Hlavní stránka Hardware Notebooky, telefony, tablety Recenze Nvidia Shield Tablet: pro skutečné hráče
Recenze Nvidia Shield Tablet: pro skutečné hráče
autor: Marek Vacovský , publikováno 20.10.2014
Recenze Nvidia Shield Tablet: pro skutečné hráče

Podíváme se na výkonný tablet Nvidia Shield, který pohání nejnovější čipset Tegra K1. I díky tomu se jedná o zařízení, které je zaměřeno na hraní více než veškerá konkurence. Povíme si i o speciálním gamepadu, aplikacích nebo stylusu. Jak vypadá nejnovější procesor z dílen Nvidie a je pro mobilní hráče tou nejlepší volbou?


Pokud hledáte tablet na hraní, nemá zde Shield od Nvidie vlastně srovnatelnou konkurenci. Konkrétně ve prospěch Shieldu totiž mluví především šikovné příslušenství a podpora nejnovějších technologií, jako je Nvidia Grid nebo služba GameStream. Líbil se nám také ovladač, který se doopravdy povedl. V současné době navíc na českém trhu není příliš tabletů s Tegrou K1, která výkonem naprosto rozválcovala veškerou konkurenci. Nabízí ji snad jen MiPad od Xiaomi, který však nekoupíte v oficiální české distribuci.

Recenze Nvidia Shield Tablet: pro skutečné hráče

Nejdříve si však zhodnotíme samotný čipset. Ačkoli by se mohlo zdát, že změn oproti Tegře 4 je poskrovnu, opak je pravdou. Velkého zvýšení počtu jader grafického čipu si samozřejmě všimne každý, jinak však na první pohled vypadá vše velmi podobně – stejný počet jader CPU, stejná architektura a jen nepatrně zvýšený takt. Ovšem i zde došlo ke změnám, kterých si však laici nevšimnou a výsledkem je výrazné zvýšení jak procesorového, tak i grafického výkonu. Přitom všem se navíc Nvidii podařilo dobře vyřešit chlazení a tablet se nepřehřívá ani u hraní nejnovějších her. I když není na první pohled změn tolik, na chodu tabletu to rozhodně poznáte a to nemluvíme jen o hraní nejnáročnějších her. Nvidia při vyšším výkonu zachovala podobnou spotřebu při razantním zvýšení výkonu. Celkově je tak Tegra K1 větším vylepšením, než se čekalo.

Recenze Nvidia Shield Tablet: pro skutečné hráče  

A samotný tablet? Ten se nám skutečně líbil. Nejen svým výkonem, ale jako celek. I když je Nvidia na trhu s tablety nováčkem, podařilo se jí sestrojit tablet, který zajisté pořádně zatopí konkurenci. Za cenu 8 000 Kč je levnější než jeho špičkoví kolegové (například Apple iPad mini Retina nebo Samsung Galaxy Tab S 8.4), přitom však nabízí rozhodně vyšší výkon, povedený displej a především speciální příslušenství, které praví hráči rozhodně ocení. Skvělé jsou také funkce, jako je GameStream nebo Nvidia Grid. Na solidní úrovni je i zpracování a potěšil nás i zvuk – po všech stránkách jednoduše vyvážený tablet.

Recenze Nvidia Shield Tablet: pro skutečné hráče

A negativa? Ta jsou spíše méně důležitého rázu. Patří mezi ně například méně citlivá ovládací tlačítka nebo „vlnění displeje“ při silnějším stisku uprostřed zadní části. Mezi negativa by mohla patřit i vyšší hmotnost, která je oproti konkurenci o 100 gramů vyšší, tablet díky tomu na druhou stranu působí kvalitnějším dojmem a nemáte strach, že se vám pevnějším úchopu rozsype.

Recenze Nvidia Shield Tablet: pro skutečné hráče

Suma sumárum, pokud hledáte dobrý poměr ceny a výbavy ve vyšší lize, je Shield správnou volbou. My jsme si jej v redakci bez přehánění zamilovali a po několikatýdenním testování jsme jej vraceli skutečně neradi.



Tagy: tablety  Nvidia Shield  Tegra K1  streaming  hry  grid  


 
Komentáře k článku
RSS
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
20.10.2014 07:34:19   88.103.247.xxx 1324
Krásně okopírovali xbox ovladač, jen prohodili klobouček se směrovým tlačítkem
Ale co taky čekat, když je ten ovladač lepší než všechna konkurence...
20.10.2014 16:53:50   178.209.135.xxx 614
Playstationový ovladáč je lepší, sem zvyklej na opa a PS má lepší, než Xboxový, říkají to i mojí kámoši, kteří jsou také zvyklí na oba.
20.10.2014 20:48:50   188.120.197.xxx 81
No vidíš, mě zase z PS-kovýho bolí strašně ruce a ne jen mě. Je to o zvyku, jako třeba myš. Mě vyhovuje A4 Bloody V7 víc než Logitech G700...
20.10.2014 08:27:58   194.213.41.xxx 5111
já nikdy nepochopil, proč má někdo potřebu někde mimo domov pařit
(nepočítám akce třeba u konzole ve více lidech).

já když někde jsem (nebo jsem byl), tak se vždycky věnuji tomu, proč jsem tam jel ... ale asi jsem na to možná starej...
20.10.2014 09:12:54   95.140.248.xxx 1616
A byl jsi pracovně třeba půl roku, rok, dva v cizině, kde jsi každej druhej, třetí den přespával někde jinde?
20.10.2014 11:34:03   194.213.41.xxx 1113
a to jako kvůli tomu musím nutně pařit ?

navíc pokud v cizině, věnoval bych se určitě něčemu jinému...
20.10.2014 12:18:24   89.102.237.xxx 248
Jo jo jasne, cestoval bys a vsude se zasel podivat. Vubec by te ani nenapadlo se proste celej den flakat, prave treba u pocitace.

To je prave videt ze si takhle nikdy nebyl. Takhle jak si to ty predstavujes to funguje kdyz si nekde "cerstve".

Kdyz to zjednodusim tak co te vede k myslence ze clovek kterej rad hraje hry je prestane hrat proto ze je nekde na cestach(dovolene a kratke vylety se nepocitaj).

Pravda, harni tablet bych si asi neporidil, ale vzdy me fascinuji tobe podobni pod hernima notebookama, kde si muzu precist, ze sem vul a blbec, protoze kazdej si prece koupi na hrani stolni PC a herni notas nikdo nemuze potrebovat, prinejlepsim je to pozerstvi protoze se chci chlubit naslapanym notasem ale jinak je mi k nicemu

Vazne mam rad lidi co vi lip nez ja co vyuziju, co potrebuju a vubec co je pro me dobry
20.10.2014 14:31:23   194.213.41.xxx 46
ale joo, taky mate pravdu samozřejmě néé všude se dá cestovat po okolí a zkoumat krásy daného místa... ale prostě myslet jen na to kde si zapařit a flákat se u PC ? aspoň bych se po práci pořádně prospal

co si třeba číst? to se musí furt pařit, když není co dělat?
20.10.2014 14:33:09   194.213.41.xxx 26
a nikoho nehatuju, jen píšu, že nechápu proč je nutné se zabavovat prvořadě tím, že budu pařit hry ... ;-)
20.10.2014 13:39:36   95.140.248.xxx 69
A co bys pořád dělal třeba tady? http://www.ncl.eu/ships/
Několik dní na vodě, v kabině 3x3 metry den za dnem, týden za týdnem, měsíc za měsícem, pořád stejná místa? Víš toho příliš málo, než abys mohl soudit...
20.10.2014 14:36:49   194.213.41.xxx 91
já soudím? předkládám názor a diskutuji... a nehovořím o nikom konkrétním, tak proč jste tak vztahovační... vy jste mi zase uvedli důvody, proč by se taková věc dala využít... můžu souhlasit, nemusím, každý má své argumenty... já jsem nikdy na tyto mobilní zařízení nebyl... ikdyž někam jedu déle, tak si radši poslechnu hudbu nebo čtu... a jsem rád že jsem nějaký čas bez pc... ale když jde o delší "separaci", tak i chápu, že se to může hodit... nejen na hraní...
21.10.2014 08:00:36   89.173.35.xxx 21
Napriklad ja som bol pol roka na sluzobke vo Svedsku, kde som to mesto preliezol za 2 hodky. Par dni po okoli a co navyse tam vidiet ? Bolo to v zime, takze nekonecne lesy potme ? Lebo aj robit som musel...
20.10.2014 21:48:19   90.177.160.xxx 21
Chces vedet proc to nekdo kupuje ac neni gamer? Kamos rika, to proto ze tablet naladenej pro hrani her, ma vyssi vykon, nebude se spis sekat jako jiny a i za rok treba bude mit porad solidni to nez nakej dnesni levnejsi.
Proto prida penize ze to je dobra cena.
21.10.2014 03:48:54   131.112.125.xxx 21
humiku, nechapu co nechapes. Kazdy relaxuje jinak, nekdo s knizkou, nekdo u pc. Sice je chvalyhodna tvoje predstava, ze kdyz nekam cestujes, tak si to tam uzijes a ne jen v hotelovem pokoji, ale je to moc romanticky pohled. Co cesta tam? 5hodin ve vlaku nebo 12 hodin v letadle je ubijejicich a ne kazdy chce spat nebo ho bavi cist. Co bych dal za to, kdyby se v letadlech dali hrat strilecky. Kdyz mas 12hodinovy let, musis videt 6 filmu a to cloveku i tak prijde jako dlouha chvile. Kdybych v letadle mohl hrat bioshock nebo cokoliv jinyho, tak mi tech 12hodin utece jak nic a jeste budu nastvanej, ze uz pristavame ;p Takze na cestovani je to super napad. Dalsi je pobyt nekde, kde nejsi na dovoleny ale taky tam nebydlis. Proste kdyz nekdo hraje hry jako relax, tak se mobilni zarizeni hodi. Jinak verim, ze kdyz vysel prvni mobilni telefon, tak si taky spousta lidi tukala na celo a rikala, na co proboha? Volam snad z domova nebo z budky
20.10.2014 08:51:45   194.228.7.xxx 2612
co to je za hovadinu ? tablet pro hráče ... asi stárnu, ale tohle nikdy nepochopím ...
20.10.2014 09:47:55   90.177.175.xxx 166
To jsme dva. Ale jsou lidi, co hrají na tabletech i na mobilech. A je jich bohužel čím dál tím víc.
20.10.2014 09:09:07   95.102.127.xxx 46
Ja som to nepochopil , pre koho ten Nvidia Shield Tablet má byť. Možno pre toho kto cestuje dlho tak si niečo zahrá, ale pre normálneho hráča asi nie. Ten si radšej zahrá na pc alebo konzoly.

Za hry si nechajú pekne zaplatit. Čo som pozeral ten half-life 2 za 9USD, to je celkom vela. Na steamu sa objavuje za 2 EUR tuším.....
20.10.2014 09:45:54   90.177.175.xxx 102
Tak si představte, že to položíte k televizi, máte? Píchněte do toho kabel, který má na jednom konci miniHDMI, máte? Druhý konec s HDMI píchnete do televize, máte? A je z toho herní konzole.
Jestli míní u stávajících "nextgen" konzolí tu grafiku z nižší střední třídy uvnitř sušit taky osm let, kde budou za tu dobu výkonem grafiky v tabletech (teda osobně si myslím, že by byli blázni, protože s architekturou stávajících konzolí už jim nic nebrání ten HW v konzolích obměňovat po dvou letech).
20.10.2014 09:15:03   147.32.187.xxx 21
Prasklina na rohu (viz. 4. Kapitola) je celkem časty problem u shield tabletu,procetl jsem hodně diskuzi a praskliny se objevují samy, postupně ve všech rozích bez jakéhokoliv zásahu uživatelem. NVIDIA tvrdí, že tento problém se objevuje pouze u kusu vyrobených z první várky a nove vyrobené tablety už už touto vadou netrpí.
20.10.2014 10:09:59   195.146.138.xxx 11
Tablet mam zatial 2 tyzdne, prasklinu zatial nastastie nemam, dufam ze ani nebudem mat. Tablet viac menej vyuzivam ako tablet nie ako herne zariadenie, kedze v cene/vykon vynika. Skusal som aj Shield hub. FPS racing a podobne sa s tym samozrejme hrat neda, citit tam dost oneskorenie, ale na MMORPG je to super. Odporucam mat rychlu Wifi, najlepsie 5ghz n , mam to na obycajnej 2,4 b a rozlisenie sa obcas znizi aj ked ho mam priamo pri anetene. Da sa nastavit aj moznost 30/60 FPS a ak mate otg kabel a bluetooth klavsnicu, mys funguje to bezproblemovo. Rovnako aj ovladac z Xbox360 sa sprava cez kabel ako nvidia Controller a daju sa tym padom vyskusat hry cez Gamestream bez potreby Nvidia Controlerra. Skoda ze nemam rychlesi upload skusil by som aj stream z kompu cez VPN. Su rozne navody a ludom to vraj facha v pohode. Tak isto ma zachvilku vyjst LTE verzia s 32GB ale o 100 Eur drahsia. Ale nelutujem kupu.
20.10.2014 11:04:24   195.47.14.xxx 21
Prosim ty co ho opravdu maji, jaka je opravdu jeho citelnost na primem slunci? Da se na nem neco videt? Hledam 8" tablet, zatim byl favoritem Samsung, ale tenhle se mi libi. Bohuzel primarni pouziti bude prave venku a nezridka zrovna na primem slunci a potrebuji tablet s co nejlepsim zobrazenim..
20.10.2014 12:01:20   194.213.41.xxx 03
tohle by hlavně mělo být v recenzi ne ? u mobilního zařízení celkem důležitý údaj (jestli to tam je, tak se omlouvám, nečetl jsem ji celou )
20.10.2014 12:03:04   195.146.138.xxx 20
Mozem ho vyskusat, bohuzia dnes mame akurat zamracene. Neocakavam ale ziadne zazraky a na druhu stranu baterka vydrzi oproti inym tabletom velmi kratko. V podstate ho nabijam kazdy den a to som vacsinu casu len na nete. Dalsia nevyhoda je mini USB pri mini HDMI, cize treba najst uzsie mini HDMI pripadne ho orezat ak chcete mat zapojenu TV a zaroven nabijat pripadne zapojit OTG kabel .
20.10.2014 13:29:05   195.47.14.xxx 01
Moc diky, byl bych rad za nejake srovnani. Ono velikost, nebo blizkost konektoru me nejak netrapi. Pro tablet hodlam mit jedine vyuziti a to jako letecky pocitac pro paragliding. Proto me zajima ta obrazovka, protoze slunce se pri letani tak nejak vyskytuje docela casto :-D
ze nevydrzi moc na baterku.. s tim trochu pocitam, ale letam stejne s battery packem, takze i kdyby sam vydrzel +- 5h plus pak to tobijeni. Nemel by to byt zasadni problem. Narozdil od te obrazovky. Co jsem cetl, ma byt Galaxy Tab S 8.4 na tomhle hodne dobre. Nebo aspon v porovnani s jinymi... Jen ta cena uz se mi zda krapet dost..
20.10.2014 13:14:10   85.70.225.xxx 02
"Panel je typu IPS a poskytuje věrné barvy i skvělé pozorovací úhly. Snadno je čitelný i na přímém slunci."
Viz recenze.
20.10.2014 13:24:47   195.47.14.xxx 100
Ano, tohle jsem samozrejme cetl. Ale (jestli je to autorova zkusenost tak se omlouvam) tohle mi prijde jako klasicky reklamni "blaf". Prochazel jsem desitky popisu tabletu v ruznych obchodech a presne tahle veta je u kazdeho -bohuzel. I kdyz co cekat, vyrobce asi opravdu nenapise, ze na slunci vam nase zarizeni muze slouzit leda na hazeni prasatek na kolemjdouci slecny...
20.10.2014 14:00:46   90.177.175.xxx 11
Jestli to pomůže, tak na šesté straně v prvním videu s dabblerem je v čase 4:47 vidět odraz zářivky a kamera na stativu.
20.10.2014 15:03:52   195.47.14.xxx 21
Moc diky, kouknul jsem. Ale nevim no. Pro osvetlenou kancelar se udava kolem 500 luxu, prime slunce ma bohate pres 30000, nekde se udava az 100000 luxu, takze s tou zarivkou, i kdyz byla pobliz to tezko srovnat.
Mam SGS4 a i na plny jas je to na slunci tezka tragedie :-(
20.10.2014 15:13:38   80.188.29.xxx 61
klasika, to same co pisou _vsichni_. Co by zajimalo hromadu hracu, alespon podle ohlasu na forech co jsem vygooglil, je kompatibilita jinych gamepadu.
Ale to by musela byt recenze, ne preklad marketingovych materialu
20.10.2014 17:05:42   90.177.175.xxx 11
Nevím, měl jsem to tu nějakých pět dní, ale nějak jsem necítil potřebu pořizovat místo něj nějaký jiný (a žádný jiný tu ani nemám, abych to zkusil). Nabízí vůbec někdo něco s podobnou výbavou? (tlačítka pro android, konektor pro sluchátka, změna hlasitosti, připojení přes Wi-Fi, touchpad).
Jediné, co na tom může někoho odpuzovat (pokud nemá atypické ruce), je vyšší cena, ale pokud zohledním, jak je ten gamepad vybavený, tak mi nepřijde ani trochu špatná, naopak víc než adekvátní. Jo, dá se možná ušetřit tisícovka s nějakým levnějším obyčejným drátovým do USB za tři stovky (pokud teda jede), ale Nvidia s tím gamepadem má svázaných dost zajímavých funkcí a hlavně se dá na rozdíl od běžného gamepadu dost dobře používat i jako dálkové ovládání, pokud to člověk píchne k televizi a s gamepadem si sedne na pohovku.
20.10.2014 18:50:56   78.102.223.xxx 12
Moc pěkná recenze, snad jen tvrzení o kvalitním výstupu na sluchátka musím z vlastních zkušenosti vetovat. nVidia Shield tablet má jeden z nejhorších sluchátkových výstupů, jaké jsem kdy na přenosných zařízení slyšel.
Repro jsou ok.
20.10.2014 21:34:39   90.177.160.xxx 10
A nezalezi i na dobrym SW? Napr PowerAMP music player
Ja mam Lenovo Yoga 8, spokojenost a super baterka. Nvidia zde zavidim to pogumovani, to bych docela ocenil i u toho Lenovo.
Jinak cena za Nvidia 8 tisic ale bez SIM s netem 4G LTE. Ten uz bude stat pak 10 500czk coz je uz docela dost pro nekoho co to jen vezme do lesa nekde na net, GPS, vyrizeni neceho. Tohle je asi vazne vic pro hrace.
20.10.2014 22:00:13   78.102.223.xxx 11
Software nedělá dobrý zvuk
Asi jde o špatnou kombinaci Realteku a zesilovače, ale na sluchátkách se to nedalo fakt poslouchat.

Alespoň mě to trhalo uši, jinak se mi ten tablet moc líbíl, ale tohle je část, kde špatné provedení nezkousnu.
21.10.2014 11:15:12   66.249.81.xxx 05
pokud bych měl hodnotit tablet, tak zde není žádné srovnání, tedy jiný tablet od konkurence?
Prohýbá se display! To snad ne!
Ovladač, no dobře, tak sme upustili od Handhaldu Shield s vyklápěčkou ala zachodove prkynko a dame to zvlášť a eště zvlášť: dokupte si tan ovladač :-)
Spen neboli dotykové pero, prý nefunguje jak má?!
zarazilo mne jestli recenzent ví jak se má používat pero, nebo jestli je antitalent na nakreslení jednoduchého obrázku + program přidaný, který jako kreslí za vás? Lepší je dát video z levorukým čmáralem, pochopil sem z toho , že enVidia vyžaduje profi kreslíře :-) takže pro začátečníky a recenzenty, ruce pryč a zůstaňte u papíru s tužkou + guma ( ta bude asi jediná ze tř í věcí nejčastěji používaná) :-)
No tak nevim,na hry mám PS VITA a ta za cenu , za ktero
ou se prodává, je ve všech směrech hodně vysoko!Ano, má jen 5" ale neprohýbá se!
n Vidia si dělá ze zákazníků srandu, když má drzost vydat takový paskvil!
Grafiky do slotu umí, ale co předvedlo s Hanhald Shield a Tablet Shield je děs!

i ten Samsung Note nabízí více!
21.10.2014 12:47:13   213.180.34.xxx 21
Jakož to vlastník Samsung Galaxy Note 10.1 2014 a chvilkový vlastník nVidia Shieldu (včetně kompletního příslušenství) bych řekl, že se tablet od nVidie ve srovnání s konkurencí povedl.

Pokud bych prominul ono zvukové podání, tak bych si i troufl tvrdit, že za tu cenu takto vybavený tablet bude jen těžko hledat konkurenci.
HDMI, výkon, "ne až tak dobré pero jako Wacom Feel" .. ale i tak alespoň nějaké atd ... za tu cenu je to moc pěkný kousek.

Samsung Note nenabízí více, Samsung Note nabízí něco jiného.
23.10.2014 00:22:44   90.177.175.xxx 11
Recenzent neříkal, že dotykové pero nefunguje jak má. Říkal, že od toho čekal víc, když to všichni chválí, jak je to ve srovnání s běžnými stylusy úžasné a jak je to skvělé na kreslení. A že na to, aby to za něco stálo, je zřejmě potřeba mnoho hodin tréninku. (i na to čmárání tužkou je to kupodivu zapotřebí.) Tečka.
Srovnával to s tužkou, protože o tom uvažoval jako o náhradě tužky a protože s kreslením tužkou má, na rozdíl od kreslení s "běžnými" neprofi tablety, nebo s grafickými tablety za čtyřicet tisíc, zkušenosti (přesněji stovky hodin zkušeností).
A ano, do tužky a gumy to má opravdu daleko, co do přesnosti se na ně absolutně nechytá.
Takto jsem dopadl s kvádrem na Shieldu:
https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/vacovskymarek/recenze_nvidia_shield_tablet_pro_skutecne_hrace/obrazky/kvadr-shield.png
A takto to vypadá, když to stejným stylem nakreslím tužkou na papír.
https://pctuning.tyden.cz/ilustrace3/vacovskymarek/recenze_nvidia_shield_tablet_pro_skutecne_hrace/obrazky/kvadr-tuzka.jpg
Deset bludišťáků tomu, kdo pozná rozdíl.
Jak se správně (a bez trénování) kreslí perem? Rád se nechám poučit.

P. S. Za levou ruku se omlouvám, nenapadlo by mě, že to může být problém.
27.10.2014 08:45:07   66.249.81.xxx 01
díky za reakci :-)
ale to je právě to, pokud to beru tak ze nVidia nabízí tablet s kreslícím perem a tedy i s programem mělo by to být oukej.
Pokud umíte čmárat rovnou čáru na papíře, tak ji načmáráte i na tabletu, na to nepotřebujete stovky hodin...
Dle přiložených obr. usuzuji, ty vlnobití budou způsobeny prohýbáním displaye, to je asi ta vada na kráse!
S levou rukou to byl takový vtip, nezlobte se ale ono vyznělo z toho odstavce + přiložené video :-)
Problém to nebude levá nebo pravá, pro to jak se správně kreslí perem.
Příde mi za cenu nVidia Tabletoshieldu,
a této recenze, že to za tu cenu nemá smysl kupovat, to je můj názor.
To zůstanu u klasické podložky a zírání na LCD, při čmárání...
a na hry , oželím 8" a zůstanu u PSVita, která má implementovány prvky ovladače v těle handheldu.
28.10.2014 03:51:10   90.177.175.xxx 00
Ne, s prohýbáním skla to nemá co dělat, sklo je tvrdé. Je to dáno detekcí hrotu při kapactním snímání (není to problém Shieldu, je to problém všech zařízení s kapacitním snímáním, ta technologie je prostě nepřesná). Když člověk tu čáru udělá rychle, tak to nesnímá tolik bodů a software to vyhladí. Totéž když po tom čmáráte pristem.

Ale chraň bůh použít úzký hrot. Když hrot přiložíte ke sklu a pomalu táhnete, tak kurzor během pohybu ustřeluje plus mínus půl milimetru a pak to udělá takovou klikatici (klepe se dokonce i když jej do toho skla jen zapíchnete). Problém je i s tím, že displej je pod nějak tlustým sklem a čára se objevuje na displeji až nějaké 2 mm pod hrotem, to je další nezvyk a další věc, která snižuje přesnost.

Proto čmárání na tabletech vyžaduje specifický styl – hodně rychlé tahy perem, jenže to jde zase proti rozměrům těchto zařízení.

Další věc – detaily se nedají kreslit tak, že člověk zpomalí, ale kreslí se tak, že si člověk příslušnou část nazoomuje a opět musí kreslit rychlými tahy. A to taky vyžaduje zvykání, aby to člověk dělal automaticky (a rychle).

Do velké míry záleži i na softwaru (a jeho inteligenci), čáry a křivky se vyhlazují softwarově. A konečně, na rozdíl od tužky, u které se vzhled čáry ovládá různým držením, tlakem a sklonem hrotu, je na tabletu tohle vše spíš otázkou sw nastavení (něco takového je ale problém i u profi tlakově citlivých zařízení za desetitisíce – přesnost i zpětná odezva se liší vyžaduje to prostě jiný styl kreslení).

Natrénování tohoto stylu, dobrá znalost softwaru a jeho chování, práce ve vrstvách při vybarvování, práce s průhledností, různou tloušťkou per, různými stopami atp. je předpokladem k tomu, aby kreslení netrvalo věčnost a ten výsledek za něco stál (tím nemyslím namalování krychle, ale něco takového (https://www.youtube.com/watch?v=qnFoZLU7_wc)), a to se nedá zvládnout za odpoledne, i když člověk jinak kreslit umí.
22.10.2014 21:53:56   90.177.160.xxx 01
Prave doladuje zvuk Mel jsem takhle se zakladnim SW zarizeni, zvuk nic moc. Dal jsem jinej SW, poladil tam nastaveni a hned to bylo znat.
22.10.2014 22:27:33   89.177.3.xxx 20
Jedna věc je ekvalizér a druhá kvalita samotného výstupu.
24.10.2014 23:28:46   93.99.16.xxx 10
S těmi 16 GB vnitřní paměti si snad dělají srandu, ne? :-D Jak tohle můžou označit za herní tablet? Moderní hry na android zabírají i několik GB. Některé nelze ani přesunout na SD. 16 GB bych asi v dnešní době neoznačil ani jako mainstream. Když jsem o něm slyšel, začal jsem i uvažovat, dokud jsem se nedostal k parametru vnitřní paměti...
25.10.2014 00:11:07   90.177.175.xxx 00
Alza už přidala i 32GB verzi s LTE

http://www.alza.cz/nvidia-shield-tablet-lte-32gb-d2170399.htm
27.10.2014 11:58:10   194.203.214.xxx 00
Jenom mensi poznamka, Ipad Mini Retina 2 uz stoji taky 8000,- Kc s DPH na apple.cz po uverejneni Mini Retina 3 modelu.
27.10.2014 15:46:16   94.125.216.xxx 29
Rozbalit komentářPříspěvek byl automaticky zabalen pro velké množství negativních hlasů.

Redakce si vyhrazuje právo odstranit neslušné a nevhodné příspěvky. Případné vyhrady na diskuze(zavináč)pctuning.cz

39 čtenářů navrhlo autorovi prémii: 17.9Kč Prémie tohoto článku jsou již uzavřené, děkujeme za váš zájem.
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.