Hlavní stránka Hardware
Pasivně chlazené herní karty nižší třídy byly ještě před pár lety dost populární a v nabídce je měli i výrobci jako Sapphire nebo Gigabyte. Dnes už je ale výjimkou, když na nějakou grafiku bez ventilátoru narazíte. Jedním z výrobců, kteří pokoušejí štěstí, je Palit. Podíváme se, co můžete od takové karty dnes čekat.
čtěte dále | autor: Adam Vágner |
 
GeForce RTX 2060 Phoenix klame tělem. Na první pohled vypadá stejně jako základní modely Gainwardu nebo Palitu s dvojicí ventilátorů, takže jsem od něj nečekal zázraky. Ale dvouslotová karta má pod plastovým krytem chladiče pasiv, který je o třídu lepší než ten, jenž najdete u karet z řady Ghost.
čtěte dále | autor: Adam Vágner |
 
Na trh přichází nový král herního výkonu, o tom není pochyb. Nabídne nové Turbo, vysoké frekvence, ale také brutální spotřebu a potažmo vysoké teploty. Celá platforma je také nemístně drahá. Má dnes už vlastně zastaralý Comet Lake vůbec šanci uspět proti konkurenci?
čtěte dále | autor: Z. Obermaier |
 
Jeden z nejlevnějších Radeonů RX 5700 XT musí ve své cenové kategorii zabodovat především vynikajícím poměrem cena/výkon, a ten je pro spoustu lidí nejdůležitější vlastností. Ale aby mohla být cena nízká, je potřeba někde šetřit. Za nízkou cenu zaplatíte vyššími teplotami a vyšší hlučností.
čtěte dále | autor: Adam Vágner |
 
Šifrování dat je dneska stále důležitější, ať už při jejich přenosu po internetu, nebo při uložení. Vyplývá to z obavy ze šmírujících států i nenechavých rukou hackerů. Na výběr máme řadu metod a technologií, ale ne každá se ale hodí pro všechny případy a vyžadují od nás různou míru důvěry v jejich výrobce, vývojáře a poskytovatele.
čtěte dále | autor: Tomáš Flídr |
 
Obecně považujeme modularitu za dobrou věc – ostatně díky ní vyniklo PC mezi ostatními. Je to ale opravdu tak důležitá vlastnost? Co nám o praktickém významu říká posledních 40 let počítačové a vlastně dneska i mobilní historie? Budou s námi modulární stroje i za dalších 40 let?
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Někdy pozorujeme srážku starého a nového v přímém přenosu: Tradiční i nové firmy přicházejí se svými koncepty a vzniká něco nového. Viděli jsme to u počítačového audia, u moderních televizí a nově u bezdrátových sluchátek. Protože kabel je dneska už out a nosí ho jen podivíni, budoucnost je přece drátuprostá!
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
Každý pořádný hráč MMO potřebuje na myši nejmíň 15 tlačítek, bez toho nedá ani druhý level. Pokud se chcete dostat na nejvyšší úroveň, bez novinky od Corsairu se neobejdete. 12 bočních tlačítek, navíc polohovatelných. Váš palec tak může rejdit jako virtuóz na klavíru. A k tomu rozlišením senzoru 18000 DPI. Hraní s tímhle krasavcem přidá instantně 10 úrovní, zaručeně...
čtěte dále | autor: Pavel Urbánek |
 
Herní příslušenství, jako jsou židle u nás netestujeme často. Přesto jde o velmi důležitou potřebu hráčů, jelikož v nich sedíte spoustu hodin denně. Nejde jen o pohodlí, ergonomii a materiál, ale hlavně o zdraví.
čtěte dále | autor: Z. Obermaier |
 
Planet of the Humans je zelený depresivní „dokument“ o stavu naší planety. Kdyby environmentalista Jeff Gibbs a nebo jeho producent Michael Moore četli Bibli od začátku, věděli by, že poznání je prevít. Čím víc toho víte, tím větší propadnete skepsi. A pak už záleží na tom, jestli je ta skepse tvůrčí – a nebo jde o váš konečný stav.
čtěte dále | autor: Michal Rybka |
 
PrvníPředchozí12345678910NásledujícíPoslední

Strana 1 z 317
Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.