Hlavní stránka Hardware Procesory, paměti Corsair Vengeance RGB PRO DDR4-3600 – sen overclockerů
Corsair Vengeance RGB PRO DDR4-3600 – sen overclockerů
autor: Z. Obermaier , publikováno 3.7.2018
Corsair Vengeance RGB PRO DDR4-3600 – sen overclockerů

Nedávno jsme po dlouhé době testovali kit pamětí DDR4, a dnes tu máme jinou, přímo fenomenální sadu pamětí. Nový model Vengeance RGB Pro od Corsair přináší samozřejmě RGB LED osvětlení, ale také výrazně vyšší základní frekvence s doslova brutálním přetaktováním!


Testovací sestava

Testování pamětí Corsair jsem provedl malé ITX desce na Asus Z370-I Gaming. Coby zdroj posloužil Antec HCP-1200W a dále byl v sestavě pevný SSD disk Intel. Procesor je Coffee Lake v limitované edici Core i7-8086K. K měření her jsem použil grafickou kartu GeForce GTX 1080 s továrním přetaktováním.

Corsair Vengeance RGB PRO DDR4-3600 – sen overclockerů

Naše kompletní portfolio aplikací je následující: 7–zip, Aida 64, Arena Chess, Blender, Cinebench R15, Dos Box (nepočítám ho do průměrů), Euler3D, Excel, Fritz Chess, Handbrake H265, Photoshop, Pov–Ray, JetStream Javascript, Truecrypt, wPrime, x264 Benchmark. Já ale dnes změřím jen několik testů, nemá smysl testovat celou škálu benchmarků. To samé platí i pro hry.

Testovací hry

Battlefield 1 (Ultra, DX11, FXAA), Call Of Duty Infinite Warfare (Ultra, DX11, SMAA), Deus Ex Mankind Divided (High, DX12), DOOM (Max, OGL, SMAA), Fallout 4 (Ultra, DX11, TAA), Far Cry Primal (Ultra, DX11, SMAA), For Honor (Extreme, DX11, TAA), Gears Of War 4 (Ultra, DX12), GTA V (Max, DX11, MSAA), Hitman 2016 (Ultra, DX12, FXAA), Mafia III (Max, DX11, AA), Mirrors Edge Catalyst (Ultra, DX11), Resident Evil 7 (Very High, DX11, FXAA), Tom Clancys The Division (Ultra, DX11, SMAA), The Witcher (High, DX11, AA), Titanfall 2 (Very High, DX11, TSAA), Rise Of The Tomb Raider (Max, DX12, SMAA), Total War Warhammer (Ultra, DX12, MLAA), Watch Dogs 2 (Ultra, DX11, SMAA).

Systém

K testování používáme operační systém Windows 10 Pro 64bit se všemi dostupnými updaty do dnešního dne. I v budoucnu pak budeme systém updatovat. Aplikace se ale budeme snažit držet v současných verzích, vzhledem ke zpětnému porovnání. Patche a nové verze totiž mohou zásadně změnit i výsledky a celé měření by bylo na nic. Pokud vyjde nová verze a zkušebním měřením zjistíme, že pouze opravuje chyby ale výkon je v ní totožný s tou starou, bude updatována.



 
Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.
24 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 5.6Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.