu.
20.8.2015 21:20:08   89.24.166.xxx 2222
v pondeli meli jeste 5ks+ proste se po nich zaprasilo, cemuz se ani nedivim za tu cenu...
po OC ma vykonu az az...
http://stratos1.rajce.idnes.cz/i5_R9_280_3GB_OC_edice_-_ZALMAN_1/#Unigine _1150-6600.jpg
20.8.2015 21:40:37   90.177.31.xxx 3129
Ale Stratosi strc si tu svoji 280ku nekam,moc dobre vis ze jsem ji o vikendu testoval a vyplulo na povrch plno lzi ktery o ty karte siris,v prvni rade ta o snizenym napeti modelu od Gigabytu,coz neni pravda jede normalne na 1.25v,dalsi vec je ze ta karta ma neuveritelne poddimenzovanej chladic(teploty 80c na jadre a 100c na VRM)to vse pri neuveritelny hlucnosti kdy vesechny 3 vetraky jedou v zatezi na 3200rpm.Cili ta karta je totalni kram(provozni vlastnosti jsou tak hrozny ze je karta v podstate nepouzitelna) ,a jak vidis nekde pada vykonem i pod GTX950 dneska si tuhle hruzu koupi uz jenom blazen,i kdyby stala 5000kc tak je to hodne nevyhodna koupe.
20.8.2015 21:50:07   89.24.166.xxx 2828
to napeti potvrdilo tehda vic lidi v diskuzi... toto k jedne veci. (tehdejsi serie karet proste to nissi napeti mela)

+ teploty pod 60°C viz video ktere do dokazuje:
https://www.youtube.com/watch?v=LN4IF3ruU6Q
21.8.2015 16:48:38   188.167.144.xxx 110
Stratos môžeš na toto odpovedať? Gtx960 vs R9 380. Ďakujem

19. Srpen 2015 - 17:26 od tralalák
Re: GTA V a Witcher III: Wild Hunt 1.06 vs. (nejen) aktuální...
Vy ste ako obohratá účelová platňa.

Dajte si aspoň tú námahu a menujte karty s veľkosťou pamäte a počtom jednotiek v GPU, ktoré boli testované a možno pri tomto Mirkovom teste ako aj tú skutočnosť, že Gigabyte GeForce GTX 960 ITX 2GB bola v 17cm ITX verzii s jednym chladičom a SAPPHIRE R9 380 DUAL-X NITRO OC 4GB z dvoma chladičmi a 23,74 cm:

1080p
GTX960 OC - 100% (128bit, 2GB, 1 024 SPs / 32 ROP / 64 TMUs)
GTX760 OC - 104% (256bit, 2GB, 1 152 SPs / 32 ROP / 96 TMUs)
R9 380 OC - 115% (256bit, 4GB, 1 792 SPs / 32 ROP / 112 TMUs)

Mirek mi promine a pozrieme sa na rozdiel s použitím 4GB Nvidia GeForce GTX 960 v tejto hre:

1080p
• GTX960 OC - 48,4 FPS (AVG) 100% (128bit, 4GB, 1 024 SPs / 32 ROP / 64 TMUs)
• R9 380 OC - 51,4 FPS (AVG) 105,58% (256bit, 4GB, 1 792 SPs / 32 ROP / 112 TMUs)
zdroj: http://www.hardocp.com/article/2015/08/04/msi_geforce_gtx_960_gamin g_4g_...

Takže zhrnuté podčiarknuté s +100% bit zbernicou a + 75% TMUs je výsledok + 5,58 % v prospech R9 380.
Takže ako to je to s nielen tou zbernicou ?!?

Ale poďme ďalej head to head 4GB vs 4GB opäť nech mi Mirek odpustí:

1080p
• GTX960 OC - 44 FPS (AVG) 107,32% (128bit, 4GB, 1 024 SPs / 32 ROP / 64 TMUs)
• R9 380 OC - 41 FPS (AVG) 100% (256bit, 4GB, 1 792 SPs / 32 ROP / 112 TMUs)
http://www.nejmenovany web.cz/recenze-test-novych-radeonu-r9-390x-a-r9-380/...

Tento krát sa nám poradie troška otáča s prospech GTX 960-tka s -100% bit zbernicou a - 75% TMUs poráža R9 380-tku o 7,32%.

Takže ako to je to opäť s nielen tou zbernicou ?!?

Čudujem sa vôbec, že tí odborníci tam na CZC s Vami vôbec strácajú čas tak ako ja.
20.8.2015 23:23:00   62.24.83.xxx 221
Bez toho, aby v testu byla i 750Ti je vypovidajici hodnota testu dost nizka, takze se musim jit podivat na recenzi jinde.
21.8.2015 07:19:19   109.107.210.xxx 207
Dát bronz předraženému krámu, který nestačí ani na archaickou 270X za nižší cenu (a kde je už jen cenově kousek k GTX960 nebo R9 380), proč mě to ještě udivuje? Jediné pozitivum je HEVC.

A než mi Adame odpovíš, že cena přece spadne, protože "zaváděcí cena", tak ti připomenu, že jindy se vymlouváte na to, že testy děláte k určitému datu a berete všechno jak právě je.
21.8.2015 09:36:55   90.177.175.xxx 92
Cena GTX 950 startuje v normálních obchodech na 4700, na Heuréce se dokonce dají vyhrabat i karty za 4500. Nejlevnější R9 380 jsou za 5400-5500 korun.

Předražený krám... 2GB R7 370 je taky předražený krám?
21.8.2015 10:02:31   194.48.241.xxx 55
ano, I R7-370 je marketingový předražený krám, to radši vezmu neořezanou Gigabyte R9-270X s 1100 Mhz jádrem, mám-li se rozmýšlet jen v případě AMD karet

http://www.czc.cz/gigabyte-r9-270x-ultra-durable-vga-2gb/138775/produkt
21.8.2015 10:16:11   90.177.175.xxx 81
No, ona paradoxně zrovna 270X byla asi nejpředraženějším krámem, co AMD v poslední době prodávalo. Teda s ohledem na to, co nabízela navíc proti R9 270
21.8.2015 13:28:04   194.48.241.xxx 15
nemyslím si - pominu-li fakt, že schopný uživatel si R9-270 na úroveň "X" dotaktuje, tak byly obě v podobné pozici v poměru cena/výkon. Verze s "X" byla cca o 10% dražší, ale taky o těch 10% výkonnější.
21.8.2015 13:31:50   194.48.241.xxx 14
Tak třeba Asus R9-270X DC2 se dá sehnat lehce na 4.300

Sice ne na alze, nebo CZC, ale Softcom je taky natolik zákazníky prověřený obchod (na heurece má už 3.493 recenzí), že bych se tam nebál cokoli koupit

http://www.softcom.cz/eshop/asus-r9-270x-dc2- 2gd5-2gb-ddr5-2-dvi-hdmi-dp-pci-express_d141598.html
21.8.2015 13:59:57   90.177.175.xxx 21
No Softcomu se nebojím, tam jsem chodil na paměti už před šestnácti lety a naposled mi odtamtud minulý týden přišel disk.

Ta cena je ale hodně velký úlet (hlavně ve srovnání s jakoukoliv R9 270, co se dá v republice sehnat), hergot, jak se jim tohle povedlo.
21.8.2015 08:24:53   77.75.74.xxx 717
To moc nechápu. Ta karta nepodporuje jeden z nejvýznamnějších std., AdaptiveSync. Pindy o spotřebě ve světle toho, že se koukám na cukaný obraz mi přijdou prostě jen jako pindy. Nicméně nepodpora std. se pak neukáže ani v negativech???
WTF?
21.8.2015 11:52:49   90.177.175.xxx 111
Áaaa hup na vidle, i s rozběhem.
21.8.2015 13:14:26   77.75.74.xxx 14
Zajímavé, kolika lidem leží v žaludku nepřítomnost této technologie, ale mínuskují jen daný komentář
21.8.2015 13:20:37   90.177.175.xxx 51
Hint: jakpak je na tom s podporou FreeSync ta konkurenční R7 370? GTX 950 umí aspoň ten "nestandardizovaný" G-sync.
21.8.2015 14:26:51   109.107.210.xxx 21
Aniž bych se chtěl 370tky zastávat: byla kritizovaná za to, že se jedná o rebrand (což se popřít nedá), takže když oslavuješ GTX950 jako moderní kartu, očekával bych tu podporu moderních standardů.

(všichni ale víme, že nvidia konkurenci podporovat nebude).
21.8.2015 08:43:42   78.102.209.xxx 1112
Zbrusu nová GTX 950 má stejný výkon jako 3 roky starý Pitcairn. Velká gratulace a ocenění Bronz

Ještě k tomu ta "výborná" cena
21.8.2015 08:56:23   90.177.175.xxx 185
A navíc je pomalejší než půl roku stará GTX 960, nemluvě o tom, že rok stará GTX 970 je ještě rychlejší! Hanba!

Pitcairn měl, když byl zbrusu nový, při uvedení "taky jenom stejný výkon jako dva roky stará GeForce GTX 570".

Já nechápu trotly, co se diví, že karta za pět tisíc má "výkon jen jako něco, co už se dřív prodávalo". Grafika za pět tisíc prostě nebude nikdy rychlejší než některé karty, které už se dřív prodávaly.
21.8.2015 13:53:38   78.102.209.xxx 66
já zase nechápu trotly co obahujujou slepě všechno co Nvidia uvede.

Ta karta při té ceně nemá žádný smysl,když stojí skoro stejně jako 960tka

a za těch 5 tisíc co tady tak obhajuješ existujou daleko lepší karty
21.8.2015 14:30:41   109.107.210.xxx 45
Přesně. Jediný zákazník bude náročný uživatel HTPC, který chce HEVC HDMI2.0 - osobně nikoho takového neznám (netvrdím, že neexistuje), a bude to tržně naprosto okrajové řešení. V době, kdy tyto technologie budou aktuální, bude tato karta z herního i výkonového pohledu mrtvá.

Ale protože jsou recenze plné (povinného) nadšení, tak se to bude prodávat jako teplé rohlíky.
21.8.2015 16:08:24   90.177.175.xxx 51
Z toho závěru nadšení cenou přímo čiší.

GTX 950 je výborná karta, jediné, co je na ní "špatné", je, že má "normální" poměr cena/výkon a že kvůli ní AMD možná nebude zlevňovat R7 370.
21.8.2015 17:08:30   90.177.175.xxx 50
Dobře, fajn, další "za těch pět tisíc"

http://www.czc.cz/gigabyte-gv-n950oc-2gd-2gb/176950/produkt

Kolik že je od toho příplatek na nejlevnější GTX 960 a jaká to je?
21.8.2015 17:06:09   78.102.209.xxx 12
http://www.czc.cz/msi-gtx-960-2gd5-2gb/165962/produkt
21.8.2015 09:30:19   182.48.157.xxx 14
..tak nejak jsem smysl teto karty nepochopil..
- cena dotahujici 960ku
- vykon dotahujici 960ku
- vybava stejna

jediny trosku podstatnejsi rozdil je nizsi spotreba..ale ta uz i tak u 960ky je nizka.

Neco jsem prehledl a nebo je neco spatne? ;-)
21.8.2015 09:38:26   182.48.157.xxx 50
..vykonove a cenove by davala smysl
21.8.2015 14:20:11   188.75.145.xxx 42
Čekal jsem že bude stát tak 4000 - 4500 a po uvedení zlevní GTX960, jinak mi to moc nedává smysl. GTX960 je dost předražená a 950 už je zase dost slabá za ty prachy.
21.8.2015 15:44:56   89.24.166.xxx 48
souhlas ty ceny sou fakt hrozny..
21.8.2015 18:17:38   217.77.161.xxx 22
Souhlas - ceny Nvidie jsou cim dal horsi a to i po zohledneji posrani sily koruny od CNB loni.

Ale neni se cemu divit - Nvidia zacina mit na trhu samostatnych grafik nejakych 80% a pomer stale roste. Kdyz je monopol, tak ceny proste pujdou nahoru (a inovace dolu).

Jsem fakt zvedavy, jako s AMD dopadne - az uz na trhu CPU, tak na trhu GPU.
21.8.2015 19:13:06   90.177.175.xxx 111
V posledních dnech se po webech toulá zpráva o pohybech podílů na trhu grafik. Zkuste se zamyslet, nakolik by AMD prospělo třeba to, kdyby ta GTX 950 nezačínala na 4600, ale na čtyřech tisících.
Podívejte se na poměry cena/výkon u poslední třístovkové řady Radeonů (nejen proti Nvidii, ale i proti předchozím Radeonům). Tohle není monopolem Nvidie, to je spíš rezignací AMD na nějaké konkurování cenou a konkurování lepším poměrem cena/výkon. Většinou bývaly Radeony aspoň výhodnější, teď už se nedá jednoznačně říct ani to.
Nvidia se ani nijak nesnaží AMD drtit. A není to ten typ monopolu, kdy by si Nvidia dělala s cenama, co chce, protože zlikvidovala konkurenci. V podstatě se už spíš snaží nutit majitele starších GeForce, aby je vyměnili za nové, než že by se pokoušela soupeřit s Radeony a ukusovat jim z jejich podílů. AMD muselo s některými devítistovkovými modely Radeony zlevňovat, protože je GeForce předjely už i lepším poměrem cena/výkon (největší paseku nadělala GTX 970).
Už v době, kdy měla Nvidia prakticky všechny karty vyložené a všechny modely venku (až na GTX 950 a GTX 980 Ti), uvedlo AMD celou novou modelovou řadu, která s poměrem cena/výkon u grafik neudělala prakticky nic (a u řady modelů se dalo doporučit, aby lidi radši koupili starší dvoustovku, dokud ještě jdou sehnat). U řady Radeonů AMD raději přidalo paměť, než šlo cestou nižších cen. Se na to podívejte, i příznivci značky tady místo odkazů na nové třístovky hážou linky na R9 270X a R9 280. Kde je teda chyba?
22.8.2015 00:04:49   90.177.31.xxx 40
Presne tak,AMD udelalo posledni spatnej krok,v dobe jejich nejvetsi krize se snazej cenama souperit s Nvidii,cili opet presnej opak toho co by meli delat.Oni proste vzdycky delaj presnej opak toho co lidi chtej,nebo trh pozaduje.Nejdriv to bylo neuvedeni novejsich chipsetu pro FX,pak neuvedeni novejsich FX cpu,a misto toho cpali na trh desitky modelu APU ktery nikdo moc nechce,protoze si do kanclu radsi koupi Intel,a na hry poradny CPU+dedik. GPU.Uvedeni velice povedeny GTX950,ktera v segmentu pod 5000kc bude suvereni bestseller a 370 a 270ky uz zrejme nikdo kupovat moc nebude,je pro AMD posledni rana.
22.8.2015 00:48:29   182.48.157.xxx 40
AMD ma "stesti" na sve top managery. Kdyz jsem videl poprve nastupovat do cela AMD Roy Reeda..tak jsem si rikal, to bude teda pruser. Cistokrevny "obchodak" s vyhledem pristich 3 mesicu, bez jakkekoliv znalosti problematiky. A jeho prvni vyjadreni o 'dostatecnem vykonu' to jen korunovalo. Kam to tim smerem AMD dotahlo jde bohuzel videt.
Snad maji stesti ted s Lisa Su, pokud uz neni pozde..
10.5.2016 08:58:29   15.195.185.xxx 00
Dodatocne dakujem za dobru poctivu podrobnu recenziu. Kartu som si vcera kupil. S cenou som spokojny - zaplatil som 155 Eur. Obdobna Strix GTX 960 stala 199 Eur, takze po prepocitani vykonu je cena za vykon nizsia nez 960. Takze ceny 950/960 sa asi usadili ked uz nie nizsie - tak adekvatne vykonu. Konkurencna R7 370 stala o nieco viac s ovela horsimi vlastnostami, tak vlastne vdaka recenzii nieje co riesit.

Zatial som spokojny. Okrem teda toho, ze mam pocit, ze po nainstalovani driverov a sw sa vyrazne posunuli farby oproti predchadzajucej (pokazenej) HD6870.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

38 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 12.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.