Tiskové zprávy


Redakce nenese zodpovědnost za obsah tiskových zpráv.

21.8.2018

Powerbanka s 220V zásuvkou: DOCA 95000 nabije mobil, notebook i spotřebiče při výpadcích elektřiny

Unikátní powerbanka DOCA 95000 ukrývá běžnou zásuvku, dokáže mnohokrát nabít notebook, nastartovat auto a poslouží jako praktická alternativa generátoru na cestách nebo při výpadcích elektřiny. Na trh míří za atraktivní cenu 6 999 Kč.

Kufříková powerbanka nabízí kapacitu 95 000 mAh a klasickou 220V zásuvku, do které lze připojit nejrůznější spotřebiče a zařízení. Díky kombinovanému adaptéru je možné napájet elektroniku z různých koutů světa i bez nutnosti používat redukci. 

Bez problémů si poradí se zařízeními do 500 W. Uživatelům tak nic nebrání vzít si malou chladničku či televizor s konzolí třeba pod stan. Vhodná je vedle notebooků a mobilních zařízení například pro napájení kompresorů, ventilátorů, televizorů, počítačů a dalších malých spotřebičů.

Pro napájení mobilních zařízení nechybí 1A a 2,1A USB konektory, pracující cestovatele pro změnu potěší 12, 16, 19 V výstupy pro nejčastější typy notebooků na trhu.

DOCA 95000 mile překvapí svými rozměry 218×100×224 mm a váhou pouhých 2,8 kg. Díky praktickému úchytu a dodávané brašně ji lze vzít s sebou do parku nebo na cesty.

Na těle powerbanky lze vedle zmiňovaných konektorů nalézt dvojici silných 8 a 10W svítilen s funkcí SOS signalizace, které naleznou využití při grilování na zahradě, nebo při dlouhodobém výpadku elektřiny.

Vysoká kapacita a dlouhá výdrž

Díky kapacitě baterie 351.5Wh (95Ah*3.7V) lze běžný smartphone nabít klidně 30x a notebook přibližně 12x. Kupříkladu běžný LED televizor dokáže powerbanka napájet kolem 4 hodin. Vše závisí na konkrétním nabíjeném zařízení. Automobil lze skrze startovací kabely v balení (12V) nastartovat klidně 90x. Podporovány jsou automobily do objemu 6000CC s benzínovými a moderními dieselovými motory.

Stav akumulátoru je zobrazován na digitálním displeji na boku zařízení. Opětovné nabití je díky dodávané výkonné nabíječce bleskové a do 8 hodin je baterie opět plná. Samozřejmostí jsou u značky DOCA integrované ochrany proti přebití, přehřátí i přepětí. 

V ceně zařízení je také zahrnuto bohaté příslušenství. V balení se nachází powerbanka DOCA 95000, veškeré potřebné kabely a praktická brašna přes rameno. Součástí balení jsou:

  • Powerbanka DOCA 95000 s integrovanou 220/110V zásuvkou
  • Výkonná nabíječka na powerbanku
  • Startovací kabely automobily
  • Náhradní pojistka se šroubovákem
  • MicroUSB nabíjecí kabel s redukcí na Lightning a USB-C
  • Kabel s konektory pro notebook
  • Konektory pro notebook 8×
  • Černá brašna přes rameno

 

Na cesty i pro případ nouze

S powerbankou DOCA 95000 bez energie nezůstanete. Její vlastnosti ocení pracující cestovatelé a ti, kdo se potýkají s častými výpadky energie. Jedná se o vhodný doplněk do každé moderní domácnosti, kde může suplovat roli menšího generátoru.

DOCA 95000 je dostupná ve vybraných českých i slovenských e-shopech a skrze distributora ILICO.io za akční cenu 6 999 Kč za celý set. Zákazník v ceně získá 95 000 mAh startovací powerbanku v praktickém balení s příslušenstvím a veškerou kabeláží.

* Seznam adaptérů pro nabíjení notebooků, které jsou součástí balení:

  • 6,0 × 1,4 mm - Samsung, Sony, Fujitsu
  • 5,5 × 2,5 mm - Fujitsu, Acer, Toshiba, HP, Dell 
  • 5,5 × 2,1 mm - Fujitsu, Acer, Toshiba, HP, Dell
  • 5,5 × 1,7 mm - Acer, Sony
  • 4,8 × 1,7 mm - Asus, HP
  • 5 × 1 mm - Samsung
  • 7,4 × 5 mm - DELL, HP
  • 7,9 × 5,5 mm - Lenovo, IBM

Konektor MAGSAFE 2 pro nabíjení modelů MacBook je možné dokoupit za 300 Kč.

16.7.2018

Powerbanka k notebooku: Startovací Powerbanka DOCA 15000 nabije notebook a 20× nastartuje auto

Startovací powerbanka zvládne vedle chytrého telefonu nabít laptop a nastartovat automobil. Je tak vhodným řešením pro všechny, kteří chtějí nabíjet notebook v místech, kde není k dispozici běžná zásuvka. DOCA 15000 je navíc ideální výbavou do každého automobilu. Nyní je startovací powerbanka dostupná za výhodnou cenu v e-shopech České republice i na Slovensku.

Moderní cestovatelé se setkávají s problémem, jak pod stanem či na cestách nabíjet svá mobilní zařízení a notebooky. Běžná powerbanka v takových situacích nedostačuje a s laptopy si neporadí. Modely specializované čistě na nabíjení notebooků se pak vyznačují vysokou cenou a jejich využití je omezené. DOCA 15000 s Li-Pol baterií je unikátní díky kombinaci několika funkcí, kdy vedle nabíjení notebooků a chytrých zařízení dokáže nastartovat automobil s vybitou baterií. Díky výkonným výstražným svítilnám v červené a bílé barvě poslouží také jako baterka či SOS signalizace nouzových situací.

Nabíjet notebook na cestách lze i bez zásuvky

DOCA 15000 je vyrobená z robustních materiálů a dostupná v černé a zelené barvě. Rozměry pogumovaného těla jsou 160 × 79 × 37,5 mm a váha 0,45 kg. Zařízení se bez problémů vejde do batohu či větší kapsy. 

Multifunkční 15 000mAh powerbanka dokáže skrze 2.1A USB konektor 3-5x nabít běžný smartphone. S notebookem lze na cestách provést 1-2 plná nabití. Připraven je pro napájení notebooků výstup s nastavitelným přepínačem, díky kterému lze zvolit požadované napětí dle typu notebooku (12 V,16 V,19 V-3 A). 

Součástí balení je 8 konektorů pro nejčastější typy notebooků na našem trhu, přičemž další je možné dokoupit. Powerbanka nabízí dostatek energie pro všechny, kdo potřebují na cestách pracovat a mít neustálý přísun energie pro svá zařízení. Stav baterie ukazuje LED indikátor a opětovné nabití vybité powerbanky netrvá déle než 4 hodiny. Samozřejmostí jsou integrované ochrany proti přebití, přehřátí a přepětí. 

„Pozitivní hodnocení uživatelů dělá z produktu ve své kategorii unikát. Od uvedení na trh jej zakoupilo přes 1 000 zákazníků a dlouhodobě se jedná o vyhledávané řešení, které získalo mj. ocenění Alza TOP2 a Heureka TOP10 v kategorii powerbank,“ zmínil Jan Radil, produktový specialista společnosti ILICO.

Startování automobilu trápí řidiče nejen v zimě, DOCA 15000 pomůže s 20 starty

Ne vždy je v dosahu řidič se startovacími kabely. V takových situacích je powerbanka s podporou startování automobilů neocenitelným pomocníkem. S pomocí startovacích kabelů, které jsou součástí balení, lze DOCA 15000 připojit k autobaterii a automobil tak nastartovat. Pod stanem, na festivalu i v zimě tak lze nastartovat i s vybitou autobaterií, nebo snadno pomoci ostatním bez zdlouhavého propojování automobilů.

Podporovány jsou automobily do objemu 6000CC (6l) se zážehovým (benzínovým) motorem. Nastartovat tento model dokáže i moderní dieselové motory. Běžný automobil s objemem 2 l zvládne 12V powerbanka nastartovat hned 20×. 

Překážkou pro DOCA 15000 nejsou ani extrémní podmínky. Fungovat dokáže v teplotách od -40 do +60 °C.  

Startovací kabely, redukce i konektory k notebookům jsou součástí praktického balení

V kompaktním kufříku, ve kterém je DOCA 15000 dodávána, se vedle samotného zařízení nachází kabeláž a redukce, díky kterým poskytne powerbanka energii prakticky komukoliv. 

Součástí balení jsou:
  • Powerbanka DOCA 15000
  • Startovací kabely pro autobaterii
  • Sada 8 konektorů pro napájení nejčastějších typů notebooků*
  • Micro USB kabel s adaptéry pro smartphony iPhone (Lightning) a zařízení s USB-C
  • Napájecí adaptér do zásuvky
  • Napájecí adaptér do autozapalovače

DOCA 15000 není jedinou powerbankou z dílny výrobce schopnou napájet notebooky. Majitelé USB-C notebooků, kteří funkci startování automobilů nevyužijí, se mohou poohlédnout po modelech DOCA 20000 či DOCA 26800.

DOCA 15000 je dostupná ve vybraných českých i slovenských e-shopech a skrze distributora ILICO.io za akční cenu 1 699 Kč za celý set. Zákazník v ceně získá 15 000 mAh startovací powerbanku v praktickém kufříku s příslušenstvím a veškerou kabeláží.

* Seznam adaptérů pro nabíjení notebooků, které jsou součástí balení:

  1. 6,0 × 1,4 mm – Samsung, Sony, Fujitsu
  2. 5,5 × 2,5 mm – Fujitsu, Acer, Toshiba, HP, Dell 
  3. 5,5 × 2,1 mm – Fujitsu, Acer, Toshiba, HP, Dell
  4. 5,5 × 1,7 mm – Acer, Sony
  5. 4,8 × 1,7 mm – Asus, HP
  6. 5 × 1 mm – Samsung
  7. 7,4 × 5 mm – DELL, HP
  8. 7,9 × 5,5 mm – Lenovo, IBM

Konektor MAGSAFE 2 pro nabíjení modelů MacBook je možné dokoupit za 300 Kč.

31.1.2018

Nová autokamerka Mio MiVue 733 WIFI dokáže přenášet data přímo do chytrého mobilu a na sociální sítě

Cesty bývají nebezpečné. Často je na nich hustá doprava nebo rychle jedoucí vozidla, které vás mohou ohrozit. Nestoupá jen množství nehod, ale i množství pojistných podvodů z úmyslných srážek. MiVue™ 733 WIFI zaznamenává každý ujetý kilometr z vaší cesty, takže nemusíte mít obavy. 

Všechny nahrávky nečekaných situací i pěkných vzpomínek na cestu lze jednoduše třídit, analyzovat a archivovat v programu MiVue Manager na počítačích v pohodlí domova. Kromě programu pro správu záznamů a aktualizací zdarma získáte při nákupu kamery MiVue 733 také flexibilní otočný držák a nabíječku do auta. 

Vysoká kvalita videozáznamů v rozlišení Full HD 

Autokamera MiVue 733 WIFI je připravená zachytiť každý detail pomocí záznamu ve vysokém rozlíšení Full 1080p HD při 30 snímcích/s, úhlem záběru 130° a clonou F2.0. Každou vteřinu zaznamená 30 videozáběrů, takže výsledný záznam je jasný a vylučuje jakékoliv pochybnosti. Začněte s nahráváním hned od začátku cesty. Kamera MiVue 733 WIFI spustí záznam a zaznamenávat informace ve chvíli, kdy nastartujete vozidlo. 

Vaše bezpečnost je na prvním místě

Chápeme, jak je důležité mít na cestách pocit bezpečí. Proto kamera MiVue 733 WIFI nabízí celou řadu bezpečnostních prvků.

Kamera MiVue 733 WIFI je vybavená pokročilými asistenčními systémy pro řidiče – systémem varování před čelní srážkou (FCWS), systémem varování při vybočení z jízdního pruhu (LDWS) a systémem varování před mikrospánkem řidiče (FA). Díky kombinaci všech těchto funkcí můžete být během jizdy mnohem klidnější. Pokud 3-osý G-Sensor zaregistruje náhlou změnu pohybu, okamžitě sa aktivuje ochrana souboru, který tak není možné přehrát.

Integrované GPS – zaznamenání polohy a rychlosti

V každém záznamu jsou uložené údaje o souřadnicích GPS a vaší rychlosti; to je v případě nehody důležitý důkaz. Modul GPS je na rozdíl od jiných kamer do auta na trhu zabudován přímo v zařízení.

Připojení WIFI – rychlejší, bezdrátový přenos

Soubory rychle a snadno přenesete do aplikace pro chytrý telefon MiVue Pro. Vždy budete mít v telefonu bezpečně uloženou záložní kopii obrazového záznamu. 

MiVue Manager – ideální nástroj pro sledování, sdílení a archivaci cest

MiVue Manager je počítačový program pro správu, analýzu a archivaci nahraných dat. Program je kompatibilní s operačními systémy Windows i Mac. Díky G senzoru v kameře dokáže MiVue Manager analyzovat události před nehodou a pomoci tak i s určením směru jízdy viníků kolizí. Za pomocí dat z integrované GPS umí program zobrazit i grafické znázornění projetých tras v Google mapách. Oblíbenou funkcí programu je také sdílení nahraných videí na YouTube a Facebooku.

Přehled specifikací: 

  • Full HD záznam – 1080p při 30 fps
  • H.264 technologie zajišťující vysoce kvalitní video při menší velikosti souboru
  • Skleněná optika F2.0 pro skvělé snímky i v šeru a ve tmě 
  • Záznamový úhel  130°
  • WIFI umožňuje okamžité odeslání videa do smartphonu nebo sdílení na Facebooku přes aplikaci
  • 2,7“ obrazovka (poměr 16:9)
  • GPS čip, zobrazení trasy na Google mapách
  • 3 osý G- senzor
  • Podpora inteligentního systému ADAS (Advanced Driver Assistance System)
  • Automatické nahrávání a fotografický režim
  • Parkovací režim s detektorem pohybu – vyžaduje trvalé napájení
  • Automatická detekce nehody
  • Malý držák na sklo otočný o 360°
  • Slot pro  MicroSD kartu až do kapacity 128GB 
  • Nový, moderní design a vysoká kvalita zpracování
  • České menu
  • balení : kamera MiVue 733, dlouhý napájecí kabel do auta, otočný držák na sklo 
     

Doporučená cena 3.790 CZK vč. DPH.


Dial Telecom rozšířil DWDM síť o novou trasu do Brna – Boskovic; tam navýší i kapacitu metropolitní sítě

Fyzická vrstva je realizována na optických vláknech od společnosti E.ON. Moderní optická přenosová trasa založená s celkovou kapacitou až 8Tbit/s umožňuje spolehlivý přenos dat na velké vzdálenosti bez nutnosti regenerace signálu a při zachování kvality přenosu.

Dial Telecom, a.s., přední český poskytovatel datových a hlasových služeb, v těchto dnech dokončil novou trasu vlastní moderní datové dálnice. Optický spoj DWDM obohatil o novou trasu do Brna – Boskovic. Ta nejen že umožní přenos dat s kapacitou až 80 x 100Gbps, ale také navýší kapacitu přípojky optické metropolitní sítě v Boskovicích z 2x1GE na 1x10GE, se zálohou 1G. 

Fyzická vrstva je realizována na optických vláknech od společnosti E.ON. Dokončení výstavby této trasy umožňuje navýšit kapacitu přípojky optické metropolitní sítě v Boskovicích do páteřní sítě Dial Telecomu ze stávajících 2x1GE na 1x 10GE (vlastní DWDM lambda) se zálohou 1G.

Dial Telecom instaluje na svých páteřních trasách vysoce kvalitní optická vlákna. Trasy se vyznačují nízkými hodnotami měrného útlumu a minimálními hodnotami koeficientu PMD, což je velmi důležité pro zajištění kvality vysokorychlostních přenosových systémů.

Dial Telecom pokračuje ve své strategii rozšiřování sítě blíže ke svým zákazníkům, přičemž se nemění základní přístup, založený na rychlé implementaci moderních technologií, vysoké kvalitě a dostupnosti nabízených služeb a konkurenceschopných cenách.

Dial Telecom díky nasazení nové technologie dále upevňuje pozici jednoho z hlavních českých inovátorů, kteří dokáží nejnovější technologie velmi rychle implementovat a nabídnout svým zákazníkům. Díky tomuto přístupu společnost patří mezi důležité středoevropské provozovatele vysokorychlostních datových linek a dlouhodobě preferované tranzitní partnery zahraničních operátorů.

 

23.1.2018

Evropský průzkum mezi lídry v IT ukazuje, že dodržování pravidel GDPR zůstává nejasným a pomalým procesem.

 Více než 70 procent respondentů vyjádřilo obavy ohledně dodržení termínu pro zavedení regulace ochrany údajů, vyplývá ze zjištění společnosti NetApp.

Více než 70 procent respondentů vyjádřilo obavy ohledně dodržení termínu pro zavedení regulace ochrany údajů, vyplývá ze zjištění společnosti NetApp. 

P r a h a – Podle průzkumu uskutečněného v roce 2017 má více než 70 procent evropských ICT ředitelů a IT manažerů obavy, že jejich organizace nemusí být schopna dodržet lhůtu pro splnění obecných zásad ochrany údajů (GDPR) k závaznému termínu 25. května 2018.

Studie vypracovaná společností NetApp na základě celoevropského výzkumu uvádí, že pouze 37 % respondentů investovalo dodatečné finanční prostředky do zajištění souladu s regulací dat. Pokud se podniky chtějí připravit na budoucnost a vyhnout se vysokým pokutám, mělo by být toto číslo mnohem vyšší.

Klíčová zjištění z průzkumu provedeného mezi 750 ICT řediteli a IT manažery ve Francii, Německu a Velké Británii jsou následující:

  • Odpovědnost za dodržování pravidel nakládání s daty není vždy jasná.
  • Chybí komplexní pochopení toho, co spadá pod GDPR.
  • Přípravy na GDPR postupují pomalu

Společnosti se potýkají se zodpovědností za dodržování předpisů: Podle Jana Jiskry, manažera NetApp pro Česko a Slovensko: „Jádrem plnění termínu GDPR je dodržování pravidel. Zatímco původce dat zůstává jejich vlastníkem, podle GDPR je odpovědný také každý, kdo tyto údaje zpracovává. V našem průzkumu však 51 % respondentů uvedlo, že odpovědnost za dodržování předpisů spočívá na společnosti, která data produkuje, 46 % uvádí, že je v rukou společnosti, která data zpracovává, a 37 % účastníků průzkumu se domnívá, že odpovědnost za dodržování dat je v rukách třetích stran, tedy poskytovatelů cloudu. Avšak všechny tyto strany budou individuálně zodpovědné za data, která zpracovávají. Vícero odpovědí respondentů průzkumu sice naznačuje základní pochopení této sdílené odpovědnosti" za osobní údaje. Nízké hodnoty ovšem odhalují také atmosféru nejistoty mezi ICT řediteli a IT manažery v regionu EMEA."

Firmy jsou si stále více vědomy GDPR, ale další osvěta je nezbytná:
Nedostatek komplexního pochopení toho, do čeho všeho zasahuje GDPR, zvyšuje zmatek při dodržování předpisů. Porozumění je nejvyšší v Německu, ale i tam pouze 17 % respondentů říká, že plně rozumí GDPR. Francie je druhá s 15 %, následovaná Spojeným královstvím s 12 %. Většina respondentů tvrdí, že alespoň „nějak" rozumí GDPR (47 %). Na druhou stranu pouhý rok do termínu 2018, 9 % dotázaných stále nevědělo, co vůbec GDPR je. Tento nedostatek pochopení se také odráží v tom, že 73 % dotázaných respondentů připouští, že má určité obavy ohledně lhůty, po níž bude podnikům hrozit vysoká pokuta, pokud nebudou předpisy GDPR splněny.

Přípravy na GDPR postupují pomalu:
Německo bere přípravy na GDPR nejseriózněji, více než čtvrtina tamních respondentů (27 %) tvrdí, že již najali specifický personál s odbornými znalostmi v oblasti ochrany údajů; Francie je druhá s 20 % a Spojené království za ní se 17 %. Nicméně 14 % respondentů ještě nezahájilo ani přípravu na GDPR. Tato příprava se ale brzy stane zásadní vzhledem k rostoucímu objemu dat v rámci podniků. Podle údajů IDC se předpokládá, že do roku 2025 se na internet připojí 80 miliard zařízení.[1]

Dodržování GDPR má nízkou prioritu:

Pokud jde o zavádění cloudu, pouze něco málo přes čtvrtinu respondentů (29 %) považuje dodržování nařízení za klíčovou motivaci. To naznačuje, že podniky se stále nezaměřují na problematiku dodržování předpisů – a to i při zásadních rozhodnutích, jako je zavedení cloudových řešení. 

Dr. Dierk Schindler, šéf oddělení Legal & Global Legal Shared Services v NetApp pro region EMEA, to komentuje slovy: „Vzhledem k tomu, že cloud nadále mění způsob, jakým podnikáme, je GDPR významným právním předpisem. Stanovuje základy pro naši budoucnost založenou na datech a poskytuje silnou motivaci pro všechny podniky, které zpracovávají údaje občanů EU, aby vytvořily pevný rámec pro dodržování soukromí v oblasti ochrany údajů. Mezi vedoucími zaměstnanci a IT manažery však stále panuje nejistota v oblasti dodržování zásad ochrany dat, což je zarážející, neboť právě to je jádrem GDPR. Pochopení toho, co znamená dodržovat GDPR a schopnost přijímat odpovědnost za veškerá data, s nimiž pracují, přímo ovlivní možnost vyhnout se budoucím pokutám. Vzhledem k tomu, že pouze polovina respondentů základního šetření NetApp alespoň nějak" chápe, co GDPR je, máme před sebou ještě dlouhou cestu.“

 

[1] https://www.forbes.com/sites/michaelkanellos/2016/03/03/152000-smart-devices-every-minute-in-2025-idc-outlines-the-future-of-smart-things/#79117b014b63

23.12.2017

Moderní cyklonavigace Mio Cyclo 405 - dokonalý společník pro jízdu na kole

Skvělými funkcemi nabitá cyklonavigace pro náročné uživatele Mio Cyclo 405 nabízí daleko více než jen mapy celé Evropy s doživotními aktualizacemi. Plochá 4" antireflexní dotyková obrazovka, Strava Live, zprávy ze sociálních sítí, LAP, sdílení map, ANT+ a desítky dalších...

Jezděte a objevujte

Představte si, že jedete na kole belgickým venkovem nebo kopírujete trasu Tour de France při stoupání na alpský vrchol. Nebylo by senzační, kdybyste s sebou měli důvěryhodného společníka, který vás povede a případně podpoří? Právě to dělá cyklopočítač Cyclo 405. Díky kompletním mapám Evropy s aktualizacemi po celou dobu životnosti zařízení můžete na kole vyrazit, kamkoli budete chtít. Jezdit na dovolené a nikdy se neztratit. Projíždět nejznámější cyklistické trasy v Evropě a současně sledovat svůj výkon. 

Navržen pro sledování výkonu

Není nic horšího, než když s nadšením poprvé vyrazíte na kolo s novým cyklopočítačem a zjistíte, že když svítí na obrazovku sluníčko, tak na ní nic nevidíte. Právě proto je Cyclo 405 vybaven 4” plochou antireflexní dotykovou obrazovkou, na které jsou mapy, navigace i statistiky během jízdy dokonale čitelné. Nové uživatelské rozhraní zařízení Cyclo je ještě intuitivnější. Je natolik uživatelsky komfortní, že Cyclo připravíte a vyrazíte na výlet během několika minut, přičemž pravděpodobně ani nebudete muset číst návod k použití. A přesto získáte veškeré potřebné údaje o výkonu a statistiky. Dokonalé vyvážení jednoduchosti a funkčnosti. Cyklopočítač je vybaven integrovaným snímačem ANT+, takže je plně kompatibilní s volitelným monitorem tepové frekvence ANT+ a snímači otáček kola a kadence šlapání.

Zavedení faktoru „zábavy“  

Unikátní funkce Surprise-Me™ vám dá na výběr ze tří rozdílných tras založených na době, vzdálenosti nebo cíli. Jedná se o dokonalý způsob, jak prozkoumat nová místa nebo si oživit své tréninkové trasy. Cestou můžete přijímat skupinové zprávy z aplikací sociálních sítí (WhatsApp, Twitter a Facebook) prostřednictvím připojení k mobilnímu telefonu přes Bluetooth. Nová funkce měření okruhů vám umožní zaznamenávat časy dosažené mezi jednotlivými místy nebo na stanovených vzdálenostech a snadno se ovládá jedním ze tří tlačítek, které rovněž umožní rychlé nahrávání. Připojte se k MioShare a budete moci své jízdy přímo synchronizovat s aplikací Strava™, abyste je mohli analyzovat a sdílet s ostatními. Cyklopočítač je kompatibilní se segmenty Strava a tréninkem uvnitř i venku.

Hlavní funkce

  • Plochá 4” antireflexní dotyková obrazovka čitelná na přímém slunci
  • 3 tlačítka pro zapínání, funkci Lap a snadné listování
  • Předinstalované cyklistické mapy celé Evropy (38 států) OpenStreetMap, připravené k okamžitému použití ihned po rozbalení
  • Voděodolnost IPX7
  • Výdrž baterie až 15hodin
  • Barometr
  • Segmenty Strava Live – pro trénink uvnitř i venku
  • Skupinové zprávy ze sociálních sítí pro přijímání zpráv (WhatsApp, Twitter, Facebook Messenger) prostřednictvím propojení s mobilním telefonem přes Bluetooth®
  • Funkce LAP (OKRUH) – umožňuje uživatelům označit různé etapy nebo okruhy jízdy ve specifických intervalech, čímž je motivuje ke zlepšování jejich výsledků při každé etapě nebo okruhu
  • Funkce Surprise Me™ (Překvap mě) – stačí nastavit čas, vzdálenost nebo cíl a vybrat ze 3 překvapivých tras
  • Vestavěný senzor ANT+ – kompatibilní s měřičem tepové frekvence ANT+ a snímače rychlosti a tempa
  • Umožňuje propojení s elektronickými přesmykači Shimano Di2 a zaznamenávání informací o řazení z elektronických přesmykačů Shimano Di2. Podporuje dálkové ovládání Shimano Di2 pro přepínání stránek na ovládacím panelu a zapínání/vypínání nahrávání
  • Funkce Actual Track Resistance – umožňuje připojení k trenažéru ANT+ prostřednictvím protokolu FE-C a zajišťuje odpovídající odpor během tréninku uvnitř
  • Aplikace pro stolní počítače – jeden základní nástroj pro snadnou správu vašeho zařízení, stahování nových tras a sdílení zážitků


Česká společnost Dial Telecom získala vysoký rating 3A 1 v hodnocení stability společností od Dun & Bradstreet

Nová generace analýzy firem stanovuje řadu vlastních indikátorů rizik a hodnotí tak míru rizika s nimi obchodovat. Pouze 6 % českých firem má nižší riziko selhání než Dial Telecom.

Dial Telecom, a. s., přední český poskytovatel datových a hlasových služeb, získal vysoké hodnocení 3A 1 v metodě stanovené Dun & Bradstreet. Jde o globálního poskytovatele ekonomických informací, který vyhodnocuje nejrůznější rizika firem, ale i zemí. Indikátor rizika Dial Telecomu, např. pro obchodování s ním, je v tomto případě 1 – tedy „minimální riziko selhání“. Zároveň Dial Telecom získal přístup k hodnocení svých i potenciálních obchodních partnerů ve světě. 

Certifikace Dun & Bradstreet vyhodnotila českého telekomunikačního operátora Dial Telecom na základě řady ekonomických a dalších ukazatelů jako společnost s výbornou finanční situací, s velmi nízkým rizikem selhání v partnerských vztazích a bezproblémovém obchodování. Pouze 6 % českých firem má nižší riziko selhání. 

Dohled nad finančním zdravím svých partnerů

Dial Telecom se tak s registrovaným číslem D-U-N-S® 49-505-6938 zařadil do projektu, v němž automaticky získává upozornění na změny ve finančním zdraví svých stávajících klientů ve světě, ale získá také informace o stabilitě partnerů budoucích. Umožňuje mu to lépe řídit finanční a investiční rizika. 

Jde o významnou podporu pro prodejní i finanční oddělení společnosti. Pomocí kompilace historických dat a monitoringu finančního zdraví svých klientů tak mohou mnohem lépe vyhodnocovat obchodní potenciál partnerů a předvídat dopad svých investic. 

Nová generace analýzy zdraví firem

Mezi klíčové finanční ukazatele patří kromě standardních růstových ukazatelů (Cash Flow, Likvidita, údaje z rozvahy) také doba obratu krátkodobých pohledávek nebo závazků, rentabilita, ROI/ ROE/ ROA, poměrové ukazatele, analýza zkušeností (Platby ve splatnosti ad.) a řadu dalších. 

Nová generace analýzy Dun & Bradstreet pak poskytujte informace o subjektech z více než 240 zemí, a to mimo jiné o rizicích, o dodavatelích, řízení a realizaci cíleného marketingu, CRM (řízení vztahů se zákazníky), tržbách a integraci údajů. Certifikaci v ČR provádí Bisnode Česká republika, a.s.

8.12.2017

Jak je na tom váš dodavatel s licencemi Microsoft? Ve FORPSI žádný problém…

Odklon některých českých poskytovatelů cloudových služeb od pronájmu licencí produktů Microsoft dostává jejich zákazníky do značně obtížné situace. Tisíce až desetitisíce zákazníků, kteří využívají právě produkty na této platformě, se spoléhají na výkonné a profesionální datacentrum, jež např. při pronájmu virtuálních serverů pro ně značně složité licencování zajistí. O případném přechodu k jiným softwarovým produktům většina zákazníků vzhledem k obtížím s takovým přechodem spojeným neuvažuje. Naštěstí jsou zde např. nadnárodní datacentra, která s licencováním produktů Microsoft nemají dlouhodobě žádný problém. Jde zejména o u nás velmi dobře známé služby značky FORPSI a FORPSI Cloud společnosti INTERNET CZ. 

Proč některá datacentra neumí poskytovat tolik potřebné licence Microsoft?

Provoz firemních serverů v datacentru není pouze otázkou financí a zabezpečení, ale rovněž bezproblémového a časově nenáročného provozu. Získá-li zákazník kromě serverhostingu ve vybrané konfiguraci fyzického či virtuálního serveru také zajištění bezpečného provozu a softwarových licencí, jde o výhodnou kombinaci služeb, které obvykle nabízejí důvěryhodní poskytovatelé. Někteří poskytovatelé ale v poslední době uvažují o ukončení pronájmu licencí Microsoftu svým zákazníkům a někteří již dokonce od pronájmu licencí MS upustili.

Jednou z nejdůležitějších změn v licencování produktů společnosti Microsoft za poslední dobu byla změna způsobu licencování Windows Serveru. Poskytovatelé postupně přecházejí z dřívějšího modelu „per CPU“ na nový model „per Core“. Nově již není počet licencí, a tím i finanční náklad poskytovatele, určen počtem procesorů, ale počtem jader. Nutno podotknout, že z pohledu licenčních podmínek jsou rozhodující počty procesorů a jader fyzického serveru, na kterém poskytovatel vytváří virtuální servery svých zákazníků. Poskytovatelé z pochopitelných důvodů volí pro virtualizaci vysoce výkonné procesory s velkými počty jader, což s přechodem na nový licenční model znamená někdy značné zvýšení nákladů na licence pro daný server.

Zákazníci nemohou získat vlastní licence MS pro sdílenou infrastrukturu

Mnozí poskytovatelé cloudových služeb se proto rozhodli jít cestou nejmenšího odporu a spolupráci se společností Microsoft ukončují. Nadále tak budou svým zákazníkům nabízet pouze bezplatné open source produkty. Někteří z těchto poskytovatelů pak doporučují svým zákazníkům, aby si v případě potřeby licence na produkty Microsoftu pro pronajaté virtuální servery zakoupili sami. Zákazníkům tím ovšem poskytují službu nikoliv cloudovou, ale spíše medvědí.

V kontextu licencování produktů Microsoftu existuje pojem „sdílená infastruktura“. Tímto termínem se označuje infrastruktura, v níž je na jednom fyzickém serveru provozováno více serverů virtuálních, které využívají různí zákazníci. Fyzický server tedy není vyhrazen jedinému zákazníkovi, ale sdílí jej více zákazníků. A právě sdílená infrastruktura představuje pro jakéhokoliv běžného zákazníka prakticky nepřekonatelnou překážku.

Licenci, která by dovolovala použití ve sdílené infrastruktuře, zákazník prakticky nemá možnost zakoupit. V žádném případě není možné ve sdílené infrastruktuře použít např. klasickou „krabicovou“ verzi Windows Serveru. Z technického hlediska zde žádný problém není, vše bude fungovat, jak má. Pokud si zákazník v dobré víře takovou licenci zakoupí, může ji na virtuálním serveru bez problému nainstalovat. Porušuje tím ovšem smluvní ujednání se společností Microsoft, takže je to pak prakticky totéž, jako by na serveru použil pirátskou kopii daného softwaru. Poskytovatel cloudové služby v této situaci nenese žádnou zodpovědnost, vše je na zákazníkovi. Jak tedy může zákazník využívat produkty Microsoftu, aniž by musel zevrubně studovat obsáhlé a komplikované licenční podmínky?

Vyberte si důvěryhodného poskytovatele cloudových služeb a serverhostingu

Naštěstí existují spolehliví provozovatelé sdílené infrastruktury, kteří nemají s licencováním a následnou cenotvorbou žádný problém. Pokud zákazník potřebuje určité produkty, očekává, že mu je provider poskytne v rámci nabízených služeb, aniž by jej obtěžoval starostmi se získáním licence. Důvěryhodný poskytovatel cloudových služeb a serverhostingu tak přejímá veškerou odpovědnost rovněž za správné použití softwaru podle licenčních podmínek Microsoftu. Na zákazníkovi zůstává v souladu se smluvními podmínkami poskytovatele již jen péče o správu vlastního serveru.

Společnost INTERNET CZ, která nabízí hostingové a cloudové služby pod značkou FORPSI a FORPSI Cloud, uvedené podmínky komplexní péče o zákazníky splňuje a spolu s pestrou nabídkou konfigurací virtuálních serverů v cloudu přináší zákazníkům také jistotu, že o správné použití licencovaných produktů Microsoftu je postaráno.

30.11.2017

Brněnský moderní ubytovací projekt Domeq nově zasíťován vysokorychlostním připojením Dial Telecomu

Nově otevřený objekt má zasíťováno všech studentských 159 pokojů i společné prostory. Projekt je reakcí na vysokou poptávku po luxusním ubytování v blízkosti centra Brna.

Dial Telecom, a. s., přední český poskytovatel datových a hlasových služeb, připojil do své vysokorychlostní metropolitní sítě nový ubytovací projekt Domeq. Nově otevřená ubytovna pro studenty a cizince tak nyní může ve 159 luxusních pokojích nabídnout individuální internetové připojení a IPTV a rovněž WiFi připojení ve společných prostorách. 

Domeq je posledním přírůstkem do bývalého průmyslového areálu Ponávka, což je dnes inovativní, víceúčelový, moderní byznysový park v širším centru Brna. Moderní projekt Domeq se nachází jen pár minut od centra Brna, díky zastávkám MHD umístěným přímo u kampusu se mohou nájemci dostat do práce nebo do školy doslova pár minut. 

Areál plný zeleně v centru Brna v sobě spojuje ateliéry z 19. století, studentský kampus a moderní kancelářské prostory. V okolí Domequ tak mohou nájemníci trávit příjemné chvíle v inspirativním prostředí. Ať už se potřebují soustředit, nebo si užít společenský život. 

Vysokorychlostní připojení jako služba pro Domeq

V prostředí Domequ mohou využít mnoho služeb vytvořených na míru studentům. Díky přítomnosti velkých firem i start-upů se tak okolí podobá moderní městské čtvrti.

Jako spolehlivého dodavatele jedné ze stěžejních moderních služeb dnešní doby – internetového připojení a televize pak byl vybrán operátor Dial Telecom a.s. 


Jak živě streamovat z autokamery přímo na internet a sítě? Novinkou je Mio MiVue 786 WIFI!

Soubory rychle a snadno přenesete do aplikace MiVue Pro pro chytré telefony. Vždy budete mít v telefonu bezpečně uloženou záložní kopii obrazového záznamu. Pokud chcete své zážitky z jízdy sdílet, můžete také vysílat na Facebook. Pro zvýšení pohodlí získáte také bezdrátové aktualizace firmwaru a bezpečnostní kamery.

Živé vysílání na Facebook z kamery do vozu

V určité chvíli budete potřebovat obrazový záznam vaší jízdy. Každý bude. Nikdy nevíte, kdy se stanete účastníkem dopravní nehody, kterou nezaviníte, a bude se řešit zákonná odpovědnost. To je noční můra každého řidiče. Palubní kamera MiVue 786 WIFI vám poskytuje duševní klid a jistotu, že nad vámi na silnici nikdo nezíská neoprávněnou výhodu. 

Zážitky, které si natočíte, však nemusí být jen negativní - je spousta nádherných míst, spousta aktivit, kdy autokameru využijete, ať už jde o focení, nahrávání z auta, nebo přímo i živé vysílání na Facebooku!

Přes integrované WIFI tak můžete sdílet nahrávky přes sociální média, zálohovat videa a spravovat dvě kamery pomocí aplikace MiVue Pro. Možnost živého vysílání přes Facebook dělá tuto kameru jednoznačně leaderem na trhu.
 

Mimořádná kvalita obrazu – přesný záznam

Kamera MiVue 786 WIFI používá optický snímač Sony™ a 140° širokoúhlý objektiv, takže umožňuje nahrávat obrazový záznam v naprosto zřetelném rozlišení 1080p full HD s frekvencí 30 snímků/s. Umožní vám zachytit poznávací značky*, dopravní značky a značení, které můžete využít pro podporu vaší verze událostí. Nahrává zřetelně i za špatných světelných podmínek.

Bezpečnostní funkce – pro jízdu bez obav

Kamera MiVue 786 WIFI je vybavena upozorněními týkajícími se bezpečnosti, která se aktualizují po dobu životnosti zařízení. Také je vybavena systémem ADAS (Advanced Driver Assistance System) včetně funkcí varování při vybočení z jízdního pruhu (LDWS), varování před čelním střetem (FCWS) a varování před mikrospánkem řidiče (FA). 

G–sensor zaregistruje náhlou změnu pohybu a střet a automaticky spustí tísňový záznam události, který nelze přepsat. Můžete řídit v klidu s vědomím, že vaše palubní kamera dává pozor za vás.
 

Integrované GPS – nahrávání polohy a rychlosti

V každém záznamu jsou uloženy údaje o souřadnicích GPS a vaše rychlost; to je v případě potřeby důležitý důkaz. Modul GPS je na rozdíl od jiných palubních kamer na trhu celý uložen uvnitř jednotky. GPS umožnuje nastavení varování při překročení vámi definované rychlosti.
 

Adaptabilní se zadní kamerou A20 nebo Smartboxem

Kamera MiVue 786 WIFI je kompatibilní se zadní kamerou MiVue A20 a společně s ní zajišťuje kompletní bezpečnost, protože nahrává i pohled zadním sklem. Pokud přidáte kabelově připojenou sadu (např. MiVue Smartbox), palubní kamera bude pro zvýšení bezpečnosti nahrávat i v parkovacím režimu.

10.11.2017

Přídavek Tac-Ops DLC pro hru Arma 3 vychází už 30. listopadu

Studio Bohemia Interactive právě dnes představuje nejnovější stahovatelný obsah (DLC) pro PC exkluzivní vojenskou akci Arma 3. Vydání je naplánováno už na konec tohoto měsíce – konkrétně 30. listopadu. Arma 3 Tac-Ops DLC Singleplayer Mission Pack prověří hráčské schopnosti ve třech odlišných vojenských operacích.

Arma 3 Tac-Ops DLC Mission Pack nabízí velkou spoustu jednotlivých misí, které nabízí skutečný pocit z bojových situací v nestřežené válečné zóně. Hráči budou vést své kolegy ve zbrani skrz situace, jenž vyžadují pečlivé plánování, využívání takticky výhodných pozic a přesné střelby. Stejně tak je ale třeba se spolehnout i na přizpůsobení se novým podmínkám, které se mohou měnit z minuty na minutu. Kompletní kampaň nabídne minimálně 8 hodin nabitých hratelností, která je pochopitelně dále určena obtížností a odlišným přístupem každého hráče. Autoři sami doporučují si každou z misí zkusit několikrát a vyzkoušet si odlišné cesty, se kterými se v nich pochopitelně rovněž počítá. V některých operacích je dokonce možné celý průběh zažít z pohledu úplně jiné jednotky.

Mezi klíčové prvky přídavku Arma 3 Tac-Ops DLC Mission Pack patří:

  • 3 operace pro jednoho hráče – balíček misí nabízí tři náročné vojenské operace určené především zkušeným hráčům série Arma:

Všemu navzdory – Zachycuje občanskou válku zuřící devět let před kampaní „Východní vítr“ napříč republikami Altis a Stratis.

Odrazový můstek – Posily jednotek NATO, které reagují na krizi „Východní vítr“, musí nejprve obsadit strategický ostrov Malden.

Ocelový Pegas – Během invaze do Altisu se jednotky NATO pokusí o troufalý vzdušný útok, vedoucí k otevření druhé fronty.

  • Autentický boj – Prožijte si skutečný vojenský konflikt v misích, které odmění hráče za pečlivý průzkum, opatrnost a trpělivost namísto zběsilé střelby do všech stran. Bojujte bok po boku ostatních vojenských sil a doveďte svou jednotku k vítězství.
  • Proměnlivé bitevní pole – Vyzkoušejte si, jak moc mohou vaše rozhodnutí o splnění (a nesplnění) vedlejších misí ovlivnit situaci na bojišti.
  • Znovuhratelnost – Okuste části některých misí z perspektivy jiných jednotek a pociťte tak všechny aspekty obří vojenské operace. Otestujte si nové taktiky a zkuste dosáhnout stejných cílů jinými prostředky.
  • Videa After Action Report (AAR) – Zdokonalte svou virtuální vojenskou taktiku a bojové plány díky praktickým radám od našich vojenských expertů a konzultantů.
  • A je toho mnohem více – Poslechněte si nově složený hudební doprovod, odemkněte nové achievementy na Steamu a využijte zcela nového skriptovacího sytému tvorby pokročilých scénářů Arma 3.

 

Arma 3 Tac-Ops DLC Mission Pack je právě teď k dispozici v předobjednávce s 10% slevou na Steamu a na Bohemia Store za cenu 4,49 € / 5,39 $ / 4,04 £ (běžná cena: 4,99 € / 5,99 $ / 4,49 £). Další možností, jak si DLC koupit, je pořízení Arma 3 DLC Bundle 2, díky kterému lze ušetřit více než 25 % ze samostatné koupě DLC balíčků Arma 3 Tac-Ops Mission Pack, Arma 3 Jets, Arma 3 Laws of War a chystaného Arma 3 Tanks.

Pokud chcete o hře Arma 3 zjistit více informací, navštivte oficiální stránky www.arma3.com a sledujte naše sociální sítě na Facebooku, Twitteru, YouTube a Steamu, kde můžete očekávat nejčerstvější informační servis.

 

31.10.2017

Pro zákazníky FORPSI Cloud se otevírá další datacentrum

Aruba Cloud, evropský poskytovatel cloudových služeb, na jehož platformě jsou založeny i služby FORPSI Cloud, rozšiřuje své působení v Polsku. Společnost otevřela datacentrum ve Varšavě, které nejenže splňuje požadavky místních zákazníků, ale zároveň se stane jedním z dalších pilířů pro rozšíření služeb na další trhy ve střední a východní Evropě.

INTERNET CZ, a. s. (www.forpsicloud.cz), která je členem skupiny Aruba Group – světového leadera na trhu webhostingu, emailů, certifikovaných emailů PEC a registrace domén, a jedné z předních světových společností v oblasti datacenter a cloudových služeb, oznamuje, že bylo oficiálně otevřeno nové datacentrum skupiny v Polsku DC8 - PL1 (www.arubacloud.com). Nachází se ve Varšavě, v prostorách lídra polského trhu datacenter s vysoce spolehlivým zabezpečením stupně Tier III+. Osmé datacentrum skupiny Aruba v Evropě splní nejen požadavky místních zákazníků, ale zároveň se stane dalším z pilířů pro rozšíření služeb na další trhy ve střední a východní Evropě.

Otevření nového datacentra v Polsku je logickým krokem v rozvoji společnosti, která buduje svou pozici na tamním trhu více než dva roky. Od vstupu na polský trh získala společnost Aruba Cloud téměř 15 tisíc zákazníků, což vedlo k rozhodnutí dále v Polsku investovat. Polské datacentrum má za cíl oslovit zákazníky, pro které je uložení dat výhradně v Polsku prioritou. Je to také dalším krokem ve strategii rozšíření cloudových služeb na východ, hlavně na Ukrajinu, kde je znatelný vysoký zájem o cloudový model.

Stejně jako české datacentrum DC3 – CZ1, vyniká i to polské využitím nejmodernějších technologií. V souladu s globální strategií Aruby jsou datacentra vybavena infrastrukturou dodanou pouze renomovanými výrobci, s nimiž Aruba v rámci Evropy spolupracuje již roky. Mezi hardwarem nalezneme například nejnovější servery společnosti Dell s SSD disky a procesory Intel (Xeon® E5). 

V novém datacentru mohou zákazníci využívat všechny typy IaaS (infrastruktura jako služba) poskytované na ostatních trzích, včetně tří typů cloudových služeb: Virtuální cloud servery (Cloud VPS SSD), veřejný (Cloud PRO) a Private Cloud, a také velké množství dalších nástrojů včetně Cloud Backup. 

Kromě čistě technických předností cloudové infrastruktury Aruba/FORPSI Cloud, je pro skupinu také velmi důležitá bezpečnost dat a dodržování nových předpisů. Všechny cloudové služby FORPSI jsou prostřednictvím Aruba Group v souladu s ustanoveními Kodexu chování CISPE pro ochranu dat. Kodex CISPE předcházel zavedení obecného nařízení o ochraně údajů (GDPR) a je v souladu s požadavky nového nařízení EU, které vstoupí v platnost v roce 2018. Uživatelé služeb Aruba/FORPSI Cloud si tak mohou být jisti, že poskytovatel služeb nezpracovává jejich data ve svůj prospěch nebo za účelem dalšího prodeje třetím osobám, neprovádí profilování údajů subjektů pro marketingové účely a podobně. Toto je jen jedno  z mnoha nařízení, kterými se FORPSI Cloud v rámci Aruba Group, člena sdružení CISPE, řídí.

Jen několik dní po slavnostním otevření Datacentra pro globální cloudové služby mohu s hrdostí oznámit, že jsme učinili další strategický krok v rozšiřování naší celoevropské sítě datacenter. Nové datacentrum ve Varšavě je určeno pro trhy střední a východní Evropy, tedy oblasti, které se stále více zaměřují na IT a zejména na cloudová řešení. DC - PL1 se stává již osmým datacentrem skupiny, jejíž vizí je zaměření na trh informačních technologií v celoevropském měřítku,řekl Stefano Cecconi, CEO společnosti Aruba S.p.A..

Otevření datacentra v Polsku je pro nás významnou událostí. Doposud byli místní zákazníci Aruba Cloud nuceni používat své služby prostřednictvím naší mezinárodní sítě datacenter, což nám ovšem nezabránilo  získat téměř 15 tisíc uživatelů. Uvážíme-li místní, velmi konkurenční trh, kde působí jak silné národní značky, tak globální giganti, jedná se o velmi dobrý výsledek. To je zároveň důležitý ukazatel pro Aruba Group, pro níž polský trh nabývá na stále větším významu, a to nejen z důvodu růstu polské ekonomiky, ale také z důvodu možnosti budoucí expanze na sousední trhy,říká Marcin Zmaczyński, Country Manager CEE, Aruba Cloud.Otevření datacentra ve Varšavě nám dává příležitost oslovit více zákazníků v Polsku a také možnost expanze dále na východní trhy, zejména na Ukrajinu, kde stále více společností začíná uvažovat o přesunu své IT infrastruktury do cloudu. Zatímco  v současnosti je náš růst v tomto regionu poháněn zejména popularitou VPS, v příštích letech vidíme potenciál v oblasti veřejného a privátního cloudu pro firemní zákazníky. Jelikož s otevřením datacentra v Polsku očekáváme rychlejší růst počtu nových zákazníků, plánujeme v blízké době také rozšiřovat naše místní oddělení obchodu a zákaznické podpory," dodává Zmaczyński.  


Altron spustil vlastní 100TB cloudovou službu aCloud Backup

Společnost Altron ukončila pilotní provoz služby aCloud Backup a převedla ji do komerčního plného provozu. Cloudová služba je určena k zálohování firemních dat a celých virtuálních serverů ve vyhrazené infrastruktuře Altronu. 

Podle Gartneru, se více než bilion dolarů výdajů na IT do roku 2020 přesune do cloudu. Trh pro cloudové služby tak vyrostl do stavu, kdy představuje významné procento celkových výdajů na IT. Kritická firemní data dnes představují významnou hodnotu, o kterou je potřeba pečovat – zajistit jejich vysokou dostupnost a bezpečnost, a to kdykoliv a kdekoliv. Prostřednictvím nové služby aCloud Backup tak společnost Altron dává firmám možnost efektivně zálohovat velké objemy dat mimo svou infrastrukturu a zpětně se k nim dostat pomocí šifrovaného spojení. Data se nacházejí v chráněném prostoru datového centra Altron, kde jsou zašifrována a přístup k nim má pouze zákazník.

Bezpečně zálohovaná data představují důležitý základ pro každé podnikání. Proto jsme na naší platformě spustili novou službu Altron aCloud Backup, která snadno a bez investic do hardware zajistí ochranu dat pro případ jejich poškození nebo ztráty,uvedl Robert Urbaník, Head of Security ve společnosti Altron.

Pro provoz služby Altron aCloud Backup se využívá technologie Veeam Cloud Backup a Veeam Backup & Replication s dostupností 99,9 % a zastřešené dohledovým centrem Altron. Dostupná je standardně v kapacitě do 1 do 100 TB nebo individuálně s možností zvolit si počet zálohovaných serverů podle potřeby.

Ceny za službu v závislosti na konfiguraci začínají od 743 Kč. Bližší informace o Altron aCloud Backup, přístup k demo aplikaci a přesnému kalkulátoru ceny jsou k dispozici na adrese http://acloudbackup.altron.net

4.10.2017

Vzniklo datacentrum pro globální cloud: jeden z největších komplexů datacenter v EU otevírá vlastník FORPSI

Aruba v těchto dnech otevírá dveře svého nového datacentra na severu Itálie. Pozvání obdrželi hlavní zástupci nejvýznamnějších italských společností, úřadů a také speciální hosté.

INTERNET CZ, a. s. (www.forpsicloud.cz), která je členem skupiny Aruba Group – světového leadera na trhu webhostingu, emailů, certifikovaných emailů PEC a registrace domén, a jedné z předních světových společností v oblasti datacenter a cloudových služeb, oznamuje otevření největšího komplexu datacenter v Itálii. Datacentrum pro globální cloud je také jedním z největších cloudových hubů v Evropě a využívá strategické pozice na severu Itálie, pouze hodinu cesty od Milána, v italském Ponte San Pietro (Bergamo), v dosahu tří mezinárodních letišť a další dopravní infrastruktury. 

Slavnostní otevření se uskuteční v areálu datacentra za účasti klíčových osobností, mezi nimiž budou členové italské vlády a známí zastánci digitalizace, kteří se zasazují o digitální transformaci. Speciálním hostem pak bude bývalý italský astronaut Umberto Guidoni

V průběhu budou diskutována dvě hlavní témata: první se zaměří na digitální transformaci  s důrazem na digitální vývoj společnosti; druhé téma bude cíleno na Průmysl 4.0 a éru automatizace výrobních procesů a správy dat. Obě tato témata budou představena prostřednictvím případových studií zákazníků za účasti expertů z předních společností v oboru, jako jsou například Intel či VMWare.

Datacentrum pro globální cloud bylo navrženo a vybudováno s cílem překonat současné standardy na trhu, zejména  v oblasti spolehlivosti a výkonu. Vzhledem k celosvětovému trendu exponenciálního růstu produkovaných dat je datacentrum pro globální cloudové služby připraveno na další rozšiřování, a to nejen díky obrovské rozloze celého komplexu. V datacentru pro globální cloud nalezneme řešení od jednotlivých dedikovaných serverů až po komplexní fyzické a cloudové infrastruktury  v datových sálech, ale také dedikovaná datacentra  s technologiemi disaster recovery a obchodní kontinuity. 

V komplexu je zajištěn rozsáhlý outsourcing IT infrastruktury, konektivita od několika různých poskytovatelů, dále pak routing a dostatečné zásoby hardwaru. Nalezneme zde také víceúčelové prostory pro širokou škálu logistických potřeb, zejména dočasné kancelářské prostory, skladiště a pracovní stanice pro zákazníky.

 

Datacentrum pro globální cloud je připojeno na hlavní národní a mezinárodní poskytovatele konektivity vlastním systémem optických kabelů, který zajišťuje duální připojení na Milan Internet eXchange (MIX) s prakticky neomezenou kapacitou přenosu. To je skvělou příležitostí pro všechny společnosti, které po květnu 2018 budou nuceny dodržovat ustanovení GDPR. Aruba i všechny obchodní značky v rámci její skupiny věnují těmto nařízením zvýšenou pozornost a poskytované služby (www.forpsicloud.cz) již nyní splňují všechny podmínky. 

Aruba je také jedním ze zakládajících členů CISPE – koalice evropských poskytovatelů cloudových služeb. Tato koalice již vytvořila kodex chování specificky koncipovaný tak, aby splňoval všechny podmínky GDPR, čímž zákazníkům a koncovým uživatelům zajišťuje kontrolu nad jejich daty.

Jednou z klíčových vlastností datacentra je energetická efektivita. Aruba pro svá datacentra využívá energii z certifikovaných obnovitelných zdrojů. V případě datacentra pro globální cloud jde například o vodní a fotovoltaickou elektrárnu. Chlazení pak zabezpečuje geotermální chladicí systém, jenž garantuje optimální výsledky s výraznou úsporou energie. Všechny systémy a vybavení byly navrženy a vybudovány tak, aby splňovaly a překračovaly nejvyšší standardy určené dle certifikace ANSI/TIA 942-A Rating 4 (dříve Tier 4).  

Jsme hrdí, že můžeme oficiálně představit naše datacentrum pro globální cloudové služby, ambiciózní projekt, který se nám, i přes svou velikost a komplexnost, podařilo dokončit ve velmi krátkém časovém úseku. Je to pro nás důležitým milníkem a zároveň pouze prvním krokem k vybudování všech dalších důležitých systémů v rámci komplexu,“ řekl Stefano Cecconi, CEO společnosti Aruba S.p.A. „Cílem této dvoudenní akce je oslavit dosažení tohoto prvního úspěšného kroku a představit datacentrum obchodní sféře a velkým organizacím a také otevřít dveře datacentra lidem mimo obor a místním obyvatelům, kteří nás nadšeně přijali.

Zajistěte si místo v datacentru pro globální cloud. Spojte se s naším týmem expertů a zeptejte se na více informací prostřednictvím naší oficiální webové stránky www.datacenter.it

 

30.9.2017

Registrace .SK domény nyní bez omezení a až na 10 let; SK.NIC spustil o víkendu nový systém i pravidla registrace

S přechodem na nový registrační systém uvolnil slovenský správce .SK domény také pravidla pro její registraci. Nejvýznamnějšími změnami jsou podle českého registrátora FORPSI zrušení omezení registrace pro subjekty, které neměly sídlo nebo bydliště na Slovensku a možnost zaregistrovat si doménu .SK až na 10 let. U zmíněného registrátora  přitom můžete .SK doménu pořídit již za 180 Kč bez DPH, což je nejnižší cena v rámci desítky největších českých registrátorů. 

Dlouho očekávaný a několikrát odložený nový systém registrace a správy .SK domén přináší od 2. září 2017 řadu pozitivních změn. Pro Českou republiku a obecně země v Evropském hospodářském prostoru je nejpřínosnější ta změna, že s novými pravidly, spojenými s nasazením nového registračního systému, zmizela podmínka registrace .SK domén pouze se slovenským IČ a sídlem (případně bydlištěm u fyzických osob) na Slovensku. 

Pro firmy a fyzické osoby mimo Slovensko se tak mění podstatný fakt, že se s novou registrací stanou skutečnými majiteli .SK domény. Doposud měly pouze dvě možnosti, a sice zřídit si dceřinou společnost nebo organizační složku na Slovensku, nebo využít služeb některého z registrátorů vedeného u SK-NIC, který jim doménu zaregistroval na svůj identifikátor a přenechal k užívání. 

Doména až na 10 let a výrazně jednodušší pravidla

Změny v registraci .SK domény přináší zjednodušení životního cyklu domény, možnost registrace domény až na 10 let a kromě výše zmíněného odstranění omezení asi nejdůležitější nový systém s API pro registrátory. Odpadne nutnost uzavírání smluv a autorizace změn v papírové podobě, nyní je možno potvrdit změny pohodlně elektronickou cestou, což kromě zjednodušení administrativy přináší i finanční úsporu v podobě zrušení administrativního poplatku za změnu registrátora.

SK-NIC nyní spravuje více než 360 000 domén s .SK koncovkou, z toho FORPSI pro své české i slovenské zákazníky registruje přes 18 000 domén. 

Odstávka systému ohlášená definitivně v datech 31. 8. – 2. 9. 2017 znamenala pro majitele domén i registrátory omezení provádění změn, převodu nebo objednávání nových domén. Prodlužování .SK domén, které expirovaly v tomto čase, pak bylo nutné vyřešit s předstihem. 
 

Registrace domény .SK za akčních 180 Kč

Po ohlášeném výpadku při přechodu na nový systém je nyní již možné registrovat nebo prodloužit .SK doménu bez problémů. Aktuálně nejnižší cenu na českém trhu nabízí registrátor FORPSI, u kterého je možné zaregistrovat doménu za 180 Kč bez DPH. Více informací o nabídce domén lze získat na stránkách registrátora https://www.forpsi.com/domain/pricelist/.

 

Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie.