Hlavní stránka Hardware Grafické karty ATI Radeon HD 5770 a 5750 — DirectX 11 jde do mainstreamu
ATI Radeon HD 5770 a 5750 — DirectX 11 jde do mainstreamu
autor: Tomáš Šulc , publikováno 13.10.2009
ATI Radeon HD 5770 a 5750 — DirectX 11 jde do mainstreamu

Ačkoliv od vydání prvních DirectX 11 grafických karet ATI Radeon HD 58x0 uplynulo teprve pár dní, v AMD nelení a dnes je den, kdy končí informační embargo na další dva produkty. Těmi jsou Radeony HD 5750 a HD 5770. Jak už jste z názvu nejspíš poznali, mělo by jít o karty s nejlepším poměrem cena/výkon při ceně okolo tří tisíc.


ATI Radeon HD 5770 a 5750 — DirectX 11 jde do mainstreamu

3DMark 06 — Měřím jeden průběh celého benchmarku v rozlišení 1920 × 1200 px se zapnutým 4× AA, 16× AF, výsledek však nezapočítávám do hodnocení

ATI Radeon HD 5770 a 5750 — DirectX 11 jde do mainstreamu

3DMark Vantage — Testuji jeden průběh v nastavení Extreme, tento výsledek však nezapočítávám do výsledného hodnocení

ATI Radeon HD 5770 a 5750 — DirectX 11 jde do mainstreamu

Batman Arkham Asylum — Testuji v prvním boji, kdy cca minutu ručně bojuji s nepřáteli. Nastavení hry je na maximu, jednou testuji s vypnutou fyzikou, podruhé s PhysX na High. Výsledky v tomto nastavení však nezapočítávám ve výsledných tabulkách. AA ve hře nezapínám, nefunguje totiž na kartách ATI Radeon.

ATI Radeon HD 5770 a 5750 — DirectX 11 jde do mainstreamu

Bioshock — Testování této hry je tradiční, a zaznamenávám zde FRAPSem průchod od nehody letadla do majáku. Nastaveno vše na max, AF a AA zapnuto v ovladačích.

ATI Radeon HD 5770 a 5750 — DirectX 11 jde do mainstreamu

Call Of Duty 5: World At War — Hrál jsem úvod prvotní mise, kdy se dostanou vaši američtí vojáci na Atoll a hra začíná. Hraní jsem končil po ujití cca prvních 300 metrů a vystřílením pěti vojáků. Nastavení bylo vše na maximum, hodnota AF byla napevno zvolena v ovladačích. AA jsem nastavil ve hře.

ATI Radeon HD 5770 a 5750 — DirectX 11 jde do mainstreamu

Crysis —  Začínám testovat po vystřílení prvního kempu po rozbřesku v první misi,kdy sedím v obrněném džípu. Zapínám Fraps a projedu autem kus džungle. AF nastavené v ovladačích, AA ve hře.

ATI Radeon HD 5770 a 5750 — DirectX 11 jde do mainstreamu

Far Cry 2 — Použil jsem volně dostupný benchmark, spouštěl jsem "Short Ranch". Nastavení vše na Very High či Ultra High, AF i AA nastaveno v benchmarku.

ATI Radeon HD 5770 a 5750 — DirectX 11 jde do mainstreamu

Race Driver GRID — Jel jsem přibližně třetinu prvního závodu v kampani. Všechny volby byly na High nebo Ultra, hodnota AF nastavena v ovladačích, AA ve hře.

ATI Radeon HD 5770 a 5750 — DirectX 11 jde do mainstreamu

Half Life 2 Episode Two — Testoval jsem pomocí nahraného timedema, které zachycovalo počátek hry, kdy dojdete ke srázu, za vámi spadne vlak z mostu a vy poté pokračujete vstupem do jeskyně. AA i AF nastaveno ve hře.

ATI Radeon HD 5770 a 5750 — DirectX 11 jde do mainstreamu

Tom Clancy's H.A.W.X. — Testuji pomocí vestavěného benchmarku, všechny detaily jsou na maximu, AA nastaveno ve hře, AF v ovladačích

ATI Radeon HD 5770 a 5750 — DirectX 11 jde do mainstreamu

S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky — Testuji procházením v základním kempu, kdy celý kemp projdu z jedné strany na druhou a průběh zaznamenávám programem FRAPs. AA nastavuji ve hře, AF v ovladačích.

ATI Radeon HD 5770 a 5750 — DirectX 11 jde do mainstreamu

World In Conflict — Zde používám obligátní vestavěný test. Nastavuji vše na maximální kvalitu, včetně všech položek v rozšířených volbách. Hodnota AA i AF nastavena v menu hry.


 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
127 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 33.1Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.