Spárujte chytré hodinky s mobilním telefonem bez problémů. HONOR radí, jak na to
Máte potíže s párováním HONOR chytrých hodinek se svým telefonem? HONOR přichází s podbrobným návodem na řešení nejčastějších chyb. Díky těmto typům můžete ušetřit spoustu času a lámání si hlavy nad tím, co děláte špatně
Jak postupovat při úplně prvním spárování?
1. Zapněte HONOR chytré hodinky a vyberte vámi zvolený jazyk. Zapamatujte si přesný název hodinek, které se objeví na displeji.
2. Nainstalujte aplikaci Zdraví z GooglePlay nebo AppGallery. Pokud máte tuto aplikaci už staženou, ujistěte se, že jste ji aktualizovali na její poslední dostupnou verzi.
3. Zapněte funkci Bluetooth na vašem chytrém telefonu.
4. Otevřete aplikaci Zdraví. Postupujte podle jejich pokynů a povolte oprávnění k propojení s vaším telefonem.
5. Následně přejděte do nabídky Zařízení a zvolte možnost Přidat.
6. Aplikace automaticky vyhledá dostupná Bluetooth zařízení ve vašem okolí. V zobrazené nabídce vyhledejte vaše chytré hodinky a klepnutím na jejich název se spustí spárování.
7. Na obrazovce chytrý hodinek už jen potvrďte spárování stejně jako na vašem telefonu.
Co dalšího je dobré vědět?
• Hodinky zobrazí na obrazovce ikonu, která Vás informuje, zda bylo spárování úspěšné. Následně zahájí synchronizaci informací z telefonu (například data a času).
• Hodinky mohou být v danou chvíli připojeny pouze k jednomu telefonem a naopak. Pokud chcete hodinky spárovat s jiným telefonem, odpojte je pomocí aplikace Zdraví od aktuálního telefonu a poté opět spárujte hodinky s jiným telefonem pomocí aplikace
Zdraví.
• Pokud spárování selže, zobrazí hodinky ikonu, která vás o neúspěchu informuje a poté se vrátí zpět na úvodní obrazovku.
Co dělat, když postup nefunguje?
1. Ujistěte se, že je funkce Bluetooth zapnutá
Můžete tuto funkci i vypnout a zase zaponout za krátkou chvíli. Vaše hodinky i telefon by také měli mít dostatečně nabitou baterii. Navíc vzdálenost mezi těmito dvěma zařízeními musí být v mezích účinného dosahu, tj. 10 metrů.
2. Zkontrolujte, že bylo zrušeno předchozí spárování
Ujistěte se, spárování chytrých hodinek nebo náramku s jinými telefony bylo zrušeno, a že tedy váš telefon bude schopný chytré hodinky vyhledat. Hodinky odpárujete násludujícím postupem:
V systému Android:
Otevřete aplikaci Zdraví a přejděte do nabídky Zařízení. Zobrazí se vám všechny chytré hodinky, které jste doposud se svým mobilním telefonem sprárovali. Z nabídky vyberete ty hodinky, které jsou aktuálně se smarphonem propojeny. V pravém horním rohu kliknete na čtverec, který vám nabídne možnost Zrušit spárování zařízení. Znovu vyhledejte nebo vyberte již zobrazené hodinky a spárujte s nimi telefon.
Uživatelé systému iOS:
V pravém dolním rohu v úvodním menu aplikace Zdraví klepněte na Zařízení a potáhnutím ikony spárovaných hodinek doleva se zobrazí ikona Odstranit. Klepněte na ikonu vykřičníku za názvem zařízení a pro odstranění záznamu o párování klepni na možnost Zapomenout toto zařízení. Poté znovu připojte hodinky k telefon.
3. Zresetujte hodinky do totovárního nastavení
Metoda 1: Na domovské obrazovce hodinek přejděte do Nastavení > Systém > Resetovat
Metoda 2: Otevřete aplikaci Zdraví a přejděte do sekce Zařízení. Vyberte spárováné hodinky. Poté srolujete informace o zařízení níže, kde najdete možnost „Obnovit do továrního nastavení“ a potvrdíte zvolením možnosti „Obnovení.“
Pozor! Resetování zařízení znamená, že všechna vaše zaznamená data budou z chytrých hodinek smazána. V aplikaci Zdráví ve vašem účtu budou stále zachována.
Jakmile hodinky resetujete, znovu je připojte k aplikaci Zdraví. Po dokončení připojení zkontrolujte aktualizace softwaru.
4. Pokud ani resetování hodinek problémy nevyřeší, je nutná servisní služba.