Hlavní stránka Hardware Procesory, paměti Test AMD FX-8370E: konečně i CPU s lepší spotřebou pro AM3+
Test AMD FX-8370E: konečně i CPU s lepší spotřebou pro AM3+
autor: Michal Šimonek , publikováno 9.9.2014
Test AMD FX-8370E: konečně i CPU s lepší spotřebou pro AM3+

I když se AMD v současnosti soustředí především na APU, i v segmentu velkých procesorů pro AM3+ občas uvede nové modely, aby příznivcům výkonných CPU ukrátilo čekání na novou architekturu. Nový 95W model FX-8370E je po šílených 225W procesorech nanejvýš příjemnou změnou a tak se hodí i pro upgrade starších mašin.


Test AMD FX-8370E: konečně i CPU s lepší spotřebou pro AM3+

5775 MHz ve Windows a s běžně dostupným chlazením.

Výkon a přetaktování

AMD FX-8370E má výkon klasicky nevyrovnaný. To již víme z našich předchozích testů a u architektury 15h se s tím musíme smířit. Nicméně díky šikovně agresivnímu turbu nabízí v jednovláknových aplikacích dostatečný výkon, přičemž nemá procesor při taktech na 3,3-3,6 GHz při vícevláknovém zatížení enormní požadavky na napájení. Při zatížení všech jader se výkonem pohybuje někde na úrovni procesorů Core i5 či kousek nad nimi.

Rozhodně chválím přetaktování, to je ohromné, stejně jsem si liboval u taktování Pentia G3258, kde jsme mohli zaznamenat také vysoký frekvenční skok. V dnešním případě až o téměř 1700 MHz (budu-li brát v potaz základní takt 3,3 GHz), to je rekordní! Pochopitelně je třeba upozornit na to, že jde především o důsledek konzervativních standardních taktů při vícevláknovém zatížení.

Vlastnosti procesoru

Procesory Vishera mají rozměrné die, jsou vyráběny 32nm procesem, který je ale za tři a půl roku vyladěný k dokonalosti. Nemohou se bohužel rovnat s mnohem menšími procesory konkurence vyráběnými pokročilejším 22nm procesem, to se pak projeví na grafu příkonu celé sestavy.

Spotřebu by bylo možné porovnávat například s staršími Sandy Bridge Core i7 anebo Gulftowny, tam by vypadal FX obdobně nebo v druhém případě dokonce lépe. Konkrétně FX-8370E vypadá konečně skutečně přívětivěji a řekne si „jen“ o 30 W více než i7-4770K nebo 3770K a je jen o pár jednotek nad FX-6300.

Oproti FX-8350 už je to dokonce 60 W k dobru. I proto se nebojím doporučit FX-8370E do levnějších desek s čipsetem AMD 970, napájecí kaskáda desky tento procesor uživí a například M5A97 R2.0 vám dovolí i s tímto procesorem přetaktování okolo 4700 MHz. Procesor dále disponuje mnoha moderními instrukčními sety. Škoda, že AVX, XOP a FMA mají zatím tam malé rozšířené pole působnosti.

Subjektivní názor

Z mého pohledu je FX-8370E příjemným zpestřením nabídky FX. Je mi jasné, že samotné AMD dělá, co může. V highendu ale nezbývá nic jiného, než počkat na novou mikroarchitekturu (vypadá to až na rok 2016). AMD musí do té doby tudíž bojovat cenou a produkty, které budou něčím zajímavé.

To se u FX-8370E povedlo tak napůl, nabízí obstojný výkon a přívětivější spotřebu. Jen ta cena v českých obchodech kazí dojem. Nemyslím tím rozdíl oproti konkurenčním čipům Intel Core i5, ale oproti stávajícím čipům AMD FX-8320 a FX-8350. Tyto procesory jdou přibližně stejně taktovat, berou o pár desítek wattů více, ale to vem čert, když stojí o tisícovku méně a na to český zákazník slyší více.

Přesto by se majitelé desek s čipsetem AMD 970 a s procesory řady FX-4000 měli na tento produkt zaměřit. 8370E je díky novému stepingu méně náročné na napájení, má rádo nižší provozní napětí a zhruba do 1,4 V jej lze taktovat dobře a „ekonomicky“. To bylo u FX-8350 skoro nemožné, při stejném napětí se s novým FX-8370E dostane tak o 200–300 MHz dále.

Test AMD FX-8370E: konečně i CPU s lepší spotřebou pro AM3+

Test AMD FX-8370E: konečně i CPU s lepší spotřebou pro AM3+

FX-8370E dostává po dlouhém zvažování bronzové ohodnocení za vynikající přetaktování a vylepšení na poli příkonu výkonných procesorů AMD.

Za poskytnutí SSD disku a RAM potom děkuji společnosti Kingston HyperX

Test AMD FX-8370E: konečně i CPU s lepší spotřebou pro AM3+

Za věnování SSD disku patří také díky Seagate.

Test AMD FX-8370E: konečně i CPU s lepší spotřebou pro AM3+

Za zapůjčení procesoru patří díky společnosti AMD

Test AMD FX-8370E: konečně i CPU s lepší spotřebou pro AM3+



Tagy: amd  fx  black edition  overclocking  TDP  AM3+  vishera  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
9.9.2014 07:51:03   84.42.139.xxx 170
méně - lépe?!?
9.9.2014 07:55:53   195.243.189.xxx 150
No jo, jenže kde je dnes dolar? 200$ x 21Kč=4.200,- + DPH 21% a jsme na cca 5.100,- Takže ta cena víceméně odpovídá... Bohužel pro nás
9.9.2014 08:56:30   93.99.208.xxx 1514
(Neznám možnosti konfigurace turba na AMD platformě)
Že pokud Vás trápí spotřeba FX-8350, stačí v UEFI nastavit, aby při vytížení jednoho jádra lítalo turbo do nebeských výšin a při vytížení všech jader se drželo hezky na 3,3GHz a rázem máte doma 8370E?
Snížená spotřeba není nic jiného než důsledek snížené frekvence. A to prosím za příplatek proti standardní 8350? Eh...
Proti AMD nic nemám, ale tohle je marketingový produkt, aby to vypadalo,že AM3+ není již zcela mrtvé.
9.9.2014 09:16:49   46.13.243.xxx 220
Tam nastává problém, že u TURBO jsou vždy nastavené pevné násobky taktu sběrnice a pokud je zaplé, tak jediné s čím pohnete je takt max. turba. To znamená, že ať nastavíte základní frekvenci na cokoliv, u FX-8350 vždycky vyskočí na 20,5 x zákl. frekvence (4,1GHz pži def. 200MHz).

Snížit spotřebu ale u mnoha kusů jde tím, že ho mírně podvoltujete, kopa FX-8350 je schopná pracovat na základním frekvencích i na značně nižších hodnotác, než je zákl. 1,425V. Tím je možné utnout klidně i 50W bez ztráty kytičky.
9.9.2014 15:53:37   83.240.16.xxx 140
Jinak popravdě nechápu ty mínusy u postu pana "cursedslayer". Jeho post byl v první části především dotaz, u kterého jasně napsal, že s tím nemá zkušenost.

V druhé části má ale celkově pravdu- AMD vzalo stejný čip a dalo mu jiný profil. Před nějakýma 3 rokama, kdy bylo vydané FX-8350, to byla zajímavá alternativa středním Intelům; dnes je mě, jako fandovi AMD, docela smutno z toho, že na skutečnou náhradu si počkám další rok a půl.
Naštěstí mi zatím výkon nechybí a vím,že nějakých 500 MHz jestě můžu eventuelně přitočit.
10.9.2014 10:04:46   93.99.208.xxx 71
Díky, ale takhle to tady prostě občas chodí. Naštěstí jsem proti tomu imunní a žiletkama si z toho zápěstí řezat nebudu. Protože mínus bez negativního ohlasu z kterého bych poznal v čem jsem chyboval/proč jsem debil je jenom výkřik do tmy.
9.9.2014 09:45:17   85.93.116.xxx 150
Snad polovina těch grafů je špatně popsaných, méně - lépe
9.9.2014 10:39:40   185.23.114.xxx 1115
Cize konkurent Intelu možno az v roku 2016
Dovtedy stara AM3+ , to je fakt smutne.
Akoze ma to netrapi, moja i7 2600K@4.4Ghz stiha krmit VGA na 1920x1200.
Ale ked tak na to clovek pozera, tak momentalne Intel nema konkureciu, a tak aj vyzeraju napr. ceny novych i7
9.9.2014 11:05:34   77.237.137.xxx 616
To není nic nového u Super Mega Ultra XT OC Kinga Flankera Yeaaaaah
9.9.2014 11:06:46   85.135.233.xxx 715
Ceny nových i7 ? Absolútne štandardné. Nové i7 4770K/4790K oba za 350USD vs. 3ročné 2600K/2700K za 326/342 USD. Najnovšia 8jadrová i7 za 999USD ? Top "X" i7 toľko stoja odjakživa, od vydania pred 4 rokmi. Tak čo ? A dokonca v protiklade k tvojím slovám, nová 6jadrová i7 je oveľa lacnejšia (350 vs. 500e) než predchádzajúci 6C model
9.9.2014 11:08:08   85.159.110.xxx 334
vidis, ja mam rok fx8350, podvoltovanu, na default taktoch a takisto pri fullhd 1900x1200 nemam problem, tj nepotrebujem updatovat
co je fajn, nie?
skor sa natiska kacirska otazka, ci rady intel 3k-4k-5k za tie prachy pre fullhd su vobec potrebne
9.9.2014 11:21:55   85.135.233.xxx 733
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
9.9.2014 11:29:09   85.159.110.xxx 215
snad o 15 rokov zistis, ze pc nieje len o hrach
a matko..aspon si pozri tie testy pod clankom ktorym diskutujes

a ja nepotrebujem dotahovat na nejaku imaginarnu hodnotu povedzme z 80fps na 120fps aby som plynulejsie hral
9.9.2014 11:30:41   85.159.110.xxx 116
edit
https://pctuning.tyden.cz/hardware/procesory-pameti/30888-test-amd-fx-8370e-konecne-i-cpu-s-lepsi-spotrebou-pro-am3?comment_id=403661&start=8

ne viem o com tocis, matko, s tvojimi 4,7GHz
otvor modre ocka a zistis ze zijes v sne
9.9.2014 12:54:56   85.135.233.xxx 618
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
9.9.2014 13:10:00   85.159.110.xxx 93
parada, si ma presvecil, na mojej FX8350 nehram plynulo vo fullhd

btw pekna statistika co si mi postol, len to ze vsetko co testovali tam chyba, je tam len zoznam co testovali a celkovy priemer

tu ti flanker rozpisal kazdu hru zvlast, tam sa vzrusujes z nejakeho priemeru priemerov
9.9.2014 15:05:25   85.135.228.xxx 818
No testovali to na 15tich hrách, sú tam aj jednotlivé výsledky každej jednej hry, myslím že nie si hlúpi, preklikaj sa a pozri sa na tan "priemer priemerov" ... http://pclab.pl/art50000-8.html A btw. kde som napísal a presviedčal ťa že na FX8350 sa nedá hrať plynulo vo FHD ? Nejak to nemôžem nájť, jediné čo som napísal a za čo si ma ochotne zmínuskoval je že FX8000 na i5/i7 v hrách proste NEMÁ a stráca viac či menej - podľa hry a grafiky. BODKA. To že i5 sú bezkonkurenčné herné CPU - o 100e drhašie a 3% výkonnejšie i7 vážne neberiem v úvahu - platí od príchodu SandyBridge a to hádam nespochybníš
9.9.2014 12:50:08   85.135.233.xxx 618
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
9.9.2014 13:18:36   85.159.110.xxx 133
cakal som kedy vytiahes WOT
ano, ten ide na inteloch genialne super najsamlepsie - bez ironie

a este Skyrim aby si nezabudol

bohuzial pre mna, nehram tieto dva..skvosty
9.9.2014 15:07:47   85.135.228.xxx 213
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
9.9.2014 15:34:48   176.102.116.xxx 184
fx to stiha, len intel ma viac fps
je to hratelne aj na fx rade
Skyrim ultra hd cca 60fps
WoT cca 44-45fps
ide o to ze ten procesor stoji 155€, pri podtaktovani ti da 90-100W a vyrovna sa vykonovo i5 (200 a viac €) vo vacsine hier co vychadzaju

.
9.9.2014 17:04:21   85.135.228.xxx 212
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
9.9.2014 19:38:43   88.81.93.xxx 154
drobna otazka. mel jsi nekdy doma na test FX8 se slusnou deskou? kdyby ano, zijstil bys, ze v tom az takovej rozdil neni. nejextremejsi priklad je WOT, coz je omyl ale i tak si jej zahrajes naprosto plynule s FX4 nebo Apu A4. zkratka, na jakemkoliv modernim amd 4 jadru a vice te v zadne hre nebude omezovat cpu, snad jen v pripadech high-endovych karet ci multi gpu reseni. ale kazdej kdo da za grafiku/grafiky 20 000kc a vice si nekoupi cpu za 2 000kč ze?
9.9.2014 15:01:17   88.81.93.xxx 182
1. vyssi rozliseni nezname vyssi naroky na cpu
2. stare hry jsou psany vetsinou na intel kodu vetsinou pro jedno jadro, popripade jedno jadro+ dalsi pro fyziku, tam intel vede klidne i s pentium G. nwm jak ty, ale kdyz uz si zapnu hru, tak je mi jedno jestli mam 80fps nebo 300 v dosboxu, spis mne zajima jestli nove ty nejnarocnejsi tytuly nebrzdi cpu, a jak je znamo, u novych her funguje multithread dobre a tam je uz i obycejna FX4 lepsi jak pentium G. a jestli ma ma FX8 treba v cryenginu na full 60fps a 2x drazsi i7 ma 65fps jeste neznamena, ze si to nezahraji taky dobre...
9.9.2014 17:17:22   85.135.228.xxx 515
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
9.9.2014 11:33:16   85.159.110.xxx 24
btw, typek nadomnou pisal ze mu staci na fullhd 2x rada, modracik
9.9.2014 10:58:47   109.81.211.xxx 20
Asi položim hloupej dotaz, ale jak je to s kompatibilitou patic? Mám AM3 (93 a pamatuju si, že jedním směrem byla kompatibilní s AM2+. Tady už ta kompatibilita AM3 a AM3+ asi nebude, že?
9.9.2014 11:44:46   81.161.61.xxx 30
Najlepšie je pozrieť si na stránkach výrobcu svojej dosky data sheet pre konkrétny model a tam podporu cpu.
9.9.2014 15:13:55   83.240.16.xxx 50
Obecně na patici AM3 lze osadit max. FX-4300. To podporuje drtivá většina starých desek po updatu biosu.

K některým lepším deskám z produkce ASUS a MSI bylo možné stáhnout neoficiální bios a byly schopny schroupnout staré 8core Zambezi, ovšem díky mírně odlišnému způsobu napájení patic moc nebyly schopné nějakého OC. Byl k tomu článek tu ve své době na PCT nebo na EHW k tomu článek.
9.9.2014 12:53:07   85.163.11.xxx 912
Ano, bola by to prijemna zmena, ale nie za tu cenu, odpovedajuca cena by bola niekde pod 130,- EUR s DPH.

Pri novych zostavach v cenach 800+ skutocne nema zmysel pozerat na rozdiel nejakych 70-80 EUR v doplatku za Intel i5K, kde som zahrnul aj nejakych 10-20 eciek do kvalitnej Z98 dosky, co na celej zostave predstavuje necelych 10% priplatok, ktory rozhodne stoji zato.

Ako upgrade napriklad z FX4xxx/6xxxx? Smiesne! Maximalne stavajuci 8320 a ten trosku "pohonit". Vacsina tych, ktori maju FX4/6 kupovali lacne dosky z "podvyzivenou" napajacou kaskadou a vyrazny OC bez exstremnych teplot na mofsetoch nejde. A ti co uz maju 8320/50 si to vedia poriesit.

Tento agonicky vykryk do tmy zo strany AMD v podobe 8370E je na zaplakanie, prestrelena cena je len povestna ceresnicka na torte kopajuceho zdochynajuceho psa aktualnej rady FX

Za mna ziadne ocenenie, skor palec dole. AMD potrebuje nieco nove ako sol, takto dlhodobo preslapovat na mieste je aj z ekonomickeho hladiska neudrzatelne. AMD drzim palce, ale posledne roky mam pocit, ze namiesto inzinierov rozhoduju manazeri/marketeri a tak to vyzera ako vyzera.
9.9.2014 13:22:57   85.159.110.xxx 73
extremne teploty? to kde chodite na tie komenty, to je nejaky manual o tom?
ze si tento clanok necital, priznaj sa
9.9.2014 15:08:03   88.81.93.xxx 50
asus sabertooth 990FX r2.0 je jedna z nejlepe chlazenych desek co se tyce mosfetu, a ta ma bez problemu pri lehkem oc 80°C na vrm, pri vetsim oc (stale na vzduchovym chladici) muze jit bez ofuku klidne ke 100°C a dochazi k trotleni kdy vsem padaji frekvence a vykon, pak jsou plne diskuze brecicich se svyma lacinyma MSI a vysvetlit jim to nejde... VRM chce ofuk! tuplem levnejsi desky, tam je to nutnost.
9.9.2014 13:12:52   213.192.26.xxx 296
Mám AMD FX8320 @4,2GHz u toho R9 290x, kamarád má I5 2500 3,8GHz boost s 280x a ve všech nových hrách co hráváme mám mnohem vyšší FPS, nikde mi procesor nelimituje grafiku až tedy na špatně optimalizované Call of Duty Ghosts a nebo ten váš bullshit WoT ve, kterém i přetaktované pentium G je lepší než stocková I7ka, tak se prosím proberte až zase budete porovnávat tak dementní hru jako WoT...
9.9.2014 13:36:06   188.120.197.xxx 216
Tady to vysvětluješ zbytečně, že máš stejný výkon, ne-li lepší než i5. Tady většina diskutujících má klapky na očích a nikdo ti skoro neukáže žádný důkaz o tom, že si rovnocenné nejsou. Až teda na ten pochybný polský web tady někde nahoře, pšonkům nevěřím ani noc mezi očima, natož nějaké testy
A WoT je kapitola sama pro sebe, to zmíní každej člověk, když chce ukázat, že intel je nejlepší, ale zase nějaké komprese, kde má FX silně navrch, nevidí...
V podstatě i5/FX8xxx jsou si rovnocenné výkonem, FX mají horší spotřebu, ale zase lepší cenu...
9.9.2014 13:37:09   188.120.197.xxx 53
Oprava: pšonkům nevěřím ani nos mezi očima...
Chtělo by to přidat EDIT.
9.9.2014 15:13:22   85.135.228.xxx 620
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
9.9.2014 15:25:06   188.120.197.xxx 142
Já psal, že jsou víceméně výkonem srovnatelné.
Jen namátkou jsem otevřel 2 stránky a všude jsou tam testy, kde někde vítězí i5 a někde FX. Takže?
9.9.2014 16:04:31   83.240.16.xxx 183
Takže single core výkon je obecně nižší u FX-8350 (do jisté míry se rozdíl dá zmenšit po OC, které nebývá problém na 4,5-4,7GHz při rozumné voltáži). Na fDH to ale v drtivé většině stačí.
Je možné stáhnout jistý firmware override, který odemkne nějaké instrukce k x87 aplikacím, což může má výrazný vliv na výkon u her např. na gamebrio/creation enginech (TES, Fallouti...).

V multicore optimalizovaných hrách se FX-83xx chytají velmi dobře (dej bůh více Crysis 3 like her).

Běžný argument bývá spotřeba; v tomto případě radím vyšroubovat žárovku z lampičky
9.9.2014 17:10:51   85.135.228.xxx 415
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
9.9.2014 14:15:23   84.42.139.xxx 191
Tywole! A nebude to náhodou grafikou, že máš vyšší FPS?!?
9.9.2014 15:09:49   188.120.197.xxx 134
Tak grafika silnější je, to je jasný, ale někdo tu taky zmínil, že FX nenakrmí 290X/780Ti a tohle je jasný důkaz toho, že "s prstem v nose".
Problémy s dostatečným nakrmením grafik by bylo v CF/SLI, ale to by měla i i7-4770 a možná i LGA2011 platforma...
9.9.2014 15:12:44   188.120.197.xxx 144
Tady prostě někdo vidí jen intel/nVidia a ostatní je shit, mají blbé ovladače, velkou spotřebu atd. Ale že ještě nedávno skoro všechno bylo obráceně, nV karty žraly o desítky wattů více při stejném výkonu, to už nikdo asi nepamatuje.
Ovladače jsou diskutabilní, každý výrobce občas šlápne vedle, ale pokud vím, AMD karta nikdy neshořela díky ovladačům
9.9.2014 16:07:50   213.192.26.xxx 12
Blik cvak, vstávat! Už nespíš nebo to stále nechápeš co jsem tím chtěl říct?
9.9.2014 15:14:36   90.183.26.xxx 721
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.
9.9.2014 16:07:57   83.240.16.xxx 221
Proti 5 let starému procesoru by ten nový měl být lepší, jinak by bylo něco hodně zle...
9.9.2014 16:09:19   213.192.26.xxx 190
Dříve bylo nesrovnatelně lepší AMD než Intel za dob jednojádrových Athlonů 64
9.9.2014 20:11:10   85.216.135.xxx 50
skoda, ze v teste nieje zaradeny FX8320, ktory bude testovanemu FX8370e najblizsie. Vykon bude +/- rovnaky, spotreba nizsia. Len ktora triezva hlava da za 8370e o 55€ viac, lebo 8320 stoji 140€ a 8370e 195€ (rovnako ako 8370, ktory ma ale +700MHz). Neskutocne prestrelene ceny, i5 3570 stoji o euro viac. Ma tam v AMD niekto zdravy rozum?
9.9.2014 20:12:07   85.216.135.xxx 80
skoda, ze v teste nieje zaradeny FX8320, ktory bude testovanemu FX8370e najblizsie. Vykon bude +/- rovnaky, spotreba nizsia. Len ktora triezva hlava da za 8370e o 55€ viac, lebo 8320 stoji 140€ a 8370e 195€ (rovnako ako 8370, ktory ma ale +700MHz). Neskutocne prestrelene ceny, i5 3570 stoji o euro viac. Ma tam v AMD niekto zdravy rozum?
9.9.2014 20:25:19   83.208.132.xxx 183
jen tak pro ty kteří se vismívají procesorum od AMD a mají doma i5-i7
ja osobně sem fanda AMD tudíž mam FX 8350tku doma a směji se ja intelu
9.9.2014 21:21:51   31.192.85.xxx 171
Původně sem měl AMD Phenom II X4 955 BE a v jednom eshopu v diskuzi sem se ptal jestli se mi vyplatí přejít na FX 8350 a samozřejmě nevyplatí a rady přišli prodat a koupit i3 nebo i5 atd. Tak sem to riskl a pořídil FX 8350 a vůbec nelituji a strašně se mi líbí jak všecí mluví o spotřebě daných procesorů kde vlastně největší spotřebu samozřejmě mají FXka prdlajs těch pár watů navrch mě nevytrhne protože grafika je větší žrout.Až budu chtět šetřit elektřinou tak prodám PC,televizi,mikrovlnku,el.troubu atd a koupím si tablet + solární nabiječku a vrátím se do jeskyně. Ještě dodám že ty vynaložené peníze neodpovídají výkonům když vývojáři her ty nej pecky flákají protože musí chrlit jednu hru za druhou aby byli penízky a tyhle zaplacené recenze mě nemůžou rozhodit a věřte že vím o čem mluvím stačí si pročíst komenty v BF4 tam mají někteří výkonu na rozdávání a kčemu když je hra sprasená.
10.9.2014 05:44:38   194.48.241.xxx 127
já jsem si na aukru vloni za 1.500 pořídil Phenom II X6 1100T (navíc ještě v záruce) a ačkoli jedu na defaultních 3,3 Ghz, tak v kombinaci s Asus R9-270X DC2T jsem zatím rozjel v pohodě každou hru. I ten tvůj Phenom II X4 by po přetočení někam ke 3,8 Ghz (revize C3 to dávala s prstem v nose i na základním napětí) pořád na hraní stačil
11.9.2014 12:52:23   77.242.95.xxx 121
No koukam ze zalozime klub ne?Vidim ze menit muj phenom 965 a ted novy radeon 265 dlooouho nema cenu.Sem rad ze za ty penize to byl dobrej kauf i kdyz do me kazdeh hustil i5 minimalne a udelal dobre kdy za cenu i5 sem mel desku a procak.Ted objevil kouzlo podvoltovani a sniznil napeti z 1,455 v na 1.375 v a krasa nadherne studene pri stejnem vykonu.
25.2.2015 09:28:24   195.91.10.xxx 00
Prosim redaktora ako testoval v programe Sigma Photo Pro.Nejake podrobnosti.Dakujem

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

44 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 18.8Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.