Hlavní stránka Hardware Grafické karty Megatest 13 grafik do čtyř tisíc — GeForce
Megatest 13 grafik do čtyř tisíc — GeForce
autor: Tomáš Šulc , publikováno 11.1.2010
Megatest 13 grafik do čtyř tisíc —  GeForce

Při výběru nové grafické karty člověk nechce udělat chybu. Platí to i v případě, že musíte šetřit a kupujete některý z levnějších modelů. V segmentu grafických karet do čtyř tisíc korun včetně DPH je dnes doslova obrovský výběr a rozhodnout se není lehké. Stačí vám pouze podpora DirectX 10 anebo je lepší DirectX 10.1? Nebo rovnou DirectX 11? A jak jsou na tom jednotlivé modely výkonnostně?


Megatest 13 grafik do čtyř tisíc —  GeForce

Sehnat v dnešní době některou z GeForce GTX za slušné peníze a skladem je poměrně velký oříšek. Ceny některých GeForce GTX 260 se sice v českých obchodech pohybují pod hranicí čtyř tisíc korun, dostupnost je však nulová. Nejlevnější ihned dostupnost GeForce GTX 260 nabízí Alza.cz a jde o model od společnosti Inno3D s referenčními takty. Cena modelu je 4307 korun včetně daně a tuto cenu jsem také počítal v poměrech cena/výkon.

Megatest 13 grafik do čtyř tisíc —  GeForce

Do modelů, které mohu doporučit, patří rozhodně GTX 260 od společnosti Gigabyte v provedení Super Overclock. Tato verze má totiž takty zvýšené z referenčních 576/1242/2200 pro jádro/shadery/paměti až na 680/1500/2500, díky čemuž je výkon této karty de facto na úrovni GeForce GTX 280 a s dalším ručním přetaktováním není žádný problém dostat se na výkonnostní úroveň GeForce GTX 275. Je tu však výše popisovaný problém s dostupností. Ta je u nás momentálně nulová a ceny v internetových obchodech jsou okolo 4700 korun včetně DPH.

Megatest 13 grafik do čtyř tisíc —  GeForce

Pro fajnšmekry je určena GeForce GTX 260 od společnosti MSI v Edici Lightning. Ke kartě s tichým vyměněným chlazením totiž dostanete mimo jiné i speciální kontrolní panel, takže ruční přetaktování karty je hračkou a nechybí ani možnost měnit napětí jádra čipu. Jenže dostupnost karty je velmi špatná a cena ještě horší. Když byla skladem, pohybovala se její cena okolo 5700 korun s DPH, o 1500 korun víc než je cena nejlevnější dostupné karty od Inno3D.

Zítra vám přineseme pokračování tohoto článku, kde se podíváme na karty ATI Radeon a ve středu se dočkáte finální části s herními testy, testy spotřeby a vyhodnocením.

Poděkování

Za zapůjčení většiny grafických karet děkujeme internetovému obchodu Alza.cz

Megatest 13 grafik do čtyř tisíc —  GeForce

Dále děkujeme partnerům Acer, Asus, Intel, Gigabyte a MSI, kteří zapůjčili další vybavení na testy.

Megatest 13 grafik do čtyř tisíc —  GeForce Megatest 13 grafik do čtyř tisíc —  GeForce

Megatest 13 grafik do čtyř tisíc —  GeForce Megatest 13 grafik do čtyř tisíc —  GeForce Megatest 13 grafik do čtyř tisíc —  GeForce



Tagy: megatest  levnych  GK  graficka  karta  NVIDIA  GeForce  predstaveni  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
11.1.2010 04:24:27   95.102.23.xxx 1510
Na začiatku článku a medzi kapitolmi nic len popisane graficke karty uz som sa zlakol ze nejaka hovadina tesim sa a cakam na stredu tipujem ze ATI HD5770 to vyhra, alebo skor GTX260 newiem bude to medzi nimi tesny suboj
11.1.2010 07:01:00   78.102.131.xxx 206
GT200b-based karta by si rozhodne vyhrat nezaslouzila, dostupnost je mizerna, spise nulova. I cena je mimo 'zadani'...
11.1.2010 05:57:32   78.98.8.xxx 214
ja si myslím že to vyhrá 5770 ak tam vôbec bude.....lebo v porovnani z GTX260 je na tom lepšie v pomer cena/vykon/spotreba
11.1.2010 07:35:03   83.240.22.xxx 60
Jasně, Radeon HD 5770 v testu samozřejmě je.
11.1.2010 06:29:10   212.111.29.xxx 2345
můžete mi říct jedinej důvod tohle číst?? leda že by mě taky zaplatili nVidioti
11.1.2010 06:29:47   212.111.29.xxx 926
jasně, asi to bude první část, ale bez ATI to číst nebudu
11.1.2010 07:20:09   93.91.51.xxx 113
celkem mi ve výběru chybí 9600GT, přijde mi to jako docela zajímavá alternativa kolem 2000Kč...
11.1.2010 07:34:33   83.240.22.xxx 70
GeForce 9600 GT úplně skončila, na její pozici přišla GeForce GT 240 s podobným výkonem.
11.1.2010 12:51:51   62.84.155.xxx 51
Myslím, že stejně tak skončila 9800GT, která už se jenom doprodává ;)
IMHO tento test přichází v podivnou dobu.
Do konce ledna se mají objevit grafiky AMD 56xx a do konce Q1 ještě 55xx a 53xx, které jistě v low endu zvednou prach, který se již usadil na 4k řadě a určitě budou zajímavější volbou pokud někdo vysloveně Physx nepotřebuje
Osobně se mi zpátky na AMD přesedlat nechce, ale pokud nVidia do června nenabídne něco solidního místo neustálého přeznačování starých modelů, pak mi nic jiného nezbude
11.1.2010 13:11:29   83.240.22.xxx 10
Co se tyce 8800 GT, neni tomu tak. Tato karta sveho nastupce v podobe nejake GeForce GT/GTS nema a bude se prodavat nadale, byt to mozna zni podivne. Co se tyce rady HD 5600, o jejim prichodu samozrejme vime a zrejme na zacatku pristiho tydne vam prineseme test modelu HD 5670. Tento megatest se tedy vice nez hodi, protoze nove karty budu testovat novou metodikou, ve ktere nechybi ani DirectX 11 hry.
11.1.2010 14:57:38   62.84.155.xxx 11
Nejsem si jist, ale není náhodou 8800G(65nm)=9800GT(55nm)=GT240(40nm)? Nějak se v tom přeznačování už ztrácím
11.1.2010 15:05:42   193.84.46.xxx 11
Defakto jo, i když malé rozdíly v jádrech jsou (povodně 9800 byla taky 65nm), ale u 8800GT je asi možné, že běží někde výroba kvůli behu 65nm linky...
11.1.2010 15:38:54   83.240.22.xxx 21
To rozhodne neni. Je to napsane i v clanku, GeForce GT 240 je nastupcem 9600 GT. Jak jsem jiz psal, 9800 GT sveho nastupce nema a zatim neni zadny ani v planu.
11.1.2010 16:10:42   78.108.108.xxx 22
Já ti nevím. Dle mého je GT240 postavena na jádře G92 a ne na jádře G94, které má 9600GT ;) Jenom u ní stáhli PS z 112 na 96, aby moc nešlapala na záda GT250, která je taktéž postavena na jádře G92 a počtem PS odpovídá 8800GTS512 )
11.1.2010 23:08:25   88.102.74.xxx 00
Zajímavá.. za 2k CZK sem si koupil a lehce přetaktovatl HD 4770. A 9600GT či ekvivalent se může schovat do rohu.. dyť to nedokáže fungovat ani jako PhysX karta..
11.1.2010 07:59:49   93.153.6.xxx 90
docela me dostaly ty paměti ATi na GTS 250
11.1.2010 08:52:24   163.244.62.xxx 55
Skoda ze ste tam nedali PALIT GeForce GTX260 Sonic. Ta je celkom dobre dostupna, je to OC verzia. Tuto Kartu som si kupil ako prechod kzm nevydaju Fermi, potom pojde na Physx
11.1.2010 09:03:38   213.226.254.xxx 21
Jen pro doplneni GT240 s pasivnim chladicem dela Zotac. Je osazena 1GB GDDR3. Mam ji v PC. Maji ji treba tady:
http://eshop.100mega.cz/zotac-gt240-1024mb -pcie-ddr3-dvi-i-vga-hdmi-zone-edition-pasivni_d59000.html
11.1.2010 09:28:23   82.210.249.xxx 20
len mala poznamka k tej recenzii GTX260 ohladne audio vystupu...
na karte je aj maly konektor pre pripojenie SPDIF vstup z dosky, ktory po zapojeni posiela audio aj cez DVI.
takze potom kablom DVI - HDMI posiela do telky aj zvuk. nie je potom nutne zapajat zvuk zo zvukovky ako sa pise, avsak je zvuk len 2 kanalovy.
11.1.2010 09:40:33   88.83.248.xxx 2312
Citace
"Stačí vám pouze podpora DirectX 10 anebo je lepší DirectX 10.1? Nebo rovnou DirectX 11?"

Ano chci ten DX11 tak dík za ukázku karet které umí jen DX10,nVidia má problém i s DX10.1 a o DX11 raději ani nemluví.nVidii by si dneska koupil jen nějaký blázen nebo OBR, protože vůči konkurenci nemá co nabídnou - stará technoligie, vysoká cena, malý výkon, přejmenované karty i 4x pffff dík nechci
11.1.2010 10:25:49   81.91.213.xxx 2017
Borgi* napsal:
Citace
"Stačí vám pouze podpora DirectX 10 anebo je lepší DirectX 10.1? Nebo rovnou DirectX 11?"

Ano chci ten DX11 tak dík za ukázku karet které umí jen DX10,nVidia má problém i s DX10.1 a o DX11 raději ani nemluví.nVidii by si dneska koupil jen nějaký blázen nebo OBR, protože vůči konkurenci nemá co nabídnou - stará technoligie, vysoká cena, malý výkon, přejmenované karty i 4x pffff dík nechci


Proc blazen? Ja jsem si koupil GTX260OC za supr cenu 3tydny pred vanocema(pred zdrazovanim)...a jsem naprosto spokojen, vykon temer jako 275GTX a lepsi pomer vykon/cena nebyl ani u 5770 ani u 5850...
Navic...kolik her dnes pouziva DX11 a kde to opravdu poznas...myslim, ze Physx Ti da vice nez DX11...muj nazor sice, ale myslim si, ze nVidia ma co nabidnout, neb aspon v Prosinci mela co.
11.1.2010 23:26:06   81.110.37.xxx 25
Že Physx ti dá viacej Tak Nvidiotovi určite GPU Physx je úplne mŕtvy a jedine tak trošku prežíva neoptimalizovaný Physx používaný na CPU(napr. použítý v Mafia2) a ten ti nijaká Nvidia grafa nezlepší Takže GL so Physxom
5770 je neporovnateľne iná trieda, pretože ty meriaš výkon v DX9 hrách, ale tam je to nepodstatné a to, že teraz je na trhu minimum DX911 hier nemení nič na tom, že túto tvoju úžasnú Nvidiu nebudeš mať iba pár mesiacov, tobôž pár týždňov, ale určite nejaký ten rôčik, či ktovie ako dlho. Nvidia nemá čo ponúknuť už dávno...
12.1.2010 08:51:54   81.91.213.xxx 52
Netvrdim, ze je Physx nejaky zazrak, ale tvrdit, ze je mrtvy je trosku hodne mimo misu viz:

Batman: Arkham Asylum Rocksteady Studios PC
Crazy Machines II FAKT Software PC
Cryostasis Action Forms PC
Dark Void Airtight Games PC
Darkest of Days Phantom EFX PC
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter 2 (GRAW2) GRIN, Ubisoft Paris PC
Metal Knight Zero Online (MKZ) ObjectSoftware Limited PC
Mirror's Edge DICE PC
Nurien Nurien Software PC
PT Boats: Knights of the Sea Akella PC
Sacred 2 ASCARON Entertainment PC
Star Tales QWD1 PC
Unreal Tournament 3 Epic Games PC
Unreal Tournament 3: Extreme Physics Mod Epic Games PC
U-WARS Biart Studio PC
Warmonger: Operation Downtown Destruction Net Devil PC

Jinak pokud tvurci her zacnou delat hry na DX11, tak ze to opravdu bude znat, to nebude drive nez Q42011 nebo spise nekde ve 2012 a to uz davno bude 5770 svym vykonem davno nedostacujici modernim novinkam, nebo na pokraji hratelnosti ve fullHD a budes si muset stejne koupit kartu novou at uz mas 260 nebo 5770...v tento okamzik moc teda co nabidnout co se DX11 tyka nema...viz CMR Dirt2 ;-)
Budou muset poslat asi nejake kapriky tvurcum her, jinak nevim nevim...jestli jim nekdo tu hru drive nez 2012 napise
11.1.2010 10:50:19   212.20.118.xxx 164
V testu mi chybí RIVA TNT2 M64 a GeForce FX5200. Neuvažuje redakce o jejich doplnění?
11.1.2010 13:12:37   83.240.22.xxx 106
Nikoliv, redakce o doplneni techto karet neuvazuje, spise planuje doplnit test o ATI Radeon 9600 PRO.
11.1.2010 17:18:14   80.188.88.xxx 62
Tento nápad jednoznačně podporuji. Ať ta technologická a výkonnostní nadřazenost nVidie, která se v průběhu testování musí dříve či později ukázat, pořádně vynikne.
11.1.2010 21:13:56   90.178.125.xxx 30
Vykonstní rozdíly v 3D Mark 2001 SE:
RIVA TNT2 M64(DX6) - 1000b(s Duron 850); FX5200(DX9) - 5500b(s Celeron 2500); G210(DX10.1) - 17250b(s Phenom II X4 2600).
11.1.2010 10:51:51   147.175.139.xxx 42
Citace:
Co se týče paměti DDR2, velmi mne zaujalo logo ATI na ní
to je už čistá provokácia, použiť na nVidia karte ATI pamäte btw, to je čo za k0k0tina tie ATi moduly ?
11.1.2010 23:11:09   88.102.74.xxx 00
Normální "přepsaný" paměti, vyrobil to nějakej standartní výrobce, ale ATi netoužilo, aby někdo věděl jakej.. tak je prostě přemalovalo. Se dělá běžně i u ramek dneska. Místo výrobce a typu chipu, uvidíš třeba jen logo OCZ na chipu. Obrana proti konkurenci.. a zvědavejm uživatelům co nechtěj platit vysokohorské přirážky za předražené paměti.
11.1.2010 11:03:37   90.182.115.xxx 60
Luke_Luke napsal:
Borgi* napsal:
Citace
"Stačí vám pouze podpora DirectX 10 anebo je lepší DirectX 10.1? Nebo rovnou DirectX 11?"

Ano chci ten DX11 tak dík za ukázku karet které umí jen DX10,nVidia má problém i s DX10.1 a o DX11 raději ani nemluví.nVidii by si dneska koupil jen nějaký blázen nebo OBR, protože vůči konkurenci nemá co nabídnou - stará technoligie, vysoká cena, malý výkon, přejmenované karty i 4x pffff dík nechci


Proc blazen? Ja jsem si koupil GTX260OC za supr cenu 3tydny pred vanocema(pred zdrazovanim)...a jsem naprosto spokojen, vykon temer jako 275GTX a lepsi pomer vykon/cena nebyl ani u 5770 ani u 5850...
Navic...kolik her dnes pouziva DX11 a kde to opravdu poznas...myslim, ze Physx Ti da vice nez DX11...muj nazor sice, ale myslim si, ze nVidia ma co nabidnout, neb aspon v Prosinci mela co.

nabidnout maji obe firmy mnoho produktu..., ale v tvem srovnani cena/vykon chybi jeste spotreba...
bohuzel nV zatim spi a Fermi sliby snad nebudou PR....
11.1.2010 11:36:22   81.91.213.xxx 57
Spotreba? 260GTX ma vklidu o 10-15W vyssi(misto 155-160 ma 170W)...
Pri hrach pak 40W vice...ovsem vetsinu prace delam ve Win, takze je spise pro mne dulezity ten prvni udaj...
A to jako fakt by se nekdo nad timto chtel pozastavovat?? Kdyz cena/vykon je uzasna...no ruku na srdce, kde koupim 260GTX OC za 3800Kc...to, ze ma o minimalne vyssi spotrebu mne prece nemuze od toho odratit...teda pokud mne nesponzoruje Ati xD
11.1.2010 12:26:52   90.182.115.xxx 75
Luke_Luke napsal:
Spotreba? 260GTX ma vklidu o 10-15W vyssi(misto 155-160 ma 170W)...
Pri hrach pak 40W vice...ovsem vetsinu prace delam ve Win, takze je spise pro mne dulezity ten prvni udaj...
A to jako fakt by se nekdo nad timto chtel pozastavovat?? Kdyz cena/vykon je uzasna...no ruku na srdce, kde koupim 260GTX OC za 3800Kc...to, ze ma o minimalne vyssi spotrebu mne prece nemuze od toho odratit...teda pokud mne nesponzoruje Ati xD

nebudu se s tebou hadat, protoze kazdy bude mit svuj dil pravdy....
ja mam doma integrovanou HD3200, coz me na mou praci booohate staci...
pokud bych byl hrac, tak ohledne cena/vykon/spotreba bych sel urcite do ATI58xx, takze doufejme, ze nV doda na trh neco konkurenceschopneho, at jde vyvoj a cenova valka dal...
BTW: pri skladani noveho game PC pro synatora, me byla vnucovana rada nV260...,
vzali jsme HD5870 a kluk nenadava...
11.1.2010 13:02:11   81.91.213.xxx 75
Proc by taky nadaval, kdyz dostal misto karty za 4tis, kartu za 8,5-9k, to by musel byt padly na hlavu, aby si stezoval ;-)

Jinak pokud to chces/chcete v reci cisel...vezmu li v potaz vyssi spotrebu ve vi 10-15W ve hrach 40W, udelam prumer doby, kdy PC pracuje ve 2D a 3D...tak dejme tomu 20W, pracuju denne na tomto PC 4 hodiny v prumeru(na praci mam CULV notebook).
20W * 4h * 30dnu = 2400W/mes
Pokud to prepalim a reknu, ze kwh stoji 5Kc...tak mesicne prodelavam 12Kč...ovšem proti karte 5770 nikoliv 5870, coz je castka, kterou davam kazdy den jako tuzer pri obede, takze toto mne fakt nezruinuje a jestli nekdo takhle uvazuje pri nakupu PC, tak klobouk dolu.. Schvalne jestli amte doma takhle poresene vsechny spotrebice jako monitor, mycku, televizi, domaci kino a pracku stejnym zpusobem ;-)
Nechci nejak rypat, ale tohle je tak trosku paranoja
11.1.2010 13:15:12   88.102.191.xxx 32
johnn napsal:
[quote=Luke_Luke]
...pri skladani noveho game PC pro synatora, me byla vnucovana rada nV260...,
vzali jsme HD5870 a kluk nenadava...


Ono je docela rozdíl vzít kartu za cca 4k a kartu za cca 9k ...
11.1.2010 13:16:49   81.110.37.xxx 108
Citace:
Při výběru nové grafické karty člověk nechce udělat chybu.

Stačí si prečítať prvú vetu a normálny človek sa len na tom pousmeje(bo to už ani vtipné nie je) a článok zatvorí.
Totižto nič v zlom, ale v článku nie je jediná nová grafická karta. Všetko sú to staré grafiky, ktoré sa oplatí kupovať už jedine z bazárov.
11.1.2010 13:29:53   81.91.210.xxx 105
Tomáš Šulc má prostě nejlepší články na PCT :-) Timhle komntem samozřejmě nechci rozdělat flame, jen vyjádřit naprostou spokojenost se článkem :-)
11.1.2010 14:04:00   90.178.104.xxx 104
Podle me je pitomost psat tady o DirectX11 kdyz ho ani jedna GeForcka nepodporuje nevim jak vy ale ja bych v tomto segmentu vubec NVIDII nebral. To je proste nesmysl. Nebo se snazite navnadit k nakupu techto "vynikajicich" karet od firmy NVIDIA pred prichodem jeste levnejsich a mozna jeste vykonejsich ATI grafik s lepsimi technologiemi? Zamyslete se autori clanku prosim...
11.1.2010 16:19:14   78.108.108.xxx 17
já tedy nevím, ale unigine Heaven Benchmark v dx11 pustím i na 8800GTS512, takže někde bude chyba )
11.1.2010 14:05:36   62.209.192.xxx 00
tak spis myslel novou kartu jako do novy sestavy, ktera bude stat treba do 10-15k a ne na upgrade jinak clanek peknej sem zvedavej na pokracovani a doufam ze se moje dva roky stary 2x8800GT udrzej vysoko (samozrejme jen po osobnim subjektivnim srovnani, ani necekam ze by byly v testu)
11.1.2010 14:02:13   78.99.100.xxx 29
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
11.1.2010 14:20:37   81.92.148.xxx 00
přesně tu garfiku od gigabyte mám takže sem zvědav jak si povede akorád tam mám accelero Xtreme chladič
11.1.2010 14:21:42   81.92.148.xxx 23
Maňo napsal:
má ešte vôbec zmysel sa zamýšľať nad 9800GT, GTS250 a GTX260 ako herné karty sú už zastaralé


aha to je nám novinka, ale ukaž nový karty do 4000kč
11.1.2010 15:12:04   193.84.46.xxx 31
Ati HD5770 -+ stejně drahá a +- stejně výkonná jako NV260.
11.1.2010 15:19:30   90.178.164.xxx 41
Doufám, že aspoň radeony 5770 a 5750 zkusíte v testu trošku potaktovat. Docela (snad nejen) mě zajímá výkon (ikdyž ten se dá na internetu najít), ale hlavně nárůst spotřeby taktováním.
11.1.2010 15:30:03   85.70.16.xxx 318
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
11.1.2010 16:02:14   85.248.44.xxx 30
Preco pisete u testovanej Geforce GT220 od Gigabytu ze ten chladic je hlucny, a potom pri prehlade zaujimavych kuskov u gt240 ukazujete ten isty accelero L2 chladic a pisete: "Na první pohled mi připomíná Accelero L2 od společnosti Arctic Cooling, má však jiný černý plast
. Nicméně pokud je to opravdu on, bude karta navíc i ve 3D tichá, což je rozhodně velké plus. " a potom u 9800GT od gigabyte znova ze sa obavate tohoto chladica, pricom je to znova ten isty identicky accelero L2....
11.1.2010 17:35:40   90.182.115.xxx 40
Luke_Luke napsal:
Proc by taky nadaval, kdyz dostal misto karty za 4tis, kartu za 8,5-9k, to by musel byt padly na hlavu, aby si stezoval ;-)

Jinak pokud to chces/chcete v reci cisel...vezmu li v potaz vyssi spotrebu ve vi 10-15W ve hrach 40W, udelam prumer doby, kdy PC pracuje ve 2D a 3D...tak dejme tomu 20W, pracuju denne na tomto PC 4 hodiny v prumeru(na praci mam CULV notebook).
20W * 4h * 30dnu = 2400W/mes
Pokud to prepalim a reknu, ze kwh stoji 5Kc...tak mesicne prodelavam 12Kč...ovšem proti karte 5770 nikoliv 5870, coz je castka, kterou davam kazdy den jako tuzer pri obede, takze toto mne fakt nezruinuje a jestli nekdo takhle uvazuje pri nakupu PC, tak klobouk dolu.. Schvalne jestli amte doma takhle poresene vsechny spotrebice jako monitor, mycku, televizi, domaci kino a pracku stejnym zpusobem ;-)
Nechci nejak rypat, ale tohle je tak trosku paranoja

my si asi nerozumime...., ale snad budeme fanATIci a vIDIoti souhlasit, ze AMD/ATI se podarilo vyvinout poradny kus HW, nyni je rada na nV, toz, dame ping/pong ?
11.1.2010 17:38:07   90.182.115.xxx 20
kalamera napsal:
já tedy nevím, ale unigine Heaven Benchmark v dx11 pustím i na 8800GTS512, takže někde bude chyba )

chyba nekde urcite bude...., zkus zatocit zidli....
11.1.2010 18:26:28   90.182.115.xxx 02
Skyline.ni napsal:
Maňo napsal:
má ešte vôbec zmysel sa zamýšľať nad 9800GT, GTS250 a GTX260 ako herné karty sú už zastaralé


aha to je nám novinka, ale ukaž nový karty do 4000kč
http://www.alfacomp.cz/php/index.php?eid=106140&Search=hd5770&SearchType=1&SearchSubmit=1
toto je lez, jako vez...
>
11.1.2010 18:36:12   91.187.54.xxx 14
takze mam tu novinku pro Fanatiky https://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/16205-geforce-300-je-ve-vyrobe a ste nahraní :-D
11.1.2010 20:35:13   90.177.103.xxx 50
Nechci se do Tomase Sulce navazet, nedejboze ho hodnotit jako cloveka, vubec ho neznam, ale to uz je podruhe v tomto tydnu co jsem od neho zaregistroval docela amatersky odvedenou praci. Konkretne narazim na model karty 9800 GT, pise ze nejlevneji ji ma naskladu alfacomp, tu verzi od leadteku a dodava, ze je ale podtaktovana, boze, ale proc je podtaktovana, tim uz se nezabyva, takze je podtaktovana proto, ze nepotrebuje pridavne napajeni a vystaci si jenom ze 75W s PCI-E 16x slotu, takze misto toho aby rekl proc je tahle karta zajimava, tak naopak jen rekne ze je podtaktovana, melo tam tedy byti a to vylozene, karty geforce 9800GT green nebo tvz eco edition jsou dneska nejrychlejsi grafiky na trhu, ktere nepotrebuji pridavne napajeni a tim padem muzou byt vice nez vhodny upgrade do starsich PC bez toho aby clovek musel upgradovat zdroj a zustaneto takhle az do doby kdy se objevi HD 5670 a ta bud 9800 GT bez potreby napajeni prekona nebo ne. Teda v DX11 asi prekona urcite.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

96 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 31.2Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.